Hop til indhold
Nylonmester

Migselv04 - GILF massage - og meget mere

Recommended Posts

PeeHairy skrev, for 19 minutter siden:

Hov hov - hvor er du modbydelig grov og ubehagelig!!

- og et dumt spørgsmål faktisk. Hvis du har blot en anelse sprog forståelse ved du godt at den sidste grov formulering du bruger, ikke er erotisk buttet 

og ja det kommer an på øjnene der ser - så hvis du ikke tror ham når han skriver “ erotisk buttet” - då tror du ham jo nok heller ik hvis han svarer igen!!!

Så tal ordentligt! Eller hop videre hvis din kæde hopper af ved “ erotisk buttet”. 
tak

Jesus, lille mand, slap nu lidt af, prøv evt. først at skrive dine indlæg i et skrive program, så du formulere dig, lidt mere "sammenhængende".

Du gør dig flere antagelser, hvorfor skulle jeg ikke lide det erotisk buttede, ( vældig glad for Jamie Mimi ).

Er hun stor eller meget stor, er det urimeligt at efterlyse???

I øvrigt er der ingen der beskriver hendes udseende, som sådan, det er det jeg efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladglad
Nylonmester skrev, den 20.10.2022 at 15:05:

Jeg har gennem de seneste par år haft glæden af at besøge migselv04:

https://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-massage/annonce/55068308-hel-krops-oliemassage

Hun reklamerer godt nok kun for massage, men er meget åben for andre forslag - også de ret kinky. Massagen er god, men hvor hun virkelig træder i karakter, er som Domina. Om man er til en moden (62), frodig GILF med gråt pagehår, briller og en bestemt tone, er hun absolut et besøg værd. Hun er ikke prof, men en glad amatør, så man skal ikke forvente det store udstyrsstykke, men derimod en Streng Frue der ved at sætte uartige drenge på plads. 

Jeg vil besøge hende snart. Ideen om mere avanceret intim massage tænder mig. Tager hun ekstra betaling for de mere spicy domina ting eller er det samme pris ?

Tak.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry jeg har ikke prøvet denne massage eller kvinde.

Tonen herinde er efterhånden så grim og uden værdighed syntes jeg.

Formålet med dette forum var engang at komme med god eller dårlig kritik af disse mennesker som sælger sex og massage.

Så vi kunne undgå at falde i fælder og spilde vores penge.

Jeg er fuldstændig ligeglade med om folk kan stave ordentligt eller formår at bruge de rigtige ord og vendinger.

Dette Forum skulle gerne være en hjælp til alle os forsømte mænd herude.

Det der med: Jeg har hendes nummer og vil ikke give det til jer andre???? Hun er en luder og tjener sine penge på at sælge sin krop og andet.

Hun kan vel selv sortere i hvilke kunder hun gider at være sammen med, og forøvrigt så er telefonnummeret alligevel et som ikke kan spores.

Kan i ikke bare være søde og rare og hjælpe hinanden på bedste vis?

Vi ser jo alle sammen forskelligt på kvinder og nogle kan lide små og tykke, hvor andre kan lide høje og slanke og nogle dem midt imellem.

Hav en dejlig dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også prøvet hende.  
Og jeg syntes det var det mest intetsigende og kedelige og har været udefor i lang tid. 
Og det blev ikke bedre da hun tog tøjet af. 
Ikke min type. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 567 skrev, for 38 minutter siden:

Så fik jeg også prøvet hende.  
Og jeg syntes det var det mest intetsigende og kedelige og har været udefor i lang tid. 
Og det blev ikke bedre da hun tog tøjet af. 
Ikke min type. 

Er det muligt at du eller andre (nylonmester) kan give en beskrivelse af besøget? Tror vi er mange der synes hun lyder interessant og meget gerne vil høre i detaljer hvad man kan forvente af besøget. På forhånd tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været der for nogen tid siden.

Det er ikke noget at skrive hjem om, ikke for mig i alt fald. 

Hun har kort gråt hår, store bryster og stor røv. Sød nok såmænd men slet ikke min type.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladglad
pacer skrev, for 18 minutter siden:

Har også været der for nogen tid siden.

Det er ikke noget at skrive hjem om, ikke for mig i alt fald. 

Hun har kort gråt hår, store bryster og stor røv. Sød nok såmænd men slet ikke min type.

Er det mest hendes udseende der er kedeligt ? Går ud fra hun også har store lår og mave. Er hendes store bryster faste nok ? Personligt kan jeg godt lide stor røv :)

Eller er det også massagen og HJ der ikke lige rammer plet?

Tak.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladglad skrev, for 1 minut siden:

Er det mest hendes udseende der er kedeligt ? Går ud fra hun også har store lår og mave. Er hendes store bryster faste nok ? Personligt kan jeg godt lide stor røv :)

Eller er det også massagen og HJ der ikke lige rammer plet?

Tak.

Glad

Hendes udseende er kedeligt og hendes massage/hj er kedeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Genfi skrev, for 29 minutter siden:

Er det muligt at du eller andre (nylonmester) kan give en beskrivelse af besøget? 

Kommer ind i lejligheden og indtil en rigtig massagebriks. Af med tøjet, op på briksen og hun starter massagen. Det havde bare ikke noget med massage af gøre, mere nogle bløde berøringer med olie på hænderne. Hun begynder hurtigt at komme forbi mit bagerste hul med jævne mellemrum, tror det var meningen at det skulle være pirrende, men det var det ikke. Og jeg kan ellers godt li pirring der.  Så var det tid til at vende og hun gav forsiden en hurtig omgang inden hun begyndte hj. Men jeg syntes det var kedeligt, så det tog lang tid inden der var liv i underlivet. For at få mere gang i den, begyndte hun igen at pirre min røv, og da jeg ikke sagde fra, blev det mere og mere, til hun til sidst fingerkneppede mig imens hun gav hj. Jeg begyndte så at røre hendes bryster, og straks tilbød hun at tage kjolen af. Så mens jeg rørte hendes bryster kørte hun videre på fuld fart med hj og finger bagi, og til sidst lykkedes det at komme.  
Men jævnt kedeligt syntes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa, 

jeg har skrevet med hende for et par uger siden, så det vil jeg mene man stadig kan. 
Måske holder hun sommerferie ? 

Har selv besøgt hende. Man skal ikke komme for massagen. Men som andre skriver er hun frisk på flere ting hvis man spørger pænt og hvis det er noget hun også har lyst til. Jeg har endnu ikke oplevet at hun har sagt nej til noget (har ikke spurgt til BJ eller sex - service hun vist heller ikke yder) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Laurits Betjent skrev, den 29.10.2022 at 12:04:

Er hun smuk, kønt ansigt, frodig, som i til gården og gaden, eller noget en fuldvoksen hvidhaj, ville flygte fra?

Hun er hverken smuk eller sensuel. For mig var det spild af tid kunne slet ikke tænde på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nylonmester skrev, den 20.10.2022 at 15:05:

Jeg har gennem de seneste par år haft glæden af at besøge migselv04:

https://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-massage/annonce/55068308-hel-krops-oliemassage

Hun reklamerer godt nok kun for massage, men er meget åben for andre forslag - også de ret kinky. Massagen er god, men hvor hun virkelig træder i karakter, er som Domina. Om man er til en moden (62), frodig GILF med gråt pagehår, briller og en bestemt tone, er hun absolut et besøg værd. Hun er ikke prof, men en glad amatør, så man skal ikke forvente det store udstyrsstykke, men derimod en Streng Frue der ved at sætte uartige drenge på plads. 

Har du mulighed for sende  pb med mig? På forhånd tak

Redigeret af Cirka

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 26 minutter siden:

Del gerne hvor man får fat i damen :twisted:

Søg efter massage på gul og gratis. 800kr i Glostrup - så har du fundet den rigtige .. :)

Besøgte hende i torsdags..

Redigeret af Genfi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aftale massage imorgen og glæder mig til at få massage af hende hvor hun er nøgen. Hun lyder i telefonen til at være en sød og naturlig moden kvinde.. Vi håber hun har en flot naturlig dusk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aftalt tid til massage imorgen. I telefonen lyder hun til at være en sød naturlig kvinde. Vil glæde mig til at hun er nøgen under massagen og håbe hun har en flot naturlig dusk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi sidste tirsdag, massage og hj.

pæn krop og dejlige bryster, hun spillede mig og jeg gav hende finger i en behåret kysse.

Ok oplevelse, men i den dyre ende for massage og hj. Kan godt lide ældre damer der ytre at de kan lide min pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...