Hop til indhold

Elite-pigerne og de få anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Et emne der ofte har været oppe at vende her på siden. Hvorfor er der, selvfølgelig med undtagelser, så relativt få anmeldelser af elitepigerne efter de indledende begejstrings-skriv, som ofte ligger år tilbage?

Det har jeg tænkt over, og nu kommer der noget selvkritik, som I måske kan genkende hos jer selv?

Jeg har nydt og nydt, men må krybe til korset (ikke korsettet). Det er da for dårligt. Sådan helt umiddelbart konstateret. Jeg er ikke fri for at have en lidt kvabset samvittighed. For eksempel har jeg her i eftermiddag besøgt en af mine absolutte yndlingspiger i halvanden time, og vi har en vildt fræk karma, som jeg tror er relativt sjælden imellem kunde og pige. Vi kan li' de samme kinky ting og tænder meget på hinanden. Også med hensyn til livet udenfor sengen. Men jeg skriver ingen anmeldelse.

Hvorfor?

Selvfølgelig fordi jeg er en dårlig kammerat, omend ganske kortvarigt. Men også fordi jeg ikke vil have skår i netop min glæde ved netop den pige. Har ikke lyst til at høre argumenter imod hende. Det er nok noget primalinstinkt, der gør sig gældende her.

Så er der selvfølgelig også det, at hun helst vil være fri. Forretningen kører fint uden reviews. Og dermed er lige den sag jo helt klar. 

Men sådan generelt. Skulle vi fortælle lidt mere om vores favoritter?

Skrevet
  • Author
Kanon1 skrev, for 3 minutter siden:

Ja da - du må da gerne lægge ud ;-)

Om få dage kommer der en.

Skrevet

Hvorfor benytter du ikke den tråd der blev lavet i går om præcis det samme emne i stedet for at lave din egen?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 26 minutter siden:

Om få dage kommer der en.

Husk link.

Skrevet

Når man er kommet derhen at det sublime møde med en af sine ynglingskvinder ikke kan beskrives fordi det:

1: Er så ekstremt personligt mellem os to

2: Ingen vil tro på hvor vidunderligt det er

3: Og det er jo ikke smart at afsløre hvor meget mere du får for pengene, for det er jo ikke alle der får det

4: Og det er jo heller ikke OK at afsløre hvad der fås udenfor menukortet for det er forbeholdt dig eller de få

Derfor er der kvinder jeg ikke laver en anmeldese af. I øvrigt har jeg også bidraget til 'den anden' tråd. But this one is a tiny bit different  :-) .

Skrevet
moden libertiner skrev, for 31 minutter siden:

Præcis!
For mig, er ethvert møde med en GP'er ekstremt personligt.
Om det så også er det for pigen, er næppe tilfældet i samme grad - men det er noget andet ... 
Den personlige oplevelse kan man ikke 'anmelde' men godt beskrive - det har jeg gjort et par gange, som svar på en anden gæsts anmeldelse ... 
Og min personlige oplevelse vil jo i sagens natur være forskellig fra dét en anden oplever ... 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Et emne der ofte har været oppe at vende her på siden. Hvorfor er der, selvfølgelig med undtagelser, så relativt få anmeldelser af elitepigerne efter de indledende begejstrings-skriv, som ofte ligger år tilbage?

(…)

Men sådan generelt. Skulle vi fortælle lidt mere om vores favoritter?

Der er allerede en tråd om emnet som anført af @MrLovaLova. Blev bl.a.  diskuteret, om det mon ikke snarere var en generel trend med færre anmeldelser mere end et elite og B-hold.

Lyder godt, at du har haft nogle gode oplevelser med pigerne. Al held og lykke :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
moden libertiner skrev, 1 time siden:

Når man er kommet derhen at det sublime møde med en af sine ynglingskvinder ikke kan beskrives fordi det:

3: Og det er jo ikke smart at afsløre hvor meget mere du får for pengene, for det er jo ikke alle der får det

4: Og det er jo heller ikke OK at afsløre hvad der fås udenfor menukortet for det er forbeholdt dig eller de få

Derfor er der kvinder jeg ikke laver en anmeldese af. I øvrigt har jeg også bidraget til 'den anden' tråd. But this one is a tiny bit different  :-) .

Netop. Jeg blev i en anden tråd bebrejdet af tvr at jeg ikke anmeldte alle mine besøg men her giver du jo en udemærket begrunnelse hvorfor. Tak for det.

Skrevet

Har mødt en sød pige, ( havde ikke decideret sex på menukortet), som frabad sig anmeldelse - 

Har mødt en anden, meget populær kvinde, som meget gerne ønskede et skriv, og fik det selvfølgelig.

Begge er uden tvivl piger som arbejder selvstændigt.

Har også haft tvilsomme besøg, som ikke er værd at nævne. Her spiller et hav af årsager ind -

Delvis, kan jeg som kunde, selv have været medvirkende til at vi kommer skidt fra start.

En lille sprogbarriere, kan afstedkomme misforståelser.

Hvis jeg, som gennemført gentleman, føler, ( fra start, fra pigens side ), at lige netop  " det her besøg " bare skal overstås, så bakker jeg mentalt, og får 100 % ikke en god oplevelse.

Har mødt en rigtig dejlig pige, som sikkert er med under katagorien " eliten" - hun fik også en ok anmeldelse, for shit hun var sød, men det var monster varmt - ingen mulighed for bad, ( havde cyklet ud til pigen) - det var tidlig morgensex, men det var udover en tropisk varme, også så meget business, at da jeg efter besøget fik reflekteret mig frem til, at jeg nok ikke vil få de vildeste oplevelser med lige netop den lille prinsesse, så det bliver ved det ene besøg.

Har besøgt en af de piger, som nok ikke går under kategorien " eliten " men dog alligevel får et hav af gode anmeldelser - Jeg var nysgerrig, og fik aflagt et visit - kom dårlig fra start, da adressen ikke lige var så nem at ramme,  og generelt var der bare ikke kemi, og det gav desværre ikke meget blod til dyret - " kan du ikke lide mig " fik hun hentydet. Og jo, hun var faktisk sød - men da jeg eksempelvis kom ind i lejligheden/huset, blev jeg meget hurtigt gennet ind i et rum med en slidt briks - kunne smide mit tøj på gulvet, ( på vej til det anviste rum, gik vi forbi en stue, hvor kvinden, der arbejder alene, uden tvivl opholdt sig en del, og shit en svinesti ). Denne kvinde vil jeg ikke smide en anmeldelse efter, for hvorfor ødelægge noget for hende, med et negativt skriv, når nu så mange andre, roser hende og får hvad de ønsker, lige der.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 9 timer siden:

Netop. Jeg blev i en anden tråd bebrejdet af tvr at jeg ikke anmeldte alle mine besøg men her giver du jo en udemærket begrunnelse hvorfor. Tak for det.

Hvis det var hvad du fik ud af mit spørgsmål i en anden tråd, tror jeg du skal læse den tråd igen.......

Skrevet
moden libertiner skrev, for 11 timer siden:

Gode pointer. 

Jeg vil tilføje det praktiske i, at hvis andre skal bruge anmeldelserne til andet end det, som man brugte De Grå Sider til i sin tid, så giver det ikke så meget mening med anmeldelser af folks yndlingspiger. 
Jo, ind i mellem kan det da være praktisk med en opdatering på, om vedkommendes niveau holdes, men ellers synes jeg ikke, at det er så anvendeligt, hvordan to mennesker, som kender hinanden, har det. 
Jeg kan bruge anmeldelserne, hvis jeg vil besøge en, for mig…, ny pige, så jeg har brug for at høre, hvordan hun tager imod folk, hun ikke kender så godt. 

Rimelig kedeligt og nøgternt synspunkt, I know, men altså en balance. Lidt det samme gælder, når folk går i forsvar for deres favoritperson, hvis hen (ja, bevidst…) bliver kritiseret. Der kan være stor forskel i kemien, og jeg kan ofte bedre bruge en beskrivelse fra en førstegangsbesøgende end fra en fast kunde; afhængig sf den konkrete situation, selvfølgelig. 

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan bruge anmeldelserne, hvis jeg vil besøge en, for mig…, ny pige, så jeg har brug for at høre, hvordan hun tager imod folk, hun ikke kender så godt. 

Se det giver faktisk god mening..

Men mange af os piger der har været i gamet i mange år (vil hverken kalde mig selv eliten eller noget lignende synonym da jeg nok bare er for meget jyde lige der:lol:) få jo stadig besøg af gæster der besøger os for første gang..

Jeg tænker måske også det er fedt nok at vide hvad man selv kan opnår, med tiden, ved en given pige.. 

Skrevet

Jeg synes det er ærgerligt at mange herinde har den holdning at "negative anmeldelser er skidt", og holder sig fra det.. I mit hoved er ris lige så givtigt som ros.. Faktisk lære man som regel mere ved ris.. Det holder en på tæerne.. Jeg synes så længe man skriver sagligt f.eks "pigen var meget forretningsorienteret" i stedet for "soen ville bare have mine penge" så kan en negativ anmeldelse faktisk have en positiv virkning.. Man kan selvfølgelig altid tilføje en paragraf med at man er klar over der skal to til tango, og at kemi betyder en hel del, hvis man så ønsker, men det burde man vel egentlig også til de positive anmeldelser:P:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Hvem er de? Altså "Elite-pigerne og de få anmeldelser" <-- Kunne være vi var nogle der gerne ville på deres kundekort :P

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 30.9.2022 at 21:21:

Hvorfor?

For mit eget vedkommende er det ganske enkelt; jeg praktisere ikke længere besøg hos pigerne,

Derudover tror jeg også at man er nervøs for netop at ytre sig lidt negativt (hvis der er brug det), eller måske forkert, og så er faren for at blive misforstået grundlagt

Alle oplevelser er jo ikke ens for de enkelte

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.