Hop til indhold

Recommended Posts

ChoosyVery skrev, den 23.1.2023 at 12:15:

Hmm, @Jogge. Når jeg besøger en gudinde, som nogle ynder at kalde dem, så forventer jeg (håber på...) faktisk en slags gallafest inden for sex. En pige der er sminket, sexet klædt på, barberet og så videre - og lækker, selvfølgelig. Engang imellem lykkes det, og mine bedste oplevelser er nogle jeg tænker tilbage på med glæde. Maya var som jeg skriver sød nok, og det er faktisk også derfor jeg anbefaler, at hun kunne gøre mere ud af sig selv - det koster vel ingenting at hoppe i et par stiletter, så jeg mener mener det har noget med holdningen til jobbet at gøre end med prisen? Det ville have løftet min oplevelse, og jeg mener da godt man helt objektivt kan sige, at alle piger bliver mere sexede i stiletter.

Det syn der mødte mig var i stedet noget som det på billedet herunder: Det ligner en hjemmegående husmor og jeg kan ikke udstå det. Sokker i sandaler er slemt nok, men en cameltoe hører nu engang ikke hjemme i en sandal. 

Men jeg er helt med på at vi har forskellig smag, hvorfor det jo vitterligt ER dejligt, at der er noget for alle.

87649f99fa6a636d6e4b58193182f993.jpg

Og jeg ville elske at trække et par joggebukser ned og kneppe hende stående bagfra med udsigt til hele 3 camel toes inden jeg tog hende hårdt .;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Bro's

håber i kan hjælpe med svare på nogle spørgsmål ?

taler hun Engelsk?

Er blow uden ?

hvor mange gange må man komme og for man fuld valuta fx. 1 time ?

hvad må man og ikke ?

kysser hun ? evt. med tunge

hvor ligge det på Østerbro cirka ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...