Hop til indhold

Billetter på Cirkel K

Featured Replies

Skrevet

Har nogle prøvet de piger. Fra Annoncelight.  Der vil over på whatsapp og man skal købe billet til sex på Cirkel K. Det lyder dybt underligt. 

Skrevet
Langtunge skrev, for 6 minutter siden:

Har nogle prøvet de piger. Fra Annoncelight.  Der vil over på whatsapp og man skal købe billet til sex på Cirkel K. Det lyder dybt underligt.

Links svp.

Men nok bedre at tanke på CircleK og køre direkte ud til pigerne og få syn for sagen først!

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

De beder om at man skal købe billet først. På den tank. Ja det lyder, Dybt underligt.  

Skrevet
Langtunge skrev, for 7 minutter siden:

De beder om at man skal købe billet først. På den tank. Ja det lyder, Dybt underligt.  

Det er sådan et paysafe kort de vil have du køber.. Prepaid betalingskort.. Jeg har set flere advarer imod at det er snyd og de vil have man sender billed af kortet først hvor de så tager pinkoden.. 

Skrevet

Jeg håber ikke nogen hopper på den. Vi skal holde sammen om aldrig betale forud. 

Skrevet

Er der et link til disse piger ?

Skrevet

Nej.  Men de skriver gerne hurtig sex. Eller sexplan. Ung og fræk. Det kun på annoncelight 

Skrevet
Zar skrev, for 50 minutter siden:

Er der et link til disse piger ?

Der er 2 i øjeblikket for området Bornholm

Redigeret af Potpot

Skrevet

Når man får underlige vilkår omkring betaling kan man være sikker på det er snyd.

Skrevet

Jeg skal heller ikke nyde noget. Det normalt et nederlag 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.