PoulPik 324 Skrevet 6. November, 2022 (edited) Nogen der har fået gjort rent fra denne dame? Fantasy Clean Hun tilbyder HJ som eneste ekstra, og man må ikke være tyk/eller overvægtig Til en pris på 1000kr for kun bj, plus du skal betale x-antal kroner for den øvrige tid med rengøring, så løber det op i måske 1700-2000 for et blowjob ( men så får man det jo så også i ny- rengjorte omgivelser ) Redigeret 6. November, 2022 af PoulPik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. November, 2022 Det lyder ellers som et frækt koncept. Gad vide om man kan sidde og nyde en kold pilsner imens man koster rundt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 6. November, 2022 der er ikke telefon nr eller andet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 6. November, 2022 AgentLeman skrev, for 10 minutter siden: der er ikke telefon nr eller andet ? Der står en email aller nederst i annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 6. November, 2022 Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden: Der står en email aller nederst i annoncen ok tak så jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 6. November, 2022 PoulPik skrev, 1 time siden: Hun tilbyder HJ som eneste ekstra, og man må ikke være tyk/eller overvægtig Sorry, BJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 6. November, 2022 AgentLeman skrev, for 14 minutter siden: ok tak så jeg ikke Den er os gemt godt i bunden, burde egentlig os være skrevet ude i siden, som de fleste gør med tlf nummer etc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 6. November, 2022 Superfedt koncept! Jeg glæder mig til at læse anmeldelserne. “Virkelig lækkert blowjob, men støvsugningen kunne være bedre.” 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 7. November, 2022 Hvis hun kan levere et godt bj tænker jeg at mange godt kan leve med en noget halvhjertet indsats med støvsugeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 27. November, 2022 Hun siger til mig at der ikke er sex. Særlig ønske kunne være pusse vinduer. Ellers kunne jeg bare gå i istegade. Et lidt underligt svar. Fordi jeg spør til Særlig ønsker. Jeg nævner ikke sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. November, 2022 Hvad betyder "fortrolig" i forbindelse med topløs rengøring.... den annonce rejser vist flere spørgsmål end svar.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 27. November, 2022 Tror ikke annoncøren selv er helt afstemt med HVAD, How ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 27. November, 2022 Det er ikke hende som svarer, men hendes fyr/kæreste/ven/whatever… Har også fået underlige svar tilbage, så det er droppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 10. December, 2022 Jeg havde en aftale fredag. Så skrev hun, Hun ikke kunne komme. Fordi hun ikke var frisk. Kort tid efter tilbyder hun et blowjob i bilen. Det siger jeg 700 hun skriver 1000 . Så siger jeg 800. Her bliver hun sur første gang. Så skver jeg undskyld. Jeg spørge så om hun ikke vil komme i Januar og gøre rent. Det vil hun ikke. Måske fordi jeg ikke gider et blowjob i bilen fredag eftermiddag. Ved Nørrebros Runddel. Tror ikke hun er afklaret om det rengøring eller sex hun vil sælge. Synes bare det underligt at man er for træt til rengøring, Men vil gerne give Blowjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 10. December, 2022 Hun er simpelthen så flabet. Total uopdragen. Når man ikke ved om man vil sutte pik eller gøre rent, Så er det også derefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 10. December, 2022 Er det ikke tid til en hustru-vittighed? Bedst som man håber på sex efter støvsugningen, er hun pludselig sur? Bag det link gemmer enhver hustru sig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 10. December, 2022 Hun er som kvinder er flest. Det eneste man kan regne med. Er at man ikke kan regne med noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 10. December, 2022 Prøv istergade eller din fucking mor. Det er svar hun kommer med. Efter jeg spør om hun vil lave en ren sex aftale. Hun ville jo gerne give blowjob, fremfor at gøre rent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnny2022 36 Skrevet 6. Januar, 2023 Jeg har lige skrevet med hende og aftalt et tidspunkt i dag. Hun virker meget sød og flink via vores email korrespondence. Kan lige lave en anmeldelse når hun har været forbi og rengjort mit sted 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 6. Januar, 2023 Guest Langtunge skrev, den 10.12.2022 at 17:56: Jeg havde en aftale fredag. Så skrev hun, Hun ikke kunne komme. Fordi hun ikke var frisk. Kort tid efter tilbyder hun et blowjob i bilen. Det siger jeg 700 hun skriver 1000 . Så siger jeg 800. Her bliver hun sur første gang. Så skver jeg undskyld. Jeg spørge så om hun ikke vil komme i Januar og gøre rent. Det vil hun ikke. Måske fordi jeg ikke gider et blowjob i bilen fredag eftermiddag. Ved Nørrebros Runddel. Tror ikke hun er afklaret om det rengøring eller sex hun vil sælge. Synes bare det underligt at man er for træt til rengøring, Men vil gerne give Blowjob. Hvis jeg skal vælge mellem bj og rengøring…. Hmmmm det er fandeme et enkelt valg! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg