Hop til indhold

Rigtigt mange annoncer , og så alligevel ingenting, Esbjerg.

Featured Replies

Skrevet

Udvalget af GP ere er stort i Esbjerg p.t. Antallet af annoncer taget i betragtning. Men hvad med kvaliteten ? Ud fra min betragtning så er udvalget af kvalitetspiger nærmest fraværende p.t. Ja det er rigtigt der er mange annoncer med fantastiske billeder af gudesmukke piger , men når jeg læser den vedhæftede tekst så falder det hele fra hinanden. Kun enkelte skriver udpenslet om hvad de tilbyder, og det er som regel de bedste piger er min erfaring, det har noget med ærlighed og gennemskuelighed at gøre. 

Skrevet

Eller thai annoncerne, der har billeder af 2-3 forskellige kvinder, så man aner ikke hvem man møder når man dukker op :lol:

Skrevet
TommyHansen skrev, 1 time siden:

Ja, det er 100 procent sikkert. Besøgte hende i torsdags da hun var forbi København, og havde endnu engang en udsøgt oplevelse. Har nok besøgt hende 5 gange i alt efterhånden, og er aldrig blevet skuffet. Men udvalget af kvalitetspiger kan godt være varierende, alt efter hvor i landet man befinder sig..

I Storkøbenhavn er udvalget heldigvis stadigvæk relativt godt vil jeg sige..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.