cassanova 584 Skrevet 7. November, 2022 Udvalget af GP ere er stort i Esbjerg p.t. Antallet af annoncer taget i betragtning. Men hvad med kvaliteten ? Ud fra min betragtning så er udvalget af kvalitetspiger nærmest fraværende p.t. Ja det er rigtigt der er mange annoncer med fantastiske billeder af gudesmukke piger , men når jeg læser den vedhæftede tekst så falder det hele fra hinanden. Kun enkelte skriver udpenslet om hvad de tilbyder, og det er som regel de bedste piger er min erfaring, det har noget med ærlighed og gennemskuelighed at gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knalde_kalle 9 Skrevet 7. November, 2022 Eller thai annoncerne, der har billeder af 2-3 forskellige kvinder, så man aner ikke hvem man møder når man dukker op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 7. November, 2022 Hos DinaG får du altid en udsøgt behandling. DinaG: MIN 4 UGERS PLAN SER SÅLEDES UD GLÆDER MIG TIL AT TAGE IMOD JER TIL FRÆKKE LEGE SMS 50195465 AFTALE OG ADRESSE - Annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 130 Skrevet 7. November, 2022 TommyHansen skrev, 1 time siden: Hos DinaG får du altid en udsøgt behandling. DinaG: MIN 4 UGERS PLAN SER SÅLEDES UD GLÆDER MIG TIL AT TAGE IMOD JER TIL FRÆKKE LEGE SMS 50195465 AFTALE OG ADRESSE - Annoncelight Ja, det er 100 procent sikkert. Besøgte hende i torsdags da hun var forbi København, og havde endnu engang en udsøgt oplevelse. Har nok besøgt hende 5 gange i alt efterhånden, og er aldrig blevet skuffet. Men udvalget af kvalitetspiger kan godt være varierende, alt efter hvor i landet man befinder sig.. I Storkøbenhavn er udvalget heldigvis stadigvæk relativt godt vil jeg sige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg