Guest Langtunge Skrevet 20. November, 2022 Har nogle prøvet de piger. Fra Annoncelight. Der vil over på whatsapp og man skal købe billet til sex på Cirkel K. Det lyder dybt underligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14186 Skrevet 20. November, 2022 (edited) Langtunge skrev, for 6 minutter siden: Har nogle prøvet de piger. Fra Annoncelight. Der vil over på whatsapp og man skal købe billet til sex på Cirkel K. Det lyder dybt underligt. Links svp. Men nok bedre at tanke på CircleK og køre direkte ud til pigerne og få syn for sagen først! Redigeret 20. November, 2022 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 20. November, 2022 De beder om at man skal købe billet først. På den tank. Ja det lyder, Dybt underligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 20. November, 2022 Langtunge skrev, for 7 minutter siden: De beder om at man skal købe billet først. På den tank. Ja det lyder, Dybt underligt. Det er sådan et paysafe kort de vil have du køber.. Prepaid betalingskort.. Jeg har set flere advarer imod at det er snyd og de vil have man sender billed af kortet først hvor de så tager pinkoden.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 20. November, 2022 Jeg håber ikke nogen hopper på den. Vi skal holde sammen om aldrig betale forud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 20. November, 2022 Er der et link til disse piger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 20. November, 2022 Nej. Men de skriver gerne hurtig sex. Eller sexplan. Ung og fræk. Det kun på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Potpot 18 Skrevet 20. November, 2022 (edited) Zar skrev, for 50 minutter siden: Er der et link til disse piger ? Der er 2 i øjeblikket for området Bornholm Redigeret 20. November, 2022 af Potpot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2749 Skrevet 21. November, 2022 Når man får underlige vilkår omkring betaling kan man være sikker på det er snyd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 21. November, 2022 Jeg skal heller ikke nyde noget. Det normalt et nederlag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg