Hop til indhold
Route66

Beer i Vejle - en helt igennem ener - og gerne i Euro

Recommended Posts

Hejsa, jeg har ikke endnu mødt Beer. Men noget tyder på hun er en ener.

Ganske kort, hvordan er hendes figur, alder og hvad med bryster(natural og skål)?

Der er jo ingen fotos på profil lige nu....

Gid weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 25 minutter siden:

Men eller ligner hun en god øl. 

En hanbajer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 8.12.2023 at 15:36:

Hejsa, jeg har ikke endnu mødt Beer. Men noget tyder på hun er en ener.

Ganske kort, hvordan er hendes figur, alder og hvad med bryster(natural og skål)?

Der er jo ingen fotos på profil lige nu....

Gid weekend

 

Beer er 34 år hun er ikke ret høj vel ca 155

vægt svinger en del men hun er ikke nogen nips. Mon ikke det er omkring 60 kg. Tænker det er en c skål hun har. 
Hun er en ener hvad angår blow er sikker på at hun kan sutstarte en gammel Harley. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan en af jer der har smagt denne juls ChristmasBeer, ikke lige fortælle mig, om ikke bryggeriets adr. er den samme som sidst.

Har en aftale om smagsprøver mellem jul og nytår og skulle jo nødigt gå glip af de dejlige dråber.

På forhånd tak

Glædelig jul og godt nytår til alle Beer fans

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 58 minutter siden:

Når nu du har en aftale - har du vel også tjekket, at det er samme adr. ?

Men ok, nu er det snart jul - så kan godt være flink og oplyse, at det er den samme.. :)

Tak i lige måde :)

Tak for svar.

Skrev faktisk i min sms, om det var samme adr. Det svarede hun ikke lige på og så tænkte jeg, hun drukner i forvejen i mails og sms, så jeg spørger lige "jer"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du ret i. Hun er meget eftertragtet - med begrænset tid, så der smutter et svar eller to.

Helt som hun også gør opmærksom på i annoncen. :)

Men dem som er heldige og kommer igennem nøglehullet til en aftale, mærker absolut ikke, at hun har travlt!

Hun er tilstede og alle er i centrum ved besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde planlagt et nyt intensiv besøg hos Beer, sådan et par timer! Nu kan jeg se annoncen er lukket ned nu i dagevis, selvom hun skulle være her til slut februar! 

Nogen der ved noget ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det synes jeg nu ikke.

Tråden startede for over et år siden - og verden står jo ikke stille.

Dengang var Euro foretrukket - og da dette var ret kendt vælger Beer nu at nævne “kr” når forholdet har ændret sig for hende.

Men hør lige meget efter: Personen og servicen har ikke ændret sig - samme dejlige Beer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har igen igen været forbi den skønne kvinde. Skal indrømme at jeg ikke kan få nok af hende og at hvis jeg ikke passer lidt på så kunne jeg nemt blive ruineret. Beer er der altid for en og hun leverer varen hver gang, og hun tager sig god tid til en og der er som regel også masser af smalltalk og latter hver gang. 
Selvom hun har rundet de 30 år, så er stadig en dejlig nips. Det har på ingen måde skadet hende at hun har taget et par kilo på som hun selv siger:D

Jeg syntes ikke der er nogen grund til at fortælle om hvad der skete, for det tænker jeg ikke nogen er i tvivl om, men det var nu godt.

Redigeret af Bette mand
Havde skrevet en forkert dato for hvornår hun ville rejse så har slettet det igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan til fulde tilslutte mig ”Bette mand”´s kommentarer.  

Beer er og bliver en ener og det beror nok en del på at hun er helt uafhængig og selv planlægger hvordan hun ønsker dagen skal være. Hun bruger også tiden på vinterbadning og løb og laver så kun aftaler der passer sammen med dette. Dermed bliver man – i hvert fald som jeg har oplevet det – en meget velkommen gæst som hun virkelig hygger om i enhver henseende – og det inkl masser af god sex.

Når Beer er her plejer jeg at besøge hende ca. hver 2. uge. (har lyst hver 2. dag,  men det kan så ikke forenes med mit privatliv - og økonomi).  Det har udviklet sig derhen at der også altid bliver til lidt snak og en kop kaffe. Dermed ikke sagt at der er en hel fast rutine – nej, der er altid noget nyt der udvikler sig på en spændende måde med liderlige udbrud og gode grin. 

Derimod er det dog lidt af en fast rutine at jeg læser hendes daglige overskrifter – de er faktisk ikke skøre men har oftest en form for relation til noget der foregår eller lige er foregået i hendes liv.  

Ved mit seneste besøg for et par dage side tog hun mig på bukserne ved ankomst og sagde ”you are very horny today” – hvordan Beer så lige vidste at det var tilfældet endnu mere LIGE DEN dag, må tillægges nogle gode evner. Så inden jeg fik smidt alt tøjet havde hun allerede kalorius i munden – jeg var dog så nærværende at jeg synes det var lidt komisk at stå der med kun en sok på, så den fik jeg krænget af medens hun suttede den store fætter. Ja det kan man jo godt lide hun siger om den – og helt løgn er det nok heller ikke.  Derefter en god gang sex hvor Beer synes det er helt fint at man krammer babserne (jeg er ret så  brystfikseret  så nogle gode fyldige og naturlige går lige i bukserne - og de bryster har Beer).  Men da Beer ikke synes hun har fået nok hev hun vibratoren frem – hvor er det da bare dejligt at mærke (og høre) når hun også kommer på den måde.

Denne gang blev der slet ikke til noget massage – tror jeg næste gang må prøve at dæmpe sextrangen og  spørge om denne ”start” nydelse. 

I er nok ikke i tvivl – hun får de bedste anbefalinger herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun er nemlig umulig at komme i kontakt med! Svarer ALDRIG og jeg har prøvet fra 3-4 forskellige numre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun undskylder jo også i hendes annonce :) Hvis du så hvad hun får af sms og opkald, ville du forstå.
 Selv vi "gamle" kunder må acceptere ikke altid få svar - og forstå, at hun ikke kan overkomme alle. Hun kører forretningen helt selv - der er ikke en boss der skal ha først! Det tager jo også tid.
Hun lever faktisk et liv ved siden af jobbet - arbejder kun 4 - 5 timer om dagen.
Det var der måske en pige eller to der kunne lære lidt af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 5 timer siden:

Hun undskylder jo også i hendes annonce :) Hvis du så hvad hun får af sms og opkald, ville du forstå.
 Selv vi "gamle" kunder må acceptere ikke altid få svar - og forstå, at hun ikke kan overkomme alle. Hun kører forretningen helt selv - der er ikke en boss der skal ha først! Det tager jo også tid.
Hun lever faktisk et liv ved siden af jobbet - arbejder kun 4 - 5 timer om dagen.
Det var der måske en pige eller to der kunne lære lidt af.

 

Så forstår jeg overhovedet ikke at hun annoncerer! Hun vælter jo åbenbart i faste kunder og selv jer kan hun ikke finde tid til! I min verden er det en tåbelig tidsrøver for hende selv at annoncere uden noget behov for det og en unødvendig frustration for alle os potentielle kunder, der spilder vores tid på en komplet ubrugelig annonce!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg har ringet til en kvinde nogle gange,så går jeg jo nok på annoncelight og kikker igen…

er vi overhovedet klar over hvor mange opkald og sms’er en god pige får

Mange af dem der ringer eller skriver er ikke seriøs,hvad skal de skønne piger gøre

husk nu vi har alle et privatliv, og det har alle de skønne kvinder også

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 15 timer siden:

Så forstår jeg overhovedet ikke at hun annoncerer! Hun vælter jo åbenbart i faste kunder og selv jer kan hun ikke finde tid til! I min verden er det en tåbelig tidsrøver for hende selv at annoncere uden noget behov for det og en unødvendig frustration for alle os potentielle kunder, der spilder vores tid på en komplet ubrugelig annonce!

Hun har ikke en prioritetsliste. Hun kører først til mølle princippet . Men når efterspørgslen er større end udbuddet ???? Hvad skal pigen gøre??  Brænde sit lys ud, ved at knokle flere timer ?? Sænke niveauet, så hun ikke er så eftertragtet? Næppe en god løsning for nogen.
Det bedste må være at væbne sig med tålmodighed - og ellers søge andre græsgange. Der er trods alt andre gode piger derude.

Lidt ironi til sidst :
Prøv fx TEN i Vejle. Hun er utrolig nem at komme i kontakt med - og hun kunne ALDRIG finde på at aflyse i sidste øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...