Guest JensenDK Skrevet 21. September, 2022 (edited) Er det normalt at man kommer I pigen eller skal man komme på kroppen? Skal man aftale det inden ? (bruger selvf kondom) Redigeret 21. September, 2022 af JensenDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 21. September, 2022 Hvor har du lyst til at komme? Der er ingen regler, så følg din lyst. Personligt nyder jeg at komme i munden på pigen, eller i missen/måsen. Det sidste sker dog ikke hos gp’erne da jeg har svært ved at komme med kondom på. Men er olie-handjob kan også være fantastisk. Nogle nyder at komme på brysterne eller i ansigtet på pigen - det siger dog ikke mig noget. Så vi er vidt forskellige allesammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JensenDK Skrevet 21. September, 2022 ok tak for svar, jeg troede måske at de ville have man skulle trække sig ud inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 21. September, 2022 Der, hvor pigen tillader det. Optimalt er naturligvis dybt i fissen uden gummi. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. September, 2022 JensenDK skrev, for 21 minutter siden: ok tak for svar, jeg troede måske at de ville have man skulle trække sig ud inden Det er helt almindeligt at komme i pigen med gummi, men spørg den aktuelle pige, især hvis du har andre ønsker, at komme på brysterne fx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JensenDK Skrevet 21. September, 2022 nøddehaven skrev, for 20 minutter siden: uden gummi. uha det tør jeg sgu ik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 892 Skrevet 21. September, 2022 Personligt aftaler jeg det altid med pigen inden vi starter - jeg vil føle det lidt trist, lige før jeg er ved at komme - at jeg der skal spørge om jeg evt. må komme i munden - og hun siger nej også for pigens skyld, at hun skal tage stilling til det i de sidste sekunder, jeg oplever en mere naturlig overgang, ved det er aftalt, ofte nyder pigen at dyrke sex, og hun ved hvad hun skal gøre til sidst - ofte bliver det også naturligt at hun selv gør det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 21. September, 2022 Søger som regel efter piger der tilbyder megafransk evt med slug, men tænder mest på deepthroat hvor jeg må komme dybt i pigens hals 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 21. September, 2022 Det har desværre ingen betydning hvor jeg ønsker at komme, for det ender altid på væggen alligevel. Hvis jeg sigter på munden - ups den væg var temmelig langt fra munden. Hvis jeg sigter på brysterne - så rinder det snart ned ad væggen. Den eneste måde ikke at ødelægge væggene for pigerne, er at komme inde i dem. Og det er jo for al del helt ok. Men nogen gang kunne det være sjovt at kunne vælge noget andet end misen eller væggen. Det er jo god stil at spørge hvor man må komme, men jeg har stadig tilbage at høfligt spørge væggen hvis man må komme på den. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mega Skrevet 21. September, 2022 Kim 0240 skrev, 1 time siden: Søger som regel efter piger der tilbyder megafransk evt med slug, men tænder mest på deepthroat hvor jeg må komme dybt i pigens hals Hej Kim, en del piger tilbyder jo mega fransk, nogle af dem tilbyder med slug, men kan du give et par links til piger som tilbyder orgasme dybt i halsen på dem, mens de bliver deep throatet? jeg er desvære endnu ikke stødt på piger som tilbyder dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 21. September, 2022 Mega skrev, for 5 minutter siden: Hej Kim, en del piger tilbyder jo mega fransk, nogle af dem tilbyder med slug, men kan du give et par links til piger som tilbyder orgasme dybt i halsen på dem, mens de bliver deep throatet? jeg er desvære endnu ikke stødt på piger som tilbyder dette Desværre ikke, hende jeg besøger lige pt tager ikke imod nye kunder og hende der var i horsens er ikke længere aktiv ligesom nemtøsen desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FlotFyrKbh Skrevet 22. September, 2022 jeg kommer i håret på dem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 22. September, 2022 FlotFyrKbh skrev, for 12 minutter siden: jeg kommer i håret på dem . Sikker på de er helt vilde med.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 22. September, 2022 Personligt er mit foretrukne kommested dybt i fissen på min øjeblikkelige sexpartner. At mærke sammentrækningerne i minitimeren mens man kan mærke den fyldte fisse omkring ham er sexens salt for mig. At alt det andet også gerne må være med (kemi, gensidig lyst, intelligens, osv) gør bare at sexen og orgasmen bliver en transcendal oplevelse. Ved sexfester er det boget andet. Her handler det om at vi pikke skal give hende alt det vi kan, så alle nyder det. Her får jeg glæde og lyst ved at se kneppefællerne være liderlige efter hende. jeg knepper altid selv med kondom, men synes creampiegangbang på film er vildt frækt. Nå heldigvis er der udsigt til en forlænget weekend med en del dejlig sex. 1-1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 22. September, 2022 (edited) JensenDK skrev, for 12 timer siden: Er det normalt at man kommer I pigen eller skal man komme på kroppen? Skal man aftale det inden ? (bruger selvf kondom) Hvis det er med kondom, må du regel komme overalt Redigeret 22. September, 2022 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 22. September, 2022 Oppe i hende. For mig en no brainer, heldigt nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 23. September, 2022 For mit vedkommende , så tænder jeg på at se selve udløsningen når jeg kommer dertil , så jeg ville klart foretrække på bryst , hals eller ansigt , men kan godt lokkes til munden hvis hun altså vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 24. September, 2022 På hendes støvler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. September, 2022 I ansigtet, hals eller i munden… Hvis førstnævnte bliver det ofte til at noget af det ender op i håret. Og ved et par anledninger også op i næsen, men det tog heldigvis pigerne med godt humør… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. September, 2022 Mega skrev, den 21.9.2022 at 23:58: Hej Kim, en del piger tilbyder jo mega fransk, nogle af dem tilbyder med slug, men kan du give et par links til piger som tilbyder orgasme dybt i halsen på dem, mens de bliver deep throatet? jeg er desvære endnu ikke stødt på piger som tilbyder dette Hvor i landet er du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mega Skrevet 26. September, 2022 lucullusb skrev, for 17 timer siden: Hvor i landet er du? København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 29. September, 2022 Vil sige det meste af tiden kommer jeg oppe med kondom. Har forinden smset skrevet alle mine behov og forspurgt omkring ikke ydelser GPer ikke ønsker. Ved frem møde gennem taler vi omkring ønsker og behov så alt er aftalt uden overraskelser for begge partner. Har dog oplevet at det intense sex udløser nye behov under acten både lyst og nyprøvelser sammen tricket af lyst og accept af partner. Min vildeste oplevelse var da jeg møde min ex thaikæreste på klinik og vor kemi bare klicked sammen for vildt. Massage udløste at hun massagede mig og omvendt. Sexen med kondom endte ud som GFE uden og begge huler blev brugt flittig op og begge analt og orale. Da vi viste dette førte til mere lod vi begge os rive med og boede sammen i ca 1 år. De nye lyster blev åbnet op for som jeg aldrig før havde oplevet med nogen og gode ting opstår... Nogen beordre sperm over brysterne, i munden med slug og over fisse/numsehulet eller ansigtet. Vigtigtheden er aftale hvad i gør før i gør nået. Kim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 21. December, 2022 Er pigen til udem vil ofte komme i fissen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders The Man 16 Skrevet 21. December, 2022 Jeg bruger altid gardinerne på klinikken til det sidste, det giver sådan en god stemning! Jeg ved godt pigen skriger efter mere mere og peger på hendes fisse, men der er nu noget med bordel gardiner. Eller bare tørre pikken af i dem bagefter, og jeg kan som regel se, der er andre der har haft samme lyst. Jeg kan også li at lægge mit tyggegummi, i rækken sammen med de tidligere kunders i vindueskarmen. Og jeg får helt rejsning på når jeg går på bordel-badeværelset og kan lugte at en tidligere gæst, har brugt badeværelse måtten til at afmærke sit domæne, Så må jeg jo også overrisle den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 21. December, 2022 Jeg kommer mest i sydsjælland men også i København. Jeg kommer der hvor pikken nu er når jeg er ved at komme. Min faste er meget fokuseret på at jeg kommer, og hun elsker at få det overalt på sin krop. Det er endnu ikke lykkedes mig at være der når hun har pikken i munden men jeg er overbevist om at hun tager det der også. Håber så hun vil snowball'e Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg