OleV 273 Skrevet 28. Oktober, 2022 (edited) Er der nogle der har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/351108 Bare slet den, har fundet en masse via søg. Viste ikke hun hed spermpigen før jeg så telefonnummeret. Redigeret 28. Oktober, 2022 af OleV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 399 Skrevet 28. Oktober, 2022 Jeg har lyst til at starte bilen og køre til kbh! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 28. Oktober, 2022 Hun skiftede billeder for 2-3 dage siden, er de nye, mere retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVE2FUCK 20 Skrevet 28. Oktober, 2022 Er det ikke damen på mørkhøjbygade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 28. Oktober, 2022 PoulPik skrev, 1 time siden: Annoncen er død Har hun ikke haft så tilpas mange fødselsdage at Sperm-Kvinden, eller Sperm-Mormor nærmer sig? Pludselig dukker hun op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 28. Oktober, 2022 Esbjerghanhund skrev, for 10 timer siden: Jeg har lyst til at starte bilen og køre til kbh! Spar på brændstof og læs andre anmeldelser først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 19 Skrevet 29. Oktober, 2022 Hun er sød nok og det blæs jeg fik var udenmærket, men hun er ihvertfald 50+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 3. November, 2022 Oscar85 skrev, den 29.10.2022 at 22:26: Hun er sød nok og det blæs jeg fik var udenmærket, men hun er ihvertfald 50+ Sikkert bedre end det blæs annoncøren giver. Hun sætter tungen på banditten, som var det et et 9 volt batteri, og dt er kun lige hovedet på lillebror der kommer i munden. En fornemmelse af dårlig ånde strejfede mig, og tanken henledte mig på for mange slugte kunder. Tismis fik en tur med en vådserviet før brug, dette skulle være gjort bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg