OleV 230 Skrevet 28. Oktober, 2022 (edited) Er der nogle der har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/351108 Bare slet den, har fundet en masse via søg. Viste ikke hun hed spermpigen før jeg så telefonnummeret. Redigeret 28. Oktober, 2022 af OleV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 342 Skrevet 28. Oktober, 2022 Jeg har lyst til at starte bilen og køre til kbh! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 99 Skrevet 28. Oktober, 2022 Hun skiftede billeder for 2-3 dage siden, er de nye, mere retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVE2FUCK 9 Skrevet 28. Oktober, 2022 Er det ikke damen på mørkhøjbygade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 99 Skrevet 28. Oktober, 2022 PoulPik skrev, 1 time siden: Annoncen er død Har hun ikke haft så tilpas mange fødselsdage at Sperm-Kvinden, eller Sperm-Mormor nærmer sig? Pludselig dukker hun op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 290 Skrevet 28. Oktober, 2022 Esbjerghanhund skrev, for 10 timer siden: Jeg har lyst til at starte bilen og køre til kbh! Spar på brændstof og læs andre anmeldelser først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 14 Skrevet 29. Oktober, 2022 Hun er sød nok og det blæs jeg fik var udenmærket, men hun er ihvertfald 50+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 290 Skrevet 3. November, 2022 Oscar85 skrev, den 29.10.2022 at 22:26: Hun er sød nok og det blæs jeg fik var udenmærket, men hun er ihvertfald 50+ Sikkert bedre end det blæs annoncøren giver. Hun sætter tungen på banditten, som var det et et 9 volt batteri, og dt er kun lige hovedet på lillebror der kommer i munden. En fornemmelse af dårlig ånde strejfede mig, og tanken henledte mig på for mange slugte kunder. Tismis fik en tur med en vådserviet før brug, dette skulle være gjort bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg