Hop til indhold
Bukkake

Taletidskort

Recommended Posts

Guest mrfisher
Bukkake skrev, for 57 minutter siden:

Er det noget med at man nu ikke bare kan købe taletidskort anonymt, med skal oprette sig med navn?

du kan overtage mit nr inklusive telefon til en fair pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vidste ikke man kunne købe taletidskort længere, men fint hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har dog oprettet et abb. hos Lebara til den allerbilligste pris. Mener det er 18 kr om måneden. Der er flere timers tale og noget net med i prisen. Men jeg bruger den kun som en ekstra til denne slags samtaler. Man kan vælge om det skal være synligt eller ej, hvem der ringes fra. Måske viser den nummeret, men andre kan ikke slå dig op. 

Det er nok ikke noget der skal bruges til andre for skumle ting. For så er det sikkert muligt at finde ud af hvem der ringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg oplever oftere og oftere at der ikke bliver svaret når jeg skriver/ringer til en GP. Jeg har taletidskort i min bollefon. Kan det være derfor?

Hvordan sikrer i jer adgang til at lave aftaler m.m. og samtidig opretholder diskretionen?

Jeg ville have været afsted i dag, men jeg kan ikke få kontakt til de favoritter jeg har fundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 11.11.2022 at 15:11:

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg oplever oftere og oftere at der ikke bliver svaret når jeg skriver/ringer til en GP. Jeg har taletidskort i min bollefon. Kan det være derfor?

Hvordan sikrer i jer adgang til at lave aftaler m.m. og samtidig opretholder diskretionen?

Jeg ville have været afsted i dag, men jeg kan ikke få kontakt til de favoritter jeg har fundet.

Det kan være derfor, men det kan os være måden du henvender dig på. 

Ringer du med hemmeligt nummer fra din bollefon? Hvis ja, så slå det fra.

Skriv en god besked, med alle relevante detaljer, såsom hvad du ønsker, hvor lang tid du ønsker etc. En kompliment går man aldrig af vejen med.

Ellers opret en whatsapp med det nummer du bruger, kan være det hjælper. :) 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 12.11.2022 at 16:18:

Det kan være derfor, men det kan os være måden du henvender dig på. 

Ringer du med hemmeligt nummer fra din bollefon? Hvis ja, så slå det fra.

Skriv en god besked, med alle relevante detaljer, såsom hvad du ønsker, hvor lang tid du ønsker etc. En kompliment går man aldrig af vejen med.

Ellers opret en whatsapp med det nummer du bruger, kan være det hjælper. :) 

Tak for dit svar. Jeg synes altid jeg henvender mig høfligt og venligt, og har i efterhånden år ikke oplevet problemer, men der er jo altid plads til forbedringer. 

Telefonen er ikke på hemmeligt nummer, men hvis pigen har funktionen slået til kan hun se at det er taletidskort. Min tvivi er mest begrundet i en tanke om pigerne er blevet mere forsigtige. For kort tid siden var der her på Fyn en gruppe piger, der forlangte selfie

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Tak for dit svar. Jeg synes altid jeg henvender mig høfligt og venligt, og har i efterhånden år ikke oplevet problemer, men der er jo altid plads til forbedringer. 

Telefonen er ikke på hemmeligt nummer, men hvis pigen har funktionen slået til kan hun se at det er taletidskort. Min tvivi er mest begrundet i en tanke om pigerne er blevet mere forsigtige. For kort tid siden var der her på Fyn en gruppe piger, der forlangte selfie

Det var så lidt.

Jamen så kan jeg ikke helt se, hvorfor du ikke får svar retur.

Jeg ville stadig anbefale dig at oprette whatsapp, hvis du ikke har det allerede, det er et godt redskab til at kontakte dem via. 

En pige der beder mig om en selfie, boycutter jeg, det kommer aldrig til at ske. De kan jo bare give adressen overfor, også se fyren an, og afvise hvis det de ser ikke huer dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 12.11.2022 at 16:18:

Det kan være derfor, men det kan os være måden du henvender dig på. 

Ringer du med hemmeligt nummer fra din bollefon? Hvis ja, så slå det fra.

Skriv en god besked, med alle relevante detaljer, såsom hvad du ønsker, hvor lang tid du ønsker etc. En kompliment går man aldrig af vejen med.

Ellers opret en whatsapp med det nummer du bruger, kan være det hjælper. :) 

Men hvis man opretter en whatsapp profil bliver app’en synligt på din “skrivebord” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LillePalle99 skrev, 1 time siden:

Men hvis man opretter en whatsapp profil bliver app’en synligt på din “skrivebord” 

Det er jeg godt klar over. Det skal han vist kun være urolig for, hvis han er i forhold. ;) 

Det er mere synligt end at sms'e, ja, men de fleste GP'er bruger os whatsapp, og nu virker det ikke til at TS får svar fra dem via SMS, derfor er Whatsapp en sekundær måde for ham at prøve af.

Han kan bare slette samtalerne, eller sætte den til automatisk at slette dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle af pigerne bruger OnOff app, hvor man kan oprette et anonymt nummer. Det koster knap €4/md inkl lidt taletid og sms
Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg ved ikke om det virker

https://www.onoff.app/en/

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg booker tid hos GP slå jeg SMS meddelelser fra så ny sms ikke er synlig før jeg trykker på beskeder. 

Tjekker bare en gang imellem om der er nyt. Slå den så til igen efter besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, den 8.11.2022 at 15:47:

Er det noget med at man nu ikke bare kan købe taletidskort anonymt, med skal oprette sig med navn?

Fra d.01.01.2022 skal du vise id når du vil købe et taletidskort(eks. Lebara, Lycamobile som bla. 7-eleven sælger).

https://nyheder.tv2.dk/politik/2021-03-24-regeringen-vil-afskaffe-anonyme-taletidskort

https://www.berlingske.dk/virksomheder/regeringen-vil-stoppe-anonyme-taletidskort-fra-nytaar

Men bor du i kbh-området kan jeg nok lokkes til at sælge 1 stk ubrudt simpakke dog skal det være aktiveret inden xx.xx.2023 ellers bliver det de-aktiveret.

Ps jeg så det lov forslag komme langtid inden de rent faktisk fik det indført, så jeg var godt dækket ind inden:lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 12 timer siden:

Fra d.01.01.2022 skal du vise id når du vil købe et taletidskort(eks. Lebara, Lycamobile som bla. 7-eleven sælger).

https://nyheder.tv2.dk/politik/2021-03-24-regeringen-vil-afskaffe-anonyme-taletidskort

https://www.berlingske.dk/virksomheder/regeringen-vil-stoppe-anonyme-taletidskort-fra-nytaar

Men bor du i kbh-området kan jeg nok lokkes til at sælge 1 stk ubrudt simpakke dog skal det være aktiveret inden xx.xx.2023 ellers bliver det de-aktiveret.

Ps jeg så det lov forslag komme langtid inden de rent faktisk fik det indført, så jeg var godt dækket ind inden:lol:.

Det skulle jeg ikke, da jeg købte et anonymt taletidskort i Fakta/Coop 365discount for ca ½ år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 3 timer siden:

Det skulle jeg ikke, da jeg købte et anonymt taletidskort i Fakta/Coop 365discount for ca ½ år siden.

Så har du været heldig, nu huskede du at betale kontant da du købte taletidskortet og husk værd gang ud skal tanke op så brug altid kontanter ellers kunne du ligeså godt ha betalt med kreditkort/mobbe pay etc.... da du købte kortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 8 minutter siden:

Jo man kan for jeg har gjort det for et par uger siden Såå;).

Ok. det må være gammelt lager, for så vidt jeg ved så skal man fremover tanke op via internettet og kreditkort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden:

Ok. det må være gammelt lager, for så vidt jeg ved så skal man fremover tanke op via internettet og kreditkort. 

Du ved vel godt at man kan købe en tank op bon ved eks 7-Eleven/div kiosker og det har du kunne siden tidernes morgen og det komme de nok ikke sådanne lige til at afskaffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 4 minutter siden:

Du ved vel godt at man kan købe en tank op bon ved eks 7-Eleven/div kiosker og det har du kunne siden tidernes morgen og det komme de nok ikke sådanne lige til at afskaffe.

Hm jeg mener at det er vedtaget ved lov at man skal registrere når man tanker op. Tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hm jeg mener at det er vedtaget ved lov at man skal registrere når man tanker op. Tak for tippet :)

Du kan også tage i Føetæsk:P og tage en af disse tank op kort(står somreglen ned ved kassen), så der er mange muligheder for tank op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, den 15.12.2022 at 11:51:

Så har du været heldig, nu huskede du at betale kontant da du købte taletidskortet og husk værd gang ud skal tanke op så brug altid kontanter ellers kunne du ligeså godt ha betalt med kreditkort/mobbe pay etc.... da du købte kortet.

Ja det gjorde jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke hente en softphone app (SIP) til sin smartphone og kun bruge den til letlevende damer?

Det er kan være anonymt  overfor dem man ringer til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, GP svare ikke hvis du ringer fra hemmeligt nummer. 

Men et taletidskort er vel hemmeligt nummer?? 

Jeg bruger bare min normale telefon, og er da utryg ved at de kan se min, og konens, adresse.. 

Har stadig ikke regnet ud hvad i andre gør?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...