Hop til indhold

Ældre mand

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i slutningen af 60´erne, slank og i rimelig god form. Jeg opsøger ikke helt unge glædespiger, men søger for det meste 35+. Ved kontakt gør,jeg altid opmærksom på min alder og spørger om den er et problem. Desværre fungerer dette ikke altid helt efter hensigten og jeg oplever lidt for ofte at få en dårlig oplevelse fordi pigen ikke bryder sig om at være sammen med en ældre mand. Jeg har fuld forståelse for det hvis en kvinde ikke har lyst til at dyrke sex med en mand, der kunne være hendes far (eller endnu værre - bedstefar), men det ville være rart, hvis hun så var ærlig og sagde fra i stedet for blot st tage pengene og give os begge en dårlig oplevelse.

Er der nogen jævnaldrene, der har en indfaldsvinkel, der fungerer, så I undgår sådanne ubehagelige oplevelser eller tips om piger, der er positive iverfor mænd i den ældre aldersgruppe.? - det ville være ærgerligt at være nødt til at droppe at besøge glædespiger,, man ikke tidligere har besøgt, men hverken min selvagtelse eller pengepung kan klare flere ydmygelser.

• Svar 63
  • Visninger 11.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg tror måske din egen usikkerhed omkring din alder, og din følelse af at det er forkert at være sammen med yngre damer, måske smitter af.. Nu ved jeg ikke hvor mange du har været ved, men det kan væ

• Jeg er lige fyldt 60, og jeg har bestemt ikke indtryk af at alderen er noget problem. Har næsten lige været hos både en på 40 og en på 27, som tydeligt og troværdigt giver udtryk for at de meget

• Er selv langt over 60, men kun lidt overvægtig - 178 cm; 84 kg. Er kun een gang blevet afvist, men tror ikke det var pga alder - men man kan jo aldrig vide… Jeg gør meget ud af at være velsoigneret og

Postede billeder

Skrevet

Jeg er 68 med moms. De kan bare komme an, sagt et smil, du er den du er- bliv ved - hvis no go, find en anden, der er masser

mvh

Skrevet

Du og jeg er i samme aldersgruppe. Nu ved jeg ikke, hvilken type kvinder du søger, men jeg har gennem de seneste to år udelukkende haft med asiatiske kvinder at gøre, og har aldrig, som i ALDRIG, mødt nogen former for afstandtagen eller rynken på næsen over, at jeg er 30+ år ældre end dem, snarere tværtimod. 

Skrevet

Det er nogen gp der ikke selv taler med kunden(dig) før de er der. Altså er det en der ordner alt for dem -i det tilfælde er det ikke sikkert de er blevet oplyst, om info+ spørgsmål du har givet/stillet...  I alle tilfælde -Du er nød til at sikre dig, når du ankommer før du betaler -at hun har info/dine spørgsmål -og hun er infostået  med det -således du er overbevist selv om alt er ok. Ellers må du gå igen konsekvent;-) Det er en meget broget branche -man kan ikke regne med noget før det sker. Man skal kunne tåle lidt modgang som kunde... Det er helt sikkert mange gp -du vil få lige præcis det du søger gode oplevelser -uden nogen føler sig ydmyget... 

Jeg har skulle lærer at GÅ IGEN -hvis jeg har været i tvivl om jeg kunne få det jeg kom for -eller aftalen ikke holdte på den ene eller anden måde... De kan blive skuffet/sure/gale -jeg sikre altid, når jeg kommer ved at forventningsafstemme -nogen vil bare have pengene også i gang/snakke efterfølgende -det er meget svære at tale fornuft der... Opstår det et problem -aftalen ikke indfries undervejs -i talesætter jeg det altid -jeg tier aldrig og bare lader som ingenting -eller går uden kommentar... 

Skrevet

Jeg er lige fyldt 60, og jeg har bestemt ikke indtryk af at alderen er noget problem.

Har næsten lige været hos både en på 40 og en på 27, som tydeligt og troværdigt giver udtryk for at de meget hellere vil ses med mænd på min alder, og gerne med mig.

Ja jeg ER så nem :rolleyes::wub::wacko:

Skrevet

Ved en ukendt pige har jeg af og til spurgt inden første besøg om der var noget hun ville vide om mig. Et par har spurgt til alder uden det dog var en hindring. Jeg kan huske at en pige på Frederiksberg kun vil have kunder fra 40 og opefter. Husker ikke navnet.

Skrevet

Jeg er selv midt i 60'erne, og absolut ikke "fit". 

Har kun prøvet nogle få GP, alle over 35 år. Og alle oplyst om det. 

Til gengæld har jeg været en del hos Thai'er, det er jo mere som at gå til frisør, hvor man bare går ind i en butik og køber den vare de har "på lager" til mig. 

Mangler stadig modet til at gå til en meget ung GP, netop pga af skrækken for at føle mig ydmyget,    eller endnu værre, at hun ikke har haft valget om at sige nej inden... 

Skrevet

Fin tråd her. Godt at høre om andres erfaringer. Er selv lige rundet de 60 og har aldrig oplevet at blive afvist. Når jeg mødes med en GP'er gentager jeg hvilken form for ydelse jeg ønsker. Det sker jeg ikke får alle ydelser men så betaler jeg heller ikke for den vare. Jeg diskuterer aldrig priser men er meget bevidst om hvad der tilbydes og hvad jeg betaler for.

Skrevet
Milner skrev, for 2 timer siden:

Jeg er selv midt i 60'erne, og absolut ikke "fit". 

Har kun prøvet nogle få GP, alle over 35 år. Og alle oplyst om det. 

Til gengæld har jeg været en del hos Thai'er, det er jo mere som at gå til frisør, hvor man bare går ind i en butik og køber den vare de har "på lager" til mig. 

Mangler stadig modet til at gå til en meget ung GP, netop pga af skrækken for at føle mig ydmyget,    eller endnu værre, at hun ikke har haft valget om at sige nej inden... 

Bare kom afsted . Lig kortene på bordet , så de unge piger kan vælge til og fra .. de fleste vælger til er min erfaring …  

man når langt med ved og opføre sig høfligt og ordentlig …. ;-) 

Skrevet
lidenskabogvarme skrev, for 12 timer siden:

Jeg er i slutningen af 60´erne, slank og i rimelig god form. Jeg opsøger ikke helt unge glædespiger, men søger for det meste 35+.

Thaipiger kan godt lide ældre mænd - det eneste de ikke bryder sig om er mænd der er "bumbye" (overvægtige) og/eller ikke velklædte. Personligt går jeg også gerne efter de lidt mere modne thaipiger, da de unge kan have lidt for travlt og hvad skal man lige snakke om - men det er nu dejligt med lidt frisk kød indimellem ;-)

Er du gift eller enlig? - hvis du er enlig, burde du overveje en ferie til Thailand - ja, man kan også tage konen med, men så er det sværere at dyrke et rigtigt kæresteforhold til en Thaipige og man må evt. nøjes med lidt massage med "happy ending", hvilket efter min mening slet ikke giver det rigtige indtryk af mulighederne.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Thaipiger kan godt lide ældre mænd - det eneste de ikke bryder sig om er mænd der er "bumbye" (overvægtige) og/eller ikke velklædte. 

Som ret overvægtig har jeg nu aldrig oplevet problemer hos thaipigerne. 

Skrevet

Jeg tror måske din egen usikkerhed omkring din alder, og din følelse af at det er forkert at være sammen med yngre damer, måske smitter af.. Nu ved jeg ikke hvor mange du har været ved, men det kan være svært at servicere gæster der har skrupler med besøget.. Det sker en gang i mellem jo.. Det kunne lyde som om du har været hos en del damer.. Den indstilling du gå ind til besøget med sætter stemningen og hvis din tanke er "jeg er en gammel gris når jeg besøger så meget yngre damer" så kan det godt blive noget akavet noget.. 

Jeg foretrækker generelt mænd over de 30.. Jeg har endnu ikke oplevet en maks alder.. Heller ikke med mænd på 60 og langt over.. Alle fortjener den service de betaler for så længe de opfører sig pænt overfor modparten.. 

Skrevet
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Som ret overvægtig har jeg nu aldrig oplevet problemer hos thaipigerne. 

Heller ikke mig :)

Skrevet

Er selv langt over 60, men kun lidt overvægtig - 178 cm; 84 kg. Er kun een gang blevet afvist, men tror ikke det var pga alder - men man kan jo aldrig vide… Jeg gør meget ud af at være velsoigneret og velklædt inden jeg møder op. Tror selv det er vigtigere for en GP end alder?

Skrevet

En gang, da jeg var i start halvtredserne afviste en pige mig hos Sexyclub. Vi mødtes aldrig, jeg fik beskeden af telefondamen. 
i stedet var Nikita Darling klar. Tak for det!

Jeg er nu ret tæt på folkepensionen, men har ikke siden oplevet afvisninger. Nogle gange har jeg i thaimiljøet oplevet at blive tildelt en ikke så fantastisk model, nu spørger jeg om der ikke er andre og som regel dukkef et nydeligt nips op. 
Alder er ikke vigtig, det handler om kemi og sex. Det er bare ikke altid begge parter forstår det. 

Redigeret af Oldtimer

Skrevet

Jeg er også i slut-tresserne, og jeg har aldrig oplevet problemer, når jeg besøger de yngre piger.
Jeg oplever store smil og venlig imødekommenhed når vi mødes, og jeg fornemmer heller ikke ubehag hos dem under selve seancen.
Det har faktisk undret mig, at det virker så lidt akavet.

Som vi skrev en del om i en anden tråd for et stykke tid siden, så er det nok et selvbedrag hvis man tror de er særlig tændte.
Måske er det noget andet pigen trækker på.
Hvis hun føler sig tryg, kan det godt være, hun nyder kropskontakten - især hvis hun er en kærlig natur .. 
Eller vi rører hendes (eller hinandens .. :wub:) omsorgsgen ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Oldtimer skrev, for 5 timer siden:

stedet var Nikita Darling klar. Tak for det!

Haha, u-ha ja, go'e gamle Nikita ... 
Hér var i hvert fald ingen aldersforbehold ... :D

Skrevet
sneræven skrev, for 4 minutter siden:

Måske er det noget andet pigen trækker på.
Hvis hun føler sig tryg, kan det godt være, hun nyder kropskontakten - især hvis hun er en kærlig natur .. 
Eller vi rører hendes (eller hinandens .. :wub:) omsorgsgen ... 

Eller pengene ? hvis jeg skal være lyseslukker.:)

Skrevet
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Eller pengene ? hvis jeg skal være lyseslukker.:)

Selvfølgelig betyder pengene da noget.
Men det er noget med oplevelsen af nærvær.

Hvis man besøger f. eks en terapeut eller massør, kan du også mærke om behandlingen er 'kold business' eller der er engagement i arbejdet.

Jeg har een enkelt gang oplevet, at en GP var decideret afvisende (kropssproget)
Det var en pige (hos Seduction Girls, for en del år siden) jeg ikke havde kontaktet før mødet.
Dét var sådan lidt 'ups' ... 
Hun sagde ikke noget, men virkede også lettere irritabel i starten.
Men stemningen vendte faktisk lidt undervejs, så hun endte med at give mig en blid skuldermassage, og vi tog afsked med et kram.

Skrevet
sneræven skrev, Lige nu:

Selvfølgelig betyder pengene da noget.
Men det er noget med oplevelsen af nærvær.

Hvis man besøger f. eks en terapeut eller massør, kan du også mærke om behandlingen er 'kold business' eller der er engagement i arbejdet.

Jeg har een enkelt gang oplevet, at en GP var decideret afvisende (kropssproget)
Det var en pige (hos Seduction Girls, for en del år siden) jeg ikke havde kontaktet før mødet.
Dét var sådan lidt 'ups' ... 
Hun sagde ikke noget, men virkede også lettere irritabel i starten.
Men stemningen vendte faktisk lidt undervejs, så hun endte med at give mig en blid skuldermassage, og vi tog afsked med et kram.

Ja du har fuldstændig ret … i det med nærvær og ja selvfølglig betaling …. 
jeg er ret ny i dette … har været ude og prøve lidt af vært de sidste par mdr. 

det er blevet til omkring 20 forskellige piger  / kvinder på et par mdr, 

nu er der kun 2-3 stk på tilbage listen som skal testes ( ja det lyder koldt men det er som det er ) 

og en skiller sig helt vildt ud med den der nærhed … så i kan jo nok regne ud hvor jeg ligger mit budget fremover 

og for lige og holde tråden så er hun omkring 30 og jeg midt i 50’erne ;-) 

Skrevet

Det skal siges, at jeg helst besøger piger der er aktive herinde, eller som jeg i det mindste kan have lidt korrespondence med før vi mødes.
Derfor får de også at vide at jeg er oppe i årene.
Så er de mentalt forberedt, det tror jeg kan hjælpe.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

det eneste de ikke bryder sig om er mænd der er "bumbye" (overvægtige) og/eller ikke velklædte

Jeg tror vi er forskellige. 
Jeg opdeler ikke kunder efter alder heller ikke deres BMI, men jeg værdsætter en person der beretter sig til renhed og høflighed. 
Under alle omstændigheder er jeg for mit vedkommende vil foretrække i den modne alder, hvilket er vist - det fungerer ;) efter jeg har sat mig og arbejdet med min emotionelle kundetyper. 

Skrevet
Mook skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tror vi er forskellige. 

Meget forskellige (og tros mine advarsler så skriver jeg alligevel)  såfremt du læser tråde herinde vil du opdage hvor forskellig der skrives på Eg 

Herinde skrives der kun (mest) af gl mænd og nu til tider af unge (nye bruger) som forventer svar (indenfor 5 minutter)  så derfor høre du nok mest fra gl som er over salgsdatoren, dog glæder de sig til at høre fra dig, uanset hvem du er, sorry point :rolleyes:

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 15 timer siden:

gl som er over salgsdatoren,  :rolleyes:

No, no, no, - Den fineste vin bliver bare bedre og bedre med tiden, - osse i behandlingen af "pigerne"  LOL... :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.