Hop til indhold
the latin lover

lækre unge tøser i Manila

Recommended Posts

Hej logge brødre !

 

Jeg er pt i Manila på Filipinerne. Her er mange dejlige unge tøser til en billig pris.

Jeg kan anbefale at bo i distriktet Malate nær Robinson place. Her kan man booke et hotel værelse med eget bad og toilet til 120 kr per dag gennem Agoda. Du kan spise dig mæt for ca 10 kr. En liter rhum koster 15 kr og 2 liter Cola 10 kr, så du kan lave dig billige rhum og cola, mens du varmer op til at tage til LA cafe, hvor det vrimler med dejlige tøser fra ca 20 år til 35, som arbejder som freelance for, at tjene for dagen og vejen. Baren er åben 24-7. en øl koster kun 14 kr.

Så kan du ellers gå rundt og udvælge dig en lækker velskabt petit villig ung tøs. En aftale kan hurtig sættes i stand og så er det bare, at tage hjem til dit hotel og hygge dig med din udvalgte tøs. Du kan få en GF oplevelse for ca 200 kr for 2-3 timer, men forvent lidt mere. Dog billig i forhold til Danmark.

Så kom bare til Manila ( en billet kan købes for ca 5.000 kr for en retur billet )

Tager du udenfor Manila består FILIPINERNE af ca 7.000 øer med dejlige sandstrande med turkis blå vand på ca 28 grader.

Så se og book en billet ( 30 dages gratis visum ) og hyg dig med de dejligste petit unge billige liderlige tøser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efterhånden 20 år siden at jeg har været der sidst, men kan nikke genkendende til din beskrivelse.

Et sted der virkelig satte spor i min hukommelse var Firehouse, eller Edsa Entertainment Center, som det vist reelt hed, aner ikke om det stadig eksisterer, men sikke en fest for en flok unge fyre i 20'erne at det var.

Og som du skriver selv, en flaske Thanduay kostede 35 Peso dengang, 7 - 8 kr

Mabuhay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
the latin lover skrev, for 3 timer siden:

 

Så kom bare til Manila ( en billet kan købes for ca 5.000 kr for en retur billet )

 

Tak for beretningen, @the latin lover