Hop til indhold

High Class vs....??...

Featured Replies

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 22 timer siden:

Jeg kan ikke svare for alle, men for mig selv.
Det gør jeg man hvis man kommer fra "Det Bedre Borgerskab" og egentlig enten skammer sig en smule over at have tendens til at være elitær, forkælet, bedre stillet, heldigere, (mad)snobbet, mere velhavende (indsæt selv div. skidt og kanel) men man faktisk har det bedst i selskab med pøblen folk der ikke har disse "skavanker fra fortiden", så snobber man nedad i håb om at blive optaget i flokken hvor man hører bedre hjemme. 
En større del af min private omgangskreds er HELT sikkert fra det der kaldes de lavere samfundslag. Jeg joker sommetider med at jeg nok egentlig er på tålt ophold eller æresmedlem af "my tribe" fordi jeg er den eneste af os der har bil :D 

Længere oppe i tråden er et glimrende eksempel hvor @Pianistinden (uden det var hensigten), lykkedes med
How To Call Someone Out On Their BS… And Get Away With It med mig :wub: 
Så det er godt, sundt og skønt at have folk omkring sig som lige kan holde een på sporet når man får selvforherliget sig med omvendt fortegn ;) 
En anden af mine rigtigt nære veninder siger/skriver til mig ind imellem noget i stil med: "Give up the White Womens Curse Bullshit, and then we can talk". 

Det er noget lidt andet end Jantelov, synes jeg. 
Jeg prøver at finde en balance. Man kan godt gå på brunt værtshus/bodega (som @JenniferRomantica kalder det) og drikke et glas Chardonnay imens de andre får en håndbajer... man beholder bare nok liiige Mensa nøgleringen i lommen, og er man ankommet i en Tesla eller en taxa, så beder man nok også om at blive sat af  liiiige lidt længere væk og går det sidste stykke :P 

Det er hårdt at være priviligeret... vis hensyn :lol: 

Kærligst, Eva <3

Queen Iiiiiivaaaa <3

Du er det eneste mennesker jeg kender der som en anden kamæleon kan tilpasse sig ehvert borgerskab :wub:

Din intellekt er så tydelig at jeg ikke kunne lade være, for du er om nogen forrest i bussen! Møz!

Guldske og egen bil eller en grøn cykel, du kan bære det hele.

(Så du lige hvordan jeg gnubbede mig der?) B)

• Svar 101
  • Visninger 11.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Se den fornemmelse har også været min.. Men den kloge narrer jo den mindre kloge og i en branche hvor vi alle sætter vores priser så det jo hver mands ret.. Var mine udgifter højere pga highclass loka

• High Class er ofte piger der har høje tanker om sig selv og derfor taget forholdsvis højt beløb.

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Så ud fra denne tråd kan jeg konkluderer at jeg er en jysk highclass pige i ve' ligesom jyske boliger er billige.. 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 34 minutter siden:

Queen Iiiiiivaaaa <3

Jeg abdicerede i 2019, og opgav i samme moment apanagen. Jeg vil gerne frabede mig den slags fjol og gnubberi fremadrettet. På forhånd tak! :P 
Jeg nyder mit otium bagerst i bussen hvor vi både ryger tjald, wanker løs på hverandre og råber PØØØØØØK! ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.