Hop til indhold

Recommended Posts

Uden jeg kunne finde nogle anmeldelser på Ally, tog jeg chancen og bestilte tid.

jeg blev noget overrasket over stedet, det er åbenbart en helt ny lokation og med en toplækker indretning (har aldrig set noget magen til), spabad, rent, flere rum med bad og vist også noget der kunne se ud til at der også udføres fodbehandling eller lign. Jeg så ihvertfald en fodbads-stol på vej ud..

Ally er en charmerende, frisk pige der udførte en fantastisk god og dybdegående massage, det har hun virkelig prøvet før!! Hvad angår det bagefter så virker hun meget ny i faget, men dog lærenem.

Hvis man er til en topmodel som er hardcore indenfor det seksuelle, så skal man nok kigge andre steder.

Stedet: 12/10 (Helt nyt og en vild indretning)

Pigen: 7/10 (Charmerende)

Massage: 10/10 (wow, det kan hun bare)

https://annoncelight.dk/showad/352814

Fedt at se at udvalget i Vejle vokser :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cocoa skrev, den 24.9.2022 at 14:29:

Uden jeg kunne finde nogle anmeldelser på Ally, tog jeg chancen og bestilte tid.

jeg blev noget overrasket over stedet, det er åbenbart en helt ny lokation og med en toplækker indretning (har aldrig set noget magen til), spabad, rent, flere rum med bad og vist også noget der kunne se ud til at der også udføres fodbehandling eller lign. Jeg så ihvertfald en fodbads-stol på vej ud..

Ally er en charmerende, frisk pige der udførte en fantastisk god og dybdegående massage, det har hun virkelig prøvet før!! Hvad angår det bagefter så virker hun meget ny i faget, men dog lærenem.

Hvis man er til en topmodel som er hardcore indenfor det seksuelle, så skal man nok kigge andre steder.

Stedet: 12/10 (Helt nyt og en vild indretning)

Pigen: 7/10 (Charmerende)

Massage: 10/10 (wow, det kan hun bare)

https://annoncelight.dk/showad/352814

Fedt at se at udvalget i Vejle vokser :-)

Hvordan ser hun ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo afhængig af øjet der ser, det er en individuel sag, tænker jeg..

i mine øjne har hun et naturligt udseende, men mit primære fokus er hendes massage, som hun er virkelig god til.

du må lægge et besøg forbi og vurdere selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ally kom vist hurtigt tilbage til Vejle.

Har besøgt hende i dag og jeg kan kun bekræfte at hun er fantastisk god til thai massage. Og så tilbyder hun forskellige lækre olier du kan vælge imellem - ikke prøvet før.

Stedet på havnefronten overstiger alt hvad jeg har oplevet andetsteds - hvor har man sit private luksus badeværelse ?
Jeg begrænsede dette første besøg til 60 min massage + HJ - og prisen var yderst rimelig. Der blev bestemt ikke snydt med tiden og til min overraskelse kom Ally efterfølgende ind i badet og sæbede mig ind - så føler man sig jo så som en konge.

Som afslutning fik jeg en kop kaffe i alrummet og vi fik snakket lidt om stort og småt.

Ally er en rigtig sød og imødekommende pige med en fin krop (udfra det jeg kunne se).

Jeg har absolut intet at udsætte på besøget og kan kun på det varmeste anbefale hende såfremt massagen er en vigtig del af besøget (FP kan jeg selvsagt endnu ikke udtale mig om).

Lidt inden jul rejser hun til Thailand - så hun “slipper” ikke for genbesøg af mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Route66 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg begrænsede dette første besøg til 60 min massage + HJ - og prisen var yderst rimelig. Der blev bestemt ikke snydt med tiden og til 

Lyder lækkert.  Gad vide om sådan et sted ikke også har en alm webside?

Hvad var den rimelige pris? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Niskanen - da annoncen ikke giver adresse/klinik eller pris synes jeg ikke jeg bør videregive dette.

Men SMS blot til Ally’s nummer så får du hurtig svar på dine spørgsmål. Jeg skrev på engelsk og fik svar på engelsk - måske går det også på dansk da det er en “chef” der svarer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften

Var forbi forleden. Havde egentligt ønsket at besøge en anden pige men der var desværre optaget. 

Ringede på annoncen og fik en ok hurtig aftale. 

Waoooo den klinik er LÆKKER. Aldrig har jeg oplevet så flot en klinik. Er stadig væk blæst bagover. 

Det er pigen på annoncen du møder. Fin massage og fællesbad efterfølgende. Under sexen leverede hun på bedste vis men jeg var nok ikke selv helt på toppen efter en lang uge, så det blev derefter. Hun har lidt den der ti hi attitude. Men en sød pige. 

Men igen stedet slår alt hvad jeg har set i branchen. 

8000 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.  Er der nogen der kan give en mere præcis beskrivelse af Ally. Alder? Højde? Kropsbygning? Silikone? Tatoo? Ar efter kejsersnit? Det er jo ikke meget hun selv skriver.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er kvinde. Måske + 35

Der er ingen ar, tattoo eller silikone på denne kvinde.

Billeder i annoncen er hende. 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 2 timer siden:

Hun er kvinde. Måske + 35

Der er ingen ar, tattoo eller silikone på denne kvinde.

Billeder i annoncen er hende. 

8000

Mange tak. Hun lyder jo dejlig. Må se at få besøgt hende i løbet af ugen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg atter besøgt Ally og noget tyder på at flere har fået øje for dette fantastik fornemme nye sted hvor alt fungerer.

SMS blev hurtig besvaret af koordinatoren (skriv bedst på engelsk for at undgå google translate forviklinger - det danske er på nuværende tidspunkt noget begrænset).

Ally tog venligt imod og anviste det flotte rum. Spurgte om man ønskede bad (i ens tilhørende eget luksus badeværelse).

Jeg forklarede hende jeg igen ønskede hendes gode massage + HJ men at jeg her 2.gang ønskede en helkropsmassage der inkluderede en god omgang af det “allerhelligste”. (det med en enkelt pirrende nosseberøring under massagen er blevet for lidt til mig). Det opfattede hun meget vel og hun gjorde det rigtig godt. Derudover spurgte jeg om hun også ville smide tøjet  - den lille kjole røg under massagen og resten under det udmærkede HJ hvor jeg tillod mig at gramse lidt efter at have sagt “OK to touch a bit”  uden et “No”.  Ally har en fin krop med silikonefri babser og uden en eneste tatovering - lige min stil. 

Betalingen var først efterfølgende og hun bad kun om et meget beskedent ekstra 
beløb for at smide kludene. Som i næsten kan høre var jeg igen meget tilfreds med besøget. 

Som jeg har forstået konceptet skal det være og forblive et meget velordnet og fint sted hvor man kan få kvalitetsmassage suppleret med gængse sexuelle ydelser (om ønsket). 
Da ydelserne vil blive udført af skiftende massører kan det være forskelligt i hvilket segment de brillierer mest. Men det burde aktuel annonce så også forklare lidt.

Jeg synes det er prisværdigt at vi nu har fået dette alternativ i Vejle. Indtil videre kan jeg kun anbefale Ally og stedet.

Håber andre har/får samme opfattelse så stedet kan komme rigtig godt fra start.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også prøvet spabadsbehandling med Ally, sååå lækkert..

Der er bare noget helt specielt over at blive forkælet og taget hånd om, og så i disse luxuriøse faciliteter, det bliver ikke sidste gang jeg skal prøve det. eneste minus er at jeg bookede for kort tid (1 time), jeg vil høre næste gang om 1.5 time er muligt.

Ally har en helt fin og naturlig krop, og skaber en god stemning. 
Det er lige mig.

gentagelse? Ja da..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cocoa m.fl.

90 min med Spa er overhovedet ikke noget problem - eller rettere det ligefrem anbefales af stedet. Og forståeligt - man skal da lige have mulighed for også at nyde det hele.

Når du vælger hele pakken inkl spa er den extra 1/2 time kun 300kr oveni 1 time prisen som jeg forstod det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Route66 skrev, den 26.11.2022 at 12:57:

Cocoa m.fl.

90 min med Spa er overhovedet ikke noget problem - eller rettere det ligefrem anbefales af stedet. Og forståeligt - man skal da lige have mulighed for også at nyde det hele.

Når du vælger hele pakken inkl spa er den extra 1/2 time kun 300kr oveni 1 time prisen som jeg forstod det.

Hvad koster sådan et Spa hygge ved dem/ hende 2000 eller mere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare spørg på nummeret - plejer at svare hurtigt.

Tror du måske endda kan få en anelse byttepenge på dine 2000. Men hun rejser snart hjem - er der vist nok kun en lille uge mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om der kommer en afløser for Ally. 
Er blevet lidt afhængig af god massage hvor man ikke nødvendigvis behøver at købe sex. 
En venlig tanke til Ally for god service og meget dygtig massage. 
Ryggen er i god stand nu og mangler egentlig bare en til at holde det ved lige. 
Hvis der er mulighed for lidt ekstra en gang i mellem er det ok ellers kan man jo finde det mange andre stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncen der linkes til øverst i tråden er aktiv nu…. Nogen der har været forbi for nyligt og kan sige noget om det er samme Ally, eller om kvaliteten af massagen stadig er tip top?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...