Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. Oktober, 2022 Det er først og fremmest pigens blik, der fanger, og tænder, mig. Frække øjne og en sød udstråling får mig ofte til at booke, har jeg opdaget. Også selv om jeg igen kommer til at overskride bollebudgettet. Især hvis blikfanget følges op af en velovervejet, ærlig og klar tekst - gerne med et stænk af humor. Fræk og høflig på samme tid (meget pirrende kombination). Akkurat som vores skriv til pigerne bør være det. For mig er det ikke numsen-i-vejret-fotos, der udløser en booking. Kunne være sjovt at læse, hvad I andre reagerer på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 9. Oktober, 2022 Smilet først og så øjnene gør meget for mig - ud over en tiltalende kropsform 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 9. Oktober, 2022 Signor Cuoco skrev, for 11 minutter siden: For mig er det ikke numsen-i-vejret-fotos, der udløser en booking. Kunne være sjovt at læse, hvad I andre reagerer på. Vil gerne give dig lidt sjov i denne triste tid, så værsgo: jeg tænder på det, som du kalder numsen-i-vejret-fotos, tror jeg. Og jo mere eksplicit, jo bedre. Dog vil jeg ikke selv kalde det numsen-i-vejret-fotos; det lyder som et sjovt billede fra en børnehave, der øver kolbøtter Men jeg vil ikke risikere at ødelægge en andens tråd ved at anvende en sprogbrug, som kan virke stødende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 533 Skrevet 9. Oktober, 2022 Moden, køn, velskabt, gerne silikone og absolut stiletter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2021 Skrevet 9. Oktober, 2022 (edited) Yngre eller ungdommelig, køn, velskabt, absolut ingen silikone, og helst ikke stiletter ... Men ta'r det nu ikke så tungt, nogle gange kan jeg godt lade mig overraske ... Redigeret 9. Oktober, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 9. Oktober, 2022 Jeg giver op. Nu har jeg stirret på skærmen i flere minutter uden at komme på hvad der egentlig er der vækker min interesse. Jeg er primært tiltrukket af kvinder der tilbyder GFE, men jeg har også opdaget at det ikke er en regel hver gang. Kvinder er og forbliver en gåde for mig. Heldigvis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 9. Oktober, 2022 AB455 skrev, for 44 minutter siden: Jeg giver op. Nu har jeg stirret på skærmen i flere minutter uden at komme på hvad der egentlig er der vækker min interesse. Jeg er primært tiltrukket af kvinder der tilbyder GFE, men jeg har også opdaget at det ikke er en regel hver gang. Kvinder er og forbliver en gåde for mig. Heldigvis Det er jo du som er gåden. Heldigvis. Ligesom dig kan jeg ikke sige hvad som vækker min interesse. Det man ikke har oplevt, set eller en gang tænkt på ved man jo ikke hvad det gør med en inden man er med til det. Så for hver dag, hver uge, og hvert år opdager jeg nye ting med kvinder som gør mig interesseret. Ting som jeg ikke havde en anelse om. Egentlig temmelig naturligt, når man betænker at jeg stadig kun har mødt cirka 0.0001 promille af verdens kvinder - eller sådan noget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 10. Oktober, 2022 Det er nok lidt dumt at samligne med piger der ikke tage betaling for sex, men jeg vælger ud fra hvad jeg ville vælge på for eksempel tinder. Pigen skal jo også kunne formå at tænde en også udfra det man ser. en pige med nogle flotte øjne/charmerende smil, jeg kigger nok også lidt på kroppen. En god og beskrivende tekst der forklare hvem hun er og hvad hun tilbyder. Det er hvad der kan få mig til at tage kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg