Hop til indhold

Recommended Posts

Var idag forbi yam yam (Yamyam) og bestilte en 1 time B2B

lille hyggeligt sted , ikke så diskret men man bliver hurtig lukket ind

Betalte og hun spurgte igen om massage

jeg lagde mig på briksen og hun låste døren, man kunne høre 2 andre thai der var uden for.

rigtig god massage og hun ved hvad hun gør, efter godt 30 min bliver jeg vendt om og hun spørg så om med eller uden:) også fik kalorius ellers en omgang :)

da jeg var kommet spurgte hun om jeg ville have lidt mere massage og det fik jeg:) gik efter 50 min:)

stedet og pigen var super 

hun blev dog forstyrret af den næste kunde som ringede midt i det hele :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ikke Utro
Firsttry skrev, den 3.10.2022 at 17:43:

Var idag forbi yam yam (Yamyam) og bestilte en 1 time B2B

lille hyggeligt sted , ikke så diskret men man bliver hurtig lukket ind

Betalte og hun spurgte igen om massage

jeg lagde mig på briksen og hun låste døren, man kunne høre 2 andre thai der var uden for.

rigtig god massage og hun ved hvad hun gør, efter godt 30 min bliver jeg vendt om og hun spørg så om med eller uden:) også fik kalorius ellers en omgang :)

da jeg var kommet spurgte hun om jeg ville have lidt mere massage og det fik jeg:) gik efter 50 min:)

stedet og pigen var super 

hun blev dog forstyrret af den næste kunde som ringede midt i det hele :) 

Hvad gav du for sådan en omgang ? B2B med blow ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Det er prisen for FP jf annoncen

@Ikke Utro, da jeg var hos Yam-Yam for efterhånden et stykke tid siden, så havde hun kun én timepris, uanset hvad den bruges på. Den var så i et område, hvor der er god plads til at lægge lidt ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ikke Utro
Advarsel skrev, for 12 timer siden:

Det er prisen for FP jf annoncen

Tak, ja det ser jeg, men fuld pakke, inkl det ikke også sex/samleje ? 

TS fik en time med B2B og super fransk oveni, derfor jeg spurgt til hvad ts gav for det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ikke Utro skrev, for 5 timer siden:

TS fik en time med B2B og super fransk oveni, derfor jeg spurgt til hvad ts gav for det ? 

Vi er nu to, der har svaret: Det er samme pris, som fremgår af prislisten. Jeg har selv besøgt hende én gang, hvor jeg bestilte "fuld pakke". Jeg fik "kun" massage (dog 4-hånds)+spansk+superfransk.

Prisen er, som @AB455s skriver så lav, at det er urimeligt at forvente b2b+sf skulle være billigere end det, der står - hvis det er hvad du fisker efter. Hvis du overvejer om det skulle være dyrere med superfransk, så er svaret nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kommer næste spørgsmål..... Kan man overhovedet få sex (Hans i Grethe) på stedet eller er "FP" bare en honningkrukke de har stillet frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit link resulterede i 3 anmeldelser som endte i handjob/økofransk/69/pussyslide....

Det virker til at Hans i Grethe ikke er udgangspunktet i hendes "fuld pakke", hvilket man jo ellers ville forvente. Derfor jeg spurgte. Nu har jeg så fundet een anmeldelse hvor der lader til at have fundet samleje sted... 

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 19 minutter siden:

Der er noget du helt har misforstået. ;)

Nåja, men det synes jeg nu ikke man kan klandre mig for, når langt de fleste kun får sf/håndtrold. Til den pris kan man jo heller ikke forlange så meget mere, men så vil jeg personligt hellere lægge 1000-1500 for sex med en lækker pige som er indstillet på at knalde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 3 timer siden:

Nåja, men det synes jeg nu ikke man kan klandre mig for, når langt de fleste kun får sf/håndtrold.

Jeg tror nu de fleste får Pik i Grethe hos Yam Yam, hvis de bestiller FP. 
Det er endda sjældent man læser dårlige anmeldelse derfra, omend der da findes mere sprøde piger på “markedet”. 
Der er heldigvis plads til alle i udbud og efterspørgsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 16 timer siden:

Dit link resulterede i 3 anmeldelser

Problemet er, at det er seneste annonce. Der er masser af tråde, hvor der kneppes igennem. Men de er måske lidt ældre og det kan være, der nu går længere imellem at det går helt vildt for sig, hvis stilen er justeret. Her er en af de mange andre tråde med smæk i:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
shiny skrev, for 55 minutter siden:

Hun sms’er mig, når hun skal stødes i bund. Men mit indtryk er at fuld pakke betyder det samme her som andre steder.

Skål!

Så hun sender dig en sms når hun er klar til at du kan støde i bund? Er den sååå laaaang at i ikke kan høre hinanden under akten eller hvad mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nocondom

Jeg håber ikke i finder mit spørgsmål ligeså frastøddende som @Ebden_jj's.

Jeg synes det er svært at vurder hvordan yam yam ser ud baseret på hendes billeder. Så er der nogen af jer som har besøgt hende som kan løfte lidt af sløret for højde, vægt, bryst størrelse etc.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nocondom skrev, for 46 minutter siden:

højde, vægt, bryst størrelse etc.?

Lav højde. Vægt=?? men lidt rund i det. Bryster har jeg ærligt talt glemt, nok str. medium ift helheden - i hvert fald ikke påfaldende små eller store. Mere GILF end MILF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 4 timer siden:

Hun sms’er mig, når hun skal stødes i bund.

Har i på forhånd aftalt, at det er ok at hun sms’er dig, når hun har lyst, eller skriver hun til dig uopfordret (hvilket jeg fornemmer, at du er ok med)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nocondom

Tak til @Advarsel for hans info.

På vejen hjem tog jeg chancen og kørte forbi hende. Var heldig og kunne få 30 min. B2B. Hendes priser var som de annoncerede og alle ekstra ydelser er enten gratis eller på samme lave pris niveau. Ekstra ydelser bør man dog aftale når man står face to face med hende. Det er ikke alt hun vil sige ja til på SMS.

GILF for mig er kvinder i 15-25/30 års alderen. Hun er helt sikkert ældre, om end nok ikke så meget. Men nok til at hun kommer i MILF katagorien i min bog. Det gør dog ikke den store forskel for mig. Hun er ikke så høj. Under 160 vil jeg tror. Jeg vil ikke kalde hende rund, men buttet med hænge mave og bryste, som dog er dejligt fyldige som de normalt er på en MILF.

Hendes B2B var middel kvalitet. Hun udførte det kun mens jeg lå på maven og kun hvor hun lå på tværs. Jeg fortrækker når de glider op og ned af kroppen på en, men det ville hun ikke. Til prisen kan jeg dog ikke klage.

Massage, BJ og HJ var tilgengæld til UG. Dejlig blid massage og Bj og HJ tror jeg ikke jeg har fået det bedre andre stedder.

Pussy slide ville hun kun gøre med ryggen til mig. Det funger ikke rigtigt for mig. Jeg vil gerne leger med hendes patter samtidig og have øjen kontakt.

Sex var en katastofe. Jeg medgiver gerne at jeg ikke høre til de mindste i de nedre regioner, men jeg tror ikke jeg har haft så svært ved at komme op i en dåse som da jeg tog mødommen på min ex for snart 40 år siden. Det var tydeligt at det heller ikke var dejligt for hende, så vi stoppe ret hurtigt og jeg fik en spille i steddet. HJ og BJ har aldrig været andet end forspil for mig.

Alt i alt vil jeg sige at hendes priser er lave i forhold til kvaliteten af hendes services, men man skal ikke besøge YamYam for at knalde hende.

Redigeret af nocondom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I det mørke Jylland står det også for:

Gilf = GAmmel Ilde Lugttende Fisse

Men hvad fanden, er man småforkølet, stiv og liderlig, opdager man det måske ikke alligevel,.Det er først når man vågner om morgenen med orderne "Jeg smutter lige til bageren" (og der er åbenbart stadig en lang kø der)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...