Hop til indhold

Hvordan vi reagerer...?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har prøvet det et par gange og det er ikke noget der røre mig. Heller ikke den pågældende GP.

Skrevet

Hiver hende da ind i nærmeste opgang og gennemprygler hendes underliv med min mega stav, kys på kinden og så farvel. Hvorfor gøre et stor nummer ud af det? B)

Kan også godt være at det var noget jeg drømte. Måske. :rolleyes::D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 27.9.2022 at 09:08:

Jeg oplevede en gang under smalltalk efter endt tid følgende scenarie:

Mig: har du så lang vej hjem? 

Gæst: ja jeg skal helt til Århus

Mig: Ej ja det noget af en tur.. Så skulle du da have besøgt mig i Hadsten igår i stedet for

Gæst: Det gjorde jeg også.......... 

Siden da har jeg virkelig gjort mig umage også for at huske ansigter jeg måske kun har set en enkel gang.. Aldrig har jeg følt mig så pinlig berørt, og jeg havde så forfærdelig ondt af gæsten der bare må have følt sig som hø altså.. Jeg græmmer mig stadig.. 

Fed oplevelse. Godt fortalt. Ingen grund til at græmme sig. Jeg samler på den slags oplevelser, især når der er et overraskende svirp med halen til sidst. Det er da skønt, at man kan grine af sig selv.

Skrevet
kasperbo skrev, den 26.9.2022 at 21:02:

hvordan reagerer man egentlig hvis man støder på en GP, på gaden, i det offentlige rum, som man har været involveret med? Og for den sags skyld omvendt - altså fra GP'ens side?

Sæt dig ned, luk øjnene og lad følgende scene udspille sig for dit indre blik.

Du er på vej ud fra det lokale butikscenter sammen med konen og ungerne efter at have set den nyeste Far til Fire-film. Din familie er en anelse bagud, fordi fruen lod sig distrahere af vinduet til en smykkebutik. Derfor er det ikke umiddelbart indlysende, at I følges ad.

I øvrigt er din kone mere medgørlig end nogen sinde i det seneste halve år - ja hun er tæt på at være seksuelt indladende - for du har lige betalt et par lækre sko til 3.500 kr. til hende. Ungerne er så proppet med isvafler og lakridspiber, at de også er til at have med at gøre. Ren idyl.

Og så møder I glædespigen, som du gav fem sprøjteorgasmer i løbet af den time, du bollede hende samme formiddag.

Derefter åbner du øjnene og stiller dig selv spørgsmålet: ”Hvordan ville jeg helst have, at pigen reagerede ved synet af mig”.

Så ved du, hvordan du selv skal reagere.

Allervenligst

AM

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Det er da skønt, at man kan grine af sig selv.

Så må vi jo håbe, at gæsten, har haft samme smag for barok humor som dig….

Og sødt er det i hvert fald af Jennifer at bekymre sig over, hvordan han oplevede det.

Bortset fra det skal man naturligvis ikke have alt for mange illusioner som kunde i den leg, vi har i gang med hinanden på lagenerne.

For mit eget vedkommende blev jeg i sin tid ganske forelsket i Susanne, som gav fantastisk nurugel-massage ved Ålholm Plads i det vestkøbenhavnske.

Jeg gæstede hende tidligt og silde og pressede hende for at finde ledige tider til mig.

En dag, da vi lige havde smidt tøjet, og begæret var ved at overvælde mig ved synet af hendes skønne, nøgne krop, spurgte hun: ”Har du ikke været her fornylig?”

Jeg nøjedes med at bekræfte og erkende, at dette handlede om forretning og ikke om kærlighed. Og så gik vi ellers til den på madrassen. Jeg nød det uden forbehold.

Hvad jeg derimod er ked af er, at hun pludselig lukkede butikken og forsvandt. Men det er jo en anden problematik.

Jeres

AM

Skrevet
2300AM skrev, for 42 minutter siden:

Jeg nøjedes med at bekræfte og erkende, at dette handlede om forretning og ikke om kærlighed

Så meget spot on…

Skrevet
2300AM skrev, 1 time siden:

var ved at overvælde mig ved synet af hendes skønne, nøgne krop, spurgte hun: ”Har du ikke været her fornylig?”

Hér må jeg sige, jeg er imponeret over Nikita Darling's hukommelse.
Jeg besøgte hende tre gange, lige før hun stoppede til jul for otte år siden.
Hun kiggede forbi her på EG for nogle uger siden, og vi skrev sammen i en tråd lidt om dengang jeg besøgte hende.
Hun kunne huske at der var noget bøvl med dørtelefonen til opgangen ved det sidste møde.
Det var ganske korrekt, blot med den forskel at bøvlet var den første gang og ikke den sidste gang ... 
Hun måtte gå ned fra lejligheden og lukke mig ind ved hoveddøren, fordi systemet ikke virkede.
Nikita har også en gang i en PB for fire-fem år siden refereret til en snak vi havde ved et besøg.

Til gengæld kunne hun ikke huske hvad hun havde på ved det sidste besøg.
Men det kunne jeg ... 

Om hun kunne huske mit ansigt hvis vi mødte hinanden i dag, er selvfølgelig en helt anden sag .. 

Susanne "legelyst" var i øvrigt den første jeg besøgte ... jeg mener det er hende @2300AM omtaler ... 
Hun var meget aktiv i SIO og i medierne dengang, omkring 2011 ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Susanne "legelyst" var i øvrigt den første jeg besøgte ... jeg mener det er hende @2300AM omtaler ... 
Hun var meget aktiv i SIO og i medierne dengang, omkring 2011 ... 

Det er lige præcis hende.

Da hun pludselig var væk, opsøgte jeg i desperation et thai-sted, som reklamerede med nurugel-massage.

Det blev en absurd oplevelse:

Jeg henvendte mig intetanende i et større forlokale, hvor nogle nydelige piger var ved at stille et spisebord op.

Efter megen snak på thai blev jeg henvist til en kvinde, som jeg i sandhedens interesse må karakterisere som værende et stykke ud over den første ungdom. Efter afklædning stod det desuden lysende klart, at det ikke kun var bryster og baller, der bulede ud på hende.

Uden at forhaste sig gik hun i gang med at lune nurugellen, men da den skulle i brug mindede den mest om klam havregrød med klumper i. Hun lagde sig dovent på mig og flyttede sig af og til en smule omkring, mens klumperne knasede.

Jeg indså, at mine penge var spildt, spurgte efter badeværelset, fik stukket et håndklæde lidt større end et lommetørklæde ud og blev dirigeret tilbage gennem forlokalet.

Her viste det sig, at det nyopstillede spisebord var taget i brug til en børnefødselsdag.

Jeg så ingen anden mulighed end at spankulere forbi, mens nogle af pigerne (stedets proffer?) smilede sødt til mig, og andre (proffernes sagesløse veninder?) betragtede mig med øjne på størrelse med tekopper.

Børnene var aldeles ligeglade, men hvis det var sket i dagens metoo-atmosfære, var jeg vel blevet buret inde for pædofili, blufærdighedskrænkelse og meget andet.

Sceneriet gentog sig, da jeg vendte tilbage efter mit tøj, og der blev også gloet hæmningsløst, da jeg - sødt smilende og fuldt påklædt - forlod etablissementet.

Jeg har ikke opsøgt nurugelmassage siden.

I min verden kan ingen konkurrere med den vidunderlige, guddommeligt sexede Susanne.

Jeg håber virkelig, det er gået hende godt, og at hun vil leve lykkeligt til sine dages ende.

Hvis nogen af jer skulle kende hende i dag, må I sende hende en meget kærlig hilsen fra

AM

Skrevet
2300AM skrev, for 16 timer siden:

Derefter åbner du øjnene og stiller dig selv spørgsmålet: ”Hvordan ville jeg helst have, at pigen reagerede ved synet af mig”.

Et nik, et smil et hej får vel ikke idyllen til at krakelere? Herude på landet hilser man på hinanden, også dem man ikke kender. Jeg hilser dog ikke først, hvis jeg spotter en gæst. Selv har jeg en stor kontaktflade, så der er ingen problemer med at blive hilst på (men sig ikke Hej Liv), hvis en gæst kun har besøgt mig en gang eller to, aner jeg ikke om det er en gæst eller en fra idrætsforeningen. Har jeg hilst på en gæst? Givet. Har Liv knaldet en fra idrætsforeningen? Jeps ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 2 timer siden:

. Har jeg hilst på en gæst? Givet. Har Liv knaldet en fra idrætsforeningen? Jeps ;) 

:D

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

Har Liv knaldet en fra idrætsforeningen? Jeps ;) 

Hun har garanteret været igennem flere idrætsforeninger. :D

Skrevet

Ja den skønne Susanne, hun skabte furore med sine billeder nøgen foran de dengang nye gobeliner på Chrborg.

Og andre vovede stunts.

Dejlig kvinde fik aldrig prøvet nuru massagen det kom først til i de sidste år.

Skrevet
Liv skrev, for 7 timer siden:

Et nik, et smil et hej får vel ikke idyllen til at krakelere? 

Kære Liv

Du beskriver en sød og dejlig verden, som jeg gerne ville leve i.

Men mine erfaringer med egne og venner/kollegaers veninder, kærester og sågar koner er, at de kan være ekstremt mistænksomme, jaloux og bitchede, når de blot tror, at nogen prøver at stjæle deres vellønnede jagtbytte fra dem.

Jeg er selv blevet ærligt og redeligt ked af nogle møgfald for ting, jeg absolut ikke havde gjort og heller ikke havde tænkt mig at gøre – i hvert fald ikke på det tidspunkt af parforholdet...

En af situationerne var, da jeg i Jylland – i min partners påsyn – tilfældigt mødte en aldeles nydelig kvindelig kollega, som jeg havde arbejdet en del sammen med i København, men som var blevet forflyttet til filialen i denne jyske by.

Jeg havde ikke set hende i flere år, så vi hilste selvfølgelig storsmilende på hinanden og var glade for gensynet.

Det var helt uskyldigt - garanteret også fra kollegaens side, for hun havde klart afvist min interesse for hende, allerede dengang i København - før starten på det aktuelle parforhold.

Alligevel kom jeg i et stærkt ubehageligt krydsforhør, da først kollegaen var ude af syne igen.

Så i mit tænkte eksempel mener jeg, at et uskyldigt smil – for slet ikke er nævne et ”Hej” – kunne gøre stor skade, når den tænkte gæst netop er ved at få held med at skabe ro på hjemmefronten.

I heldigste fald skal han så dagen efter investere i en taske med et flot logo som dannes af de sammenslyngede bogstaver YSL

Og de er kostbare.

Undlad venligst at træde i det og spørge mig, hvor jeg kender prisniveauet fra!

Herude på landet hilser man på hinanden, også dem man ikke kender. 

Jeg ved det, og det er en dejlig skik.

Når jeg færdes alene her inde i storbyen, flirter jeg da også lystigt med kvinder, hvis udstråling fanger mig – næsten uanset deres alder.

Jeg er selv forbavset over, hvor mange søde smil, der kommer tilbage den anden vej til en gammel, lettere nedslidt mandsperson – også fra piger, der er omkring halvt så gamle som mig.

Endnu har jeg ikke været ude for at blive kaldt til kammeratlig samtale på parkeringspladsen af en stor rocker-kæreste, som jeg havde overset, men jeg starter også forsigtigt og stopper straks, hvis der ikke er den ønskede respons fra pigen.

Foreløbig er det kun blevet til smil og blikke, men mer vil have mer, kære Liv, så:

Det kan være, at du en dag i supermarkedet møder en ældre herre med for stor mave og begyndende poser under øjnene, hvis få resterende hår er stærkt gråsprængte, men som sender dig hede smil og blikke, som du beredvilligt besvarer, mens du skruer din indre charmetrold op på 120-30 pct.

Hvis nævnte herre så går hen til dig og diskret siger:

”Undskyld, frøken. Jeg er ikke vant til at handle her. Ved De, hvor jeg finder afdelingen med kondomer?”

Så er du mig, du har truffet.

Har Liv knaldet en fra idrætsforeningen? Jeps ;) 

Hvad er det for en idrætsklub, du taler om – jeg overvejer at blive medlem.

Kærlig hilsen fra

AM

Skrevet
moden libertiner skrev, for 2 timer siden:

Ja den skønne Susanne, hun skabte furore med sine billeder nøgen foran de dengang nye gobeliner på Chrborg.

Og andre vovede stunts.

Dejlig kvinde fik aldrig prøvet nuru massagen det kom først til i de sidste år.

Ja, Susanne var ikke bare dejlig. Hun var også modig, hvilket blot tændte mig endnu mere.

Hvad nurugel-massagen angår, er du virkelig gået glip af noget.

Din

AM

Skrevet
2300AM skrev, for 13 timer siden:

Så i mit tænkte eksempel mener jeg, at et uskyldigt smil – for slet ikke er nævne et ”Hej” – kunne gøre stor skade, når den tænkte gæst netop er ved at få held med at skabe ro på hjemmefronten.

Hvis nogen smiler, nikker eller hilser, og det får konen til at sætte et krydsforhør i gang, så må man sige, jeg ved ikke hvem det var, måske hende nede fra cykelhandleren, måske ligner jeg en hun kender eller måske er hun typen, der smiler til alle. Hvis jeg spotter en gæst (og det sker fra tid til anden) så reagerer jeg naturligvis ikke, medmindre han gør eller vi begge er helt alene på skovstien ;) men jeg mener, at der er noget galt, hvis man ikke anerkender at mennesker har kontakt med andre mennesker dagen lang. Eller synes det er dejligt at have en partner, der gerne hilser og smiler til folk.

Skrevet
Kaspersen skrev, for 19 timer siden:

Hun har garanteret været igennem flere idrætsforeninger. :D

Hov hov, nu hentydede jeg til gæster fra min idrætsforening ;) 

Skrevet

Er der en afdeling for lagengymnastik i din idrætsforening ? Så vil jeg gerne meldes ind :-) 

Der er vist også en idrætsgren der hedder 'ballstik' :-) 

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

men jeg mener, at der er noget galt, hvis man ikke anerkender at mennesker har kontakt med andre mennesker dagen lang. Eller synes det er dejligt at have en partner, der gerne hilser og smiler til folk.

Vi er helt enige.

Men både jeg, venner og kolleger har haft problemer med kvinder, som var heftigt jaloux - også, når der absolut ikke var grund til det.

Din

AM

Skrevet
2300AM skrev, den 28.9.2022 at 21:36:

Og sødt er det i hvert fald af Jennifer at bekymre sig over, hvordan han oplevede det.

Oplevelsen sidder stadig i mig:ph34r:.. Og jeg ruller øjne og ryster på hovedet af mig selv hver gang jeg tænker på det:lol:.. Normalt er det heller ikke et problem for mig at genkende folk, men han var bare typen der ikke sagde noget som helst, og hvor vi egentlig ikke havde haft tid til smalltalk hvilket som regel er det der sætter sig i min hukommelse:ph34r:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 27.9.2022 at 09:08:

Jeg oplevede en gang under smalltalk efter endt tid følgende scenarie:

Mig: har du så lang vej hjem? 

Gæst: ja jeg skal helt til Århus

Mig: Ej ja det noget af en tur.. Så skulle du da have besøgt mig i Hadsten igår i stedet for

Gæst: Det gjorde jeg også.......... 

Siden da har jeg virkelig gjort mig umage også for at huske ansigter jeg måske kun har set en enkel gang.. Aldrig har jeg følt mig så pinlig berørt, og jeg havde så forfærdelig ondt af gæsten der bare må have følt sig som hø altså.. Jeg græmmer mig stadig.. 

Hold nu kæft det skægt, måske ikke for ham, men for os andre 

tak for at  dele 

• 2 weeks later...
Skrevet
PiaV skrev, den 27.9.2022 at 11:49:

Hvis begge parter er alene ser jeg ingen problemer i at man lige gir et smil eller nik. Hvis en af parterne er sammen med andre så ignorer man bare hinanden.

Knus Pia 

Enig og dog.. 

Man ved jo ikke hvor tæt på eller langt væk den som den anden, måske  er sammen med, er

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.