Hop til indhold

Københavner ved bedst om sex og hvad Gp ønsker

Featured Replies

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

Det var jeg slet ikke klar over var geografisk bestemt.... der kan man bare se

Så din er altså dobbelt så stor som mine 22 cm ??

Der er en grund til at de kalder mig Anacondaen Anders fra Aalborg. 

Skrevet
Roger Rabbit skrev, for 19 timer siden:

Hvad bygger din antagelse på?

Den bygger jeg alene på at når det skrives 1 anmeldelse i Jylland så skrives der mindst 10 i København under samme tidsinterval og da Jylland nu engang er 1000 gange større end Kbh. Så må man jo ku konkludere at Københavnerne dyrker mere sex end Jyderne eller skriver de bare mere om det fordi de har mere tid til skriv end Jyderne, forstået sådan at Jyderne hellere vil nyde sexén fremfor at trykke på tasterne eller sagt på den grove, Jyderne har det i pikken imens Københavnerne har det i munden men det kender vi jo alt for godt allerede inden Eg kom til Verden :rolleyes:

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 15 minutter siden:

da Jylland nu engang er 1000 gange større end Kbh.

Du er godt klar over at det er mennesker der dyrker sex, ikke arealer? 

Utilregnlig skrev, for 16 minutter siden:

Jyderne har det i pikken imens Københavnerne har det i munden

Enig

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 17 minutter siden:

Den bygger jeg alene på at når det skrives 1 anmeldelse i Jylland så skrives der mindst 10 i København under samme tidsinterval og da Jylland nu engang er 1000 gange større end Kbh. Så må man jo ku konkludere at Københavnerne dyrker mere sex end Jyderne eller skriver de bare mere om det fordi de har mere tid til skriv end Jyderne, forstået sådan at Jyderne hellere vil nyde sexén fremfor at trykke på tasterne eller sagt på den grove, Jyderne har det i pikken imens Københavnerne har det i munden men det kender vi jo alt for godt allerede inden Eg kom til Verden :rolleyes:

Jamen, hvorfor spørger du så? Du havde jo åbenbart selv svaret. 

Skrevet
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jamen, hvorfor spørger du så? Du havde jo åbenbart selv svaret. 

Åh jo nuvel men havde dog håbet på et svar fra den uerkendelig side af Åen :mellow:

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 14 timer siden:

Åh jo nuvel men havde dog håbet på et svar fra den uerkendelig side af Åen :mellow:

Et ærligt svar fra de fine københavnske saloner? Glem det. Vi er for fordomsfulde. Det er I gudskelov ikke, kan jeg se. 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 14 timer siden:

Er det ikke den 8, profil du er igang med nu, eller skal vi højere op?

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Er det ikke den 8, profil du er igang med nu, eller skal vi højere op?

Han er på 15+ .. For hvert svampe trip, en ny profil. 

Skrevet
udinaturen skrev, for 2 timer siden:

For hvert svampe trip, en ny profil. 

Hold da op en konklusion, såfremt Betjentene herinde evt havde ret, hvori vil det så give tråden videre grobund, så videre til næste tråd :P

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 16 timer siden:

Hold da op en konklusion, såfremt Betjentene herinde evt havde ret, hvori vil det så give tråden videre grobund, så videre til næste tråd :P

Er du stadig på svampe? Forstår ikke det du skriver :) 

Skrevet

Vi får altså alt det sex, vi kan tygge her i Nordjylland! Hvis man tæller køer og får med…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.