Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
freespeech skrev, for 49 minutter siden:

Og nej. Jeg komme ikke til at nævne navne.

Og deri ligger forskellen. Af respekt og hensyn bør man ikke oplyse navne når det kan skade andre.

freespeech skrev, for 49 minutter siden:

For modsat mange andre på dette board har jeg ingen moralske skrubler over at knalde GP'er uden gummi...

Det er vist efterhånden et års tid siden jeg har oplevet en tråd gå viralt imod sex uden gummi. I hvert fald i københavner/Sjælland forummet. Tværtimod er der ofte efterlysninger efter dette uden nævneværdig diskussion. Som i alle diskussioner er der naturligvis ofte en enkelt eller to der synes det ene eller det andet er forfærdeligt (fx hård dominans/straf, shower, scat, ombygger, bj/penetration uden etc.). Jeg gør som jeg tænker flertallet gør, forholder mig fra nysgerrigt til ligegyldigt til alle disse emner, hvis de ikke er min ting. 

Jeg synes du skal overveje at læse tråden en gang til og så vurdere hvad det reelt var da blev reageret overfor. Altså at @Mikkel_Lin risikerer at ødelægge en kvindes forretning ved at nævne kvinden ved navn. Noget som du jo netop også selv undlader. Og tak for det.

@Mikkel_Lin's og @ppd's uoverensstemmelse vedrørende om uden foregår eller ej på danske bordeller, er der ikke nogen der bandlyser, måske bortset fra at det er et mindre sidespor. I øvrigt taler de om bj uden og ikke penetration uden, men det er for så vidt også ligegyldigt.

Men velkommen tilbage, selvom det jo lader til at du ikke har været rigtig væk.

Skrevet

Må se..Laura var blevet syg/forkølet lige op til hendes mandagsvagt i går. Det kan ske for den bedste, særligt i disse tider, og slår slet ikke på PG's "rullende" vagtplan i disse uger..

Redigeret af ppd

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 31.10.2022 at 17:04:

Nej der er flere årsager

Når en pige ikke reklamerer med at hun gør det uden, så fortæller man ikke om det. Det er ligesom man ikke fortæller adressen hvis den ikke er angivet. 

I min verden er der MEGET stor forskel på at offentliggøre en addresse og offentliggøre ydelser som ikke er listet i annoncer. Addressen offentliggøre man ikke af hensyn til naboerne. Ikke af hensyn til klinikken. Ikke listede ydelser holder man for sig selv hvis GP'en beder en om det ellers kan man IMHO godt nævne dem. Eller du mener måske også at man ikke bør nævne hvis en pige tilbyder anal eller BJ, selvom det ikke står i hendes annonce. I såfald bliver det svært at anmelde piger som slet ikke lister nogle ydelser i deres annoncer.

Den eneste grund til at sex uden gummi er så ømtålig er p.gr.af det selvbestaltigede moral politiet på dette board.

De danske bordeller vil normalt ikke have pigerne gør det uden, og dermed har Mikkel sørget for at pigen ikke kan arbejde der længere - hvis bordellet stoler på Mikkel.

Og det er så det springende punkt. Stoler bordellet mest på en anmeldelse fra en ny bruger som de kun kender via et pseudonym, eller på den GP som har lejet sig ind hos dem. Jeg er ret overbevist om at klinikkerne har brug for mere end bare en enkelt anmeldelse før de smidder en pige ud, og i mange tilfælde aksepter at der ydes sex uden gummi, sålænge at det ikke bliver FOR offentligt kendt. Det er i hvertfald min erfaring med de piger jeg har knaldet uden gummi hos PG.

Edit 10:04. FOR fremhævet så @AB455 ikke overser det igen.

Redigeret af freespeech

Skrevet
freespeech skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er ret overbevist om at klinikkerne har brug for mere end bare en enkelt anmeldelse før de smidder en pige ud, og i mange tilfælde aksepter at der ydes sex uden gummi, sålænge at det ikke bliver for offentligt kendt.

Og offentligt kendt starter jo med at der er en der skriver det.

freespeech skrev, for 10 minutter siden:

Eller du mener måske også at man ikke bør nævne hvis en pige tilbyder anal eller BJ, selvom det ikke står i hendes annonce. I såfald bliver det svært at anmelde piger som slet ikke lister nogle ydelser i deres annoncer.

Ingen grund til at gå til ekstremer. Det handler blot om at tænke sig om inden man skriver noget. Ovenikøbet hvis det ikke er relevant som her at nævne den specifikke kvinde ved navn.

Skrevet
AB455 skrev, den 31.10.2022 at 17:36:

Og deri ligger forskellen. Af respekt og hensyn bør man ikke oplyse navne når det kan skade andre.

Når du quoter bør du få hele sitatet med. Jeg skrev. 

freespeech skrev, den 31.10.2022 at 16:46:
Og nej. Jeg komme ikke til at nævne navne. For modsat mange andre på dette board har jeg ingen moralske skrubler over at knalde GP'er uden gummi, og når jeg har lovet en GP ikke at fortælle hvilke ekstra ydelser hun tilbyder i smug, så holder jeg selvfølgelig det løfte.

Det springende punkt er at jeg ikke nævner navne fordi jeg har lovet pigerne ikke at fortælle at de tilbyder sex uden gummi i smug. Hvorvidt @Mikkel_Lin har gjort det samme ved jeg af gode grunde ikke, men modsat mange andre på dette board tror jeg det bedste om folk indtil det modsatte er bevist, så jeg tror på at hvis han havde lovede laura at holde kæft, så havde han ikke skrevet som han gjorde.

Jeg synes du skal overveje at læse tråden en gang til og så vurdere hvad det reelt var da blev reageret overfor. Altså at @Mikkel_Lin risikerer at ødelægge en kvindes forretning ved at nævne kvinden ved navn. Noget som du jo netop også selv undlader. Og tak for det.

Måske du selv skal overveje at læse tråden en gang til. @Advarsel går alene efter at @Mikkel_Lin har afsporet tråden. Der står ikke et eneste ord i advarsel's indlæg om at man ikke bør nævne ydelser som ikke er nævnt i annoncer. Og igen. @Mikkel_Lin reager bare på den afsporing som @ppd startede.

Omkring at jeg ikke nævner piger som knalder uden gummi uden at nævne det i deres annoncer, så bør du læse tråden engang mere, og især min gentagelse af det fulde quote højre oppe i dette indlæg.

@Mikkel_Lin's og @ppd's uoverensstemmelse vedrørende om uden foregår eller ej på danske bordeller, er der ikke nogen der bandlyser, måske bortset fra at det er et mindre sidespor. I øvrigt taler de om bj uden og ikke penetration uden, men det er for så vidt også ligegyldigt.

??? Hvor i tråden ser du BJ nævnt, bortset fra i dine indlæg? Både @ppd og @Mikkel_Lin skriver specifikt sex uden gummi, og på danske klinikker plejer det at betyde penetration. Det er vist kun i asien at bj ikke betragtes som sex.

Skrevet
AB455 skrev, for 8 minutter siden:

Og offentligt kendt starter jo med at der er en der skriver det.

Du har virkelig en sjov måde at læse indlæg på. Jeg skriver nettop "sålænge at det ikke bliver FOR offentligt kendt". Dermed menes selvfølgelig at mere end 1 fortæller om det og det er andet end bare løse rygter. Men i det mindste fik du hele citatet med denne gang. Og for din skyld har jeg fremhævet FOR så du ikke overser det igen.

AB455 skrev, for 8 minutter siden:

Ingen grund til at gå til ekstremer. Det handler blot om at tænke sig om inden man skriver noget. Ovenikøbet hvis det ikke er relevant som her at nævne den specifikke kvinde ved navn.

Så vi er tilbage til at det kun er sex uden gummi man ikke bør nævne hvis det ikke står i annoncerne. Dermed er vi så tilbage til det jeg efterhånden har skrevet flere gange. Den eneste grund til at man ikke må nævne sex uden gummi er p.gr.af det selvbestaltigede moral politi på dette board.

Redigeret af freespeech

Skrevet

Men velkommen tilbage, selvom det jo lader til at du ikke har været rigtig væk.

Jeg ved ikke helt hvad du mener med ikke at have været rigtigt væk. Det er nok 2 år siden jeg sidst havde en profil her, og det er først for 1 mdr. tid siden at jeg begyndte at læse boardet igen. Jeg kan dog konstater at INTET har ændret sig, eller retter INTET har ændret sig til det bedre i de 2 år. Så jeg smutter igen. Jeg synes det er pisse sørgeligt at vi har et board som egentlig burde hjælpe med at sorter piger som yder dårlig service fra, men som går mere op i at man ikke kommer til at støde nogen med unævnlige ydelser.

Skrevet
freespeech skrev, 1 time siden:

Den eneste grund til at sex uden gummi er så ømtålig er p.gr.af det selvbestaltigede moral politiet på dette board.

Nej, det er af hensyn til pigen. 
Du har simpelthen ikke forstået noget af alt det der er skrevet. 
Jeg står af her. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Jeg står af her. 

Ditto (enig), det fører vist ikke til noget at fortsætte så længe det er ordkløveri og ikke substans vi diskuterer.

Redigeret af AB455

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Nej, det er af hensyn til pigen. 
Du har simpelthen ikke forstået noget af alt det der er skrevet. 
Jeg står af her. 

AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Ditto (enig), det fører vist ikke til noget at fortsætte så længe det er ordkløveri og ikke substans vi diskuterer.

Ganske typisk for dette board. De garvede profiler laver et par afsporende indlæg og når man er tæt på et ban smutter man med en kommentar om at dem man diskuter med ikke har fattet hvad man diskuter. Ikke så underligt at dette board er ved at drukne i selvbestaltede moderator, moralister og afsporinger.

Men bare rolig. Jeg har bedt om at min profil bliver nedlagt igen, for som jeg skrev tidligere. INTET har forbedret sig i de sidste 2 år. Tværtimod.

Redigeret af freespeech

Skrevet

Bare Laura fortsætter hos PG når hun finder tid, lyst og overskud. Danske piger på hendes alder har  efterhånden i en 3-4-5-6-7 år været sværere og sværere at finde...

Skrevet

De danske bordeller vil normalt ikke have pigerne gør det uden, og dermed har Mikkel sørget for at pigen ikke kan arbejde der længere - hvis bordellet stoler på Mikkel.

Noooooooooooo.....

Når det nu ER så svært at tiltrække nye spændende piger, så er det måske ødelagt før det overhovedet er kommet i gang..:(

Skrevet

Det er så første gang, at jeg har givet en advarsel for at afspore til brugere, der brokker sig over folk der afsporer. @freespeech @ppd @AB455 @Mikkel_Lin @Advarsel , emnet var "Fantastiske Teenager Laura"! Lad nu være!

Redigeret af Stapler

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå. 

Det var så dét med pigen Laura hos Pussygalores....:mellow:

Pigens/Lauras profil ER FJERNET, både under faste og gæstevisittende piger..

https://70210026.dk/piger

Så..en måneds tid, og 3-4 vagter, blev det til for studinepigen Laura hos PG.

Fik taget fine billeder (som vel ikke er helt billige?) og stod de første 1-2 uger med flere vagter (godt nok et par sent om aften) og for så pludselig at forsvinde helt..

Ærgeligt at det skulle gå sådan hurtigt ? *Snøft!*

Fra start til slut på 1 måned (!)...og ALTID optaget, eller..syg,  når man forsøgte at bestille en tid hos  telefondamen, selv dage før..

Nå..Du får hilsen her, da du nok alligevel ikke læser med, og telefondamen hos PG, ved ikke yderligere nu hvor du er soppet..Men yderst h-e-l-d-i-g-t for dem som nåede at besøg dig.. Dine billeder var i hvertfald ganske smukke og ærgeligt at du, Laura,  i det mindste ikke blot kunne finde overskud og tid til at  "gæstevisitte" når du, ja, kunne finde overskud, da dine billeder og profilinfo helt sikkert gjorde mange mænd, store som små, gifte samt ugifte, glade, da, hånden på hjertet, studinepiger som dig helt sikkert skaber øget interesse og nysgerrighed blandt mange af os.

Held & Lykke på din videre rejse i livet og mange tak for denne gang.

Redigeret af ppd

Skrevet

@ppd  - det kan jo være at hun kommer igen - eventuelt på en anden adresse.

Og i øvrigt enig i at billederne er lige i øjet. Dejligt at man (særligt på billede 2) kan se hendes gåsehud, de små hår og modermærker. Så sjældent at se et billedet, hvor det ikke er blevet retoucheret væk. Jeg melder mig frivilligt, hvis hun kommer på vagt igen.

• 1 month later...
Skrevet

Hej 

Laura har bedt mig skrive en besked til jer. Her kommer den.

Der er pt en forveksling mellem 2, måske 3 forskelige piger ved navn Laura.

Den Laura der er på PG’s hjemmeside har ikke tidligere været hos os eller andre på andre klinikker mm. derfor vil vi tilføje hendes navn et Frk. Laura så i ikke er i tvivl om at hun er debuterende og ikke tidligere mødt andet sted.

Kram PG <3

• 3 weeks later...
Skrevet
Pussy Galores skrev, den 12.1.2023 at 12:12:

Hej 

Laura har bedt mig skrive en besked til jer. Her kommer den.

Der er pt en forveksling mellem 2, måske 3 forskelige piger ved navn Laura.

Den Laura der er på PG’s hjemmeside har ikke tidligere været hos os eller andre på andre klinikker mm. derfor vil vi tilføje hendes navn et Frk. Laura så i ikke er i tvivl om at hun er debuterende og ikke tidligere mødt andet sted.

Kram PG <3

Hej

Er hun allerede væk fra jer igen ?

Skrevet
  • Author

Jeg også undre mig - havde sendt sms til PG fordi jeg ville booke hende, de svare normalt ret hurtigt - men ingen svar og efter 4 besked valgte jeg,  at ringe og fik der oplyst at hun var stoppet med omgående virkning!

Vi må håbe hun dukker op, andet sted.... i byen.

//M

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.