Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg ved godt at det måske er et meget stereotypisk emne det med at en hvid mand (gerne ældre og/eller tyk) fra vesten tager til Thailand for at have sex med unge thai piger. 
Nu er jeg hverken gammel eller tyk (selvom jeg dog heller ikke er veltrænet), men en fyr i start 30’erne som altid har været interesseret i asiatiske kvinder og inden det skal lyde som om at jeg har gul feber eller en eller anden form for fettish, da mit profilnavn også kunne antyde det :lol: ja så har jeg altså været sammen med mange andre nationaliteter fra næsten alle verdens hjørner. Men når det så er sagt, så kunne jeg nu godt tænke mig at tage på en rejse til Thailand (lad os bare være ærlige - sex ferie). Har været i Thailand før, men aldrig som sex turist. Har hørt mange ting omkring emnet, og ville personligt gerne til både Bangkok og Pattaya, da jeg ved at det nok er de to største sex destinationer i Thailand og så ligger de to byer relativt tæt på hinanden (dog er jeg mest interesseret i Pattaya, da jeg aldrig har været der). 
Kunne derfor godt tænke mig lidt vejledning og gode råd til hvad, hvordan og hvorledes man kan få den bedste tur ud af det. 
Har som sådan ikke lagt nogen specifik dato og plan for hvornår, hvad og hvordan min tur skal være, men kunne godt tænke mig at tage afsted i 2023, dog ikke i sommerperioden, da jeg har andre planer der, men ideelt et sted mellem feb.-maj. og så gerne ca. 2 uger. 
Ift. hvilke af de to byer der er bedst at tilbringe mest tid i er jeg meget interesseret i at høre fra folk med erfaring fra begge steder. Har været i Bangkok men aldrig i Pattaya, så føler ikke jeg behøver at sætte tid af til turist attraktioner i Bangkok og så er det jo heller ikke formålet med turen ;)

Skal også lige nævne at jeg nok rejser alene så er det værd at tage sådan en tur alene, eller vil i foreslå at jeg tager afsted sammen med andre?

Er der mange andre fyre der rejser dertil alene, evt. på min alder, som man kan falde i snak med og evt. dele historier/erfaringer med, eller er de alle gamle mænd som bare sidder hele dagen på en bar med en lille thai pige ved deres side?

Hvad med økonomi til 2-2,5 uger? Taler vi 10K, 20K for 2-2,5 uger inkl. fly, hotel/condo, mad og sex? 
Ved godt at det selvf. afhænger af hvor luksuriøst det skal være, men tænker at det bare skal være de billigeste flybilletter som helst ikke har mere end 1 stop og en rejsetid på max 20 timer hver vej og så skal hotellet/condoen være pæn og velholdt (ikke under 3 stjerner, men behøver heller ikke at være 5 stjerners luksus resort) og så et par fancy måltider om ugen gør da heller ikke noget, men det behøver ikke være gourmet hver dag. Og sex… ja det er jo så den lidt mere løse faktor. Hvor liderlig er man på den tur og er det muligt at rent faktisk score en thai pige gratis (og med gratis mener jeg ikke at skulle betale for sex. Er klar over at man måske giver et par drinks ude i byen, eller at man er nødt til at betale for tinder Gold, en taxi el. lign.) enten i en klub eller på tinder el. lign. platforme?

Synes selv at jeg er en pæn fyr og det har jeg også hørt en del gange før fra andre kvinder, men ved godt at jeg ikke er en Christiano Ronaldo. Så tænker jeg burde kunne scorer i Thailand, men hvis de alle har en Gold digger mentalitet, så bliver det måske ikke ligefrem gratis?
Så hvad ville jeres bud på en god enkeltmands tur, samt evt. et budget til 2-2,5 uger lyde på?

Og hvor skal man bruge mest af sin tid, i Bangkok eller i Pattaya?

P.S må nok lige noterer at jeg ikke har noget imod lækre sandstrande, men samtidigt har jeg heller ikke noget imod storby (ser mig selv som en storby dreng), så længe det bare ikke er fyldt med alt for mange turist fælder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Gå på youtube og søg på Pattaya.

Led lidt og du vil finde indtil flere nye videoer der fortæller dig hvad det koster.

Jeg tror Buzzing Pattaya og Everything Pattaya begge har lavet en video for nylig.

Øl,ladydrinks, barfines, short term, long term, hotelpriser og sågar hvis du bliver sulten, måltidspriser. :-) 

God tur 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 1 time siden:

Så hvad ville jeres bud på en god enkeltmands tur, samt evt. et budget til 2-2,5 uger lyde på?

Flypriserne er desværre gået bananas, men book i god tid, så kan du måske finde noget med rimelig rejsetid, an- og afgangstider - skal man ofre ekstra penge på taxi til og fra lufthavnen skal det jo ligesom lægges til, så det kan være en fordel at købe en lidt dyrere billet og få det til at passe med at benytte offentlig transport.

Hotel eller Condo kan lejes for omkring et par tusinde - personligt foretrækker jeg Condo, da jeg så har køkken, køleskab og kan drikke morgenkaffe i fred og ro, tage en kold øl og evt. lave lidt mad - engagerer man sig lidt mere fast med en pige - så laver hun også gerne morgenkaffe og gør rent, før du får sokker på.

2 - 3 uger ialt = kr. 20000 - eller kr. 30000,-, hvis du giver den lidt mere gas.

Bangkok eller Pattaya - jeg har aldrig været i Bangkok, da jeg synes der er nok at udforske i Pattaya og jeg kan godt lide og komme tilbage til de samme steder og se hvordan tingene udvikler sig - og så kender jeg efterhånden også en del gode steder og søde piger. I Pattaya/Jomtien har du også flere strande og kan nemt sejle til Koh Lan, hvis det ikke er nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Er kommet hjem for 14 dage siden efter en ferie på 16 dage. Jeg ligger en tråd ud snart som måske kan svare på dine spørgsmål.

Jeg synes Bangkok er for meget larm til min smag, fint at besøge 2 til 3 dage så har jeg fået nok. Pattaya kan man finde det vilde og de mere rolige steder, men kan også være ensomt og ensformigt da man hurtigt for set det der er at se. Er det ren sex ferie er det et oplagt sted at tage hen, for du kan få alt og jeg mener alt. 

Jeg besøgte bla. Koi Lan og Koi Chang for at få lidt afveksling.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mest til Pattaya selv fremfor BBK.

Min anbefaling hvis du skal prøve begge steder er: BKK først 3-4 dage nok til at se seværdighederne og tjekke områderne i BKK.

Resten af ferien i Pattaya.

Aldrig Pattaya først og BKK sidst du vil hoppe tilbage i taxaen og kører tilbage til Pattaya.

Hvad koster det? Jeg bruger selv i gennemsnit 10.000 baht per dag jeg er afsted ex. fly og hotel som er forud betalt.

1-2 ST i løbet af dagen ca. 3.000 baht.

1 Lt om dagen ca. 3.000-4.000 baht

3.000 baht tilbage til massage, alkohol, mad og transport rundt. Jeg drikker ikke vildt meget men ca. 5-8 drinks/øl over en hel aften tilgengæld er jeg ikke en cheap charlie med LD og det er der de fleste af pengene forsvinder.

Jeg kender folk der lever af 5.000 baht per dag det kan du godt men personligt gider jeg bare ikke tænke over det. Jeg er på ferie 10.000 har vist sig for mig at være tallet hvor jeg bare gør som det passer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 20 timer siden:

Gå på youtube og søg på Pattaya.

Led lidt og du vil finde indtil flere nye videoer der fortæller dig hvad det koster.

Jeg tror Buzzing Pattaya og Everything Pattaya begge har lavet en video for nylig.

Øl,ladydrinks, barfines, short term, long term, hotelpriser og sågar hvis du bliver sulten, måltidspriser. :-) 

God tur 

 

 

Tak det må jeg undersøge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Hotel eller Condo kan lejes for omkring et par tusinde - personligt foretrækker jeg Condo, da jeg så har køkken, køleskab og kan drikke morgenkaffe i fred og ro, tage en kold øl og evt. lave lidt mad - engagerer man sig lidt mere fast med en pige - så laver hun også gerne morgenkaffe og gør rent, før du får sokker på.

2 - 3 uger ialt = kr. 20000 - eller kr. 30000,-, hvis du giver den lidt mere gas.

Fedt, ja jeg foretrækker nok også selv condo, da man så har mulighed for selv at lave noget mad og kan spise i fred og ro, samt at man ikke skal stå op på et bestemt tidspunkt for at nå at få noget morgenmad, hvis man nu ville spise på hotellets restaurant. 
Når du skriver at man kan engagerer sig lidt mere med en fast pige, er det så en stor ekstra omkostning, eller er det evt. en som man har mødt på tinder/ude i byen (uden at betale for), eller hvordan og hvorledes?

Men ja, 20.000-30.000 kr. var også lidt det jeg havde regnet med, så er glad for at høre at jeg ikke er helt ved siden af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads73 skrev, for 17 timer siden:

“Er kommet hjem for 14 dage siden efter en ferie på 16 dage. Jeg ligger en tråd ud snart som måske kan svare på dine spørgsmål.”

“Pattaya kan man finde det vilde og de mere rolige steder, men kan også være ensomt og ensformigt da man hurtigt for set det der er at se.”

Ser frem til at læse din tråd snart. 
 

Det er også lidt det jeg frygter, at det hurtigt kan blive ensomt og ensformigt. For jeg vil selvf. også gerne lave andet end bare sex, specielt et sted som Pattaya hvor jeg aldrig har været før. Men det kunne jo være at man løb ind i en anden gut eller gutinde på nogenlunde samme alder, som man klikker med og kan udforske Pattaya med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 12 timer siden:

Jeg er mest til Pattaya selv fremfor BBK.

Min anbefaling hvis du skal prøve begge steder er: BKK først 3-4 dage nok til at se seværdighederne og tjekke områderne i BKK.

Resten af ferien i Pattaya.

Aldrig Pattaya først og BKK sidst du vil hoppe tilbage i taxaen og kører tilbage til Pattaya.

Hvad koster det? Jeg bruger selv i gennemsnit 10.000 baht per dag jeg er afsted ex. fly og hotel som er forud betalt.

1-2 ST i løbet af dagen ca. 3.000 baht.

1 Lt om dagen ca. 3.000-4.000 baht

3.000 baht tilbage til massage, alkohol, mad og transport rundt. Jeg drikker ikke vildt meget men ca. 5-8 drinks/øl over en hel aften tilgengæld er jeg ikke en cheap charlie med LD og det er der de fleste af pengene forsvinder.

Jeg kender folk der lever af 5.000 baht per dag det kan du godt men personligt gider jeg bare ikke tænke over det. Jeg er på ferie 10.000 har vist sig for mig at være tallet hvor jeg bare gør som det passer mig.

Tak for svaret. Tænker også kun at bruge 3-4 dage i BKK og hvis så fly og condo/hotel kan gøres for ca. 10.000 kr., så tænker jeg at jeg nok hellere vil leve af 5.000 baht per dag, det vil svare til ca. 14.000 kr. for 14 dage. Og så vil jeg nok ikke nødvendigvis købe sex hver dag. Jeg vil nok også bruge nogle dage på sightseeing og prøve at finde nogle damer på tinder eller i en natklub, som ikke tager betaling for det (og hvis de gør, så er det minimalt) og så kommer jeg nok under 5.000 baht per dag. 
Ikke fordi jeg vil være en nærigrøv, men har også planer om en rejse et andet sted til sommer som også vil koste 20.000-30.000 kr. og det er endda til et land som er dyre, men det er heller ikke en sex ferie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 38 minutter siden:

Når du skriver at man kan engagerer sig lidt mere med en fast pige, er det så en stor ekstra omkostning, eller er det evt. en som man har mødt på tinder/ude i byen (uden at betale for), eller hvordan og hvorledes?

Long Time er normalt 2000 THB + barfine/dag, men ofte kan man overtale pigen til at undlade at møde op i baren, ved at sige at hun f.eks. skal på familiebesøg og I kan spare de ca. 300 THB, som I så har ekstra til andre fornøjelser - f.eks. en dagstur til Koh Lan, Nong Nooch eller Floating Market mm.

Man kan selvfølgelig også skrive lidt sammen med en pige via ThaiFriendly, Tinder, ThaiCupid mm. - men så kan det nemt komme til at koste at komme af med pigen igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Man kan selvfølgelig også skrive lidt sammen med en pige via ThaiFriendly, Tinder, ThaiCupid mm. - men så kan det nemt komme til at koste at komme af med pigen igen ;-)

Hahaha, ja det kan jeg også godt se :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Uden at have været derude har jeg de seneste måneder kigget youtube om specielt Pattaya

Som ovenfor skrevet har Buzzin Pattaya en kanal med ALT om Pattaya. Er du feks til cykelture er der en gruppe omkring ham der cykler en til 2 gange pr uge hvor du kommer udenfor byen.

Han arrangerer barcrawls så du kan besøge flere barer på en dag, og også ture hvor du kommer på 'gentlemans clubs' hvor det kan gå så heftigt til at der end ikke må snakkes om det på youtube.

Iflg ham glem ALT om gratis kvinde selskab :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

YouTube synes jeg de fleste er spild af tid. Film som feks. hvordan man kommer fra Bangkok til Pattaya og hvordan man kommer ud af lufthavnen og tager skytrain ind til Bangkok er informativ. Film der bare viser Soi dit og dat siger ikke ret meget. 

Thaifriendley med flerer er spild af tid. Gå en tur og find det man har lyst til i momentet.

Brug Google Maps og markere de steder du synes kunne være interessant at besøge

Downloade getyougouid og brug deres ture det er nemt og billigt.

Download Bolt bestil en taxi du kommer lang for 100 tbat.

Kan anbefale kokotel Pattaya south beachdet ligger lige i smørhullet og i roligt kvarter 

Og ikke mindst gennem læs de opslag der har været i dette forum, det har givet mig de oplysninger jeg har haft brug for. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads73 skrev, for 8 timer siden:

YouTube synes jeg de fleste er spild af tid. Film som feks. hvordan man kommer fra Bangkok til Pattaya og hvordan man kommer ud af lufthavnen og tager skytrain ind til Bangkok er informativ. Film der bare viser Soi dit og dat siger ikke ret meget. 

Thaifriendley med flerer er spild af tid. Gå en tur og find det man har lyst til i momentet.

Brug Google Maps og markere de steder du synes kunne være interessant at besøge

Downloade getyougouid og brug deres ture det er nemt og billigt.

Download Bolt bestil en taxi du kommer lang for 100 tbat.

Kan anbefale kokotel Pattaya south beachdet ligger lige i smørhullet og i roligt kvarter 

Og ikke mindst gennem læs de opslag der har været i dette forum, det har givet mig de oplysninger jeg har haft brug for. 

 

Tak for de gode råd. Er allerede begyndt så småt med Google maps allerede. 
Men der skal helt sikkert laves noget mere research inden jeg beslutter 100% at tage afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 2 timer siden:

Mine LT og ST priser er inklusiv LD og BF.

ST 1.000 baht til pigen

LT 1.500-2.000 baht til pigen

Måske jeg spørger dumt, men hvad betyder LD?

Ved at LT = Long Term/Time

ST = Short Term/Time

BF = Bar Fine (den pris man betaler baren for at tage en af deres kvinder med udenfor baren)

Men de priser du nævner er i hvert fald billige! Håber virkeligt det er sådan!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et andet spørgsmål som jeg glemte at stille…

Hvis man vælger at tage en pige med tilbage på sit hotel værelse eller i sin condo, skal man så betale ekstra for at hun må tage med op på ens værelse?

Tænker der er som regel en reception i en condo bygning, og bestemt også på et hotel, hvorfra nogle ansatte kan se hvem der kommer ind og ud, så måske de ville spørge om en ekstra fee, hvis man tager en person med ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 1 time siden:

Lige et andet spørgsmål som jeg glemte at stille…

Hvis man vælger at tage en pige med tilbage på sit hotel værelse eller i sin condo, skal man så betale ekstra for at hun må tage med op på ens værelse?

Tænker der er som regel en reception i en condo bygning, og bestemt også på et hotel, hvorfra nogle ansatte kan se hvem der kommer ind og ud, så måske de ville spørge om en ekstra fee, hvis man tager en person med ind?

Du booker bare til 2 personer fra starten - så kan de ikke sige noget.

Jeg har lige booket Condominium gennem Airbnb - her kostede en ekstra person ikke mere og ved at booke 28 dage - fik jeg automatisk 40 % rabat  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom også lige i tanke om et meget vigtigt spørgsmål, som nok er en god idé at få afklaret fra erfarne herrer…

Skal man være urolig for tyveri og lommetyve?

Så nemlig overskriften på en YouTube video (så dog ikke videoen) da jeg søgte på Pattaya, om en mand der var blevet røvet af en laidyboy :(

Og generelt, hvis man tager en pige med hjem til en overnatning, skal man så frygte at hun vil ligge vågen indtil man sover, så hun kan tage ens pung og værdigenstande og smutte med dem?

Er klar over at man selvf. kan ligge det i en safetybox hvis der er sådan en i sit værelse, men hvis man nu er for fuld og/eller glemmer det i kampens hede, så er man jo i princippet et nemt offer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke være bekymret for at blive røvet det er virkelig virkelig sjældent det sker.

Oftest sker det med Lady Boys eller en pige du har samlet på beach road. Men igen virkelig sjældent.

Der er lommetyve igen oftest Lady boys. Bare lad være med at tage mere med ud end du er villig til at miste.

Jeg har personligt aldrig oplevet det og de normale historier om det er folk som har dummet sig:

Går rundt med store guldkæder om halsen eller flasher 50-100.000 baht.

Mine priser langt oppe inklusiv lady drinks, barfine og penge til pigen per dag ender i ca.

1-2 ST i løbet af dagen ca. 3.000 baht. (Total) - 350-450 BF / 1.000 baht til pigen måske 200 baht drikke penge - 1/2 LD

1 Lt om dagen ca. 3.000-4.000 baht (Total) - 500-1.000 BF / 1500-2000 baht til pigen måske 200 baht drikke penge - x antal LD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er igang med at lave lidt research omkring hotel/condo priser. Så en anmeldelse på en condo, hvor personen havde skrevet at han havde boet der i to uger, og han synes personalet ved front disken var lidt træls, fordi de heletiden mindede ham om, at det var ulovligt at leje en condo i mindre end 30 dage. 
Er det virkelig rigtigt, at man skal leje condos i minimum 30 dage (rent lovmæssigt), eller er der en vej udenom?

Synes nemlig det ville være fedest at bo i en condo så man selv kan lave mad (specielt morgenmad). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, den 20.11.2022 at 01:57:

Er det virkelig rigtigt, at man skal leje condos i minimum 30 dage (rent lovmæssigt), eller er der en vej udenom?

Jeg har aldrig oplevet det som et krav eller et problem, udover de åbenbart skal stille skiltet op i forhallen, men som regel kan man parkere i kælderen og tage elevatoren op, så personalet ved frontdisken sjældent vil se dig - måske security vagten, men bare pænt hils på dem med et sawadee-krap (hvis du er en mand og -kap, hvis du er en dame - det sjove er bare at thaier normalt ikke kan sige "r" - og vi kan have svært ved at sige deres "r") - men som regel er det især nybyggede condominiums, som har frontdisk personale - det er mit indtryk at de hurtigt bliver sparet væk, når først alle lejlighederne er solgte - men nogen steder har de måske forstået at gøre sig nyttige og uundværlige.

Jeg kan godt nok selv lave lidt mad her, men det bliver mest til lidt nescafe, da man får at lave mad ofte er nødt til at indkøbe ekstra ingredienser og her var hverken salt, peber eller sukker. Sukker har jeg samlet lidt af, da man normalt får det sammen med en kop kaffe - men ikke noget jeg selv bruger - derimod har jeg altid mælk og øl i køleskabet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur

Hvis du gerne vil have lidt adspredelse og nyde nogle strande, dykke, bade, snorkle osv. så kan jeg anbefale Koh Samui. Der er også et fornuftigt byliv med søde thailandske barpiger :)

Tænker et par dage i Bangkok, en uge i Pattaya, og så en uge på Koh Samui

Godt fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai connoisseur skrev, for 2 timer siden:

Hvis du gerne vil have lidt adspredelse og nyde nogle strande, dykke, bade, snorkle osv. så kan jeg anbefale Koh Samui. Der er også et fornuftigt byliv med søde thailandske barpiger :)

Tænker et par dage i Bangkok, en uge i Pattaya, og så en uge på Koh Samui

Godt fornøjelse!

Tak for inputtet :)

Har dog været på Koh Samui og selvom jeg er enig i at det er et dejligt sted, så er det bare ikke på toppen af listen. Men måske jeg vil dertil igen på en anden rejse længere ude i fremtiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...