Hop til indhold

Sex som betaling ? :/

Featured Replies

Skrevet

Hvad tænker i ? :) 

jeg har da tænkt det kunne være lidt frækt at blive hevet ind efter udført arbejde

vvs’eren

Skrevet
Dreamgirl skrev, for 5 timer siden:

jeg har da tænkt det kunne være lidt frækt at blive hevet ind efter udført arbejde

vvs’eren

VVS arbejde udført mindst 4500 kr. Lidt dyrt for et knald

Skrevet
skunken skrev, for 57 minutter siden:

VVS arbejde udført mindst 4500 kr. Lidt dyrt for et knald

Det handler vist om opgaven. 
Jeg har fået løst vvs opgaver til mindre. Meget mindre. 
Men tænker ikke sex som betaling er en go ide. Hvis der evt ikke er kemi. Vvs’er ikke er tilfreds med kvaliteten på sexen. Og der så opstår uenighed og værdien på sexen og om det er betalt nok. 

Skrevet

Hmm tja gid man var vvs’er … ;-) jeg var nok aldrig blevet “helt” færdig med opgaverne , med sådan nogen dejlige kunder :-) smiler 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 50 minutter siden:

Det handler vist om opgaven. 
Jeg har fået løst vvs opgaver til mindre. Meget mindre. 
Men tænker ikke sex som betaling er en go ide. Hvis der evt ikke er kemi. Vvs’er ikke er tilfreds med kvaliteten på sexen. Og der så opstår uenighed og værdien på sexen og om det er betalt nok. 

Altså hvis det er "midnats" VVS arbejde måske. Men på papiret koster det pænt meget i opstart, bare at bestille en VVSer

Skrevet
Dreamgirl skrev, for 7 timer siden:

vvs’eren

Med tanke på hvad det koster at få udført tagdækning på  , så vil jeg da sten sikkert have betaling for matrialerne men arbejds lønnen kan vi dag godt afregne dagligt :D  
Jeg arbejder 2 timer og får derefter 1 time ..;)

Skrevet

Jeg har et par gange hjulpet min daværende faste GP med opgaver inden for mit fag og vi har afregnet med sex. Jeg var godt tilfreds og det tror jeg også hun var. Så det kan fungere, hvis afregningen er aftalt inden. 

Skrevet

Jeg foretrækker at få en kvittering på udført håndværkshjælp, hvis der skulle opstå problemer efterfølgende.

Skrevet
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Jeg foretrækker at få en kvittering på udført håndværkshjælp, hvis der skulle opstå problemer efterfølgende.

Jeg kan ikke lade være, @Liv, går det begge veje, så kunden kan få kvittering hos en GP, hvis der skulle opstå “problemer” efterfølgende.:P

Skrevet
The spoon skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan ikke lade være, @Liv, går det begge veje, så kunden kan få kvittering hos en GP, hvis der skulle opstå “problemer” efterfølgende.:P

Det er hverken ulovligt eller farligt, at levere et dårligt knald, men det kan være fatalt hvis det gælder el og vvs ;) Mere seriøst, så er det ikke Liv, der hyrer en vvs’er, men mig privat. Min vvs’er ved hvem jeg er og omvendt. Som GP er der sikkerhed og diskretion at tænke på, om derfor kan du ikke få en kvittering med mit cvr.nr. 

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

Det er hverken ulovligt eller farligt, at levere et dårligt knald, men det kan være fatalt hvis det gælder el og vvs ;) Mere seriøst, så er det ikke Liv, der hyrer en vvs’er, men mig privat. Min vvs’er ved hvem jeg er og omvendt. Som GP er der sikkerhed og diskretion at tænke på, om derfor kan du ikke få en kvittering med mit cvr.nr. 

Har man ikke krav på en kvittering for betaling 

Skrevet
Tinas mand skrev, for 48 minutter siden:

Har man ikke krav på en kvittering for betaling 

Det er der mange gode tråde om her på siden :) 

Skrevet

Jeg er da altid klar til alternative betalingsmidler når jeg har lagt rør ind.

vvsmontøren:rolleyes:

Skrevet

Kan man vælge så kunne jeg kunne godt bruge en anlægs gartner ... Siger det bare ...og en tømmer ønsker mig en vinter udestue ... Grine flip ...

Skrevet
TheQueen skrev, for 10 minutter siden:

Kan man vælge så kunne jeg kunne godt bruge en anlægs gartner ... Siger det bare ...og en tømmer ønsker mig en vinter udestue ... Grine flip ...

Jeg få da tit en SMS med om jeg vil bytte for noget let håndværkshjælp eller ting fra et byggemarked:lol:.. Jeg skal gerne sende ham videre næste gang:ph34r:<3.. Du skal jo ikke sådan rende rundt og mangle en vinterstue altsåååå:mellow:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Hvis nogen af pigerne skulle mangle er de velkomne til at skrive :)

Skrevet
Dreamgirl skrev, den 15.11.2022 at 03:30:

vvs’eren

Har da i tidens løb, byttet en del elektriker- / tømmerarbejde for god sex. ;) og aldrig følt mig snydt.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Jeg få da tit en SMS med om jeg vil bytte for noget let håndværkshjælp eller ting fra et byggemarked:lol:.. Jeg skal gerne sende ham videre næste gang:ph34r:<3.. Du skal jo ikke sådan rende rundt og mangle en vinterstue altsåååå:mellow:.. 

Næ tænker jeg da heller ikke det sjoveste jeg er blevet tilbudt er 10 sække hundemad :-)

Skrevet
TheQueen skrev, for 31 minutter siden:

Næ tænker jeg da heller ikke det sjoveste jeg er blevet tilbudt er 10 sække hundemad :-)

har du overhovdet hund griner knus

Skrevet
jan j skrev, for 24 minutter siden:

har du overhovdet hund griner knus

Nope

Skrevet
TheQueen skrev, for 16 minutter siden:

Nope

hvis vi skal blive i humorhjørnet har jeg både sæd og krop du kan få ibytte knus

Skrevet

The Spoon nævnte kvittering hvis der skulle blive 'problemer' efterfølgende. Liv jeg tror ikke han mente et dårligt knald men måske snarere at man fik 'mere med hjem' end man havde regnet med :D

Skrevet
moden libertiner skrev, den 16.11.2022 at 21:23:

The Spoon nævnte kvittering hvis der skulle blive 'problemer' efterfølgende. Liv jeg tror ikke han mente et dårligt knald men måske snarere at man fik 'mere med hjem' end man havde regnet med :D

Så har han i højere grad brug for en læge, end en kvittering ;) Derefter kan han jo ringe til pigen…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.