Hop til indhold

Københavner ved bedst om sex og hvad Gp ønsker

Featured Replies

Skrevet

Mit spørgsmål går så på, hvorfor ved Københavner mere om sex og Gp og deslige, er det fordi de dyrker mere sex eller ved de bare bedre fordi de bor i København og derved har sex hver dag og derfor af sagens natur har flere oplevelser end resten af dk, ih altså knepper de blot dagen lang og slet ikke har tid til at skrive herinde, eller skriver de blot for at holde sig selv vågen? 

Skrevet

Hvad bygger din antagelse på?

Skrevet

Hvad var spørgsmålet? 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 2 timer siden:

Mit spørgsmål går så på, hvorfor ved Københavner mere om sex og Gp og deslige, er det fordi de dyrker mere sex eller ved de bare bedre fordi de bor i København og derved har sex hver dag og derfor af sagens natur har flere oplevelser end resten af dk, ih altså knepper de blot dagen lang og slet ikke har tid til at skrive herinde, eller skriver de blot for at holde sig selv vågen? 

Hvornår er du egentligt holdt op med at slå din kone, Utilregnlig ?

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 4 timer siden:

Hvad?

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 7 timer siden:

Ja - men det er også lidt fordi de der bor udenfor København ikke har sex hver dag, har jeg hørt

Redigeret af tvr

Skrevet

Den hører da vist til under shemale efterlysning

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 7 timer siden:

Lidt mystisk indlæg, men prøver at tage det seriøst.

De større byer har et større udbud af GPer. Jeg er fra KBH, men Odense mangler overhoved ikke GPer, de ha også en pænt sjat at vælge mellem. Men hvis du tager til svendborg eller lign. Bliver udvalget lidt tyndt. Vi ved ikke en skid mere om sex end resten af DK, men vi ved måske mere om GPer da udbuddet er større i KBH. 

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

Ja - men det er også lidt fordi de der bor udenfor København ikke har sex hver dag, har jeg hørt

I Århus er de vist blot nede på at have sex en gang hver dag kun om aftenen. Men det er stadig et lorteliv!

Skrevet

Et eller andet sted så har du ret i at folk fra storbyen generelt få mere sex og ved mere om sex.. Jeg tror det har noget at gøre med at, der i de byer med lavere befolkningstal, bliver snakket og sladret mere.. Alle er mere påpasselige med hvad de foretager sig i det hele taget.. Samtidig så begynder unge i storbyerne tidligere at gå i byen hvor one-night stands er nemme at opspore.. Jeg tror også udvalget af single folk (mere vilkårlig sex med flere partnere) er størrere i storbyerne da folk generelt føler sig mindre ensomme og ikke har den samme trang til at finde en fast partner.. 

Jeg synes dog ikke forskellen er voldsomt mærkbar længere.. 

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 4 minutter siden:

I Århus er de vist blot nede på at have sex en gang hver dag kun om aftenen. Men det er stadig et lorteliv!

Wow. Ja, så kan man jo godt forstå at flere og flere flytter til København

Skrevet

Min personlig vinkel er at udbudet er større i KBH end omegnen.

Da jeg har forkærlighed for thai massage er der mange i KBH og omegn hvor i små byer findes 1 -2 måske.

En flytning til storbyer vil hjælpe på dine lyster og dækning af behov.

For mit velkommen er sex med GP en must 1 -2 gange månedlig ikke helt unormalt hos mine faste til en go pris efter forhandling.

Med henholdt GPerne knepper de sikkert hver dag men har ikke altid lyst til at få belysning af deres klinik på Eroguide.

De steder jeg går ønsker de ikke nogen go/dårlig omtale via dette medie da det både er privat og aftalt mellem kunden og massøren. 

Husk distrektion går begge veje.

Kim

Redigeret af Kim Madsen

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 10 timer siden:

Kjøvenhavnerne har så travlt med at kneppe som kaniner, at de ikke engang har tid til at sætte et par punktumer.

Skrevet

Skal du have en videnskabelig forklaring? Så værsgo. Der er visse fejlmargener i din antagelse. Personer bosiddende i mindre byer har nødvendigvis ikke mindre sex end personer i større byer. I større byer er der blot mere sex, fordi der også flere mennesker. Det kan også ske, at personer i større byer har mere sex, fordi de bor tættere på hinanden end i de mindre byer, og derfor er det mere tilgængeligt at få sex. 

Hvis vi taler viden om sex, kræver det en større feltundersøgelse af kvalitativ format med en eksplorativ tilgang, da fænomenet ikke er belyst på forhånd, om hvorvidt en Køberhavner ved mere om sex end en Svendborggenser. 

Men jeg vil råde dig til at stoppe med at spise svampe. Det er sjovt, men du kan ikke tåle det. 

Skrevet
Roger Rabbit skrev, for 12 timer siden:

Hvad bygger din antagelse på?

der er langt flere muligheder i kbh .

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Kjøvenhavnerne har så travlt med at kneppe som kaniner, at de ikke engang har tid til at sætte et par punktumer.

ja og jyderne er så misundelige at de ikke kan stave københavn korrekt :lol:

Skrevet
tvr skrev, for 4 timer siden:

Wow. Ja, så kan man jo godt forstå at flere og flere flytter til København

Men her er kun plads til dem, der opfylder hovedstadens minimumskrav til testeronniveau, så det kan ikke være så mange, der er kvalificeret….

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 4 timer siden:

Med henholdt GPerne knepper de sikkert hver dag men har ikke altid lyst til at få belysning af deres klinik på Eroguide.

De steder jeg går ønsker de ikke nogen go/dårlig omtale via dette medie da det både er privat og aftalt mellem kunden og massøren. 

Så dan oplever jeg det også i stigene grad.

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 14 timer siden:

Så vidt jeg ved, dyrker man ikke mere sex i København end andre steder i landet, kender både flere Jyder/Fynboer der har sex hver dag. Og hvad former for sex, er ufattelig mange, det kommer an på hvad man er og har lyst, samt tænder på. Og der er da pæn mange udbud af gp i Jylland og på Fyn, næsten da, som er tiltagende. Obs. Der er snart sexmesse i Valby, kom over og få noget inspiration til sexlivet, køb legetøj med hjem og prøv det af. 

Skrevet

Kjøvenhavnerne er nødtil at dyrke mere sex, da deres tissemænd er så små, at det kun tæller for en halv tur pr. knald.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 43 minutter siden:

Kjøvenhavnerne er nødtil at dyrke mere sex, da deres tissemænd er så små, at det kun tæller for en halv tur pr. knald.

Det var jeg slet ikke klar over var geografisk bestemt.... der kan man bare se

Så din er altså dobbelt så stor som mine 22 cm ??

Redigeret af tvr

Skrevet
AalborgLook skrev, for 58 minutter siden:

Mon ikke at Københavnere kommer ud som havende mere sex, fordi der kun medregnes sex mellem 2 mennesker? ;) 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 15 timer siden:

I København fortæller vi ikke blot sandheden, vi udbreder os også glædeligt om rygter, fantasi og fordomme. 

Nøjsomhed, ydmyghed og selvkritik slutter ved bygrænsen.

Så det har du den, vi slår resten af landet med længder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.