Hop til indhold
Route66

Beer i Vejle - en helt igennem ener - og gerne i Euro

Recommended Posts

Nu har jeg besøgt den kære Beer https://annoncelight.dk/showad/273140 flere gange. Hun er en fantastisk pige til både sex - men også til at nusse eller en god snak.

For hende drejer det sig ikke om at optjene mest muligt i perioden men også om samtidigt at have et liv med motion og oplevelser i Danmark. Hun er uafhængig og hviler i sig selv - og det er nok derfor hun er den ener som hun er.

For jer der får en aftale med hende vil jeg opfordre jer til at medtage Euro (eller USD) idet visse lande og herunder desværre Thailand nu ikke længere ønsker at veksle danske kroner (I kan google problemstilingen). For mange af os vil da blive meget kede af at Beer måtte fravælge Danmark pga vekslingsproblematikken. 

Det er vel nærmest unødvendig at nævne Beer får min bedste anbefaling - kan næste ikke vente til næste gang.
 

 

 

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er den bedste Thai kvinde 

hun er nemlig en kvinde...hun ved hvad hun laver..

og ja helt enig hun er nemlig ikke i dk..kun pga penge

hun er et super godt menneske...

Tak Beer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, den 19.11.2022 at 23:07:

Nu har jeg besøgt den kære Beer https://annoncelight.dk/showad/273140 flere gange. Hun er en fantastisk pige til både sex - men også til at nusse eller en god snak.

For hende drejer det sig ikke om at optjene mest muligt i perioden men også om samtidigt at have et liv med motion og oplevelser i Danmark. Hun er uafhængig og hviler i sig selv - og det er nok derfor hun er den ener som hun er.

For jer der får en aftale med hende vil jeg opfordre jer til at medtage Euro (eller USD) idet visse lande og herunder desværre Thailand nu ikke længere ønsker at veksle danske kroner (I kan google problemstilingen). For mange af os vil da blive meget kede af at Beer måtte fravælge Danmark pga vekslingsproblematikken. 

Det er vel nærmest unødvendig at nævne Beer får min bedste anbefaling - kan næste ikke vente til næste gang.
 

 

 

 


 

 

Mon ikke Beer er klog nok til selv at kunne fortælle hvis hun ønsker afregning i andre valuta? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte endnu en gang Beer i Vejle, og jeg må indrømme at jeg er 

blevet afhængig af at besøge hende. Denne gang blev det til 1 1/2 time i

fantastisk selskab med en kvinde der gjorde alt for at mit besøg blev som

jeg havde lyst til  i  90 min. 

90 min. hvor jeg glemte alt om høje priser og kriser.  90 min. med snak, grin, 

fantastisk sex , simpelthen perfekt for mig.

Håber jeg kan nå at besøge Beer en gang mere inden hun tar hjem om en uge. :(.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I will write this is english so hopefully Beer will see this.

Beer, you are first and foremost a good person. You have always made me feel special by remembering who I am.

I have been with you a handfull of times, it has been a pleasure. You are present, compassionate and alive.

I am one of those guys who wish they wouldn’t be doing this, one of those guys who would love to settle down with a sweet girl and treat her with love and respect. Being with you has felt like getting something that I really miss.

I will miss you Beer, not only because of great times, but because you are YOU. Beautiful, charming, kind, funny, interesting. 
 


คุณเป็นคนดี.  คุณเป็นฤดูร้อน.
ฉันจะจำคุณ. ฉันจะคิดถึงคุณ.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iamthatguy skrev, for 6 timer siden:

I will write this is english so hopefully Beer will see this.

Beer, you are first and foremost a good person. You have always made me feel special by remembering who I am.

I have been with you a handfull of times, it has been a pleasure. You are present, compassionate and alive.

I am one of those guys who wish they wouldn’t be doing this, one of those guys who would love to settle down with a sweet girl and treat her with love and respect. Being with you has felt like getting something that I really miss.

I will miss you Beer, not only because of great times, but because you are YOU. Beautiful, charming, kind, funny, interesting. 
 


คุณเป็นคนดี.  คุณเป็นฤดูร้อน.
ฉันจะจำคุณ. ฉันจะคิดถึงคุณ.

Hej

Er helt enig med dig i alt du skriver...:)

Hun er en dejlig kvinde, ganske enkelt

Deeep

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig ovenstående, hun er på alle måder enestående og dejlig. Vi skal være glade for, at hun vælger vort område som legeplads…..

vi må blot håbe at hun vender tilbage inden længe :):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dear.

I had to say been a long long journey in DK during this six years. Like I diary I had been wrote on my own book. Thank you for all your support most of you been know me almost 6 y. Sine I was name Nok mean Bird then I flow to vejle change to Beer. Great wonderful time and experience. I’m land home safe. 
 

Merry Christmas :x and Happy new years<3

Keep smile and  positive is the best I can say. 
VH 

Beer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Beer skrev, for 53 minutter siden:

Merry Christmas :x and Happy new years<3

 

Same to you, Nok  - Nut:wub:

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, den 19.11.2022 at 23:07:

"For hende drejer det sig ikke om at optjene mest muligt i perioden men også om samtidigt at have et liv med motion og oplevelser i Danmark. Hun er uafhængig og hviler i sig selv - og det er nok derfor hun er den ener som hun er."

Nej, det drejer sig da helt sikkert ikke om at tjene mest muligt - Duh. Stopper dig lige i din halvforelskede vildfarelse her. Selvfølgelig gør det det. Skøn og dejlig som hun er kan du roligt regne med, at hun primært er her for pengenes skyld. Ligesom alle andre der sælger sig selv. Get real. 

 

 

 


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beer skrev, for 13 timer siden:

 

Merry Christmas :x and Happy new years<3

Keep smile and  positive is the best I can say. 
VH 

Beer

 

Marry Christmas dear, and thanks for many wonderful hours 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg nærlæser beskeden fra Beer, er det et farvel til Vejle, og denne del af hendes liv..B)

Ja, hun er en fantastisk personlighed....og hun fortjener alt det bedste...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror og håber det ligger i Beer`s planer at vende tilbage til foråret. Modsat vil hun nok også gerne bygge en familie, og leve et mere “normalt” liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Acucar skrev, for 5 timer siden:

Når jeg nærlæser beskeden fra Beer, er det et farvel til Vejle, og denne del af hendes liv..B)

 

Jeg vil godt vædde en luksustur ved en thai pige efter eget valg på at Beer kommer igen. Om det lige bliver Vejle er ikke til at vide, men det er jo der hun har en masse forbindelser, så mon ikke. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil godt vædde en luksustur ved en thai pige efter eget valg på at Beer kommer igen. Om det lige bliver Vejle er ikke til at vide, men det er jo der hun har en masse forbindelser, så mon ikke. 
 

Tror du må betalte luksustur  :biggrin: så glæder mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Iha skrev, for 10 minutter siden:

Tror du må betalte luksustur  :biggrin: så glæder mig 

Jeg har kendt virkeligt mange thaipiger. Der er ikke en eneste af dem det er lykkes for at stoppe. Èn kender jeg, som idag driver en massageklinik hvor man ikke kan få noget juuu-huu, eller rettere der er ingen som har berettet noget sjaw derfra ;) 
Men er hun ikke kommet tilbage indenfor de næste 6 måneder står jeg ved mit væddemål Acucar. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Iha skrev, den 17.12.2022 at 19:38:

Tror du må betalte luksustur  :biggrin: så glæder mig 

Egentlig skylder du mig en luksustur ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Egentlig skylder du mig en luksustur ;) 

Ok fair nok hos hende ? <_<  
Du kan skrive en pm. Så finder vi ud af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...