fixpc4sex 0 Skrevet 11. November, 2013 Som jeg har skrevet et indlæg http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=9841 Så vil det spændene at se om vil kunne få det man aftaler. Hvis man sagde, "min oplevelser, vil man kunne læse om på nette" Når man aftaler beløbet. Men det nok kun virke. Hvis i osse skriver om det. Har rette teksten, efter den var skrevet i lidt surhed og fortvivlelse. Har læst de forskellig meninger. Og jeg kan godt forstå. at man vil se det som en trussels. Men indtil vider, er der ingen, der kommet med en bedre løsning. For at udgå at blive snydt. at de piger. Der bare siger jaja. "Bare jeg for dine penge. og du smutter" Udover at skabe en masse ballade på stedet. I håb om at få sine penge tilbage eller nogle af dem. Dagen der på. Så vil da også havde det bedst med at spørge pigen om, det vil være i orden at skrive om hende. Men hvis man har haft en dårlig opleves. og hun siger nej. til at få nogle informationer ud på nette. Hvordan skal vi advare andre om hende. Og det er jo osse, op til folk selv, der må tage stilling til at man vil tro på hvad man læser på nette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 Personligt bryder jeg mig ikke om den måde du formulerer dig på i det indlæg, du henviser til og som delvis er citeret herunder. Trusler om bl.a. en dårlig anmeldelse på EG er ikke vejen frem ligesom en opfordring til at andre gør det samme er dårlig stil efter min mening. At du skriver en dårlig anmeldelse er fair nok, det er jo din oplevelse. Så da jeg kørte hjem af. Så tænke jeg på. Hvis man starte med at sige, at man vil skrive om sin opleves. Vil man måske få en bedre opleves. Så jeg vil opfordre andre, til at sige, "Andre vil kunne læse om min opleves" Men det vil nok kun virke, hvis i så skriver om det. For det er måske det bedste værktøj, til at komme de dårlig piger til livs PS. ingen Links. Men normalt vil man kunne finde stedet på EB.dkHvorfor ingen link, det er da ellers en relevant oplysning. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 Så vil det spændene at se om vil kunne få en bedre services. Hvis man sagde, "min oplevelser, vil man kunne læse om på nette" Når man aftaler beløbet. Jeg vil nok anbefale dig at ændre taktikken lidt.. Tror sgu du ender med at skræmme nogen væk. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 11. November, 2013 Så vil det spændene at se om vil kunne få en bedre services. Hvis man sagde, "min oplevelser, vil man kunne læse om på nette" Når man aftaler beløbet. Hvis jeg finder ud af at en bruger herinde, benytter Eroguide.dk navnet til at forsøge at få besøget hos en pige til en billigere pris, eller på anden måde truer en pige med at skrive dårligt herinde for egen vindings skyld. Så vil brugeren med det samme blive udelukke for Eroguide.dk for altid. Eroguide.dk er til for at du kan dele din gode og dårlige oplevelser med andre brugere, men vi er ikke til for at true brugere kan true med vores navn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 11. November, 2013 Som jeg har skrevet et indlæg http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=9841 Så vil det spændene at se om vil kunne få en bedre services. Hvis man sagde, "min oplevelser, vil man kunne læse om på nette" Når man aftaler beløbet. Men det nok kun virke. Hvis i osse skriver om det. Det vil ikke virke! Hvis du forsøger med dette "afpresnings"-trick til "god service", så vil de fleste piger afvise dig allerede i døren, da de jo nærmest har "tabt" på forhånd. Problemet er, at "god service" ikke er ens for alle. Og der findes sikkert derfor også mænd der har haft gode oplevelser hos den pige din anmeldelse omhandler. Pigen kan jo heller ikke på forhånd garantere dig en "god service", da hun jo ikke ved hvad din definition af "god service" er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 11. November, 2013 Så vil det spændene at se om vil kunne få en bedre services. Hvis man sagde, "min oplevelser, vil man kunne læse om på nette" Når man aftaler beløbet. Ja, jeg ville totalt miste lysten, samt redde mig præstationsangst med sådan en start-bemærkning, så hos mig ville du nok slet ikke få nogen oplevelse, men blive sendt afsted igen med uforrettet sag. Meget meget dårlig taktik du der, har fundet dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 minder ubehageligt meget om afpresning.... virkelig dårlig stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 11. November, 2013 Dårlig stil Tror du du får en god betjening på en restaurant hvis du starter med at true kokken... Medmindre penge er ligegyldige og det er det vel ikke siden du vil have penge tilbage i den anden anmeldelse, så køb bare en lille seance hvis du er usikker på ydelsen. Min personlige erfaring er at man skal være mest på vagt over for udenlandske piger. Undgå købe "ekstra" ydelser hvis du er i tvivl. Ofte er det ikke engang pigen selv der har lavet menukortet. Det kan være ting hun ikke har lyst til. Køb fx. en alm. omgang dansk til 5-700 kr, nogen gange får man mere med end man regnede med hvis man er høflig og renvasket, hvis ikke har man fået hvad man kom efter og ærgrer sig ikke over at have brugt for mange penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 11. November, 2013 Jeg læser fixpc4sex's indlæg som et fortvivlet råb om forståelse. Han har været ude for en særdeles dårlig behandling, kort sagt er han blevet røvrendt. Nu kaster han en bold op, og de af os, der har været i samme situation, bør nok vejlede ham uden løftede pegefingre. For mit vedkommende kan jeg nemt sætte mig ind i hans situation, at Admin så præciserer sitets spilleregler, er da en meget venlig måde at være behjælpelig på. Vi har fået en ny lidelsesfælle, lad os nu tage godt imod ham. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 Tjo får man en erotisk oplevelse ud af at true ens samlæggerske(ikke et ord)med torden på nettet. Damn.....Jeg ved godt vi betaler, men de taler vel også, og om man siger jeg anmelder dig i starten af seancen, dræber det så ikke al den spontane lidenskab der SKAL være, fra min side ville det i hvert fald. Det skal ikke være om de fortæller videre, det skal de fandeme gøre, så ikke to løber i det samme hul, men det er da nedtur at starte et samvær som de andre også skriver med en gemen trussel. Mistro leder os i uføre. Vær klar i hovedet, overvej situationen, og vurder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fixpc4sex 0 Skrevet 11. November, 2013 Da jeg lavet indlægget, så var jeg klar over der vil komme nogle BlaBlaBla, hvis folk begyndt at bruge det til trusler. Vi er jo dansker Men tanken var også, alt vis man kunne komme de piger til livs, er ikke overholdte de aftaler man laver. Eller for at undgå turbo steder. Før man for set sig om, side man sku i bilen igen. med smilet ned af. og spild af penge. Det var også kun en sjov tanke. Og jeg ikke de store muligheder for at finde ud af, det vil virke. Med mindre jeg vinder i lotto. Til admin. Der var en grund til jeg skrev nette. Vil hels ikke hænge jer ud. eller andre sider. Men hvis det var min side. Så vil jeg også havde give en melding. Og til SMO. BLaBla og bla. Det er sku lidt svært at oplyse et link. Når de ikke har fået betalt eb.dk Så man kan finde der. Hvor de ellers i mange år. har haft deres prima info. Det kan ikke være så svært at forstå :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 Jeg ville opfatte det som en trussel og det er en helt forkert indgangs vinkel til min seng. Så det ville give samme reaktion som hos nikita. Et pænt nej tak og farvel tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fixpc4sex 0 Skrevet 11. November, 2013 Jeg læser fixpc4sex's indlæg som et fortvivlet råb om forståelse. Han har været ude for en særdeles dårlig behandling, kort sagt er han blevet røvrendt. Nu kaster han en bold op, og de af os, der har været i samme situation, bør nok vejlede ham uden løftede pegefingre. For mit vedkommende kan jeg nemt sætte mig ind i hans situation, at Admin så præciserer sitets spilleregler, er da en meget venlig måde at være behjælpelig på. Vi har fået en ny lidelsesfælle, lad os nu tage godt imod ham. Tak Onslow. Det er dejligt at vide. det er ikke de fleste der skyder med skrap her inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fixpc4sex 0 Skrevet 11. November, 2013 Pigen kan jo heller ikke på forhånd garantere dig en "god service", da hun jo ikke ved hvad din definition af "god service" er. De kunne starte med at overholde de ting man aftaler. Før man giver dem pengene. Det vil ikke være for meget at bed om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 Og til SMO. BLaBla og bla. Det er sku lidt svært at oplyse et link. Når de ikke har fået betalt eb.dk Så man kan finde der. Hvor de ellers i mange år. har haft deres prima info. Det kan ikke være så svært at forstå Mht link havde jeg forstået det sådan, at du ikke ville skrive et link hvilket åbenbart var en misforståelse. Men bortset det er del vel ret simpelt 'bare' at skrive en anmeldelse af et dårligt besøg uden at true', det er faktisk essensen af min indlæg, "Det kan ikke være så svært at forstå :roll:" for nu at citere dig selv. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fixpc4sex 0 Skrevet 12. November, 2013 så hos mig ville du nok slet ikke få nogen oplevelse, men blive sendt afsted igen med uforrettet sag. Heller uforrettet sag. og havde pengene i lommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fixpc4sex 0 Skrevet 12. November, 2013 Men bortset det er del vel ret simpelt 'bare' at skrive en anmeldelse af et dårligt besøg uden at true', det er faktisk essensen af min indlæg, "Det kan ikke være så svært at forstå :roll:" for nu at citere dig selv. Mvh smo Ved ikke helt, hvor du vil hen. Det er kun de andre. Der skrevet om at true. Men min tænke er at, infomere pige om. at man vil kunne læse om opleves, både på godt og ondt. Så man slap for at blive snydt. af de få piger der ødelægge det hele, for os andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fnug 1 Skrevet 12. November, 2013 Den erfaring jeg har fra serviceindustrien siger mig at hvis det er bedre service du er ude efter så er det helt forkert metode. Jeg forstår godt at det ikke er ment som en direkte trussel men alligevel så tror jeg de fleste mennesker skulle opleve det som en konfrontation. Man kan måske bruge det som et værktöj I en allerede dårlig situation. Men at åbne forhandlingerne på den måde, det kan kun gå galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2013 Hvordan du end vender og drejer det fixpc4sex så er det afpresning at indlede et intim møde, med trusler om dårlige anmeldelser på nettet hvis pigen ikke makker ret. Jeg forstår da godt du er utilfreds med at indgå en aftale, der ikke bliver overholdt.. det ville jeg også være ... men tough luck ... fortæl om det herinde og prøv at undgå det i fremtiden. Hvis du gentagne gange støder på piger der forsøger at tage røven på dig skulle du måske overveje om det er de rigtige piger/klinikker du besøger eller måske kigge lidt indad om der er noget der, der kan ændres for at få et godt møde? Husker du at få den indre gentlemand med når du går på besøg? Som udgangspunkt vil jeg sige at det du kan gøre er at planlægge dit møde lidt. Du kan f.eks. spørge herinde om folks erfaringer med en bestemt pige, læse anmeldelser, besøge velrenommerede klinikker osv. Fremgangsmåden er IKKE at true med dårlige anmeldelser (ja, det ER en trussel). Og jeg må erkende at bare tanken gør mig harm. Jeg ved at det forekommer at folk prøver at presse pigerne til lidt af hvert ved at opgive deres profilnavn og true med dårlige anmeldelser. Der findes ikke grimme nok gloser i det danske sprog til at beskrive hvad jeg mener om den slags!!!!! Så fixpc4sex, DONT GO THERE! - følg IKKE den vej, lyt til nogen af vores andre råd og du skal se at du nok skal få en masse gode oplevelser hos vores dejlige piger Og velkommen til iøvrigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 12. November, 2013 I virkeligheden er det vel OK at orientere pigen om at man regner med at skrive en anmeldelse, det er vel strengt taget mere fair over hende ihvertfald istedet for som nu, hvor man skriver en uden at fortælle hende om det. Det er så måske mindre fair overfor brugerne herinde, da hun jo måske anstrenger sig lidt mere. I øvrigt må i det mindste Nikita have været i situationen, hun er vist godt klar over hvem "BorendeX" er og at han med ret stor sandsynlighed vil skrive en anmeldelse af deres samkvem herinde bagefter. Det har da vist ikke fået hende til at smide ham ud af den grund Men det er selvfølgelig en balance gang, det skal jo ikke bruges til at få ekstra ydelser eller billigere pris. Måske kunne man vente med at sige det til man havde betalt. Men i virkeligheden bør pigerne vel regne med at der kommer en anmeldelse uanset hvem gæsten er, og levere en indsats der svarer dertil ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2013 Der er så mange måder at få en god aftale i stand på, som jeg mener du kan gøre brug af. F.eks, kan du starte med at sige, at du ønsker en varm kvinde til en god oplevelse, hvor du godt ved det kræver du også er en aktiv del af oplevelsen. Du kan jo spørge om hun tilbyder det du ønsker med indlevelse i og sige til hende, at du muligvis går igen hvis du efter en snak kan mærke der ikke er kemi.. Du kan fortælle meget om hvad du selv ønsker og forventer og at du har haft en uheldig oplevelse på en pæn måde.. Det vil de fleste ( professionelle) piger sige at sådan er det ikke ved dem og jeg er sikker på du vil få en god oplevelse der så. Møder du med venlighed og ærlighed, så får du det også tilbage, god karma du ved... . Jeg har mange gæster herinde fra og de kan godt starte deres samtale med at sige de har læst om mig herinde og ønsker at lave en aftale. Jeg siger altid, at ikke to aftaler er ens, vi er forskellige og ud over det er det mig ligemeget om det er herinde fra eller Rusland, alle fortjener god service, jeg er ikke anderledes fordi jeg ved der kommer en anmeldelse god eller dårlig!! Så mit råd, prøv at ændre kommunikationen og mød op med åbenhed og venlighed, så jeg sikker på du får en skøn oplevelse . Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 12. November, 2013 Men det er selvfølgelig en balance gang Just præcis. For én ting er, at en mand herinde fra har bestilt en tid - lad os sige over pb - og jeg derfor ved, hvem han er herinde. En helt anden ting er, hvis jeg oplever, at der står en mand foran mig og siger: "Jeg skriver om det her på nettet... Så fra nu af bliver du vurderet fra top til tå. Kom lad os hygge os." Slet slet ikke samme situation. Jeg har i øvrigt prøvet noget lignende. Det er bare ikke fedt, og ikke noget jeg vil råde nogen mænd til at indføre, når de skal købe sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 12. November, 2013 I virkeligheden er det vel OK at orientere pigen om at man regner med at skrive en anmeldelse, det er vel strengt taget mere fair over hende ihvertfald istedet for som nu, hvor man skriver en uden at fortælle hende om det. Det er så måske mindre fair overfor brugerne herinde, da hun jo måske anstrenger sig lidt mere. I øvrigt må i det mindste Nikita have været i situationen, hun er vist godt klar over hvem "BorendeX" er og at han med ret stor sandsynlighed vil skrive en anmeldelse af deres samkvem herinde bagefter. Det har da vist ikke fået hende til at smide ham ud af den grund Men det er selvfølgelig en balance gang, det skal jo ikke bruges til at få ekstra ydelser eller billigere pris. Måske kunne man vente med at sige det til man havde betalt. Men i virkeligheden bør pigerne vel regne med at der kommer en anmeldelse uanset hvem gæsten er, og levere en indsats der svarer dertil Jeg tror nu jeg ville gribe det lidt anderledes an - jeg ville spørge om det var ok, at jeg skrev en anmeldelse - men naturligvis ikke før efter oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 12. November, 2013 tænker også det er en dårlig ide... de danske piger ved jo godt at sådan noget eksisterer, og de udenlandske er sgu nok ret ligeglade. problemet er sgu nok nærmere bundniveauet hos nogle af pigerne (især de udenlanddske)... har svært ved at forestille mig dårlige oplevelser sker fordi disse piger simpelthen ikke kan finde ud af hvad sex er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 12. November, 2013 Lad mig gentage mit tip vedr. udenlandske piger. Køb en basisydelse fx. bare dansk, du får sjældent en hel masse mere ved at købe 1/2 eller en hel time. Undgå diverse "ekstra" priser, hvis du ikke vil blive skuffet Eller vælg danske piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg