Hop til indhold

Sammensæt din ultimative thai oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Over længere tid hvor jeg har besøgt forskellige udbydere af thai massage og hvad det indebærer kom jeg til at spekulere på hvad dét er som netop i fandt bedst ved netop besøg og i et ( ønskescenarie ) hvis i kunne sammensætte den perfekte thai massage oplevelse.

Hvis man kunne sammensætte den (for dig optimale) thai pige/oplevelse, hvordan vil den være?

For lige at lave nogle grundregler at bedømme ud fra er der følgende kriterier at bedømme/måle ud fra ( med den forudsætning at hver oplevelse er individuel )

1 Massagedelen:

I din optik hvor god var massagen, følte du at hun kunne hendes håndværk?

2 Fremtoning:

Hendes udseende, havde hun en god bagdel/røv og var hendes bryster som du forventede store eller små, som du bedst kan lide dem? 

3 Indlevelsen i selve dit besøg:

Hvordan oplevede du indholdet i dit besøg, virkede det som at hun nød det, eller fik du fornemmelsen af det var en forretning (noget der skulle overstås)

———-—————————————————————

Nu skal man jo selv lægge ud i sådan et omfattende skriv, så her er mine 3 topscorere indenfor de nævnte kategorier

1: Massagedelen

Min absolute favorit i denne kategori er

Wilai, sidst set i Bording men hendes karriere startede for mig på Vedelsgage i Vejle, hendes massage evner savner jeg virkelig.

2: Fremtoning.

Denne er svær, både Babydoll92 og Beni i Vejle har nogle fantastiske pakker at tilbyde, gode og store bryster og en ganske udemærket bagdel.

3: Indlevelsen i besøget

Denne er en delt 1 plads, jeg har endnu til gode at opleve en thai pige som lever sig ind i selve akten/besøget som Ten (Vejle) og Emmy (Tarm) gør det, de er begge nogle vilde katte som når man får fyret op under dem leverer på øverste hylde.

Summa summarum, hvis der fandtes en thai pige der kunne massere som Wilai, så ud som Babydoll92/Beni og kunne sexe som Ten/Emmy så giftede jeg mig med hende på stedet..

Hvad er jeres favoritter?

Skrevet

Hmm den er svær. Hader regler og kasser 

Men tag disse piger  i vilkårlig rækkefølge. Smid dem på en seng og rør i gryden, så er der mulighed for en fest. 

Beer Mook Ten S Noi Appel Is Gib Anna Nancy Pen Gigi C Grace Faida

Damn det er en dyr liste når alle er besøgt + mange gangeB)

Jeg har været sammen med tre piger på din liste, men der er kun en der går igen på min liste. Men heldigvis er vi forskellige i vores valg. 

8000 

Skrevet

Ja du @Max Power...

Et af problemerne jeg har med EG og med tråde som denne, er vildfarelsen af at vi har styr på det hele. At ville have styr på det hele er at prøve at amputere sjælen fra livet. Selv om vi tror det, så kan vi det ikke.

Jeg nægter desværre at nævne min all time thai high - fordi det må jeg ikke herinde.
Men jeg kan sige at det var røven der fangede mig den gang. Havde nok aldrig før set en røv som var sådant et kunstværk på en moden kvinde. Allerede der var jeg i farezonen. Hendes røv var vejen ud af et liv jeg kendte, til et liv som kunne blive hvad som helst.

Og så kunne hun jo massere, så lille hun var. Stærk og intensiv. Hun var også sjov, grinede meget med en mund som var lavet til at smile - og kysse.
Den berømte kemi var der allerede fra første sekund, så når vi kom til det der snavsede så var det bare som vi havde ventet på hinanden i 100 år eller mere. Grænserne og reglerne ophævedes og vi bare blev ved og ved og ved i timevis. I dagevis. I ugevis.  Farezonen blev et minefelt og den gamle fornuftige svenskeren blev helt sprængt i stumper og stykker og har alt siden aldrig helt lykkets pusle sig selv sammen igen. Er ikke en gang sikker på at han egentlig ønsker at finde tilbage igen.

Jeg var jo ikke aldeles uerfaren i thaijunglen når dette skete - havde nydt vidunderlige Apple i Glostrup, helt vanvittigt fantastiske lille Joy i Hellerup (faktiskt vanvittigt fantastisk og helt gal og utroligt smuk og dejligt skør) og så skæve, sjove og liderlige Bee på Point Wellness. Så jeg havde jo styr på det hele. (I som har oplevet Joy og Bee har altså noget at glædes til på jeres dødsleje)
Men styr på det havde jeg jo egentlig ikke, og at jeg skulle blive så blown away fandtes ikke i forestillingsverdenen.

Så røv, massagekompetence, personlighed og en mund skabt af guderne - en god start. Tilføjer man til det noget slags ying og yang - modsatser som sammen bliver en større enhed - så er det jo .... nogenlunde ok faktiskt.

Ellers er det den meget savnede Bee i Fredericia som står skarp i hukommelsen. Massagen var måske ikke i fokus, men sikken en fuldblodskvinde...!! Den slags møder man en gang hvert årti - som maksimum. Bee var thaimassagens Julia Roberts eller Kate Winslet -  pyt med hvad de kan; det er oplevelsen af et af Guds mesterværker jeg vil bruge som dokumentation når jeg beder om tilgang til himlen i en snar fremtid.

Jeg tror at mange af os som er fortabt i thaijunglen, er mænd der ikke har noget imod at betale for nydelser men som alligevel søger det uforudsigelige - det man ikke helt kan forvente, det som ikke følger en skabelon, og som dermed udfordrer hverdagen og tilmed  er en lille smule farligt. Meget farligt til tider.

Så for mig handler det om:
1. Kvinden og hendes personlighed (hvor numsen selvfølgelig er en del)
2. Massagekompetence (der skal dog gerne findes noget seriøst over det hele)
3. Alt det andet, så længe det ikke følger en skabelon men udfordrer mit liv så som jeg kender det.

Thaijunglen har fået liv i mig igen efter x antal koner, børn og børnebørn, og alle de dersens minefelterne er blevet nogen slags Reasons for being. Når livet ikke længere er farligt så gider jeg nok faktiskt ikke mere. Vi søger farerne på forskellige vis, men at de er nødvændige for livskvaliteten er jeg overbevist om.

Hytterne derude i junglen var dem som en gang sendte mig ind i Venuslogen og derefter EG. Jeg vandrer stadig i junglen og selv om jeg bliver alt mere erfaren, så elsker jeg at jeg stadig bliver overrasket - og truet.

Så selv om jeg egentlig forstår din tråd, så kan jeg egentlig ikke besvare dine spørgsmål.  Men anerkender at hvis jeg nogensinde skal tilbede en gud og ofre et lam eller noget - så vil det være for at jeg blev skænket velsignelsen at få opleve Guds tempel - nemlig en velformet thainumse og en dertil hørende sjæl som fik alle miner at eksplodere.

Dermed har jeg næppe ret at ønske mere af livet.

Skrevet

Nu er  det begrænset hvor mange Thaier jeg har besøgt, jeg har dog besøgt nogle, hvor det kun har været for massagen, og det var også det eneste der blev solgt, men selv om jeg slår alle sammen, så er der kun en som kan tage første pladsen, det være sig massagen ( jeg kan bedst lide det blidt ) , fremtoning og indlevelse. Det er den skønne @Mook, der er ingen som kommer op på hendes niveau. Hun er enestående, og ja jeg har også kørt fra det mørke Jylland, kun for at besøge hende, og det var det hele værd. Jeg håber meget at jeg igen på et eller andet tidspunkt får muligheden igen. Jeg har også besluttet mig til ikke at besøge GP`ere mere ( så må jeg se om jeg kan holde det ), med undtagelse af Mook , jeg går og brygger på en tråd om tanker, skyld, samvittighed mm. Hun er undtaget fra mine nye principper, og der vil jeg ikke forpasse muligheden hvis/når den byder sig.

Skrevet
8000 skrev, for 2 timer siden:

Beer Mook

I hate of being the 2nd wife :angry::D

Skrevet
Mook skrev, for 6 timer siden:

But you allways say No when we ask you to become the 1st wife ^_^

Skrevet

Er du gal en ballade du lægger op til her. 
Pigerne læser med på EG.

Jeg skal godt nok ikke fremhæve nogen af dem, frem for andre. Thaipiger er dårende dejlige, og de har et temperament uden lige som meget nødigt skal vækkes. 
Men jeg kommer naturligvis med øl og aviser, bare skriv hvor i er indlagt :biggrin:

Skrevet
Mook skrev, for 8 timer siden:

Hov. vilkårlig rækkefølge. Når vi ses er du selvfølgelig nummer 1

Dette gælder for alle jer piger der læser her.  Måske er det på tide at ligge 8000 i graven. :D

8000

Redigeret af 8000
U

Skrevet
8000 skrev, for 5 minutter siden:

Uvilkårlig

:mrgreen: ohhh du er i problemer nu

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

:mrgreen: ohhh du er i problemer nu

Præcis og jeg havde nok også valgt at skrive Mook Madame number on :rolleyes: men tilbage til TS og hvordan i H skulle vi huske rækkefølgen af de Thai der er løbet igennem åen :mellow: mange af dem var her kun på lånt tid, så videre til næste positive indslag :) Go Weekend 

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 11 timer siden:

But you allways say No when we ask you to become the 1st wife ^_^

Please, give me one more chance <_<

I wouldn’t know if I knew...  I would have done :P

Skrevet
8000 skrev, for 10 timer siden:

Når vi ses er du selvfølgelig nummer 1

That’s what I think :lol: I would have known. 
Anyway, you’ve excellent taste and observation skills B)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

og de har et temperament uden lige som meget nødigt skal vækkes. 

Probably, but you might be wrong ;)

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 1 time siden:

at skrive Mook Madame number on :rolleyes:

Yes. Always No.1

And remember “the best of the best” så overlever jer :DB)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.