Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kære loge og kære brødre

Jeg ved denne vinter bliver dyr og her mener jeg ikke i høje varme og el udgifter.

Men Laura fra PG...

https://70210026.dk/laura

hun har stået under efterlysninger hvor jeg har deltaget i debatten.

besøgte hende på sin første vagt og jeg ville have mere så mødte op på PG den 24/10/22 på hendes anden vagt,, og hvis hun på sin debut aften var fræk ja så må jeg i den grad sige det blev endnu vildere på anden vagt.

havde booke tid,,,så sprang køen over - ankom og blev vist ind i lege rummet.

efter 5 min venten kom den søde teenager ind,,  ved godt hun er 20 men kunne snildt gå som en noget yngre.

men ind kommer Laura i barefødder og sødt undertøj.

hun giver mig et kram, holder så om min nakke og begynder at snave løs med mig.

i samme sekund stod verden stille,, vi havde ikke engang aftalt ydelse...

shit det var frækt får jeg fremstammet - hun smiler og fortæller at sådan modtager hun alle sine gæster, vildt nok tænker jeg, hun har fundet en fræk lille niche som bliver hendes Image.

jeg havde booket en time,, og hun var på i samtlige 60 minutter med blow, endnu flere og dybe snav.

hun var klar på sex i alle stillinger og kom i et brøl imens hun som nøgen lille cowgirl red mig til vild orgasme...

derfor bliver min vinter dyr men omvendt er pengene givet godt ud.

Jeg er klar på 3 runde når Laura har sin 3 vagt.

/M

Skrevet

Woah. Hun gik fra C til D skål. Billedet ligner lidt i retning af A måske B skål.

Hvor er vi rigtigt henne i alfabetet iflg. dit skøn? 

Skrevet
  • Author

Er sikker på det en fejl 40 fra bordellet.

hun har en mellem ting mellem A og B - mere B end A skål vil jeg sige.

men shit de sidder flot og ALT er 100 % ØKO ... ingen plastick, ingen BOTOX...

kun ægthed ;-)

Redigeret af Martin Balschmidt

Skrevet
  • Author
50 årige skrev, for 21 minutter siden:

Er det lidt som livlige Laura (stoppede 2019) ?

Nej total ny Laura,, hendes første bordel job...

Skrevet

Hun lyder dælme fræk havde hun tatoveringer ? Og tilbød hun bj uden 

Skrevet
Rugbrød skrev, den 24.10.2022 at 22:38:

Hun lyder dælme fræk havde hun tatoveringer ? Og tilbød hun bj uden 

Nej. Ungpige og uskyldig og heldigvis ikke spoleret endnu. 

Det er så pissesvært at få unge danske piger med modelansigt til at prøve branchen. Mange ved slet ikke at de går glip af hurtige penge hvis de feks. holder et sabbatår og ligende ( til livets fornødenheder/indskud til bolig, moderigtigt tøj osv og faste udgifter som den dyre strøm og dyre mad (!) ) og smukke, måske enda lidt trænede mænd som ofte gør noget ud af dem selv når de kommer på besøg , så vi må virkelig  værne om de unge, smukke lyspunkter som forhåbentlig snart lyser op i vintermørket..nogle i kortere og forhåbentlig de fleste i længere tid. Så velkommen Laura.

Må du på alle måder  nyde tiden.

ALT på danskejede klinikker er med kondom..

Redigeret af ppd

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, den 24.10.2022 at 20:01:

Jeg ved denne vinter bliver dyr og her mener jeg ikke i høje varme og el udgifter.

"Kropsvarmeudgifter"

:mrgreen:

Skrevet
ppd skrev, for 5 timer siden:

Det er så pissesvært at få unge danske piger med modelansigt til at prøve branchen. Mange ved slet ikke at de går glip af hurtige penge hvis de feks. holder et sabbatår og ligende ( til livets fornødenheder/indskud til bolig, moderigtigt tøj osv og faste udgifter som den dyre strøm og dyre mad (!) ) og smukke, måske enda lidt trænede mænd som ofte gør noget ud af dem selv når de kommer på besøg , så vi må virkelig  værne om de unge, smukke lyspunkter som forhåbentlig snart lyser op i vintermørket..nogle i kortere og forhåbentlig de fleste i længere tid. Så velkommen Laura.

Okay det lyder godt er heller ikke så vildt med det, men mange har det i dag. Men en lille på armen er fint nok.

men mange tak for info :) 

Skrevet
ppd skrev, for 8 timer siden:

og smukke, måske enda lidt trænede mænd som ofte gør noget ud af dem selv når de kommer på besøg

Yeah right :lol:

Skrevet
ppd skrev, for 18 timer siden:

Ny i dette Forum som jeg i flere år har kikket med på.

Men bliver nød til at blande mig her for muligheden for sex uden gummi på Danske klinikker forekommer, selv på PG.

Tror de mængden af piger på klinikkerne får nogen til at presse den for at vride max penge ud af kunderne.

i gamle dage havde pigerne som regl min 2-3 vagter om ugen.

nu har nogen kun en vagt pr. Uge eller måske hver anden uge.

Skrevet

....og dags dato er Lauras navn og billed ALLEREDE FJERNET fra PG's side...:huh:

https://70210026.dk/piger

PG sagde glædeligt.."Du må holde øje med vagtplanen"

??

Mandag, fredag, mandag og så allerede fløjet igen..?

....But why...?

Hvis studierne skal passes, kunne det være lækkert med en aftentid til kl 22 en fredag eller weekendvagt, når det nu er lidt svært at få tid?

Håber ikke Martin B. og andre får abstinenser og går fuldstændig ned med flaget i en langvarig depression...

Redigeret af ppd

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, den 27.10.2022 at 09:55:

Men bliver nød til at blande mig her for muligheden for sex uden gummi på Danske klinikker forekommer, selv på PG.

Det er ret irrelevant. Det kan du tage op i hyggesnak eller Generel Debat, hvor det er skrevet mange gange. ppd har bare en dårlig vane med at associere helt vildt i sine indlæg og derfor begynde at ævle om alt muligt, der mest handler om hans egne fantasier. Det fører til afsporing at tage fat i tråden fra de irrelevante sidespor, han lægger ud. Men tak for, at du i det mindste ikke tog fat i el-priserne eller prostitutionskunders fitness-abonnementer.

Skrevet
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Det er ret irrelevant. Det kan du tage op i hyggesnak eller Generel Debat, hvor det er skrevet mange gange. ppd har bare en dårlig vane med at associere helt vildt i sine indlæg og derfor begynde at ævle om alt muligt, der mest handler om hans egne fantasier. Det fører til afsporing at tage fat i tråden fra de irrelevante sidespor, han lægger ud. Men tak for, at du i det mindste ikke tog fat i el-priserne eller prostitutionskunders fitness-abonnementer.

Som nævnt jeg har aldrig blandet mig i debatter her, men i mange år læst med.

Mit indspark fordi en broder nævner sex uden på Danske klinikker nærmest var ikke eksisterende.

Men her må jeg dog oplyse at jeg to gange har besøgt Laura fra PG og må sige hun tilbyder alt sex uden kondom jeg blev fristet ved begge besøg og tog den store pakke uden beskyttelse.

Så både blow/Sex er muligt mod den klassiske merbetaling.

Hun tilbyder det først efter man har bestilt sin ydelse og er vendt tilbage til værelset - så tror hun køre et snu drikkepenge system uden om huset!

men det er muligt 

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, for 15 minutter siden:

Men her må jeg dog oplyse at jeg to gange har besøgt ...........................................................................

Der er altså ting man ikke refererer.

Prøv at tænk på konsekvenserne for Laura efter ovenstående indlæg. Det er tankeløst og ødelæggende for at andre kan få overraskende oplevelser.
Du kan nå at slette dit indlæg, hvilket jeg vil råde dig til at gøre. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Mikkel_Lin skrev, for 13 minutter siden:

Men her må jeg dog oplyse at jeg to gange har besøgt XXX fra XXX og må sige hun tilbyder alt sex uden

Puha @Mikkel_Lin... Som mangeårig læser burde du måske vide at det ikke er godt at nævne ting der ikke skiltes med i annoncen.

Mikkel_Lin skrev, for 13 minutter siden:

Hun tilbyder det først efter man har bestilt sin ydelse og er vendt tilbage til værelset - så tror hun køre et snu drikkepenge system uden om huset!

Hvis det er rigtigt, så har du netop fucket det op for hende for alle kan læse med herinde og uanset hvad, så omtaler du at der er tale om rufferi, hvilket ingen naturligvis gør, da det er ulovligt :rolleyes:

Ikke de smarteste bemærkninger, men du kan endnu nå at redigere din tekst, da det endnu ikke er en time siden du har skrevet dit indlæg.

Redigeret af AB455

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, for 20 minutter siden:

Men her må jeg dog oplyse at jeg to gange har besøgt Laura fra PG og må sige hun tilbyder alt sex uden kondom jeg blev fristet ved begge besøg og tog den store pakke uden beskyttelse.

Så både blow/Sex er muligt mod den klassiske merbetaling.

Ja, ja... og din profil blev oprettet i går, så mon ikke både oprettelse og usselt bagholdsangreb skyldes helt andre årsager... ;)

Skrevet
Pinkman skrev, for 3 timer siden:

Ja, ja... og din profil blev oprettet i går, så mon ikke både oprettelse og usselt bagholdsangreb skyldes helt andre årsager... ;)

Så altså,, hvis sandheden skal frem... det må den ikke i dette Forum er det sådan jeg skal forstå det.

læser ellers hyppigt når nogen herfra spørg ind til glædespiger der udføre ydelser uden beskyttelse, det syntes okay kan jeg læse mig til.

Men man må åbenbart ikke ytre sig om faktiske oplevelser, jeg fornemmer et meget indspist Broderskab hvor uskrevne regler er i højre kurs end sandfærdig oplevelse.

stærkt bekymrende 

Redigeret af Mikkel_Lin

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, Lige nu:

Men man må åbenbart ikke ytre sig om faktiske oplevelser, jeg fornemmer et meget indspist Broderskab hvor uskrevne regler er i højre kurs end sandfærdig oplevelse.

stærkt bekymrende 

Du burde fornemme et broderskab hvor vi værner om de piger som arbejder i en branche som er omgæret med mange moralske skrupler fra det omgivende samfund. 
Hvis du ikke kan se at dit indlæg er altødelæggende for pigen er du mere tykhudet en nogen anden jeg nogensinde har mødt. 
Sandhedsværdien af dit indlæg synes heller ikke særlig høj. 
Men skulle du endelig have oplevet det du beskriver, så burde du være så meget gentleman at du undlod at fortælle om det. Pli hedder det - Google det eventuelt!

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, for 3 timer siden:

Så altså,, hvis sandheden skal frem... det må den ikke i dette Forum er det sådan jeg skal forstå det.

læser ellers hyppigt når nogen herfra spørg ind til glædespiger der udføre ydelser uden beskyttelse, det syntes okay kan jeg læse mig til.

stærkt bekymrende 

Det er ganske enkelt respektløst over for pigen, som ikke kan modsige dig. Og det er ikke bare respektløst - det kan være direkte ødelæggende for hendes job og hendes vagter.

Men igen - din profil er sprit ny, så mon ille du har dine grunde til at sprede rygter og få hende i fedtefadet. 

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, for 4 timer siden:

stærkt bekymrende 

For dig er det muligvis sandheden.

For alle os andre er det en udokumenteret påstand fra en tilfældig person på internettet, som ikke risikerer noget ved at skrive whatever.

Skrevet

Kan kun håbe på Laura fortsætter med aftentid i ny og næ ( ikke gæstevisit), da klinikkerne ofte mangler yngre smukke danske piger som vil se hvad branchen kan tilbyde udover muligheden for at tjene lidt ekstra. 

Skrevet
Jeg havde egentlig lukket min profil da det er for lidt konsekvens overfor afsporinger på dette board, men diskutionen i denne tråd finder jeg så absurd at jeg valgte at lave en ny profil.

Advarsel skrev, den 28.10.2022 at 10:09:

Jeg ved ikke lige hvorfor du angriber @Mikkel_Lin Det er @ppd som starter afsporingen ved at skrive at man ikke kan få sex uden gummi på danske klinikker. Dette er faktuelt forkert og en kommentar som høre hjemme i generel debat.

Aarhuselsker skrev, den 28.10.2022 at 13:05:

Der er altså ting man ikke refererer.

Prøv at tænk på konsekvenserne for Laura efter ovenstående indlæg. Det er tankeløst og ødelæggende for at andre kan få overraskende oplevelser.
Du kan nå at slette dit indlæg, hvilket jeg vil råde dig til at gøre. 

… And Justice for All skrev, den 28.10.2022 at 20:18:

Det er ganske enkelt respektløst over for pigen, som ikke kan modsige dig. Og det er ikke bare respektløst - det kan være direkte ødelæggende for hendes job og hendes vagter.

Men igen - din profil er sprit ny, så mon ille du har dine grunde til at sprede rygter og få hende i fedtefadet. 

@Aarhuselsker @… And Justice for AllDen eneste grund til at man ikke bør fortælle hvor man kan få sex uden gummi er vel p.gr.af moral politiet på dette board. Bortset fra det kan jeg ikke se hvordan det skulle ødelægge noget for Laura, medmindre det ikke er sandt hvad @Mikkel_Lin skriver. Hvis det er sandt, så er det da Laura som ødelægger det for sig selv ved at tilbyde sex uden gummi på en klinik, som ridder på den høje aldrig sex uden gummi hest.
Jeg har ikke selv besøgt Laura, så jeg ved ikke om det som @Mikkel_Lin skriver er sandt. Men jeg har selv fået tilbudt sex uden gummi med andre piger på PG. Hvergang mod at love at jeg ikke fortæller om det, da det skal ske meget tys tys, ellers risiker de at blive smidt ud. Og nej. Jeg komme ikke til at nævne navne. For modsat mange andre på dette board har jeg ingen moralske skrubler over at knalde GP'er uden gummi, og når jeg har lovet en GP ikke at fortælle hvilke ekstra ydelser hun tilbyder i smug, så holder jeg selvfølgelig det løfte.

Skrevet
freespeech skrev, for 9 minutter siden:

Den eneste grund til at man ikke bør fortælle hvor man kan få sex uden gummi er vel p.gr.af moral politiet

Nej der er flere årsager

Når en pige ikke reklamerer med at hun gør det uden, så fortæller man ikke om det. Det er ligesom man ikke fortæller adressen hvis den ikke er angivet. 
De danske bordeller vil normalt ikke have pigerne gør det uden, og dermed har Mikkel sørget for at pigen ikke kan arbejde der længere - hvis bordellet stoler på Mikkel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.