Hop til indhold

Faldende priser ?

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er egentlig ligeglad med hvad deres evt indkomst havde været hvis de var i deres eget hjemland.. Det tænker jeg også de danske håndværkere er.. Det har ikke betydning og burde ikke have betydning for prisen i Danmark.. Nu ved jeg jo ikke hvad du arbejder med men jeg tænker din timeløn også er højere i Danmark end den havde været hvis du boede og arbejdede i Polen som et eksempel.. Så måske burde du gå til chefen og sige du egentlig gerne bare vil have en "polsk aflønning".. Så kan du jo kører til polen og handle dine dagligvarer.. Jeg køber stadig mine i Danmark og forventer en dansk aflønning da det er der jeg arbejder.. 

Ja jeg arbejder kun 5 dage.. Jeg ved ikke hvor du vil hen med det.? Egentlig har jeg samlet mine gæster på få dage i stedet for at betale udgifter for flere dage.. Eksempel: jeg tager på vagt 3 dage.. Jeg har udgifter for alle 3 dage men mine gæster spreder sig ud over de 3 dage.. Så I stedet for at have 4 gæster på en dag og en gang udgifter så har jeg 2 gæster den ene dag og en på hver af de andre vagter.. Det betyder jeg faktisk har tilbragt tid med de to gæster "gratis" eller rettere for at bare betale udgifterne.. Faktisk giver det kun et lille overskud den første dag.. Det er sku da tosset.. Så dit eksempel med flere dage giver bare en større udgift og en evt prisstigning for at selv en enkel gæst kan give et lille overskud.. 

Og hvis du virkelig føler du få det samme for 1000 kr så skal du bare gøre det.. Så det nemlig slet ikke dig jeg appellerer til:P.. Det lyder også som om du har det super fint med at støtte kummerlige vilkår med piger der ikke aner deres egne priser og som arbejder i døgndrift.. Igen ikke nogen jeg ønsker at appellerer til.. Bare fordi "det er bedre end hvad de kommer fra" gør det jo ikke okay at udnytte dem som mutter åbenbart gør, og jeg vil vove at påstår man som gæst måske heller ikke burde være så villig til at støtte sådan et foretagende.. Men det bare mit eget moralske kodeks der muligvis er for højt.. Jeg ville have svært ved at føle mig som en velgører hvilket det lidt lyder til du selv føler du er sådan lidt ala "jamen den stakkels pige havde haft det slemmere hvis jeg ikke lige kom og udnyttede situationen".. Men havde hun nu også det.? Eller havde manglende gæster gjort mutter blev nødt til at ændre fremgangsmåde.?

Du "appellerer" da til mig i den grad -helt vildt;-) Og jeg bliver mere og mere bekræftet i, at sådan en indstilling som din, og den måde du skriver på til andre -er mit liv alt alt for kort til, at have noget som helst med sådan nogen at gøre... -det er ganske simpelt spild af tid -for du har absolut intet at bidrage med, som man kan bruge til noget som helst. Og sidst men ikke mindst, at nogen kan finde på at "støtte sådan et foretagende" som dit fatter man jo ikke -men de må jo gøre det af medlidenhed et eller andet sted...

• Svar 73
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det kan næsten kun være udenlandske piger der er snak om.. Jeg har selv også bemærket det.. Måske det er fordi politiet har været ekstra OBS siden selfie banden blev snuppet.. Så for at få mest muligt

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er egentlig ligeglad med hvad deres evt indkomst havde været hvis de var i deres eget hjemland.. Det tænker jeg også de danske håndværkere er.. Det har ikke betydning og burde ikke have betydning

• Formodentlig fordi efterspørgslen falder da kunderne bliver væk. Mange er ramt på økonomien for tiden, og det her marked er et af de første der påvirkes fordi ydelsen relativt let kan fravælges af kun

Skrevet
Møffe skrev, for 36 minutter siden:

Du "appellerer" da til mig i den grad -helt vildt;-) Og jeg bliver mere og mere bekræftet i, at sådan en indstilling som din, og den måde du skriver på til andre -er mit liv alt alt for kort til, at have noget som helst med sådan nogen at gøre... -det er ganske simpelt spild af tid -for du har absolut intet at bidrage med, som man kan bruge til noget som helst. Og sidst men ikke mindst, at nogen kan finde på at "støtte sådan et foretagende" som dit fatter man jo ikke -men de må jo gøre det af medlidenhed et eller andet sted...

Nu var det jo sjovt nok dig der startede med at kommenterer på min kommentar:lol:..

Skrevet

Selvfølgelig vil priserne på gp’ere, thai osv falde i den nærmeste tid. 
Dem der ikke regulerer deres priser, vil i modsat fald opleve et fald i besøg, og forventeligt måske endda et fald på trods af en pris regulering.
Upåagtet, er langt de flestes økonomi påvirket af en inflation der ikke har været højere i over 40 år og en helt reel energi krise. 
I det lys skærer de fleste ind til benet og luksus er det første der ryger på porten. Jeg samler bl.a. på ure, og her har særligt de sidste mdr vist kraftige fald i priserne på det grå marked, som ellers over de seneste år har haft stigninger hvor selv de vildeste aktier ikke har kunnet følge med. 
Har et vennepar med varmepumpe, de kigger på en stigning fra ca 25.000 til lige under 100…. Om året.
Boligpriserne stagnerer  
Alle tegn er der….

At der så er piger der vil (stædigt) holde fast og måske endda sætte prisen op, vil bare være undtagelsen der bekræfter reglen. 

Der vil altid være et marked, men alle vil se sig nødsaget til passe bedre på mønterne… det kan blive så slemt at man bliver nødsaget til at nøjes med at knalde kæresten….:D

Så slemt bliver det heldigvis ikke her….

Skrevet
pacer skrev, for 3 timer siden:

Tror min egen motivation ville falde en del hvis jeg pludselig skulle arbejde for 30% mindre i samme job, 

Ja, men kan du reelt sammenligne på den måde? Var der masser af kunder til normalprisen, så var der jo ikke grund til at overveje en prisnedsættelse.

Jeg ved ikke, hvor økonomisk klemte man er rundt omkring på klinikkerne og blandt GPerne, men hvis der kommer meget få eller ingen kunder, vil mange nok føle sig nødsaget til at reagere på den ene eller anden måde. Og logikken på kort sigt vil måske pege på, at en kunde til 1000 kr/time (eller en anden lavere pris end normalt) er bedre end ingen kunde.

Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad det så medfører på den lidt længere bane. Kommer der nok ekstra nye kunder ind? Der skal mindst komme så mange ekstra, at det mere end modsvarer den rabat på fx 500 kr, som de trofaste stamkunder (som ville komme uanset prisen) jo så også får. Medfører de lavere priser, at der kommer flere besøg end før (men til samme omsætning i kr som før)? Så kan det være et spørgsmål, om pigen kan holde til det (@JenniferRomanticas argument). Vil det på et senere tidspunkt være muligt at hæve priserne igen til det gamle niveau uden at kunderne forsvinder, nye som gamle?

Det kan synes ret nemt for os mænd at have firkantede holdninger til, hvad klinikker og GPer bør gøre i forhold til deres prissætning. Virkeligheden fra pigernes og klinikkernes side i en periode med øgede udgifter og måske et vigende antal gæster ser noget mere kompliceret ud.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Ja, men kan du reelt sammenligne på den måde? Var der masser af kunder til normalprisen, så var der jo ikke grund til at overveje en prisnedsættelse.

Næh det kan man nok ikke.

Er man selvstændig murer og der ingen kunder er sætter man også prisen ned for at få lidt at lave - det er måske nok en bedre sammenligning.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Jeg er egentlig ligeglad med hvad deres evt indkomst havde været hvis de var i deres eget hjemland.. Det tænker jeg også de danske håndværkere er.. Det har ikke betydning og burde ikke have betydning for prisen i Danmark.. Nu ved jeg jo ikke hvad du arbejder med men jeg tænker din timeløn også er højere i Danmark end den havde været hvis du boede og arbejdede i Polen som et eksempel.. Så måske burde du gå til chefen og sige du egentlig gerne bare vil have en "polsk aflønning".. Så kan du jo kører til polen og handle dine dagligvarer.. Jeg køber stadig mine i Danmark og forventer en dansk aflønning da det er der jeg arbejder.. 

Ja jeg arbejder kun 5 dage.. Jeg ved ikke hvor du vil hen med det.? Egentlig har jeg samlet mine gæster på få dage i stedet for at betale udgifter for flere dage.. Eksempel: jeg tager på vagt 3 dage.. Jeg har udgifter for alle 3 dage men mine gæster spreder sig ud over de 3 dage.. Så I stedet for at have 4 gæster på en dag og en gang udgifter så har jeg 2 gæster den ene dag og en på hver af de andre vagter.. Det betyder jeg faktisk har tilbragt tid med de to gæster "gratis" eller rettere for at bare betale udgifterne.. Faktisk giver det kun et lille overskud den første dag.. Det er sku da tosset.. Så dit eksempel med flere dage giver bare en større udgift og en evt prisstigning for at selv en enkel gæst kan give et lille overskud.. 

Og hvis du virkelig føler du få det samme for 1000 kr så skal du bare gøre det.. Så det nemlig slet ikke dig jeg appellerer til.. Det lyder også som om du har det super fint med at støtte kummerlige vilkår med piger der ikke aner deres egne priser og som arbejder i døgndrift.. Igen ikke nogen jeg ønsker at appellerer til.. Bare fordi "det er bedre end hvad de kommer fra" gør det jo ikke okay at udnytte dem som mutter åbenbart gør, og jeg vil vove at påstår man som gæst måske heller ikke burde være så villig til at støtte sådan et foretagende.. Men det bare mit eget moralske kodeks der muligvis er for højt.. Jeg ville have svært ved at føle mig som en velgører hvilket det lidt lyder til du selv føler du er sådan lidt ala "jamen den stakkels pige havde haft det slemmere hvis jeg ikke lige kom og udnyttede situationen".. Men havde hun nu også det.? Eller havde manglende gæster gjort mutter blev nødt til at ændre fremgangsmåde.?

I som gæster har faktisk en kæmpe betydning for pigernes vilkår.. I kunne ændre sååå mange ting.. Men det betyder jo også man skal være villig til at risikerer at priserne stiger hos de piger der er at finde i lavprissegmentet.. Guderne forbyde det da.. 

Dette er ikke en diskussion om du er 1800kr værd men en diskussion om indkomst og hvad man kal bruge penge på.

Nu ved jeg jo ikke hvor mange udgifter du har når du arbejder men jeg vil stadig sige at danske piger er i den dyre ende af GP industrien, jeg bor selv i Storbritannien store dele af året, men arbejder også når jeg er hjemme i DK, og der er det kun de exclusive der ligger på £150(1280kr) og op efter resten er på £100-120 (850-1022kr) (vi tjener også mindre i UK men kald det 1000-1200kr og det og det går næsten op. 

Jeg vil gerne besøge danske piger som hovedregel men jeg arbejder for det offentlige og der ligger min timeløn på 144kr, så går der omkring 50% på skatter så 72kr i timen giver 25 timers arbejde for at tilbringe en enkelt time med dig og da jeg antager du betaler skat så går der jo selvfølgelig 50% for dig også, så det tager dig 2 timer at tjene hvaf jeg tjener på 25 timer. Vi skal ikke diskutere hvem af os der er den klogeste her med hensyn at finde det best betalte job. 

Du har udgifter selvfølgelig men det har jeg jo også på mit arbejde, dine er lidt dyrere men du kan også trække dem fra i skat. 

Så er der extras, skal du kysse, hvis en dansk kvinde overhovedet tilbyder det, så skal der lige 200kr oveni det 3 timer mere arbejde, blow uden, nogen tager 500 mere for det samme for anal. Igen dette er kun et kig på prisen ikke om value for pengene eller om det er de penge værd.

Så en dejlig time med en lækker dansk kvinde kan komme op og koste 3000kr (42 timers arbejde) eller hvis man vælger en udlandsk dame samme tur kan koste 2000kr (28 timers arbejde). 

Er alle udlandske piger misbrugt og arbejder for en alfons, nej, tager det lidt tid at sortere i dem og finde dem der ser ud til at være selvstændige.. Ja men så har man også en lækker oplevelse bagefter. 

Jeg benytter mig i øjeblikket mest af massage med extra og der kan jeg sige at det er de samme piger jeg møder, de bor i Danmark og de arbejder fast på de massage klinikker jeg besøger. Og de ser ud til at kunne lide deres arbejde bedre end jeg kan mit. Men det ville jeg måske også hvis jeg vidste jeg skulle bruge de næste 10min på at have en slikke mig mellem benene og jeg nyder det :P.

Har da heldigvis mødt en dansk GP der ikke var i den helt dyre ende og vi er idag venner der mødes udenfor GP verden så de findes så kan da kun sige at det var bookingen værd i tidernes morgen. 

Men får at afslutte så håber jeg du kan se hvordan priserne kan have en stor effekt og endnu mere i disse dage hvor folk skal til at tænke på spare op til vinteren.

Vi alle tjener mindre også GP piger, hvis du hæver priserne fordi du gerne vil have den samme indkomst gå ind på opsparingen hver måned så tjener du lige pludselig mere end du gjorde før i en tid hvor alle andre tjener mindre og de fleste har så måske ikke penge til at besøge de danske GPer.

Skrevet
VildeViking skrev, for 2 timer siden:

Dette er ikke en diskussion om du er 1800kr værd men en diskussion om indkomst og hvad man kal bruge penge på.

Nu ved jeg jo ikke hvor mange udgifter du har når du arbejder men jeg vil stadig sige at danske piger er i den dyre ende af GP industrien, jeg bor selv i Storbritannien store dele af året, men arbejder også når jeg er hjemme i DK, og der er det kun de exclusive der ligger på £150(1280kr) og op efter resten er på £100-120 (850-1022kr) (vi tjener også mindre i UK men kald det 1000-1200kr og det og det går næsten op. 

Jeg vil gerne besøge danske piger som hovedregel men jeg arbejder for det offentlige og der ligger min timeløn på 144kr, så går der omkring 50% på skatter så 72kr i timen giver 25 timers arbejde for at tilbringe en enkelt time med dig og da jeg antager du betaler skat så går der jo selvfølgelig 50% for dig også, så det tager dig 2 timer at tjene hvaf jeg tjener på 25 timer. Vi skal ikke diskutere hvem af os der er den klogeste her med hensyn at finde det best betalte job. 

Du har udgifter selvfølgelig men det har jeg jo også på mit arbejde, dine er lidt dyrere men du kan også trække dem fra i skat. 

Så er der extras, skal du kysse, hvis en dansk kvinde overhovedet tilbyder det, så skal der lige 200kr oveni det 3 timer mere arbejde, blow uden, nogen tager 500 mere for det samme for anal. Igen dette er kun et kig på prisen ikke om value for pengene eller om det er de penge værd.

Så en dejlig time med en lækker dansk kvinde kan komme op og koste 3000kr (42 timers arbejde) eller hvis man vælger en udlandsk dame samme tur kan koste 2000kr (28 timers arbejde). 

Er alle udlandske piger misbrugt og arbejder for en alfons, nej, tager det lidt tid at sortere i dem og finde dem der ser ud til at være selvstændige.. Ja men så har man også en lækker oplevelse bagefter. 

Jeg benytter mig i øjeblikket mest af massage med extra og der kan jeg sige at det er de samme piger jeg møder, de bor i Danmark og de arbejder fast på de massage klinikker jeg besøger. Og de ser ud til at kunne lide deres arbejde bedre end jeg kan mit. Men det ville jeg måske også hvis jeg vidste jeg skulle bruge de næste 10min på at have en slikke mig mellem benene og jeg nyder det :P.

Har da heldigvis mødt en dansk GP der ikke var i den helt dyre ende og vi er idag venner der mødes udenfor GP verden så de findes så kan da kun sige at det var bookingen værd i tidernes morgen. 

Men får at afslutte så håber jeg du kan se hvordan priserne kan have en stor effekt og endnu mere i disse dage hvor folk skal til at tænke på spare op til vinteren.

Vi alle tjener mindre også GP piger, hvis du hæver priserne fordi du gerne vil have den samme indkomst gå ind på opsparingen hver måned så tjener du lige pludselig mere end du gjorde før i en tid hvor alle andre tjener mindre og de fleste har så måske ikke penge til at besøge de danske GPer.

Min pris er nu engang en samlet pris.. Der er kun en ekstra ydelse jeg tilbyder.. Det er langt fra noget alle bestiller.. 

Jeg er helt med på at min timeløn er høj også i dansk standart:ph34r:.. Jeg forventer eller håber heller ikke på at kunne lave det samme under en recession som når der er højvande i den danske økonomi.. Jeg ved også bare at et prisfald simpelthen ikke er givtigt for mig hverken mentalt eller fysisk.. Så må jeg jo ligesom alle andre i Danmark spinke og sparer

Skrevet
Kubrick skrev, for 9 timer siden:

Selvfølgelig vil priserne på gp’ere, thai osv falde i den nærmeste tid. 
Dem der ikke regulerer deres priser, vil i modsat fald opleve et fald i besøg, og forventeligt måske endda et fald på trods af en pris regulering.
Upåagtet, er langt de flestes økonomi påvirket af en inflation der ikke har været højere i over 40 år og en helt reel energi krise. 
I det lys skærer de fleste ind til benet og luksus er det første der ryger på porten. Jeg samler bl.a. på ure, og her har særligt de sidste mdr vist kraftige fald i priserne på det grå marked, som ellers over de seneste år har haft stigninger hvor selv de vildeste aktier ikke har kunnet følge med. 
Har et vennepar med varmepumpe, de kigger på en stigning fra ca 25.000 til lige under 100…. Om året.
Boligpriserne stagnerer  
Alle tegn er der….

At der så er piger der vil (stædigt) holde fast og måske endda sætte prisen op, vil bare være undtagelsen der bekræfter reglen. 

Der vil altid være et marked, men alle vil se sig nødsaget til passe bedre på mønterne… det kan blive så slemt at man bliver nødsaget til at nøjes med at knalde kæresten….:D

Så slemt bliver det heldigvis ikke her….

Jeg tror ikke det er en " selvfølge" at de vil falde. 

For det kommer jo også an på hvilket segment der tales om

Hos gp der har prostitution som hoved indtægt og er afhængig af den indkomst, vil de måske sætte priserne ned. Men det er da kun hvis der mangler kunder. Umiddelbart er dette ikke mit indtryk. 

For gp som har prostitution som bi indtægt og ikke er afhængig af indtægten - ja tror jeg ikke prisen falder. 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror ikke det er en " selvfølge" at de vil falde. 

For det kommer jo også an på hvilket segment der tales om

Hos gp der har prostitution som hoved indtægt og er afhængig af den indkomst, vil de måske sætte priserne ned. Men det er da kun hvis der mangler kunder. 

For gp som har prostitution som bi indtægt og ikke er afhængig af indtægten - ja tror jeg ikke prisen falder. 

Men der vil komme til at mangle kunder… det er præcis det der kommer til at ske. 
Selv den mest stædige, som kun bi-jobber som GP, vil på et tidspunkt blive ramt af ensomheden….

Selvfølgelig vil man kunne finde dem, der har faste kunder, arbejder hjemmefra/på kundens hotel osv osv, der ikke bliver lige så påvirket…. Men generelt i branchen kan I, ligesom i så mange andre brancher, forberede jer på nedgang…

Skrevet
  • Author

Udbuddet af GP ere er virkeligt stort. Branchen tiltrækker mange golddiggere og lykkeriddere som går efter den hurtige gevinst. Hvis de har måske bare 2 kunder på en dag til 1500 kr. Ja så gir det en skattefri dagsløn på 3000 kroner dvs. En skattefri månedsløn på mindst 90000 kroner. Lykkeridderne gør brug af falske billeder og lover ydelser i deres annoncer ,som de ikke levere. Mange kunder fanges i deres spind hver dag, desværre. 

Skrevet
Kubrick skrev, for 1 minut siden:

Men der vil komme til at mangle kunder… det er præcis det der kommer til at ske. 
Selv den mest stædige, som kun bi-jobber som GP, vil på et tidspunkt blive ramt af ensomheden….

Selvfølgelig vil man kunne finde dem, der har faste kunder, arbejder hjemmefra/på kundens hotel osv osv, der ikke bliver lige så påvirket…. Men generelt i branchen kan I, ligesom i så mange andre brancher, forberede jer på nedgang…

Altså nu taler jeg så kun for mig selv men jeg kan ihvertfald ikke mærke nogen forskel i indtjening. Og henvendelser er der flere end jeg kan nå at besvare. 

Ved ikke rigtig hvad du mener med ensom? 

Mener du at gp er ensomme hvis de ikke har kunder? 

Skrevet
cassanova skrev, for 46 minutter siden:

Udbuddet af GP ere er virkeligt stort. Branchen tiltrækker mange golddiggere og lykkeriddere som går efter den hurtige gevinst. Hvis de har måske bare 2 kunder på en dag til 1500 kr. Ja så gir det en skattefri dagsløn på 3000 kroner dvs. En skattefri månedsløn på mindst 90000 kroner. Lykkeridderne gør brug af falske billeder og lover ydelser i deres annoncer ,som de ikke levere. Mange kunder fanges i deres spind hver dag, desværre. 

Minus de 1000 kr (gennemsnitspris) til huset/værelset man lejer, de 1500 kr man har brugt på annoncering, de 500 kr man har brugt på kondomer/makeup/undertøj, transporten (for mig omkring de 500 kr hver gang) til og fra stedet, madudgiften på en 2-300 kr (fordi man ikke bare kan lave maden sådan et sted) OG de 500 kr til telefondamen (hvis man ikke kommer over det normalt fastsatte beløb og udløser bonus).. Det bare de udgifter jeg lige kan komme i tanke om hurtigt.. Der sikkert flere, men de er nok trivielle.. 

Oog så der jo nogen af os der betaler skat.. Det vil sige det vel ca er 15/1600 kr der er den reelle indtægt INDEN udgifterne er betalt.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 8 timer siden:

Altså nu taler jeg så kun for mig selv men jeg kan ihvertfald ikke mærke nogen forskel i indtjening. Og henvendelser er der flere end jeg kan nå at besvare. 

Ved ikke rigtig hvad du mener med ensom? 

Mener du at gp er ensomme hvis de ikke har kunder? 

Ensom i overført betydning…. 
Jeg mener at der skal næppe mange stille dage til før at man så småt vil begynde at frygte for sin indtjening og kigge på hvad der kan gøres…. 
Som flere andre argumentere for. Det er alt andet end lige bedre at have 2 x 1500 i stedet for 1 x 2000…. 
Jeg skriver bare at selv den vildeste gude gp, tror jeg, kommer til at mærke vor tids største finans/energi krise…. 
Hvis du ikke gør, så er alt jo godt… ihverfald endnu….

Skrevet
Pianistinden skrev, for 23 timer siden:

Den eneste fobi jeg har, er mod højder så med mindre en udenlandsk GP'er beder mig hjælpe med at skifte tag på hendes hus, så har jeg ikke noget imod hende :lol:.

Går du så ikke i stiletter? 
Undskyld, jeg kunne altså ikke lade være! :lol:

Skrevet

Om priserne er faldet eller ej, det ved jeg ikke, men jeg har ikke råd til så mange besøg som tidligere grundet den nuværende økonomi krise, og tror mange alm borger med middel indtægter har det på samme måde som jeg , så tror mange af pigerne ikke har så mange kunder som før , så ville jeg også sænke prisen hvis det var mig, men alligevel forstår jeg også dem som ikke gør det, da det er deres krop og sjæl de sælger .

Skrevet
warmgun skrev, for 7 minutter siden:

Går du så ikke i stiletter? 
Undskyld, jeg kunne altså ikke lade være! :lol:

Aldrig! :lol:

Ville også ligne en nyfødt kalv hvis jeg trådte i sådant et par :D

Skrevet
Pianistinden skrev, for 4 minutter siden:

Aldrig! :lol:

Ville også ligne en nyfødt kalv hvis jeg trådte i sådant et par :D

Jeg ser det for mig…

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Minus de 1000 kr (gennemsnitspris) til huset/værelset man lejer, de 1500 kr man har brugt på annoncering, de 500 kr man har brugt på kondomer/makeup/undertøj, transporten (for mig omkring de 500 kr hver gang) til og fra stedet, madudgiften på en 2-300 kr (fordi man ikke bare kan lave maden sådan et sted) OG de 500 kr til telefondamen (hvis man ikke kommer over det normalt fastsatte beløb og udløser bonus).. Det bare de udgifter jeg lige kan komme i tanke om hurtigt.. Der sikkert flere, men de er nok trivielle.. 

Oog så der jo nogen af os der betaler skat.. Det vil sige det vel ca er 15/1600 kr der er den reelle indtægt INDEN udgifterne er betalt.. 

Er der ikke tastefejl ved annonceringens pris ?

Jeg kan heller ikke regne det ud til der blev 15/1600 tilbage.     Skulle vel forstås udfra anden bruger der lavede et eksempel på 2 kunder i snit pr dag a 1500 kr.     Hvis de listede udgifter som du angiver, så da meget mindre indtægt end det du ender med at angive.  

Og på forhånd sorry, men kan af natur ikke lade være med at nørde når jeg ser der er nogle ting der ikke stemmer.   Og skal siges jeg bestemt er på din side, med de fordomme der desværre også findes blandt os kunder, med dem der tror i kan tjene så sindsygt meget, har ingen udgifter og tror i kan arbejde 30 dage om måneden.    Det er godt de ting  bliver modsvaret.

På den anden side så viser det her også, at de såkaldte udenlandske alfonser næppe er så sindsygt grådige som der også findes en herskende tro om.   Hvis en udenlandsk mellemmand tager måske 50 % eller mere for, for at "hjælpe" nogle fra Østeuropa herop, så fylder han næppe heller sine lommer med ren fortjeneste.   Men skal modsvare de udgifter du her nævner (minus skat) og derudover udgifter til rekruttering,  rejseudgifter og ophold og mad til dem under opholdet.    

Og ikke fordi jeg vil forsvare mellemmænd eller alfonser.   Men det er tit ikke helt så sort hvidt som flertallet bilder dig ind.

Det kan godt være at 90-95 % af de udenlandske GP´ere har mellemmænd/alfonser (sikkert ikke let for dem selv at finde ud af at rejse helt herop og komme ind på markedet i DK) men de aller fleste sikkert gør det frivilligt.   Simpelthen trods de skal betale flere udgifter for at operere i Danmark, alligevel har en meget højere  fortjenesten end de ville have derhjemme.   Læs jeg skal tilfældigvis til Polen nu, et naboland til os, der ligger en timepris ofte på ikke mere end omkring 200 sloty som svarer til 350 kr.  Er det fordi de bliver underbetalt i Polen ?  Nej leveomkostningerne er tilsvarende så meget lavere i forhold til i Danmark.   Men for en polak der arbejder i Danmark, der vil de naturlig kunne tage en mindre pris end en dansk GP der jo bor og lever i Danmark, og må betale de meget højere leveomkostninger vi har.

Ps skal dog siges timeprisen er på vej op i Polen for GP´ere.   De oplever endnu større inflation end vi har i Danmark.   Der har det altså ikke medført lavere pris på GP¨ere som nogle gætter på det ville i Danmark.    Tværtimod de har valgt at sætte prisen lidt op, nu deres almindelige dagligvarer koster mere.

Når alt kommer til alt, så udbud og efterspørgsel.     Personligt tror jeg ikke på priserne på GP´erne går ned.   Men godt være der vil være lidt mindre efterspørgsel. 

Redigeret af ZEUS

Skrevet

Der er en stor udskiftning selv på kendte steder, det må være tegn på lav indtjening eller er det andre årsager ?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Der skal godt nok kneppes meget for at man skal bruge 500 kr på kondomer. Og undertøjet kan vel bruges mere end en gang. Desuden kan du jo trække alle dine udgifter fra i skat.  Og du glemte at fortælle at du indeholder 25% moms af alle indtægter. Desuden er dine transportudgifter og madudgifter uvedkommende; Vi der ikke er prostituerede betaler selv vores mad, og en sammenklap med leverpostej og spegedreng koster ikke 2-300, og vi betaler også selv vores transport.

Så alt i alt hænger dine eksempler ikke sammen. Som selvstændig med bogføring, og moms og skat, burde det være en smal sag for dig at fortælle om din dækningsgrad og overskudsgrad hvis du virkelig ønsker at vi kunder skal forstå hvorfor dine priser er rimelige. Men måske er det ikke det, der er dit ærinde?

Redigeret af wag

Skrevet
wag skrev, for 2 minutter siden:

...burde det være en smal sag for dig at fortælle om din dækningsgrad og overskudsgrad hvis du virkelig ønsker at vi kunder skal forstå hvorfor dine priser er rimelige.

Det er ikke @JenniferRomantica som skal forklare om priserne er rimelige, det klarer alle hendes kunder for hende.

Og så al denne evindelige snak om priser. Gang på gang - og efter min mening - alt, alt for tit dukker snakken op priserne. Alle mulige prøver at overbevise os om "logikken" i at når alting stiger, så falder prisen for besøg hos GP. Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er økonom, men hvad er det for en økonomisk bobbel som GP'ere skulle leve i, hvis det forholder sig sådan at netop dette marked ikke følger resten af verdens inflation. Nej svar ikke, for jeg orker ikke flere der koger suppen tyndere på dette emne.

Det koster at få underholdning, og personlig underholdning i den her kaliber, koster naturligvis kassen. Det ville da være dejligt at have råd til både morgen- og aftendyt, men hvis ikke vi har råd, så må vi skære ned i besøgene. Det gælder for så vidt både for øl og fisse som for hornmusik.

Skrevet

Ja jeg undrer mig også over denne evindelige spekulation i priser. Hvorfor man lige tror at gp priser falder når alt andet stiger beror vist mere på ønsketænkning. Man ønsker at prisen falder så man kan få billig fisse. :P

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
ZEUS skrev, for 4 timer siden:

Læs jeg skal tilfældigvis til Polen nu, et naboland til os, der ligger en timepris ofte på ikke mere end omkring 200 sloty som svarer til 350 kr.  Er det fordi de bliver underbetalt i Polen ?  Nej leveomkostningerne er tilsvarende så meget lavere i forhold til i Danmark.   

Må Man spørger hvad for en branche du tænker på i Danmark til en time pris på 350kr i timen? Jeg er selv ufaglært men selv mine kollegaer som er pædagoger og SSAer for ikke 350 i timen end ikke på en søndag tror jeg så kunne være man skulle flytte til Polen så.

Pædagoger ligger i den i gennemsnit på omkring 200kr i timen og de sidste tal jeg kan finde på gennemsnit danskeren ligger på 300kr i timen med en månedsløn på 44.500kr om måneden. Timelønnen har jeg taget ved at at sige (44.500/4) /37. Så hvis en polsk gennemsnits løn ligger på 350kr så har de det sku godt B)

Men jeg gætter på at det er indenfor et bestemt fag du snakker om? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Ja jeg undrer mig også over denne evindelige spekulation i priser. Hvorfor man lige tror at gp priser falder når alt andet stiger beror vist mere på ønsketænkning. Man ønsker at prisen falder så man kan få billig fisse. :P

Selvfølgelig vil alle have billigere fisse, vi vil som udgangspunkt altid have billigere alt. 

Men lige med angår sex industrien så er det et underholdningsfag (har et pro navn men kan ikke lige huske det) det betyder at hvis folk skal spare så er det her det ofte sker hvis ikke først så hurtigt, det er hvad logikken siger men tallene siger ofte lidt andet og det er at der er få nydelser folk tillader sig selv lidt længere og det er først når de ikke har råd til det længere at de stopper og der ligger sex industrien også under ligesom alkohol og gambling de følger en forsinket kurve.

Så når folk siger at I GPer skal forvente en nedsat efterspørgsel så ligger det i den forventning.

Der er ikke nogen der siger at en GPer ikke også skal betale mere for at leve ligesom alle andre men da I arbejder med en ydelse der ikke er noget man ikke kan "leve uden" så kommer der måske en tid hvor i må kigge på hvordan i lave penge og en lættere nedsat pris kan betyde flere kunder der så tilsammen betyder at i stadig for mindre end før men kan betale regningerne. 

Men det kommer jo helt and på hver GPs clientele, dem der har den normale dansker med en gennemsnitligs løn på 300kr i timen, de ser nok et dyk i bookinger hvis krisen bliver ved. Dem der er heldige nok til at have folk med 500kr og op i timen, de ser nok ikke de store ændringer. 

Jeg kender folk med 900kr i timen og de kigger selvfølgelig også på deres elregninger og ser dem stige mere end de kan lide, men hvad det i virkeligheden betyder for dem er at de ikke kan sætte så mange penge til side som før. De kan stadig have det sjovt uden at det berører dem sønderligt. 

Skrevet
VildeViking skrev, for 46 minutter siden:

Må Man spørger hvad for en branche du tænker på i Danmark til en time pris på 350kr i timen? Jeg er selv ufaglært men selv mine kollegaer som er pædagoger og SSAer for ikke 350 i timen end ikke på en søndag tror jeg så kunne være man skulle flytte til Polen så.

Pædagoger ligger i den i gennemsnit på omkring 200kr i timen og de sidste tal jeg kan finde på gennemsnit danskeren ligger på 300kr i timen med en månedsløn på 44.500kr om måneden. Timelønnen har jeg taget ved at at sige (44.500/4) /37. Så hvis en polsk gennemsnits løn ligger på 350kr så har de det sku godt B)

Men jeg gætter på at det er indenfor et bestemt fag du snakker om? 

Tror du misforstår meget, eller ville du bare misforstå ? :) 

Når jeg skrev timepris så var det hvad en GP i Polen ofte skriver er hendes timepris.   Og ja det er for et besøg hos hende 1 time inclusiv sex.

Nu ved jeg ikke om det var som du vitterligt misforstod det jeg skrev eller ironi ? Bruger selv meget ironi i dagliglivet, men  specielt på skrift så være svært at vide det.    Hvis ironi og du syntes en timeløn på 350 kr for en GP er høj, da en håndværker i Polen sikkert kun får måske 50-70 kr i timen, så bare igen gentage at den timeløn jo ikke kun indeholder den løn hun får, men er inclusiv de udgifter hun har som erhvervsdrivende.           Som en referance dertil så kunne man tage en dansk dansk håndværker som måske får 200 kr i timen.  Men virksomhedslønnen du som kunde skal betale er mindst 500 kr plus moms.

Redigeret af ZEUS

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.