Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Emmy i Tarm (spg om diskretion)

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

https://annoncelight.dk/showad/300350
 

Har reserveret tid ved Emmy, men det er godt nok ikke kommunikation der er hendes stærke side.

Har spurgt ind til om stedet er diskret, men ikke fået svar endnu. Ligesom mine yderligere spørgsmål (har du tid den x kl x til x?) og om det er inkl. CIM har svarene bare været “Ja” :)

kan nogen sige noget om stedet i Tarm? Ligger det ud til en trafikeret vej, kan man parkere bilen uden at stå til skue? Ved alle hvad der foregår på adressen?

er ikke bekymret om at vi nok skal få det sjovt, mere for diskretion.

Redigeret af PoulAfDannebrog
Mere sigende overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det meget diskret p bag huset, ud til mindre landevej. Og høj stakit til nabo i en by med 15 huse. 

Og Emmy levere varen! 

Redigeret af stifmeister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Fik lige mit tredje “Ja” på spørgsmål. Håber oplevelsen bliver bedre end kommunikationen

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 3 timer siden:

Fik lige mit tredje “Ja” på spørgsmål. Håber oplevelsen bliver bedre end kommunikationen

Hvis “ja” er det rigtige svar, så er der vel ingen grund til at klage -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
OldGentlemann skrev, for 1 time siden:

Hvis “ja” er det rigtige svar, så er der vel ingen grund til at klage -_-

Nej, men man kan også for fornemmelsen af man bare er endnu et nr. i køen (hvilket måske er korrekt med ødelægger illusionen lidt). Forstår du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 1 time siden:

Nej, men man kan også for fornemmelsen af man bare er endnu et nr. i køen (hvilket måske er korrekt med ødelægger illusionen lidt). Forstår du?

Ja det forstår jeg.

Men hvis svaret til dine spørgsmå er “ja”, så kan det vel være, at hun forsøger at spare tid på at svare ift. de 100 mænd der hver dag skriver og får et kick ved at stille spørgsmål uden nogensinde at ville komme på besøg.

Men jeg ved det ikke, blot at det er et problem for mange piger med så mange useriøse mænd som gør det besværligt for de få seriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Nå - jeg begav mig på vej mod Emmy i Tarm og skulle tilbagelægge ca. 50 km. Vi havde aftalt, at jeg skulle bekræfte vores aftale 08.30., dvs. en halv time inden ankomst.

Holder ind for at tanke bilen, så jeg samtidig kan bekræfte aftalen. Her har Emmy allerede skrevet flere beskeder, bl.a. "Hallo", "Kommer du kl. 09" og "Hvis du ikke svar så tage jeg andre". Faktisk hele sætninger, hvilket er første gang siden jeg kontaktede hende - ellers har det bare været "Ja", "Ja" og "Ja".

Jeg skriver til hende præcist 08.30 og bekræfter aftalen, men undrer mig over hvorfor hun begynder at nævne aftaler med andre..

Hun bliver ved og spørge "Jeg skal være sikker på om du komme".

Her er jeg så tilpas træt af vores kommunikation og slet ikke tændt længere, så jeg skriver til hende at jeg egentlig er på vej og har overholdt det jeg lovede (at bekræfte 30 min før), men at jeg synes vi skal droppe aftalen fordi kommunikationen simpelthen er for dårlig.

Helt ærligt, jeg sidder og kører bil og kan ikke SMS/Chatte med hende men holder ind og er klar på 08.30 til at bekræfte, og så ligger der flere beskeder fra 5-10 minutter forinden, som hun forventer svar på og ellers vil tage en anden kunde.

Kommer jeg igen? Nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PoulAfDannebrog i min optik har du snydt dig selv for en god oplevelse.

Personligt har jeg besøgt Emmy 4-5 gange og er altid gået glad derfra.

Alt det skriveri du nævner kan hænge sammen med at dette er dit første besøg ved hende og de vil være sikre på din ankomst, jeg ved at hun rejser hjem i december (ikke hvornår) og hvis man tænker lidt logisk så skal der så mange igennem/penge som muligt inden.

Hvorom alting er så kunne du have mødt en pige/dame som var med på alle dine ønsker, og selvom huset hun arbejder i ligger midt i klyngen af huse, så ville du kunne parkere ganske ubemærket bag ved selve huset, forudsat du mestrer en 3 punkts parkering.

Personligt håber jeg hun vender tilbage til DK når hun har fået hendes batterier genopladede i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Max Power skrev, for 4 timer siden:

@PoulAfDannebrog i min optik har du snydt dig selv for en god oplevelse.

Personligt har jeg besøgt Emmy 4-5 gange og er altid gået glad derfra.

Alt det skriveri du nævner kan hænge sammen med at dette er dit første besøg ved hende og de vil være sikre på din ankomst, jeg ved at hun rejser hjem i december (ikke hvornår) og hvis man tænker lidt logisk så skal der så mange igennem/penge som muligt inden.

Hvorom alting er så kunne du have mødt en pige/dame som var med på alle dine ønsker, og selvom huset hun arbejder i ligger midt i klyngen af huse, så ville du kunne parkere ganske ubemærket bag ved selve huset, forudsat du mestrer en 3 punkts parkering.

Personligt håber jeg hun vender tilbage til DK når hun har fået hendes batterier genopladede i Thailand.

Det er jeg heller ikke i tvivl om ud fra diverse anmeldelser. Havde glædet mig. Men i mit hoved er en aftale en aftale. At hun i løbet af 1 minut (og før det aftalte tidspunkt hvor jeg skal bekræfte aftalen endeligt og må formodes på vej mod hende) kontakter mig og ‘truer’ med at lave andre aftaler er ikke ok. Så skulle hun have bedt mig bekræfte 1 eller 2 timer inden.

Kunne ikke se mig selv smile oprigtigt når hun åbnede døren og så er det bedst for begge parter at vende om.

Måske min tid blev gjort ledig for dig? :) spøg til side 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten glemte i skyndingen at sige, det er hendes søster som styrer bookinger og anden kontakt.

Jeg oplevede en gang at hun havde lagt 2 aftaler for tæt på hinanden, der var den gode Emmy en kende stresset.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der i hhv Spjald og også Tarm (samt tarm), og ja, det er begrænset hvad der kommer den anden vej, men hvis man har sendt tidspunkt og ønske afsted, hvor der kvitteres med ‘ja’ - så er det jo godkendt. Og så tror jeg ikke man skal booke hende for mange dage i forvejen, for det er nok der at deres usikkerhed opstår i forhold til om aftalen overholdes osv. Du bør, hvis du har mod på det, tage et besøg hos hende. Jeg synes prisen er god for det man får retur og man parkerer så diskret som det næsten lader sig gøre. 
Emmy er ikke nærrig med den, når først kludene kommer af, og hun er mig bekendt næsten grænseløs!

 

god tur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Mon nogen ved om hun er kommet tilbage? Jeg vil stadig gerne møde hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, for 2 timer siden:

Det tredje billede? Det tror jeg ikke er hende. Husker ikke at hun har den størrelse. 

Mon ikke det kun er de to første billeder som er af Emmy? Jeg opfatter det sådan, at billede 3 og 4 er af Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, den 14.6.2023 at 12:26:

Mon ikke det kun er de to første billeder som er af Emmy? Jeg opfatter det sådan, at billede 3 og 4 er af Anna

Billede nr 3 og 4 er i hvert fald ikke hende. Med mindre hun har brugt pausen på en stor tattoo. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt at skrive til dem et par gange uden at få svar tilbage.

Har nu fået en aftale et andet sted, så hvis der er en som tager af sted må de gerne sige om det er den berømte Emmy. Så skal hun helt sikkert besøges ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i aften taget chancen, og det er jeg ret så tilfreds med.

Det er Emmy (eller Ami som hun før hed) det er tilbage og nu i Nørre Snede.

jeg skrev til nummeret opgivet til Sms i annoncen og fik uden problemer en aftale.

Godt at gave hende tilbage efter snart et halvt år, pas godt på hende drenge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan bekræfte at hun befinder sig i byen Lem nu, som der godt nok står i annoncen? 

Og hun står som Trans på annoncelight - Kan det bekræftes af jer som har været der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeCoq skrev, for 7 timer siden:

Nogen der kan bekræfte at hun befinder sig i byen Lem nu, som der godt nok står i annoncen? 

Og hun står som Trans på annoncelight - Kan det bekræftes af jer som har været der?

 

Det er ihvertfald hende som er på det første billede. Da jeg besøgte hende for lang tid siden, var der godt nok ikke meget trans over hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeCoq skrev, for 7 timer siden:

Nogen der kan bekræfte at hun befinder sig i byen Lem nu, som der godt nok står i annoncen? 

Og hun står som Trans på annoncelight - Kan det bekræftes af jer som har været der?

 

Jeg besøgte Emmy i Nørre snede by for 14 dage siden. Der talte hun netop om at rykke til Lem. 

Jeg fik ikke fat i hvornår, da der let går noget kommunikation tabt. Men hun virkede ikke super tilfreds med stedet i Nørre snede by. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...