Hop til indhold
Max Power

Anmeldelser på velrenomerede piger..eller mangel på samme.

Recommended Posts

Guest Pianistinden

Jeg blev noget forvirret da jeg læste ovenstående for mig bekendt er der ikke skrevet noget upassende om mig nogen steder :huh:.

En politisag har jeg heller aldrig været i nærheden af :huh:, så hvis noget er upassende er det da netop at skrive sådan noget vrøvl og skabe utryghed ved mig og overfor mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære Pianist inde.

Jamen vidste du ikke at mænd med store pikke og kvinder med store bryster er meget mere intelligente end vi andre :-)

Vandrehistorier og konspirationsteorier har altid eksisteret :-)

Redigeret af moden libertiner
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
jensen jr. skrev, 1 time siden:

Jeg kommer fast hos et par stykker og her er det nærmest et krav at jeg ikke skriver om dem hvis jeg vil slippes ind.

Hvorfor er du så egentlig medlem hér? Hvis du alligevel ligger under for et krav om ikke at anmelde dine besøg, er der vel ingen grund til at være medlem af et anmeldelsesforum?

Gerne nyde men ikke yde?

Jeg synes man har en (moralsk) forpligtelse til ikke at komme med usaglig kritik og at være objektiv i sine anmeldelser, men jeg mener ikke at det overhovedet er på sin plads når GP're frabeder sig anmeldelser.... eller rettere, det kan de jo godt, men det er useriøst at efterkomme sådanne frabedelser.

Lige så useriøst som enhver anden forretningsdrivende der ikke vill anmeldes på trustpilot eller andre andre anmeldelsesfora. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TheLion har nu forstået, at man ikke bare kan plante en historie om at der kører en politisag mod nogen. Så er det emne lukket med en advarsel.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor er du så egentlig medlem hér? Hvis du alligevel ligger under for et krav om ikke at anmelde dine besøg, er der vel ingen grund til at være medlem af et anmeldelsesforum?

Gerne nyde men ikke yde?

Dette er også et debatforum, man behøver ikke at købe sex for at deltage ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Liv skrev, for 24 minutter siden:

Dette er også et debatforum, man behøver ikke at købe sex for at deltage ;) 

Selvfølgelig behøver man ikke købe sex for at deltage. Nogle sælger sex, har jeg hørt. Det var jo heller ikke det jeg kommenterede. Det var dét at deltage i debatten, i et anmeldelsesforum, at besøge GP'er, og bevidst vælge ikke at anmelde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 13 timer siden:

Gerne nyde men ikke yde?

Jeg synes man har en (moralsk) forpligtelse til ikke at komme med usaglig kritik og at være objektiv i sine anmeldelser, men jeg mener ikke at det overhovedet er på sin plads når GP're frabeder sig anmeldelser.... eller rettere, det kan de jo godt, men det er useriøst at efterkomme sådanne frabedelser.

Lige så useriøst som enhver anden forretningsdrivende der ikke vill anmeldes på trustpilot eller andre andre anmeldelsesfora. 

Jeg har faktisk anmeldt andre besøg så stik bare pipen ind.

Hvor står der i reglementerne at man ikke må være på EG hvis man ikke skriver anmeldelser? Jeg har vel lov til at være selæktiv i forhold til hvem jeg  ønsker at skrive om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Det er korrekt, at @Bananas er blevet politianmeldt for chikane. Sagen kører ved Københavns Politi. Jeg er blevet pålagt ikke at udtale mig. Supporten er kontaktet. Hvis der er behov for det, kan jeg godt bede politiet kontakte jer? Advarslen skal i hvert fald helt sikkert fjernes medmindre, I vil straffe folk for at fortælle sandheden? Så hvad er det, at jeg har forstået? Absurd, at man skal “acceptere” advarslen for st skrive dette. Minder lidt om Rusland. Jeg vil passe meget på, når det drejer sig om politisager, hvis jeg var jer. Man kunne få indtrykket af, at nogen forsøger at skjule noget?

Wow. Hvor kom den fra?

Du vil vel ikke oplyse mig om hvem jeg har chikaneret, og hvordan?  Nuvel, det får jeg vel at vide af politiet måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 40 minutter siden:

@Stapler @Administrator Det videre forløb er givet videre til Københavns Politi mhb. på “advarslen” og evt. sexchikane. Jeg vil som sådan dog ikke blande mig i, hvad de involverede parter selv foretager sig. Det er lidt uden for min sfære.

Helt ærligt så tror jeg det meste er udenfor din sfære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Wow. Hvor kom den fra?

Du vil vel ikke oplyse mig om hvem jeg har chikaneret, og hvordan?  Nuvel, det får jeg vel at vide af politiet måske?

Det er hårdt at være en rockstjerne, min kære @Bananas. Du må hellere skynde dig ud i junglen og gemme dig B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Skovfugl skrev, Lige nu:

Det er hårdt at være en rockstjerne, min kære @Bananas. Du må hellere skynde dig ud i junglen og gemme dig B)

Nej, som den ægte rockstjerne jeg er, så står jeg her modigt og venter med guitaren på ryggen. Kommer @Thelion og politiet så skal de få en guitarsolo i fjæset som de aldrig vil glemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TheLion deltager ikke længere i tråden. Personlige beskeder imellem ham og @Pianistinden er blevet skjult.

TheLion har igen fået en mere tydelig og bestemt henvendelse fra mig og vil ikke deltage på Eroguide før tidligst næste weekend.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
jensen jr. skrev, for 10 timer siden:

Jeg har faktisk anmeldt andre besøg så stik bare pipen ind.

Hvor står der i reglementerne at man ikke må være på EG hvis man ikke skriver anmeldelser? Jeg har vel lov til at være selæktiv i forhold til hvem jeg  ønsker at skrive om?

Hold da op hvor du tager på vej...... 

Du må da anmelde lige præcis hvor mange eller hvor få besøg du vil, og jeg tror ikke der står i reglerne du ikke må være medlem hvis du ikke skriver anmeldelser. Jeg spurgte jo sådan set bare stille og roligt, hvorfor være medlem, hvis du alligevel ikke anmelder. Nu skriver du så at det gør du så, og hurra for det. Men du ligger tydeligvis stadig under for GP'nes ønsker om hvorvidt de vil eller ikke vil anmeldes. Det kan man jo så selv afgøre om man synes lyder seriøst eller ej.  Og spørgsmålet, svarede du behændigt ikke på. Et ikke-svar er jo sådan set også et svar, kan man sige.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Hold da op hvor du tager på vej...... 

Du må da anmelde lige præcis hvor mange eller hvor få besøg du vil, og jeg tror ikke der står i reglerne du ikke må være medlem hvis du ikke skriver anmeldelser. Jeg spurgte jo sådan set bare stille og roligt, hvorfor være medlem, hvis du alligevel ikke anmelder. Nu skriver du så at det gør du så, og hurra for det. Men du ligger tydeligvis stadig under for GP'nes ønsker om hvorvidt de vil eller ikke vil anmeldes. Det kan man jo så selv afgøre om man synes lyder seriøst eller ej.  Og spørgsmålet, svarede du behændigt ikke på. Et ikke-svar er jo sådan set også et svar, kan man sige.

Forstår ikke helt hvor du vil hen, og hvorfor lige præcis jensen skal svare dig. EG har idag 38 883 medlemmer. Hvis alle dem skrev en anmeldelse i måneden, ville det blive 466 596 anmeldelser per år, dvs 1278 anmeldelser/dag. Hvis alle medlemmerne nøjes med en anmeldelse/år, ville vi have 106 anmeldelser/dag.

Ergo: langt de fleste medlemmerne herinde skriver ikke anmeldelser. Så hvorfor er de medlemmer, spørger du? Der må jo findes nogen anden god grund end at skrive anmeldelser; måske synes man bare det er et interessant sted at være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Forstår ikke helt hvor du vil hen, og hvorfor lige præcis jensen skal svare dig. EG har idag 38 883 medlemmer. Hvis alle dem skrev en anmeldelse i måneden, ville det blive 466 596 anmeldelser per år, dvs 1278 anmeldelser/dag. Hvis alle medlemmerne nøjes med en anmeldelse/år, ville vi have 106 anmeldelser/dag.

Ergo: langt de fleste medlemmerne herinde skriver ikke anmeldelser. Så hvorfor er de medlemmer, spørger du? Der må jo findes nogen anden god grund end at skrive anmeldelser; måske synes man bare det er et interessant sted at være?

OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor er folk herinde, uden at anmelde eller deltage i debatter ?

Er sikker på svaret er simpelt :) NYSGERRIGHED.

Nå  det var da noget bombastisk af et svar du der kom med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor er folk herinde, uden at anmelde eller deltage i debatter ?

Er sikker på svaret er simpelt :) NYSGERRIGHED.

Sikkert, og nogle er meget lang tid om at tage tilløb til første besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 7 timer siden:

Sikkert, og nogle er meget lang tid om at tage tilløb til første besøg. 

Eller første anmeldelse, uanset hvilken der er den rigtige så vil en saglig objektiv anmeldelse hjælpe i det lange løb.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...