Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har fået gjort rent fra denne dame?

Fantasy Clean

Hun tilbyder HJ som eneste ekstra, og man må ikke være tyk/eller overvægtig 

Til en pris på 1000kr for kun bj, plus du skal betale x-antal kroner for den øvrige tid med rengøring, så løber det op i måske 1700-2000 for et blowjob ( men så får man det jo så også i ny- rengjorte omgivelser ;) )

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder ellers som et frækt koncept. Gad vide om man kan sidde og nyde en kold pilsner imens man koster rundt med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 14 minutter siden:

ok tak så jeg ikke 

Den er os gemt godt i bunden, burde egentlig os være skrevet ude i siden, som de fleste gør med tlf nummer etc. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Hun siger til mig at der ikke er sex. Særlig ønske kunne være pusse vinduer. Ellers kunne jeg bare gå i istegade. Et lidt underligt svar. Fordi jeg spør til Særlig ønsker. Jeg nævner ikke sex. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad betyder "fortrolig" i forbindelse med topløs rengøring.... den annonce rejser vist flere spørgsmål end svar....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Jeg havde en aftale fredag.  Så skrev hun, Hun ikke kunne komme.  Fordi hun ikke var frisk.  Kort tid efter tilbyder hun et blowjob i bilen.  Det siger jeg 700 hun skriver 1000 . Så siger jeg 800. Her bliver hun sur første gang.  Så skver jeg undskyld.  Jeg spørge så om hun ikke vil komme i Januar og gøre rent. Det vil hun ikke.  Måske fordi jeg ikke gider et blowjob i bilen fredag eftermiddag.  Ved Nørrebros Runddel. Tror ikke hun er afklaret om det rengøring eller sex hun vil sælge.  Synes bare det underligt at man er for træt til rengøring,  Men vil gerne give Blowjob. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Hun er simpelthen så flabet.  Total uopdragen.  Når man ikke ved om man vil sutte pik eller gøre rent, Så er det også derefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest andrew1000

Er det ikke tid til en hustru-vittighed? Bedst som man håber på sex efter støvsugningen, er hun pludselig sur? Bag det link gemmer enhver hustru sig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Hun er som kvinder er flest.  Det eneste man kan regne med.  Er at man ikke kan regne med noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Prøv istergade eller din fucking mor. 

Det er svar hun kommer med. Efter jeg spør om hun vil lave en ren sex aftale. 

Hun ville jo gerne give blowjob,  fremfor at gøre rent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige skrevet med hende og aftalt et tidspunkt i dag. Hun virker meget sød og flink via vores email korrespondence. 

Kan lige lave en anmeldelse når hun har været forbi og rengjort mit sted :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge skrev, den 10.12.2022 at 17:56:

Jeg havde en aftale fredag.  Så skrev hun, Hun ikke kunne komme.  Fordi hun ikke var frisk.  Kort tid efter tilbyder hun et blowjob i bilen.  Det siger jeg 700 hun skriver 1000 . Så siger jeg 800. Her bliver hun sur første gang.  Så skver jeg undskyld.  Jeg spørge så om hun ikke vil komme i Januar og gøre rent. Det vil hun ikke.  Måske fordi jeg ikke gider et blowjob i bilen fredag eftermiddag.  Ved Nørrebros Runddel. Tror ikke hun er afklaret om det rengøring eller sex hun vil sælge.  Synes bare det underligt at man er for træt til rengøring,  Men vil gerne give Blowjob. 

Hvis jeg skal vælge mellem bj og rengøring…. Hmmmm det er fandeme et enkelt valg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...