Hop til indhold
the latin lover

lækre unge tøser i Manila

Recommended Posts

Hej logge brødre !

 

Jeg er pt i Manila på Filipinerne. Her er mange dejlige unge tøser til en billig pris.

Jeg kan anbefale at bo i distriktet Malate nær Robinson place. Her kan man booke et hotel værelse med eget bad og toilet til 120 kr per dag gennem Agoda. Du kan spise dig mæt for ca 10 kr. En liter rhum koster 15 kr og 2 liter Cola 10 kr, så du kan lave dig billige rhum og cola, mens du varmer op til at tage til LA cafe, hvor det vrimler med dejlige tøser fra ca 20 år til 35, som arbejder som freelance for, at tjene for dagen og vejen. Baren er åben 24-7. en øl koster kun 14 kr.

Så kan du ellers gå rundt og udvælge dig en lækker velskabt petit villig ung tøs. En aftale kan hurtig sættes i stand og så er det bare, at tage hjem til dit hotel og hygge dig med din udvalgte tøs. Du kan få en GF oplevelse for ca 200 kr for 2-3 timer, men forvent lidt mere. Dog billig i forhold til Danmark.

Så kom bare til Manila ( en billet kan købes for ca 5.000 kr for en retur billet )

Tager du udenfor Manila består FILIPINERNE af ca 7.000 øer med dejlige sandstrande med turkis blå vand på ca 28 grader.

Så se og book en billet ( 30 dages gratis visum ) og hyg dig med de dejligste petit unge billige liderlige tøser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efterhånden 20 år siden at jeg har været der sidst, men kan nikke genkendende til din beskrivelse.

Et sted der virkelig satte spor i min hukommelse var Firehouse, eller Edsa Entertainment Center, som det vist reelt hed, aner ikke om det stadig eksisterer, men sikke en fest for en flok unge fyre i 20'erne at det var.

Og som du skriver selv, en flaske Thanduay kostede 35 Peso dengang, 7 - 8 kr

Mabuhay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
the latin lover skrev, for 3 timer siden:

 

Så kom bare til Manila ( en billet kan købes for ca 5.000 kr for en retur billet )

 

Tak for beretningen, @the latin lover 

Hvor filan har du fundet en returbillet til Phil’s, til den pris. Ifølge Jetcost.com koster det tæt på det dobbelte for en retur. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Skovfugl skrev, for 2 timer siden:

Tak for beretningen, @the latin lover 

Hvor filan har du fundet en returbillet til Phil’s, til den pris. Ifølge Jetcost.com koster det tæt på det dobbelte for en retur. :roll:

jeg fandt selv billet til ca den pris for 3 måneder siden.

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en del spørgsmål:

1) har du specifikke anbefalinger til hoteller, særligt ifb. mht. om de tillader at man tager piger med på værelset uden at skulle betale ekstra?

2) prøvede du også online-gamet (pinalove, tinder, osv.)? eller gik du kun efter gade og bar freelancere?

3) opsøgte du også almindelige piger, fx i storcentre osv.? hvis ja, gav det afkast?

4) er der andre dele af Manila du vil anbefale til vores hobby? Makati

5) hvordan kom du rundt? Grab app? virkede det fint?

6) var du andre steder end Manila? enten andre byer eller i provinserne?

Tusind tak på forhånd! Kan godt være der kommer flere spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 9 timer siden:

Har en del spørgsmål:

1) har du specifikke anbefalinger til hoteller, særligt ifb. mht. om de tillader at man tager piger med på værelset uden at skulle betale ekstra?

Nej søg bare på Agoda.

2) prøvede du også online-gamet (pinalove, tinder, osv.)? eller gik du kun efter gade og bar freelancere?

Har prøvet pinalove. Nemt at få kontakt, men en del scammer så pas på.

3) opsøgte du også almindelige piger, fx i storcentre osv.? hvis ja, gav det afkast?

Har tidligere mødt piger i stor centre.

4) er der andre dele af Manila du vil anbefale til vores hobby? Makati

Kender kun Malate omkring Robinson place.

5) hvordan kom du rundt? Grab app? virkede det fint?

til fods, men taxier er billige og Grab fungerer.

6) var du andre steder end Manila? enten andre byer eller i provinserne?

For at møde piger er Manila nok bedst

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen @the latin lover :D

Kan se på Google maps, at området ligger forholdsvist tæt på Malate. Men hvor lang tid tager det i Taxa sådan cirka?

Jeg spørger fordi trafikken i Manila er et helvede og man kan bruge flere timer på transport, selv korte distancer :wacko:

Må jeg samtidig spørge ind til hvilket hotel du bor på? Og hvordan er hotellernes politik i området, i forhold at man slæber små tøsepiger ind og ud på daglig basis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaguar skrev, for 9 timer siden:

Tak for anmeldelsen @the latin lover :D

Kan se på Google maps, at området ligger forholdsvist tæt på Malate.

jeg ved ikke hvilke område du taler om.

La cafe ligger i Malate hvor man ikke behøver taxa.

Jeg spørger fordi trafikken i Manila er et helvede og man kan bruge flere timer på transport, selv korte distancer :wacko:

ja det kan man

Må jeg samtidig spørge ind til hvilket hotel du bor på?

nej find selv på Agoda.

Og hvordan er hotellernes politik i området, i forhold at man slæber små tøsepiger ind og ud på daglig basis?

Det hotel jeg bor på er ikke så glade for det, men hvis de afleverer id og man sger det er på eget ansvar så går det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tilbagemeldingen @the latin lover

Fik vist formuleret mig lidt kludret omkring trafikken.

Det jeg vill spørge om var om transporten fra lufthavnen til Malate to lang tid på grund af trafikken. Men som du også bekræfter i dit svar, så kan man bruge lang tid i en taxa, når man skal transporteres frem og tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaguar skrev, for 1 time siden:

Tak for tilbagemeldingen @the latin lover

Fik vist formuleret mig lidt kludret omkring trafikken.

Det jeg vill spørge om var om transporten fra lufthavnen til Malate 

 

Når ingen trafik taget det ca 15 min og koster max 200 pesos dvs ca 25 kr for ca 12 km tur,  så det kan man sige er temmelig billig.

Generelt er alt temmelig billig her så god mulighed for at spare op til lækre tøset der er lidt dyrere nem højst 500 kr for et par timers fornøjelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 45 minutter siden:

lagde du mærke til om der var mange af den slags steder, selvom du ikke prøvede dem?

Man bliver tit antastet på gaden med tilbud " om good massage "

Hvad det nærmer  går ud på ved jeg ikke, men gætter massage med happy ending....

Del dette indlæg


Link til indlæg
the latin lover skrev, for 11 timer siden:

Man bliver tit antastet på gaden med tilbud " om good massage "

Hvad det nærmer  går ud på ved jeg ikke, men gætter massage med happy ending....

Igen, mange tak :)

Angående maden: du siger man kan spise sig mæt for 10 kr. Taler vi her om lokal gademad? Min erfaring fra Thailand var at vestlig mad typisk var mere i 40-100 kr. prislejet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 23 minutter siden:

Igen, mange tak :)

Angående maden: du siger man kan spise sig mæt for 10 kr. Taler vi her om lokal gademad? Min erfaring fra Thailand var at vestlig mad typisk var mere i 40-100 kr. prislejet.

Ja lokalt gadenad i madboder hvor jeg altid spiser

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 22 minutter siden:

Hvordan med det generelle sikkerhedsniveau i området? Føler du dig tryg på gaden om aftenen?

Du skal absolut ikke gå alene i mørke gader efter det har blevet mørkt. Tag en taxa om du skal forflytte dig.

Skal man ud efter damer ville jeg hellere rejst til Angeles City. Manila er en stor dump med store afstande og trafikproblemer. Angeles er mindre med sit eget red light district hvor du finder masser af go-gos, hoteller, restauranter og et hyggeligt og mere centreret nightlife.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 14 minutter siden:

Du skal absolut ikke gå alene i mørke gader efter det har blevet mørkt. Tag en taxa om du skal forflytte dig.

Skal man ud efter damer ville jeg hellere rejst til Angeles City. Manila er en stor dump med store afstande og trafikproblemer. Angeles er mindre med sit eget red light district hvor du finder masser af go-gos, hoteller, restauranter og et hyggeligt og mere centreret nightlife.

Tror bare mit indtræk er at Angeles er lidt slidt... En hel by kun fyldt af piger der alle sammen sælger sex. Min teori er at udvalget af mindre hærdede piger nok er større i Manila, men ved det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For helvede...

Mine unge dage i Manila, det var tider!

Et par timer på hotel med en ung smuk dame for små 200 kr.

LA cafe er også helt klart min anbefaling. Billige drikkevarer og stort udvalg. Afslappet stemning og ingen købetvang.

Er der ingen ulemper? Jo, man skal kunne gå forbi en 21år'ish mor med et spædbarn på armen uden at føle at man burde betale for begges uddannelse!

Med hensyn til sikkerhed: Jeg har trasket rundt i halvsnuskede gader omkring Robinson centeret uden på nogen måde at føle mig usikker. Jeg vil dog anbefale at gøre som de lokale: Gå midt på vejen, hvor der er oplyst.

Savner Manila, og håber, at vende tilbage en dag

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, den 30.11.2022 at 17:12:

Hvordan med det generelle sikkerhedsniveau i området? Føler du dig tryg på gaden om aftenen?

Ja er ikke bange om natten, selv midt om natten.  

Har aldrig haft problemer, men føler du dig utryg så tag en billig taxa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur

Tak for beretningen, kunne være man skulle prøve lidt fillipinsk fisse til en afveksling fra thaifisse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal derned om en måneds tid med en ven, mest for tropisk hygge, men nu også for at have det lidt sjovt med nogle petite damer. :) Vi købte flybilletter retur til Manila for 5200 kr.

Tinder er ihvertfald nemt at få matches på, men om der derfra er held med at få dem med hjem i seng uden en helt masse dates og besvær inden, ved jeg selvsagt ikke endnu, men det skal da prøves!

Da vi skal ud på forskellige øer, tvivler jeg på det bliver nemt at finde noget der, så havde lidt tænkt på at finde en i Manila og ta' med rundt, hvis muligt!? Nogen der har prøvet dette?

Men tror vi starter ferien med nogle dage i Manila, havde kigget lidt på denne hjemmeside, og egentlig valgt at bo i Makati https://theredlightguide.com/the-red-light-areas-of-manila-philippines/ Nogle holdninger omkring dette område?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...