Gæst Skrevet 19. November, 2013 Jeg kan godt trække VL sammenligningen tilbage og præcisere hvad jeg mener Jeg synes det er pisse irriterende, at de fleste debatemner jeg har oprettet på det sidste, bliver kapret af fuldstændig irrelevant ævl og kævl Hvad helvede har en piges udseende og evt service at gøre med "oplever i det?" Det er relevant i de 30 tråde der er om pigen, så skriv det da der. Eller hav røv nok i bukserne til at skrive en dårlig anmeldelse af pigen, hvis i mener det har været det Jeg mener ikke at siden skal topstyres Synes en tråd, som f.eks Malin tråden er fin og relevant, selvom den er skrevet i knap så positiv tone. At nogen har kommentarer til x måde at skrive anmeldelse på, ok hver sin mening, men skriv det for fanden da i hans anmeldelser. Eller alternativ skriv en tråd om hvordan man burde skrive anmeldelser og opføre sig. Så det behøver absolut ikke være positivt og poleret alt hvad der skrives herinde Jeg synes, det ville være fint, hvis negative indlæg i tråde der på ingen måde har med emnet at gøre, stoppes før. Evt bare redigeres til et BIB og en kommentar om, det må tages i en separat tråd. At der af og til, kommer en positiv kommentar med et glimt i øjet som ikke omhandler emnet er da fint, så firkantet skal tingene jo heller ikke være Angående de kære brugere der brokker sig over tonen herinde. Tja det kunne jo være, der ikke kun ville være 100 ud af 4000 brugere der debatterer herinde, hvis det ikke var sådan. Og jeg er ganske sikker på, de 3900 der ikke debatterer herinde, har noget mindst ligeså relevant at sige, som de 100 der debatterer herinde. Men her synes jeg nu administrationen gør hvad den skal, ordet skal være frit Men når alt kommer til alt, så er det administrationen der bestemmer Det er trods alt deres site... vi andre kan jo bare lade være med at oprette så mange tråde, hvis man er utilfreds 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 19. November, 2013 Jeg synes faktisk det er helt i orden, når en eller flere kunder giver en mindre flatterende anmeldelse af en pige som er meget rost eller "hypet", som nogen har ytret. Smag og behag er nu engang forskellig. Den, der er vidunderskøn i den enes øjne er mere ordinær i den andens. Når det der bliver skrevet er mere nuanceret, så bliver det samlede indtryk meget mere troværdigt, hvilket gavner pågældende pige på lang sigt. Ja skønhed ligger i øjnene der ser. Den der er skøn i mine øjne er måske ikke noget særligt i en andens, og omvendt. Jeg efterlyser heller ikke et stop for negative anmeldelser, eller kritiske kommentarer til positive anmeldelser. Og ja, et voldsomt hype vil på et tidspunkt udløse en modreaktion. Men jeg synes det er forstemmende, at voksne mænd som led i almindeligt fnidder provokerer hinanden med udfald mod den ene eller andens favorit. Det adskiller sig muligvis ikke fra almindelig netadfærd, men kønt er det er altså ikke. Hver gang vi har en af de her mindre heldige debatter falder aktiviteten og færre har lyst til at blande sig i et stykke tid - og det er synd. EG giver os en mulighed for at dele oplevelser og erfaringer med andre, som vi aldrig vil kunne dele med vores normale omgangskreds. For mig som kan huske tiden før nettet er det en fantastisk mulighed. Det var en interesse jeg måtte holde helt for mig selv, og min opfattelse af den her verden var en skizofren blanding af mine egne positive, men trods alt begrænsede erfaringer, og mediernes altid negative fremstilling. I stedet for synes jeg det er på sin plads at henstille til en skribent at overholde salontonen i sine indlæg og i øvrigt lade kunderne skrive om deres oplevelser, både de gode, de neutrale og de negative ligegyldig hvilken pige der er tale om. Midler som karantæne skal udelukkende bruges i absolut yderste konsekvens efter gentagne advarsler. Lev og lad leve, men opfør jer pænt imens i gør det Vi er helt enige Pia. Man kan skrive om det man har lyst til, og man skal sku´ også skrive sin ærlige mening - men skulle vi ikke allesammen prøve så nogenlunde at holde os til trådens emne, og forsøge at ramme salontonen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2013 [undertiden har man dog mere end på fornemmelsen, at visse elementer herinde vil have drejet moderationen, så den bliver som VL's. Det er da et skræmmende scenario. Jeg ville foretrække at kalde disse "tråde alá Ulven kommer" for tråde a la "sporene skræmmer"". Det kunne være interessant at høre hvad du bygger dine fornemmelser på. Jeg har nu svært ved at få øje på fakta, der kan underbygge din fornemmelse, hvis man kun bygger det på, hvad der står skrevet i de enkelte tråde. Til gengæld har jeg så bemærket at din og andres optræden næppe er specielt styret af frygten for, det skræmme billede der ofte opstilles omkring VL. Så, skulle dit indlæg give mening, så skal vel mere tolkes som "Jamen der skal da være plads til at man kan tillade sig at så tvivl omkring emner som eksempelvis hvem har skrevet en anmeldelse, er det pigen selv eller hendes kunde, en den objektiv, eller tale om reklame o.lign" - blot for at være en smule konkret og aktuel. Jeg er såmænd ikke speciel sart, og det får mig nu heller ikke til at frygte det værste, blot fordi to eller flere medlemmer pludselig kaster sig over hinanden, og slynger om sig med diverse tankespind, så længe der ikke er tale om en generel adfærd. Man skal nu også passe på, at det ikke bliver så kedeligt og politisk korrekt, at folk flygter af kedsomhed. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2013 Tjaaaa!!!! Valget er snart overstået. Så kommer der nok nye boller i suppen. Mon det osse kommer til at gælde herinde i hore(gale)-huset??? Den krøllede bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. November, 2013 Det kunne være interessant at høre hvad du bygger dine fornemmelser på. Jeg har nu svært ved at få øje på fakta, der kan underbygge din fornemmelse, hvis man kun bygger det på, hvad der står skrevet i de enkelte tråde.Jeg skriver ganske vist ”mere end en fornemmelse”, men faktisk er det en underdrivelse. Det er en nemlig en kendsgerning, at både Cherie og Charlotte er blevet kaldt til orden af Bunkeren for at udvise VL-tendenser herinde, og Growlers overfald på mig for ikke så længe siden er ligeledes et udslag af gammel-VL-isme, og det udløste da også en berettiget stærk reaktion fra Bunkeren. Det er såmænd det, jeg bygger min ”fornemmelse” på, men jeg medgiver gerne, at i hvert fald førstnævnte tilfælde indtraf, før du var kommet her på EG. Til gengæld har jeg så bemærket at din og andres optræden næppe er specielt styret af frygten for, det skræmme billede der ofte opstilles omkring VL. Nej da, selvom jeg undertiden får lidt øretæver, har jeg ikke den frygt for at ytre mig her på EG, som jeg ville have haft, hvis jeg havde været på VL (Vredens Lejr) – for her var jeg da for længst blevet dømt som kætter og hældt ud med fuld musik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2013 Nej da, selvom jeg undertiden får lidt øretæver, har jeg ikke den frygt for at ytre mig her på EG, som jeg ville have haft, hvis jeg havde været på VL (Vredens Lejr) – for her var jeg da for længst blevet dømt som kætter og hældt ud med fuld musik. Tja...hvad skal jeg sige, andet end at det vist lykkedes mig at ligge på top 10 for flest skrevne debatindlæg, uden nogensinde at opleve at stærke mørke kræfter havde speciel lyst til hælde mig ud mig fuld hornmusik. Et eller andet sted handler det måske også lidt om: At formulere sine holdninger på en måde hvor respekten for andres holdninger stadig er intakt At holde en vis distance til de andre profiler At lade være med at debattere med personer der ikke evner at behandle en respektfuldt tone At holde sig til fakta, snarere end at opbygge spændende konspirationsteorier Det skal såmænd nok passe, at de navngivne personer havde en vis magt, qua deres engagement på nævnte side. Omvendt er disse personer nok bare således uanset hvor disse slippes løs, og da de ikke mig bekendt er en del af ledelsen/ejerkredsen her, tja så er skrækscenariet nok urealitisk. At man så via gode formuleringsevner og evner udi opbygning af intriger m.v. kan tilegne sig en vis indflydelse er så en anden snak, der ikke nødvendigvis behøver at være speciel positiv. Men summa summarum: Dette er en fantastisk gode side, og ja der er nogle små sammenstød indimellem, men man må såmænd også være indstillet på, at hvis man deler øretæver ud, så er det ikke alle der bare vender den anden kind til. Og det med at de nye altid får nogle tæsk, er ikke nødvendigvis den ultimative sandhed. Som ofte handler det også om, at de måske vælger at markere sig lidt vel rigeligt i deres første indlæg, snarere end lige at komme ind på banen, give sig til kende, og vejre stemningen lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. November, 2013 Slettet da jeg ikke orker den her debat for 77,ne gang Rambuk skriver det meget bedre end jeg længre nede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 20. November, 2013 Hej alle. Det her er jo en sjov streng, som jeg i mit stille sind blot havde ventet på at komme. "Ølse for eller ølse bag, pølsen har jo den samme smag". VarmePia, laver et indlæg her, der giver klapsalver , og det kan hun sagtens gøre, for der er jo ikke et øje, der husker historien. Historien var jo, at dengang kaldte hun sig "KnusPia", og iploggen viste at hun lavede sine anmeldelser selv. Da hun blev gjort opmærksom på at den opførsel ikke var i orden, blev hun fornærmet, skrev et uforskammet svar og meldte sig ud af sangforeningen selv. Hun blev ikke strittet ud. Hvis jeg ville finde et drev, der kan læse den posefuld gamle disketter jeg har, tror jeg faktisk, jeg kunne bevise tingenes tilstand. Men nok om det. Blev der begået fejl på VL ? Ja det gjorde der da. Bliver der begået fejl på EG ? Ja det gør det da. Men for både EG og (engang VL's) administratorer's vedkommende, så gør de faktisk deres bedste for at tingene skal være fornuftige, eller kald det "folkene der gyder olie på de urolige vande" Så jeg er helt og aldeles uenig med Liderligfyr og Prøvemanden i deres fælles trådstart, måske skulle i to være forblevet hos Gimel, og havde ladet være med at lade jer mislede af BorendeX, til at komme til EG Spørg jer selv: "Har EG det intellektuelle niveau, jeg befinder mig på, eller skal jeg vende tilbage til Gimels for mig kendte og naturlige niveau"? Det er ikke EG (eller for den sags skyld VL) man skal skyde på, når der ikke er flere man skal skyde efter. Man skal kigge lidt efter sin egen dagsorden. Moderatorer, Organizer eller Administrator's funktion, er jo stort set ligesom, "Tissemandens" i den "Underjordiske" på Rådhuspladsen og andre steder. "Han tørrer op når man har pisset ved siden af kummen" Venlig hilsen Bendix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2013 Ja jeg er blevet kaldt til orden 3 gange da 3 gange der er afgivet personfølsomeeoplysninger om mig og oplysninger fra pm....alle 3 gange klare overtrædelser af Egs regelsæt, hvad jeg forholder mig til....og har forsvaret mig imod. Det er altså slet ikke sandt og derfor må jeg reagerer. Du er blevet kaldt til orden flere gange, og nogle af de gange, har det intet at gøre med at nogen har skrevet det du opfatter som personfølsomme oplysninger. Det er ikke det du har forsvaret dig imod nogle af gangene du er blevet kaldt til orden. Til tider er du selv gået markant over stregen først i flere forskellige sammenhænge startende fra da du trådte dine allerførste sko herinde og fremefter, og det ved du. I den forbindelse har du ikke været nogen uskyldighed Derudover hvis du i dit indlæg implicit argumenterer for at vi i ledelsen såmænd nok vil føre samme stil som I begge har gjort på VL så tager du helt fejl. Growler har kommet med påstanden mere direkte før, hvor vi også skrev at det ikke var helt rigtigt, så lad være med at tage os i ledelsen som gidsel for jeres tidligere stil på VL, tak. Vi vil ikke køre den stil I har gjort og kommer aldrig til det. Så burde den hund være begravet endeligt nu. Det er ikke nogen kritik af jeres stil, bare en konstatering af at vi ser forskelligt på en række ting som moderatorer end I har gjort og det er vel naturligt nok at vi ser forskelligt på en række ting, mennesker er jo forskellige. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 20. November, 2013 ....VarmePia, laver et indlæg her, der giver klapsalver , og det kan hun sagtens gøre, for der er jo ikke et øje, der husker historien. Historien var jo, at dengang kaldte hun sig "KnusPia", og iploggen viste at hun lavede sine anmeldelser selv. Da hun blev gjort opmærksom på at den opførsel ikke var i orden, blev hun fornærmet, skrev et uforskammet svar og meldte sig ud af sangforeningen selv. Hun blev ikke strittet ud... At hun oprindeligt kaldte sig "KnusPia", kan jeg godt huske - det har vel været tilbage o. år 2001. Du har også ret i, at hun i første omgang selv meldte sig ud af Venuslogen, men jeg er næsten sikker på, du husker forkert mht. årsagen... Hun havde dengang skrevet et skarpt indlæg og kritiseret VL for en negativ anmeldelse af en af hendes kolleger - en anmeldelse som iflg. Pia var falsk, og som havde givet depressioner og lavt selvværd hos den helt unge pige, der blev ramt. Der udviklede sig en polemik mellem Pia og ledelsen, som førte til at Pia i vrede forlod VL. Nogle år senere blev hun selv anmeldt en eller flere gange af et VL-medlem, som kaldte sig "AndersTheMan" så vidt jeg husker. Her er det sikkert korrekt, at IP-loggen viste, anmeldelsen og Pias annonce(?) på VL var skrevet fra samme PC, men dette er jo ikke et entydigt bevis for, at hun har skrevet anmeldelsen selv(!).. Alligevel mener jeg, at hun på det tidspunkt blev hældt ud af VL - altså mistede retten til at annoncere og skrive indlæg, men VarmePia må selv korrigere, hvis noget er forkert eller unøjagtigt i min fremstilling (den er frit efter min nogenlunde gode hukommelse og uden noget skriftligt at støtte mig til). Venlig hilsen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 20. November, 2013 VarmePia, laver et indlæg her, der giver klapsalver , og det kan hun sagtens gøre, for der er jo ikke et øje, der husker historien. Historien var jo, at dengang kaldte hun sig "KnusPia", og iploggen viste at hun lavede sine anmeldelser selv. Da hun blev gjort opmærksom på at den opførsel ikke var i orden, blev hun fornærmet, skrev et uforskammet svar og meldte sig ud af sangforeningen selv. Hun blev ikke strittet ud. Hvis jeg ville finde et drev, der kan læse den posefuld gamle disketter jeg har, tror jeg faktisk, jeg kunne bevise tingenes tilstand. Men nok om det. Blev der begået fejl på VL ? Venlig hilsen Bendix Ved du hvad Growler, der er rigtig mange der husker den historie! Jeg forsvarede Tanja, som havde fået en fake anmeldelse og jeg ringede og forsvarede ejeren af California Dream Club da i påstod hun havde truet jer og DET faldt ikke i god jord! DERFOR blev jeg smidt. Jeg har udelukkende fået anmeldelser af handles som har anmeldt mange andre piger også, så din løgnhistorie holder ikke vand Growler, det gjorde det ikke dengang og det gør den ikke nu! Men det lyder selvfølgelig lidt bedre når du skal støve dit image af. Jeg har stadig kontakt til den tidligere ejer C D C, som kan bekræfte det og i øvrigt også til Knajten + næsten alle handles der har skrev anmeldelsers af mig, så dine spydigheder og lede løgne kan du skrive videre om på VL som du vil, men her får du kamp til stregen! Torshammer: du husker helt klart bedre end Growler og Anders The Man havde skrevet anmeldelser af mange andre piger også, blandt andet meget positiv anmeldelser af Legelysten og også af en Maja som jeg slet ikke kender og en meget negativ af Cdc som er min bedste veninde næ, sammenfaldet var at han bad mig om at betale hans handle med mit dankort for at hans kone ikke skulle opdage betalingen og da de så mit navn på dankort transaktionen i øvrigt flere år efter jeg var blevet udelukket såååå gik deres fantasi i gang...... Og de beskyldt mig for at have anmeldt mig selv - not! Men nu er Anders The Man jo den der er nemmest at spørge.... Og han er såmen også her på siden...... Så ANDERS aka Joret kom så op af stolen! Nu tager jeg så lige en lille kop kaffe og hygger mig lidt med det Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2013 Først Bendix......Hvor ser du, dette er en fælles trådstart af mig og Prøvemanden??? Det må være nogle stemmer inde i dit hovede, der er kommet frem til det. Eller nogle opdigtede sandheder. Jeg er ganske sikker på, mit intellektuelle niveau ligger højere end dit. Når jeg har læst dine indlæg, som er blevet fremhævet fra VL, ja så virker det som "bunden af en rødvinsflaske" der snakker. Det passer vist bedre ind på VL, har jeg ladet mig fortælle. Men ok, nu var du jo ihærdig med at køre den i sænk, så du må jo søge nye græsgange. Fair nok du er uenig med mig Hvis du elsker ævl og kævl i tråde hvor det ikke hører til, så er det jo din mening. Måske der er en skjult agenda i det, hvem ved 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 20. November, 2013 Jeg bliver så træt når jeg læser den her tråd. Der nævnes ting der er mere end 10 år gamle!? Jeg er helt med på at debatten er vigtig, men det må da forventes at folk herinde udvikler sig på lige for med dem i resten af samfundet, så hvorfor skal vi trækkes igennem den ene historiefortælling efter den anden i stedet for at fokusere på de personligheder vi er i nuet? Det må da være muligt at tilgive og komme videre (gælder begge veje) og stole på at moderator nok skal holde styr på flokken og skride ind når det er nødvendigt. Måske vi skulle indføre en "stop dig selv" knap i stedet for "like" knappen :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2013 Skal lige love for, der er modereret i dit oprindelige indlæg Moderator :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 20. November, 2013 Jeg bliver så træt når jeg læser den her tråd... Jamen, så lad da være med at læse tråden i sin helhed! Du kan nøjes med at skimme en tråd eller et indlæg og drop så tråden/indlægget, hvis du finder indholdet uinteressant Eksempelvis er jeg ikke selv ret interesseret, hvis der på Eroguide efterlyses en transsexuel med overskæg og små bryster eller en pige bosat i Skagen eller på den jyske hede....jamen i stedet for at blive "træt" af folk med den slags ønsker, så går jeg videre til næste efterlysning eller debatindlæg, indtil jeg finder noget eventuelt interessant for mig Det er lidt det samme med dårlige/uinteressante TV-programmer: i stedet for at sidde og se alt muligt og efterfølgende bruge energi på at skælde ud over dårligt TV, så slukker jeg på afbryderen og finder noget mere meningsfyldt at lave. Faktisk er det slet ikke så svært - det handler mest om tilvænning 8-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 20. November, 2013 Jeg bliver så træt når jeg læser den her tråd. Der nævnes ting der er mere end 10 år gamle!? Jeg er helt med på at debatten er vigtig, men det må da forventes at folk herinde udvikler sig på lige for med dem i resten af samfundet, så hvorfor skal vi trækkes igennem den ene historiefortælling efter den anden i stedet for at fokusere på de personligheder vi er i nuet? Det må da være muligt at tilgive og komme videre (gælder begge veje) og stole på at moderator nok skal holde styr på flokken og skride ind når det er nødvendigt. Måske vi skulle indføre en "stop dig selv" knap i stedet for "like" knappen Desværre Rambuk, der er nogen der aldrig kommer videre men jeg synes stadigvæk der er vigtig at være venlig og imødekommende overfor alle også dem fra VL for det giver dem chancen for at redefinere sig, men hvis de opfører sig lige så aggressivt og grænseoverskridende som for 10 år siden, så synes jeg det er helt okay at sige fra. Jeg kan godt forstå at mange handles her på EG går op i det røde felt når nogen af deres gamle plageånder fra VL pludselig går efter struben på dem her også. Der er jo rigtig mange som er blevet udelukket for de mest mærkelige ting i hvert fald ifølge de officielle forklaringer og som så har kunnet sidde og se sig jokket på og lattterliggjort på den side uden mulighed for at kunne forsvare sig eller tage til genmæle. Jo jeg har forståelse for det, men JEG er kommet videre og det tror jeg også der er mange af Growlers før så loyale undersåtter der er, men Growler selv kan jeg ikke se meget udvikling i.... Sørgeligt nok han går stadigvæk efter struben på dem han ikke kan li og virker helt overrasket over at han ikke kan få lov til at træde på dem med pigsko på UDEN at de sparker tilbage. For eget vedkommende har jeg i årevis kunnet følge med i de svinske skriverier og totalt tåbelige påstande der har været om mig UDEN at kunne forsvare mig. Jeg leder ikke efter konflikter, men jeg er ikke konfliktsky når andre giver bolden op Sender positive tanker til alle, store og tykke samt høje og smalle Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2013 Kære Borende ven....hvorfor pokker trak du mig nu ind i den debat? (du ville godt lige prikke lidt mere til mig ik) Hej Cherie. Nu plejer det jo at være dig, der ”prikker” til folk hjemme i kælderen, så her er du mere på hjemmebane. Men nej, jeg havde ingen speciel intension om at trække dig ind i den debat. Jeg blev af Bluejacket nærmest bedt om at konkretisere min "fornemmelse" af, at flere herinde havde udvist VL-adfærd og gerne ville have drejet tingene, så de blev som på VL. Både du og Charlotte var de første eksempler, jeg lige kom i tanke om – og er det egentlig så sært? …. eller er det sådan at fordi du er flittig skribent at du har sær regler?Jeg kan berolige dig med, at der ikke gælder særregler for mig. Jeg er en ganske almindelig bruger. Tro det eller ej. Jeg kan se i nogle debatter at førebunkeren også har været efter dig? så lad vær med at gøre dig selv til en Helgen,...du går jo ogå til "stålet" når det brænder...jeg gør ihvertilfælde og jeg tør stå ved min mening!Det er rigtigt, at Førerbunkeren har haft løftet en pegefinger, og jeg gør sandelig ikke mig selv til helgen. Jeg skriver en del, og det er udtryk for, at jeg er meget engageret i det, der sker herinde. På godt og ondt. Derfor kan der også af og til komme et par skæverter, og jeg medgiver da gerne, som Onslow, at visse ting i bagklogskabens lys kunne have været formuleret anderledes. Anderledes er det ikke. Jeg kan godt gå til stålet, hvis det er nødvendigt, men jeg kan også godt tage de øretæver, der falder af i den anledning. Jeg bestræber mig dog på at føre en sober tone, om end den kan være iblandet et gran spids ironi, og jeg forfalder aldrig til f.eks at kalde folk ”snotskovle” eller lignende ting. Jeg vrider mig heller ikke op i det hysteriske stemmeleje ledsaget af bandeord og hele karavanen, som den specielt til lejligheden oprettede profil ”Hansemand2300” helt malplaceret fik læsset af i Liderligfyrs streng for at miskreditere mig. Det havde kunnet se kønt ud, hvis jeg havde svaret Hansemand tilbage i samme skingre stil. Så kunne Growlers gnækken da først for alvor få afløb. I øvrigt.....Når nu der er nogen der syntes der i debatter gås for meget til stålet....så kan jeg ikke lade være med at glæde mig, det er jo debat, det er vel det debatforum er til, Hvis vi var enige var der jo ingen debat, intet at læse, intet at få sindene i kog over, debatten kalder jo netop på forskellige mennesker for at deltage aktivt. Hvis Ikke de der: Mærkelige Bor, Damer i Svømmefødder(mig), Krammedicker, Liderligefyre, Onslow ,Eller mærkelige bananer af flere udgaver(i glas og uden) eller Olle-troldebuks var der til at sætte gang i debatten....hvad så?Her er jeg da langt hen ad vejen enig med dig, men derfor kan debatterne da godt foregå med respekt og i fordragelig tone. Det bidrag synes jeg, vi alle har pligt til at yde. Også jeg selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joret 78 Skrevet 20. November, 2013 Pia har ret. Jeg havde handlet og skrev mange mange anmeldelser. En enkelt mener jeg det blev til af Pia. Puuh kan sku ikke huske så langt tilbage men mener kun det var en enkelt. Hun betalte mit handle med hendes dankort ( fra min pc ) og det skete en gang flere år efter hun var ude fra venuslogen og så blev jeg da hvert fald smidt ud ledsaget af både piber og trommer, så en eller anden har haft hukommelse som en elefant på VL. Jeg kunne have skrevet de første 50 anmeldelser af Pia for hende bliver jeg ligesom aldrig færdig med ligesom så mange andre gamle handels der igen og igen har anmeldt hende, men jeg respektere at hun ikke er så pjattet med at blive anmeldt så derfor tavshed. Hun har tit brugt min pc når hun har besøgt mig, men aldrig haft mit password til hverken VL eller eg og hun har aldrig skrevet fra mit handle og helt ærlig så er hun med alle de kunder hun har ikke afhængig af reklame hverken på VL eller andre steder, hun er kvalivare og kendt for hendes gode service og varme kærlige måde, så stik snuden ind Growler det er trist at du stadig tror du kan overbeskide alt og alle mens dine medløbere står lidt beklemte i hjørnerne og klapper halvhjertet af dig. Hvad med at komme frem fra computeren og en tur herover på de jyske marker, der er mange herovre der syns de skylder dig en øretæve! Jeg var forøvrigt til gangbang med Knajten og hans makker i Viborg, så jeg er kendt af flere handels herinde, så nej jeg er sku min egen sagde liderpikken fra det vilde vest. Joret tidligere piksvingeren Anders The Man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 20. November, 2013 Vi burde sgu snart have en pendant til kirkens våbenhus - hvor man blev tilpligtet at efterlade gammelt nag og ævl og kævlerier ved indgangen.. Men - når det er sagt - så er det altså helt helt utilstedeligt at love folk øretæver Joret - hvad fanden er meningen ? Lad nu VL ligge - både hypere og bashere - det er jo uendelig ligegyldigt hvad der ER sket for år tilbage. Det væsentlige er at det her community trives og har det godt. Det må være i alles interesse - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2013 Det er helt utilstedeligt at true med vold, uanset om det nok kun er ment som en mishagsytring til et handle. Og uanset om truslen kommer fra den ene eller anden side af fløjene i den her debat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2013 - Get a life - all of you!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 346 Skrevet 26. November, 2013 Har aldrig været på VL Men var det værre end det personfnidder der er her ??? forhåbentlig ikke Det er jo efterhånden fuldstændig umulig at køre en relativ seriøs tråd herinde Var selv i en del år med på VL, først som Jørgensen og siden som Pogo - bare nævnt, så der ikke er noget fejet ind under gulvtæppet. Jeg synes VL var godt, men siden jeg relokerede til Jylland, har jeg savnet noget som var mere til denne side af DK, og det synes jeg Eroguide er. Dog kunne VL blive meget indspist, og sære indforståede strenge kørte længe, måske var der administratorer som blev for indvolveret i prostitutionsmiljøet - bare en tanke, jeg har ingen evidens. Måske var der bare noget grundlæggende forkert i forretningsmodellen. Jeg synes at Eroguide havde den mere pågående "friskhed" som jeg så hos VL og Hedomax, men kan godt følge, at der er gået mere og mere "frøkenfornemmelser" i nogle af svarene, hvor det enten er tonen eller adfærden, der kritiseres, end det emnet handler om. Det bliver et problem for Eroguide "om lidt" da jeg tror, at de som driver Eroguide, så er på vej videre et andet sted hen. Husker en gang en streng på VL, hvor et medlem søgte en barslende kvinde, for at få stillet en lyst angående brystmælk, og derefter fik læst og påskrevet af Fiskeren og, var det, hans daværende kone?! Kvinden havde sin forretning udenfor Hillerød, hvor jeg desværre aldrig nående forbi, for hun var ellers ganske sød. Blot et lille hjertesuk om at holde sig til emnerne, og være mere overbærende med andres fejl - det skal jeg nok selv forsøge at huske! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 26. November, 2013 Pogo.... Vores administration er nu også involveret i Prostitutionsmiljøet Ifølge Eroguides selvbestaltede PET har både Admin og Moderator været sammen med Nikita Darling, vist ikke samtidig. Det er dog ikke bevist af vores PET at Organizer er sammen med hende, men mon dog om den lille snigerkarl ikke har været det Ja ja hende Nikita er lidt løs på tråden (vel fair nok med hendes profession ) Hmmm har fået pm om folk der har misforstået ovenstående afsnit. Det er ironisk ment! der har været nogle episoder, hvor rygter har kædet Nikita sammen med administrationen. Men det er kun rygter! som jeg skriver længere nede, så har administrationen dementeret dette! og kommentaren med organizer er absolut kun ment i sjov. Beklager, men det skrevne ord mister desværre ofte glimtet i øjet. Hvilket man selvfølgelig skal være opmærksom på, det har jeg åbenbart ikke været Nå nu blev det lidt indspist og indforstået. Der er nogle folk, der vist har et horn i siden af Nikita, med at komme med udsagn om hun er sammen med administrationen og får særbehandling herinde af den årsag. og det har givet lidt problemmer igennem tiden herinde senest fordi hun har fået rosende anmeldelser. De involverede parter har alle dementeret der er noget om sagen (endda flere gange), så den burde jo være lukket. Lad os nu sige der var noget om sagen, jamen så har det ikke givet Nikita særstatus herinde på nogen måde. I hvert fald ikke hvad jeg kan se. Jo hun har fået nogen rigtig gode anmeldelser, men de er altså skrevet af nogen af de værste sludrechatoller herinde. Ikke særlig sandsynlig, der er nogen der har skrevet adskillige 1000 indlæg, for at plante en positiv anmeldelse. Nå ja hun har også fået en skidt en (som en har valgt at smide et sted hvor den slet ikke hører hjemme) skrevet af en person, der kun har lavet 1 indlæg og i en meget skinger tone. Ja ja, hvis vi har de godmodige briller på og antager den ikke er plantet. Ja så beviser det jo bare Nikita ikke har særstatus for den har fået lov at stå. Det virker som om der sidder nogen et sted og har ondt i røven. Irriterende for Nikita og administration, men så sandelig også for os andre! Derudover er der nogen, der har MEGET svært ved at være overbærende og forstående overfor, at andre griber tingene anderledes an end dem selv. Og de brillierer så med at trække det ind i tråde, hvor det på ingen måde hører til. Blot et lille hjertesuk om at holde sig til emnerne, og være mere overbærende med andres fejl - det skal jeg nok selv forsøge at huske! GOD LINIE 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 11. December, 2013 Hvor ualmindelig trist læsning! Nu har jeg ikke fulgt med her, kun læst anmeldelserne. Jeg kom tilfældigvis til denne tråd, fordi jeg søgte efter Venuslogen, da jeg ikke kunne komme ind på det og ville vide, om det var lukket. Og sikke et chok! Jeg havde troet, at ved at komme over fra VL var jeg sluppet for de dominerende kræfter, der kørte den side som deres egen privat legeplads. Not so lucky De kører stadig herovre for fuld udblæsning, og alle de gamle stridigheder skal kammes over igen og igen og igen.... Der er ikke andet for end at køre herinde efter de samme principper, jeg var nødt til at adoptere inde på VL - læs KUN anmeldelserne, intet andet. Ellers bliver man bare deprimeret. Det tager al glæde fra hvad der skulle være en fornøjelig beskæftigelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. December, 2013 Jeg havde troet, at ved at komme over fra VL var jeg sluppet for de dominerende kræfter, der kørte den side som deres egen privat legeplads. Not so lucky De kører stadig herovre for fuld udblæsning, og alle de gamle stridigheder skal kammes over igen og igen og igen.... Der findes et gammelt ordsprog, der hedder: Nissen flytter med! Det passer vist meget godt her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg