vovse 87 Skrevet 24. November, 2022 (edited) Nu er det så min tur til at bidrage til arkivet. Jeg har længe luret, og har samlet lidt erfaring, og da jeg nu føler at jeg har fundet mig selv i denne verden - lyder højtidligt - men føler at jeg indenfor det sidste halve år har fundet noget ro, har fundet en sti som skal vandres ad til enden. For noget tid siden stødte jeg på denne annonce på Annoncelight, https://annoncelight.dk/showad/349381 og det var specielt denne del som vækkede min nysgerrighed: “Jeg bestemmer over mit legetøj, din lækre pik samt glatte boller og seancen varer lige så længe den behager mig. Du er sådan set statist og må afvente i uvished. Det essesielle er processen, ikke målet.” Hun er anmeldt tidligere med anmeldelserne som er meget svingende, så det er svært at konkludere noget ud fra dem med sikkerhed. Derfor besluttede jeg mig for at undersøge sagen selv, med risiko for at min oplevelse ville være i den kedelige ende. For at gøre det kort - det gjorde den...og senere de... ikke, og det udtrykkeligt. Yes, jeg har fundet min frue. Jeg tog den første kontakt i slutningen af juli. Jeg var stadig på ferie med familien, men ville gerne i gang med at finde ud af om det var noget, og hvis, om vi kunne få lavet en aftale. Hun svarede hurtigt, kortfattet, bestemt og klart. Der var ingen tvivl om, at hun beskrev noget jeg har ledt efter i flere år - en nabokvinde eller kollegaen, som nyder at udnytte mænds liderlighed til hendes egen nydelse. Jeg blev endnu mere tændt. Vi sendte flere mails frem og tilbage, og det var med til at forstærke mit billede. Hun havde jo bedt om foto af min stive pik, så det fik hun. Jeg spurgte om hun ville se nogle vidoer, det ville hun gerne. Her fik vi afstemt ret meget omkring forventningerne. Jeg har nogle gange lidt problemer med at komme væk hjemmefra, så jeg foreslog at mødes i min sejlbåd, som ligger i Holbæk. Efter en beskrivelse af båden, og stedet, så syntes hun at det nok var en mulighed. Da det er noget længere væk end hendes normale område, så bad hun om køre penge, og at de så skulle betales på forhånd. Det syntes var rimeligt, så jeg betalte med det samme via MobilePay. Det var først bagefter at jeg kom til at tænkte om jeg nu havde mistet de penge, men jeg læste vores email korrepondence igennem engang til, og kunne ikke finde nogle som helst tegn på at hun vil prøve at snyde mig for en sådan lille sum. Det gav simpelthen ingen mening. Det ville siden også vise sig, at denne tanke var helt fjollet. Tiden kunne kun gå for langsomt. Uger blev til dage, dage blev til timer. Det var svært at vente. Hun havde også bedt mig om at være klar med en ekstra sum, for hvis fotoerne og videoerne stemte med virkeligheden, så kunne det godt være at hun ville få lyst til at sutte, og det var ikke noget jeg ellers skulle tænke over, men bare stå til rådighed. Dagen kom og jeg afsted til båden. Jeg kom i god tid for at rydde op og gøre klar. Der var folk i havnen og på broen, hvor båden ligger, sad bla i en motorbåd 2 eller 3 pladser ind mod land 2 par og snakkede og hyggede sig med nogle øl. Normal solskins hverdag i havnen. Frækt. Jeg tog alt tøjet af og gjorde mig klar og ventede spændt. Da tiden kom nærmere tikkede en mail ind at hun er ankommet og nu leder efter bro og båd. Jeg åbnede for-kahyttens lem og spejdede efter hende. Efter et minut eller to så jeg en ikke-før-set kvinde kommer gående hen ad broen. Højden passede med artiklen, så relativ høj, med en holdning som fik mig til at tænke på en vikinge kvinde. Power! Hun er ikke af spinkle bygning, men hun er slank og veltrænet, og også hendes ansigte er noget man ville kalde for en "almindelig og køn nordisk kvinde". Hvad det betyder for den enkelte, vil jeg lade op til den enkelte, men med det lysblonde halvlange hår ovenpå, så jeg kunne rigtig godt lide det jeg så...og hertil vil jeg så kommentere, at det er noget jeg slet ikke har haft fokus på. Det jeg har søgt har intet med udseende at gøre, men at denne kvinde som kom gående på broen levede op til hendes beskrivelse i annoncen, gjorde det hele meget lettere at kunne fokusere på det væsentlige. Med lidt rysten på stemmebåndet fik jeg tilkaldt hendes opmærksomhed da hun passerede båden. Jeg spurgte om jeg kunne hjælpe med noget, og hun svarede at hun skulle møde nogen i en båd (sagde navnnet på båden - navnet på min båd), men vidste ikke helt hvor båden lå. Jeg svarede, at det er nok mig hun skal møde, hvortil hun sagde at det er det nok, og smilede. Hun kom ombord og indenfor i for-kahytten. Jeg nøgen med en halv-stiv pik, hun lidt forvirret. Jeg havde lagt resten af pengene diskret på navigationsbordet, hun fandt sig til rette, og så kom vi ret hurtigt i gang. Hun gav ret tydelige, venlige men meget bestemte anvisninger på hvordan jeg skulle sidde og opføre mig. Det startede godt. Hun havde noget fedtcreme med, og det var nyt for mig, og ret frækt. Der gik ikke lang tid før jeg var helt stiv. Jeg fortalte at jeg godt kan li at stramme lidt op med et snørre bånd, og spurgte om det var ok. Det havde hun ikke prøvet før, så det vill hun gerne se. Jeg fik spændt pik og boller op og det kunne hun godt li! Det var ret tydeligt at jeg levede op til hendes forventninger - de er svære at forklare, men læs de to linjer i annoncen, skriv en mail til hende, lav en forventningsafstemning, og se om I kan få en aftale. Følger man hendes anvisninger, så får man sin belønning - det gjorde jeg. Men først efter at hun havde kontrolleret mig i længere tid og leget færdig. Jeg tabte helt tidsfornemmelsen mens hun legede med mig. Hun førte mig til kanten igen og igen, mens hun sagde "ikke komme endnu, jeg er ikke færdig med dig", og der var ikke nogle lange pauser mellem, så jeg begyndte at ryste og stønne ret højlydt. Det nød hun. Det nød jeg! Min pik og boller blev helt blå, og hun klemte også godt til (det kan jeg godt li), og til slut så fik jeg at vide at nu var tid, hun trykkede de rigtige steder og satte ind med en jævn rytme. Så der gik ikke mange halve minutter fra hun sagde at det var tid til jeg ekspoderede. Hun havde mig i min hule hånd. Jeg ramte den modsatte side af kahytten - har ikke kommet så kraftigt i mange år. Jeg kunne dårligt røre mig, mens jeg sad der i båden helt nøgen og med halv stiv opstrammet pik og boller. Langt ude men hvor fedt. Jeg følte mig samtidig totalt blottet, men også helt tryg. Vi sad og snakkede lidt, ja faktisk i længere tid end jeg havde regnet med, og det var faktisk rigtigt hyggeligt. Vi snakkede om lidt af hvert, hendes erfaringer med andre mænd, hvordan hun prøver at samle en "skare" og det var ophidsende at høre om. Hun kommenterede på at jeg sprøjtede så langt og meget, grinte lidt, takkede og sagde at jeg har en lækker pik, ja, en utrolig lækker pik, at hun blev virkelig tændt på min pik. Uhh det er sgu fedt at få at vide af en kvinde der sidder der lige ved siden af, og bare kigger og leger med de tomme boller og den slidte stadig stive pik - det har jeg ikke prøvet før, så en ny fed følelse strømmede igennem mig. Allerede der, lige efter at jeg var blevet udnyttet, leget med og tømt, vidste jeg at min pik er nu hendes. Det bestemte hun, og der var intet jeg kunne gøre. Jeg har nu haft mulighed for at stå til hendes rådighed ialt 4 gange, en gang i min sejlbåd, en gang på hvad jeg tror er hendes "standard" parkerings plads, og to gange på en andet sted ikke langt fra parkeringspladsen. Standard parkeringspladsen var let at finde. Et sted tæt på ring 4. Jeg skulle parkere ved siden af hendes bil. Hun skulle lige ordne nogle ting. Hun bad mig sætte mig om på bagsædet af min bil og afvente. Jeg spurgte om jeg skulle gøre mig klar, og det syntes hun var en god ide. Vente tiden var ikke noget problem, jeg havde jo afsat hele dagen. Efter ca 10-12 minuter kom hun over til mig. Jeg fik bestemt besked på at tage bukserne ned om anklerne, holde armene langs siden og læne mig tilbage (lidt samme procedure som i sejlbåden, men måske lidt mere bestemt - fedt). Så satte hun creme på min halv stive pik og gik igang. Jeg blev hurtig helt stiv, men hun ville gerne at jeg spændte pik og boller op. Jeg fulgte bare med, stod til rådighed, lod hende bestemme - jeg er midt i min fantasi, og hun er i sin, fuldstændigt aligned og kun forbundet af hendes hænder (og måske mund) og min pik - i det øjeblik, intet andet. For mig er det en vild oplevelse at blotte sig og stole på et andet mennesker, som bare nyder at kontrollere, tirre og lege...indtil hun ikke gider mere. 3. gang mødtes vi samme sted som 2. gang, men der var lidt for meget aktivitet for min smag, og så kørte vi rundt for at finde et andet sted med mindre aktivitet. Hun har flere steder indenfor en ca 5-10 min kørsel, så vi fandt hurtigt et sted, hvor legen fortsatte fra hvor vi slap. Og en fjerde gang det samme sted. Alle gange har været fantastiske, men der er også en udvikling. Hun udforsker vores grænser, skubber dem lidt... lidt ad gangen. I en stund henkaster jeg mig fuldstændigt til hendes totale kontrol og hun tager overtager den med stor lyst til følge, samtidig med at hun passer på mig. Senest jeg stod til rådighed, ja så var hun blevet til "fruen"... denne gang havde hun lyst til at sutte, sutte meget - det var råt, varmt, vådt, vildt. Jeg blev ikke spurgt, men hun gjorde lige som hun havde lyst til. Jeg blev spist. Ikke kun min dunkende pik, men hele mig. Det var voldsomt, men samtidig omfavnende og næsten kærligt - kan ikke forklares, kan kun opleves. Jeg var helt væk, og jeg kunne mærke at hun også sank ind ... blev lidt vild... og lidt farlig... måske meget. Nu havde hun ikke kun lyst til at kontrollere og lege med mig, men hun skulle også kontrollere sig selv - og jeg tror det er noget af det der giver hende et mega kick. Hun blev "fruen" der bestemmer over "slaven" (eller "legetøjet" om man vil). Slave kunne muligvis føre til noget mere/andet - håber og frygter jeg. Tiden vil vise hvor vi er på vej hen, for vi er på vej. Ængsteligt glæder jeg mig. Hvordan finder man så ud af om det her er noget for én? Læs annoncen, og hvis der er noget i annoncen som er uklart, som ikke helt stemmer med dine fantasier, eller om du helt har forstået hvad hun kræver og ønsker af én, så spørg. Når du spørger så vær respektfuld, vær høflig, vær dannet, vær underdaning - så skal hun nok forklare det helt tydligt. Lad være med at formode noget, men da annoncen beskriver tydligt hvad det drejer sig om for hende, så lad vær med at spørge om "mere og andet" end det, men bed hende uddybe, hvis det er uklart. Når du forstår det og du lader hende lege, nyde, udnytte din liderlighed, og du tænder hende, ja så er jeg sikker på at hun nok skal belønne din lydighed. Slaven skal snart stille sig til sin frues rådighed igen...og igen...og igen... Vov Redigeret 24. November, 2022 af vovse Stavefejl rettet 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
øst 54 Skrevet 24. November, 2022 Jeg har også kigget på hende annonce, og det lyder frækt. Hvad er prislejet for sådan en oplevelse? Hvor langt tid taler vi om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1223 Skrevet 24. November, 2022 Fantastisk anmeldelse! Lyder som en sjov legekammerat du har fundet dig der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 24. November, 2022 øst skrev, for 3 minutter siden: Jeg har også kigget på hende annonce, og det lyder frækt. Hvad er prislejet for sådan en oplevelse? Hvor langt tid taler vi om? Det står meget tydligt i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 24. November, 2022 Ebden_jj skrev, for 3 minutter siden: Fantastisk anmeldelse! Lyder som en sjov legekammerat du har fundet dig der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1223 Skrevet 24. November, 2022 øst skrev, for 5 minutter siden: Hvor langt tid taler vi om? Står også tydeligt i annoncen. Det bestemmer hun! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
øst 54 Skrevet 24. November, 2022 vovse skrev, for 51 minutter siden: Det står meget tydligt i annoncen Der står da intet om pris... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl Skrevet 25. November, 2022 øst skrev, for 2 timer siden: Der står da intet om pris... Kig igen. Der står 500 kroner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Malerkbh Skrevet 25. November, 2022 Hr. Skovfugl skrev, for 4 timer siden: Kig igen. Der står 500 kroner ja det er kun vejledende . Hun vil have yderligere 200 kr til transport, så er det jo man tænker at 700 kr for handjob måske er lige i overkanten . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 25. November, 2022 Malerkbh skrev, for 9 minutter siden: ja det er kun vejledende . Hun vil have yderligere 200 kr til transport, så er det jo man tænker at 700 kr for handjob måske er lige i overkanten . Jeg mener det er en forsimpling at kalde det for et handjob. Det håber jeg da også min fortælling giver indtryk af. Hvis det var det du fik ud af det, så tror jeg der er gået noget galt i afstemningen, men det kan jeg ikke sige niget om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Malerkbh Skrevet 25. November, 2022 vovse skrev, for 4 minutter siden: Jeg mener det er en forsimpling at kalde det for et handjob. Det håber jeg da også min fortælling giver indtryk af. Hvis det var det du fik ud af det, så tror jeg der er gået noget galt i afstemningen, men det kan jeg ikke sige niget om. Rolig nu, det som er pointen er at hun ikke oplyser at det koster ekstra for transport i hendes annonce. Hun udlægger det jo som om det koster 500 kr og det er ikke sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 25. November, 2022 Malerkbh skrev, 1 time siden: Rolig nu, det som er pointen er at hun ikke oplyser at det koster ekstra for transport i hendes annonce. Hun udlægger det jo som om det koster 500 kr og det er ikke sandt. Bare rolig, jeg er helt rolig Jeg synes blot at du stillede det lidt simpelt op. Det er rigtigt at det ikke er nævnt at lokationen har en effekt på den endelige pris. Jeg synes nu at det er normal praksis at ud-af-huset services har en ekstra omkostning. Hvor stor kommer jo an på omstændighederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 374 Skrevet 25. November, 2022 Tak for et meget fint og uddybende skriv!tror, at hvis man har spørgsmål om pris efter at have læst din beretning så er man vist gået galt i byen !! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 25. November, 2022 Fluefisker skrev, for 11 minutter siden: Tak for et meget fint og uddybende skriv!tror, at hvis man har spørgsmål om pris efter at have læst din beretning så er man vist gået galt i byen !! Ja, det mener jeg også. Der er selvfølgelig også meget tekst der skal læses, og det har man ikke altid tålmodighed til. Det kender jeg gidt fra mig selv. Måske er det pga min erfaring (ikke helt ung mere) og min bevisthed om hvad jeg søger, og kombineret med andre faktorer, der gør udslaget. i annoncen var der 2-3 nøgle ord/sætninger som gjorde at jeg gjorde mig umage med at læse alt og forstå. Samme med den efterfølgende kommunikation via mail. Det var ved at gå galt, men det var mest pga min liderlighed og utålmodighed, men fik den reddet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 25. November, 2022 Mht. ekstra betaling for transport så varierer det med afstanden. Det kom frem da vi talte om forskellige møde steder. vovse skrev, for 1 time siden: Bare rolig, jeg er helt rolig Jeg synes blot at du stillede det lidt simpelt op. Det er rigtigt at det ikke er nævnt at lokationen har en effekt på den endelige pris. Jeg synes nu at det er normal praksis at ud-af-huset services har en ekstra omkostning. Hvor stor kommer jo an på omstændighederne. Jeg sidder lige om læser mit svar til Malerkbh - jeg skriver "Hvor stor kommer jo an på omstændighederne". DEt var måske unædvendigt snørklet. Med det mener jeg at størrelsen på ekstra udgiften kommer an på afstanden. Er der andre faktorer, det ved jeg ikke, men det vil jeg først spørge ind til hvis det bliver aktuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 28. November, 2022 vovse skrev, den 25.11.2022 at 09:40: Mht. ekstra betaling for transport så varierer det med afstanden. Det kom frem da vi talte om forskellige møde steder. Jeg sidder lige om læser mit svar til Malerkbh - jeg skriver "Hvor stor kommer jo an på omstændighederne". DEt var måske unædvendigt snørklet. Med det mener jeg at størrelsen på ekstra udgiften kommer an på afstanden. Er der andre faktorer, det ved jeg ikke, men det vil jeg først spørge ind til hvis det bliver aktuelt. Nu er jeg ikke sikker på om det stod der tidligere, men hvis ikke, så står det nu i annoncen: Set uppet foregår i bil eller hos dig. I sidstnævnte tilfælde aftales der nærmere vedr. forlods betaling for udkørsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 27. December, 2022 (edited) Siden den 4. gang har jeg været til behandling, ja, eller stået til fruens rådighed, for det er sådan det føles - man stiller sig og sin pik til rådighed, som så bliver behandlet som det nu lyster - yderligere 3 gange. 2 af gangene var i løbet af december før jul og begge gange på en mere afsides parkerings plads. Den første af de gange var vi ved at blive opdaget, eller sådan føltes det, da en varevogn kom ind på parkeringsområdet og en mand steg ud. Han gik rundt om sin bil og lavede et eller andet. Fruen fortsatte ufortrødent at arbejde med min stive pik, mens jeg holdt øje med fyren. Fruen blev ikke synderligt påvirket af tilstedeværelsen af andre, og havde ikke i sinde at afslutte legen før det passede hende. Det var nervøst men ekstra pirrende. Da det så ud som fyren havde sat sig ind i vare bilen igen, så fik jeg lov til at komme - og sikke jeg kom. Så sad vi igen og snakkede lidt løst om dit og dat mens hun legede med min langsomt slappere og slappere pik, indtil det var tid til at tørre lidt op Senest var igår, hvor seancen blev afholdt på hendes "normale" parkeringsplads. I juledagene er der mindre trafik og det er nu et ret pirrende sted at sidde og blive leget med. Og leger det gør hun, lige indtil hun vil se spermen flyve. Hun fortalte at der er noget galt(?) med annoncen på Annoncelight så hun kan ikke aktivere den - men hun er altså på, så hvis man overvejer at lave en aftale, så skal man bare tage kontakt. Redigeret 27. December, 2022 af vovse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5480 Skrevet 28. December, 2022 Tak for beretningen, @vovse. vovse skrev, for 11 timer siden: Hun fortalte at der er noget galt(?) med annoncen på Annoncelight så hun kan ikke aktivere den - men hun er altså på, så hvis man overvejer at lave en aftale, så skal man bare tage kontakt. Måske er det fikset i mellemtiden. Man kan bare bruge linket, som du indsatte i den første anmeldelse: vovse skrev, den 24.11.2022 at 20:25: For noget tid siden stødte jeg på denne annonce på Annoncelight, https://annoncelight.dk/showad/349381 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 28. December, 2022 Det har du fuldstændig ret i. Tak for oplysningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harley30 6 Skrevet 29. December, 2022 vovse skrev, for 13 timer siden: Det har du fuldstændig ret i. Tak for oplysningen Så er der bookede tid ... Bliver spændende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 29. December, 2022 (edited) Held og lykke og må du få en god oplevelse. Redigeret 29. December, 2022 af vovse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harley30 6 Skrevet 30. December, 2022 Dejlig oplevelse . et lille fri rum og 30 min med dejlig behandling og fælles glæde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bartone 9 Skrevet 11. Januar, 2023 Min oplevelse var en noget anden. Hun skriver, at hun sætter rammerne, bestemmer og tager styringen. Men der var ingen styring bare fuldstændig stilhed og absolut ingen “gensidig sympati, kemi og sexuel zen”. Hvis jeg spurgte om noget, fik jeg et surt og vrissent “NEJ!”, ikke andet bare NEJ. Hendes attitude og opførsel var kæmpe turn-off. Summa sumarm en mega dårlig oplevelse, og jeg har virkelig svært ved at mig forestille hvordan hun kan leverer godt… ihvertfald for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 11. Januar, 2023 Øv, da ærgerligt at I ikke synkede. Hun har nu leget med mig flere gange og det har været mindst lige godt hvergang. Jeg er hendes legetøj, hun bestemmer hvad jeg kan lide…og jeg kan lide det, og så jeg viser det…og det tænder hende helt tydeligt. Vi har bare synket fra da ét. Jeg glæder mig til næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smukkepiksolrød 52 Skrevet 12. Januar, 2023 En håndnuller til 700kr. det er da det dummeste som jeg hørt. Jeg kan få engang megafransk med slug for 400kr, flere forskellige steder i KBH. Når men, hver sin lyst men jeg syntes at dette skriv virker lidt som flask reklame desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg