Hop til indhold

Hvordan vi reagerer...?

Featured Replies

Skrevet

Hej hej ;)

Lige en nysgerrig tanke, der har strejfet mig et par gange. Det er endnu ikke hændt mig selv, men hvordan reagerer man egentlig hvis man støder på en GP, på gaden, i det offentlige rum, som man har været involveret med? Og for den sags skyld omvendt - altså fra GP'ens side? For manges vedkommende vil det sikkert være uhensigtsmæssigt og potentielt stille én i en vanskelig situation, at hilse, og blive hilst på. Muligvis også for GP.

Men er der et uskrevet kodeks, man i miljøet er indforstået med aht. diskretion? Vil samtidig nødig være uhøflig eller disrespektfuld overfor GP'en.

Beklager på forhånd hvis emnet findes irrelevant hos modtager, eller har været oppe før - jeg er blot nysgerrig, og er egentlig blot usikker på egen reaktion.

Kom gerne med jeres tanker og erfaringer :)

Skrevet

"Hej Lone :)....Lone?.....Hey!....LONE!..

..wtf...LUDEEEEER!!!!" - anbefales ikke :ph34r::lol::lol:

Skrevet

På din side af “bordet” bør du forholde dig yderst diskret, og måske smile, hvis i får øjenkontakt. Ikke noget med at udvise den vilde gensynsglæde eller “tak for sidst”. Man kan jo ikke vide, hvem gp-en evt følges med, og du kan komme til at bringe hende i forlegenhed.

Jeg tror, at de fleste gpere vil udvise den samme diskretion. 

Jeg mødte for en del år siden selveste Chantall på strøget. Hun gav mig et stort smil, som jeg gengældte. En gestus som vi begge kunne have forklaret os ud af, tænker jeg.

Mødte Kimora i en forretning. Vi lurede noget på hinanden, fordi vi havde set hinanden før. Vi havde dog aldrig været sammen, desværre. Hende ville jeg gerne have truffet vandret, inden hun stoppede.

Andre vil måske mene noget andet. 

L

Skrevet

For 40 år siden mødte jeg min ynglingsluder (dengang mener jeg det hed sådan. Glædespige var, mig bekendt et gammeldags udtryk) på gågaden. Hun var sammen med en veninde, og jeg så lige igennem hende. Senere nævnte hun at jeg åbenbart ikke kunne genkende hende med tøj på.

I dag håber jeg, ikke lige at blive nødt til at skulle ind på eet bestemt værtshus, fordi jeg engang kendte ejeren lidt :)

Skrevet

Diskretion er altid en dyd.

I sex deklubberne er det en stående regel at hvad der sker i klubben bliver i klubben.

Jeg lever efter samme regel fsva GPer.

Så med mindre jeg er på aftalt date så kender jeg dem ikke udenfor deres arbejdssted. Et smil på gaden til en kvinde der smiler kan man altid tillade sig.

Er jeg på date har jeg en forklaring parat skulle nogen spørge. :-)

Men jeg har da mødt kolleger både i klubberne og luskende rundt og vente på at få adgang til en populær dame.

I de situationer kendte vi ikke hinanden :-)

Skrevet

Diskretion.

Mit problem vil nok være at jeg vil grave min hukommelse for at lure hvor jeg dog har set hende før.

Skrevet

Ksn du sige...distrektion 100%.  Begge veje.

Har kun krammet mine faste thaimassører på selve stedet aldrig udenfor.

Hvad man laver bag lukket døre er distrektion en dyd.

Min værste opleve var en polsk pige midt 20erne jeg havde bollet med 5 gange som jeg mødte i byen hvor hun bagte på mig og hev hen mod wcet og ville kneppe. Ikke en fed oplevelse da ens venner står og drikker og råber af os...kærester...din nye kone..bol hende...måtte be hende smutte da hun var stangstiv...hvis jeg havde været alene hvad jeg nok bollet hende på wcet da jeg var ret vild med hendes krop og sex.

Thja de andre skulle bare vide.....

Skrevet

Man ser lige gennem hinanden ... så bliver gensynsglæden endnu større næste gang

Redigeret af ChristianX

Skrevet

Jeg hilser ikke på mine kunder i offentligt rum og forventer/ønsker det heller ikke den anden vej. Men det er så også nævnt på min hjemmeside. Så alle kender spillereglerne.

Men med mindre Man har besøgt mig ekstremt mange gange vil jeg 99,9% sikkert heller ikke genkende Jer ude i en mængde af andre mennesker. 
Jeg (og andre gp’ere) ser utroligt mange forskellige ansigter hver dag. Så tænker ikke jeg et den eneste der ikke kan genkende/huske alle.

Skrevet
kasperbo skrev, for 7 timer siden:

men hvordan reagerer man egentlig hvis man støder på en GP

man reagerer nøjagtigt som man ville, hvis man ser en person man aldrig har mødt før. Det er dårlig stil andet. 100% diskretion er påkrævet af begge. Det ligger helt naturligt i situationen.

Skrevet

Kommer nok an på så meget. Jeg har mødt nogle, hvor der ingen reaktion var overhovedet, nogle hvor der ingen reaktion var, men så en sms tikkede ind senere med et "hej, hyggeligt at se dig tidligere", nogle med et lille smil, og et par enkelte hvor vi hilste og talte som var vi gamle venner.

Øjenkontakt til liiige at anskue stemningen, er nok ingen dårlig idé. Er der ingen øjenkontakt, er det jo også et tegn: hold dig for dig selv....

Skrevet

Gode og kloge svar fra alle til TS - selv havde jeg for 25 år siden fornøjelsen af at møde Linda fra Rødovrevej i Metro Cash and Carry i Glostrup jeg ænsede hende ikke, min bror som jeg var i Metro med bemærkere st hun rødmede da hun så på mig og brormand spurgte hvorfor blev hun flov da hun så dig - mit svar var det ved jeg da ikke måske hun syntes jeg var lækker, min regel er at jeg kun kender GP når vi er sammen i hendes profession (hendes banehalvdel) på fællesveje kender vi ikke hinanden. Bum

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 8 timer siden:

Jeg hilser ikke på mine kunder i offentligt rum og forventer/ønsker det heller ikke den anden vej. Men det er så også nævnt på min hjemmeside. Så alle kender spillereglerne.

Men med mindre Man har besøgt mig ekstremt mange gange vil jeg 99,9% sikkert heller ikke genkende Jer ude i en mængde af andre mennesker. 
Jeg (og andre gp’ere) ser utroligt mange forskellige ansigter hver dag. Så tænker ikke jeg et den eneste der ikke kan genkende/huske alle.

Jeg oplevede en gang under smalltalk efter endt tid følgende scenarie:

Mig: har du så lang vej hjem? 

Gæst: ja jeg skal helt til Århus

Mig: Ej ja det noget af en tur.. Så skulle du da have besøgt mig i Hadsten igår i stedet for

Gæst: Det gjorde jeg også.......... 

Siden da har jeg virkelig gjort mig umage også for at huske ansigter jeg måske kun har set en enkel gang.. Aldrig har jeg følt mig så pinlig berørt, og jeg havde så forfærdelig ondt af gæsten der bare må have følt sig som hø altså.. Jeg græmmer mig stadig.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg oplevede en gang under smalltalk efter endt tid følgende scenarie:

Mig: Ej ja det noget af en tur.. Så skulle du da have besøgt mig i Hadsten igår i stedet for

Du skylder mig hermed et nyt tastatur. Læste dit indlæg, mens jeg sad med morgenkaffen, og havde lige taget en slurk. Tastaturet druknede, væggen har brune kaffepletter, og jeg er nødt til at vaske morgenkåben idag...

Damn you, @JenniferRomantica, Damn you for wasting coffee!!!

/Francois

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er færdig!!! :lol::lol::lol::lol:

Stakkels mand..

Skrevet

Der tog han godt nok røven på dig :-)

Det sagde han da bare for sjov.

Det kunne jeg da finde på. :-)

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
kasperbo skrev, for 14 timer siden:

Hej hej ;)

Lige en nysgerrig tanke, der har strejfet mig et par gange. Det er endnu ikke hændt mig selv, men hvordan reagerer man egentlig hvis man støder på en GP, på gaden, i det offentlige rum, som man har været involveret med? Og for den sags skyld omvendt - altså fra GP'ens side? For manges vedkommende vil det sikkert være uhensigtsmæssigt og potentielt stille én i en vanskelig situation, at hilse, og blive hilst på. Muligvis også for GP.

Men er der et uskrevet kodeks, man i miljøet er indforstået med aht. diskretion? Vil samtidig nødig være uhøflig eller disrespektfuld overfor GP'en.

Beklager på forhånd hvis emnet findes irrelevant hos modtager, eller har været oppe før - jeg er blot nysgerrig, og er egentlig blot usikker på egen reaktion.

Kom gerne med jeres tanker og erfaringer :)

Hvis begge parter er alene ser jeg ingen problemer i at man lige gir et smil eller nik. Hvis en af parterne er sammen med andre så ignorer man bare hinanden.

Knus Pia 

Skrevet

De fleste af de piger, jeg har besøgt, tror jeg slet ikke jeg ville genkende.
Ikke fordi jeg ikke husker dem - for det gør jeg - men jeg ville ikke kunne kende ansigtet.

Nu har jeg så også grøn stær, så jeg har tunnelsyn, og er også generelt ret distræt ..
Så mange af mine bekendte siger, de kan gå lige forbi mig og hilse uden jeg reagerer ... 
Men de ved det - så det tager de ikke så nøje.

Ellers ville jeg sige, det er meget situationsafhængig ... 
Een pige, jeg besøger, har jeg drukket kaffe med på en café her i byen hvor jeg bor, og hvor hun også har en base ... 
Det er overhovedet ikke noget problem, for nogen af os ... 
Vi er så også begge singler ... 

Min erfaring er, at jeg skal være sammen med en person tre-fire gange før jeg genkender ansigtet ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Det kan nu også blive en anelse akavet. Jeg besøgte for flere år siden en GP. Da hun åbnede døren, viste det sig at det var et familiemedlem, ja altså gift med min fætter - jeg sank engang og fik fremstammet, jeg tror vi glemmer alt efter god morgen. 
Hun mente ikke det var noget problem, og fik mig hevet indenfor, for hun mente det så mærkeligt ud, at jeg stod der og lignede 3. Generations indavl.

Efter lidt kaffe gik besøget nu også meget godt, men til næste familiefest var jeg nu lidt skeptisk, skæbnen ville at jeg fik hende til bords. Jeg nævnte ordet diskretion, og hun svarede at det gik begge veje, og vi jo havde ligemeget på hinanden.

Senere da snak og musik alligevel var så høj at vi kunne konversere uforstyrret overraskede hun mig nu igen, da jeg fik spurgt til om hun havde fortalt fætter noget. Nej han ved ikke engang jeg er GP, han tror stadig alle indtægterne kommer fra mit salg af Tupperware, hvilket jo også giver mange friaftner. 
Vi smiler stadig til hinanden, når vi mødes, men jeg har ikke besøgt hende.

BR

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Ja ok, ups, det forhindrer mit bookingsystem og noter i kalenderen så at jeg kunne komme ud for. Heldigvis. ;)

Skrevet

Har prøvet det to gange.

Den ene gang var over køledisken i føtex. Det blev til et smil og lille nik. Hun var der i øvrigt med sin datter.

Den anden gang (med en anden GP end første gang)var hos den lokale købmand. Ikke en vild stor butik, men hun smilede og sagde hej, og vinkede også til mig. Så jeg gav hende en krammer og vi fik en lille sluder. Heldigvis var der ingen jeg kendte i butikken. Og indehaveren som jeg kender havde heldigvis travlt.

Skrevet

Jeg har ikke prøvet det. Men vil nok bare nikke diskret, smile lidt eller gå direkte forbi. 

Diskretion, Det går jo begge veje. 

Skrevet

Tusind tak for alle jeres inputs. Det er spændende at læse med, og høre alle jeres tanker og erfaringer. 

Som nævnt i mit indledende skriv, har jeg endnu tilgode at stå i situationen, men er efterhånden af den overbevisning jeg, som @tvr beskriver, lure stemningen an, muligvis respektfuld ignorere, men ellers et uskyldigt nik og smil, hvis det giver mening i situationen.

Virkelig mange gode pointer - både de komiske (tak for et godt grin @JenniferRomantica :lol:), men i sandhed også de mere seriøse - Tak :)

Skrevet

De par gange det er sket så er det typisk øjenkontakt og et smil. Nogle gange lidt small talk, hvis hun tager føretrøjen.

En gang endt på samme kursus med en på hendes dag job. Der blev vi nød til at tage en hurtig snak om hvordan vi klarede det.

En gang stødt på en til en fest, der endte vi med at gå tidligt og så knalde.

Den mest spøjse var dog en udenlandsk pige, der da hun kom tilbage til Danmark fik bolle adresse i min opgang. Det blev til et par hyggelig uger, med fælles madlavning og et par film aftener. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.