Hop til indhold
subz1312

Isabell_isa

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg hæfter mig ved at de to hårdeste kritikere af Isabella begge har oprettet sig inden for nogle få dage fra dags dato. 
Jeg hæfter mig også ved at Isabella har et stort og alternativt ordforråd. 
Og så hæfter jeg mig ved at der er brugere med profiler oprettet for længe siden, der har haft gode oplevelser. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Jeg hæfter mig ved at de to hårdeste kritikere af Isabella begge har oprettet sig inden for nogle få dage fra dags dato. 
Jeg hæfter mig også ved at Isabella har et stort og alternativt ordforråd. 
Og så hæfter jeg mig ved at der er brugere med profiler oprettet for længe siden, der har haft gode oplevelser. 
 

kan Du uddybe …. ? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

kan Du uddybe …. ? 
 

Hvis det havde været en “ny” anmeldelse ville mange “gammle” medlemmer sige at de lige vil se hvad andre gammle ville sige ig ikke stole på nye medlemmer. Det er set mange gange at “nye” medlemmer har en lidt anden agenda end at skrive positiv/negativ om en pige. 
Så kan man altid diskuter om man skal forsvare sig som det her er sket, eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The spoon skrev, for 12 minutter siden:

Hvis det havde været en “ny” anmeldelse ville mange “gammle” medlemmer sige at de lige vil se hvad andre gammle ville sige ig ikke stole på nye medlemmer. Det er set mange gange at “nye” medlemmer har en lidt anden agenda end at skrive positiv/negativ om en pige. 
Så kan man altid diskuter om man skal forsvare sig som det her er sket, eller ej.

Du har tydeligvis ikke læst denne laaange tråd som startede allerede  tilbage til d. 4 Nov I Søndags Blir der så skrevet at det ikke lige er den samme pige ( som på de billeder hun havde i en annonce Det link og den annonce er blevet slettet ) 

Derfra tager hele tråden så en drejning til de mest ubehagelige svinerer til alle herinde som deltager / svare Frem og tilbage blir tråden mere og mere agressiv Dette har taget endnu en drejning For tråden der på side nu 4 er ændret til et sprogvalg der i sig selv slet ikke er tilladt herinde. Men jeg trækker mig fra denne tråd da jeg ikke længere ønsker at deltage i denne profil personlig angreb En opførsel der ikke er noget for mig. Det er tilsyneladende heller ikke muligt og trænge ind til  det der kaldes fornuft.
Jeg vælger mine kampe & Denne er ikke værd og bruge krudt på 

Viva la karma 

Redigeret af Madame Illona
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
The spoon skrev, for 23 minutter siden:

Hvis det havde været en “ny” anmeldelse ville mange “gammle” medlemmer sige at de lige vil se hvad andre gammle ville sige ig ikke stole på nye medlemmer. Det er set mange gange at “nye” medlemmer har en lidt anden agenda end at skrive positiv/negativ om en pige. 
Så kan man altid diskuter om man skal forsvare sig som det her er sket, eller ej.

Prøv og læs se dette 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 21 minutter siden:

can you elaborate ….
 

I can elaborate grandma. 

The octogenarian girl club that has set nest on my page and they're lackys decide to put me out of busssines. 

Probably becouse they plan to visit the city soon and knowing that there are some popular girls here, me being oane of them they decide to maliciously make a attack here trying to discredit me.

You, Jennifer and the other girl had no place and no reson to be here other then to start this vomiting plan. 

And just as a coincidence  Mr hulk appears with a schizophrenic speach about me, that I'm basically every where in Odense, that he's been treten by my pimp, and other delurious things coming to support you. 

Also he gave a lot of adress, probably where a lot of competition is staying. 

That's slick grandma. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon
Madame Illona skrev, for 7 minutter siden:

Du har tyde lagvis ikke læst denne laaange tråd som startede denne tråd tilbage til 4 Nov I Søndags Blur så skrevet at det ikke lige er den samme pige som på nogle billeder hun havde i en annonce Derfra tager hele tråden en drejning til de mest ubehagelige svinerer til alle herinde Hvilket nu også har taget endnu en drejning For tråden der på side nu 4 er ændret et sprogvalg der i sig selv slet ikke er tilladt herinde. Men jeg trækker mig fra denne tråd da jeg ikke længere ønsker at deltage i denne profil personlig angreb En opførsel der ikke er noget for mig. Det er tilsyneladende heller ikke muligt og trænge ind til det der kaldes fornuft. Jeg vælger mine kampe & Denne er ikke værd og bruge krudt på 

Viva la karma 

Hej @Madame Illona jeg har læst tråden, og syntes den  er både tragisk og skide sjov.  Det sprog der bliver brugt, og de person angreb der kommer kan på ingen måde forsvares, og lige som dig og andre, undre det mig at den ikke for længst er blevet lukket, men det kommer nok.

jeg gav dig bare svar på din undren over @Aarhuselsker indlæg. 
men der er et sted hvor jeg må give pigen ret, det er ikke unormalt at anvende falske billeder, og til at starte med så er det også hendes eneste fejl, hun laver så mange flere siden, men bliver nok også provokeret lidt, af personer som aldrig vil blive kunde, og som har en anden agenda, og også er andet køn, i nogle tilfælde ( her stikker jeg lige hovedet ind i hestens mund, og smider et brændt barn i brønden ).

men jeg vil også “forlade” denne tråd, og ikke kommenter yderlig på dem, da jeg ikke har noget med pigen, eller tråden at gøre, ud over at have fået et godt grin.

PS. Husk lige altid at når en pige svare, så gør hun det på baggrund af en oversættelse til min 1 og nogen gange 2 andre sprog, og der kan godt gå lidt tabt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona wrote, 9 minutes ago:

Try and read see this 

 

Read what??? What you're schizophrenic lacky is hallucinating??? 

This guy NEVER EVER VISITED Me AND LOOK AT WHAT HE'S IS LYING !!! 

The account was created yesterday and the soul pourpouse of the account is to falsly discredit me!!!! 

What is you're busssines here on my topic???? What is the busssines of the other girls here on my topic???? 

Here is the truth!!!! 

Screenshot_20221214_120127_com.android.chrome.jpg

20221214_114403.jpg

20221214_114436.jpg

Redigeret af Isabell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

You are no longer interesting to me 

Kind regards Granny

Good. You should be sleeping at this hour not relentlessly attacking a 19 years old without claiming not having anything to do with her!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

19 years …. It explains your behavior 

What behavior? I would rather break then bend grandma. 

Or do you think that if you and you other girlfriends that commented on my topic exeed 100 years all put tougher I would have just put my head down in front of you or anybody??? 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon
Madame Illona skrev, for 15 minutter siden:

19 år …. Det forklare din opførsel 

Nu må du ikke tage mig det ilde op, men kan ikke lade være.

Hendes opførsel bliver undskyldt pga hendes alder. Burde du så ikke være den klogeste af jer to, og ikke hoppe med på denne tråd mere. Håber du kan Se at jeg siger det og mener det med et smil i øjet.

Redigeret af The spoon

Del dette indlæg


Link til indlæg
The spoon skrev, for 3 minutter siden:

Nu må du ikke tage mig det ilde op, men kan ikke lade være.

Hendes opførsel bliver undskyldt pga hendes alder. Burde du så ikke. Ære den klogeste af jer to, og ikke hoppe med på denne tråd mere. Håber du kan Se at jeg siger det og mener det med et smil i øjet.

Netop derfor trækker jeg mig også Ønsker ikke at gå ned på det niveau

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona wrote, 22 minutes ago:

That's why I also withdraw. I don't want to go down to that level

You shouldn't have been here in the first place!!! I don't need anything from you advice nothing!! 

What was you purpose in all this other the to discredit me and promote and defend you're lackay Hulk??? Who by the way made his account yesterday, the day you grandma's storm on my topic. 

You can't scoop to my level because you are much lower after what you orchestrated here!! 

And for God sakes come down from you're high horse, you are not some kind of an example or some kind of genius mind since you're still doing this after 40+. You couldn't even orchestrate correctly this low blow, this malicious attack at my person let alone master some big accomplishments in life. 

Still don't understand what are you doing here and what was your exact role on my topic! 

 

P. S the way you interfere here I'm my topic expect the same from my side. I mean if you could cine here and say what you want without having anything to do with me what could hold me back to do the same right??

I promise you won't hear a curse word from my mouth. 

Sleep well grandma. 

Redigeret af Isabell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon
jensen jr. skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan snart ikk spise fler popcorn.

Jeg har været ude ved mikroen 2 gange og forsyne mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker wrote, 1 hour ago:

I assure you that the two fiercest critics of Isabella have both been established within a few days of today. 
I also agree that Isabella has a large and alternative vocabulary. 
And then I confirm that there are users with profiles created a long time ago who have had good experiences. 
 

She has a clinic in Odense, now I saw better Villabella something like this....

Now everything is crystal clear.....

The accounts are owned by her slaves or her in person. Got a lot of "working proposals" and "romantic proposals" in the last days. 

And the fact that Hulk gave all that adress, like to destroy other adress and other girls in a manner like when you text a girl and you see oane of those adress you mind to be "Ohhh nooim not going there becouse Hulk told there are fake girls there, I'll better call grandma and go to her nursing home instead". 

Now I connect the dots. 

Redigeret af Isabell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi fik en henvendelse omkring utilstedeligt sprogbrug og da jeg læste hele tråden igennem undredes jeg hvorfor ingen har gjort opmærksom på denne for lang tid siden. Tråden har udviklet sig til noget helt andet end formålet med dette forum.

Iøvrigt har jeg uddelt en advarsel. Vi taler pænt til hinanden herinde.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...