Hop til indhold

Betyder hårfarven noget ved valg af GP?

Featured Replies

Skrevet

God formiddag folkens.

Jeg er lige rendt over en tråd på forsiden hvor en gæst er betænkelig hed at besøge en GP som både er højere end ham OG rødhåret og beskriver at han aldrig har været sammen med en rødhåret..

Det får mig til at spekulere:

Vælger i jeres GP ud fra hårfarve? Og hvad med højden? Må hun være højere end dig?

Er der noget om at blondiner har det sjovere og rødhårede er temperamentsfulde?

Kom frisk :D

• Svar 81
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg gjorde mig de samme tanker som en anden nævnte, før jeg farvede mit hår postkasserødt.. Sådan lidt "vil mine stamgæster synes det er fedt".. Jeg gør mig de samme tanker omkring at få fikset bryste

• Helt enig. Dog er jeg selv helt 'ekset' med små, naturlige bryster - helst max størelse D ...  De små personlige træk det "uperfekte", er netop dét der tænder, så det gør næsten fysisk ondt på mig

Postede billeder

Skrevet

Hårfarven er komplet ligegyldig, det er kvinden jeg søger

Men Rødt hår er dejligt :-)

Skrevet

Jeg fravælger ægte rødhårede, mest pga de ofte er for blege i huden, til min smag.

Højden ikke højere end mig, helst lavere.:)

Skrevet

Hver hårfarve sin charme, dog fravælger jeg gråhårede, højden er ikke helt ligegyldig,  op til min egen høje plus 5/10 cm accepteres - 

Nice day

Bødlen

Skrevet

Hårfarven betyder ikke det store, men har en fetisch ( i øjeblikket) for helt korthårede GP'er.

Højden derimod, der foretrækker jeg helt slanke piger på max 1,65, om hun er 21 eller 55 betyder ikke det store...:wub: Selvom det bedste sex jeg nogensinde har fået, er af en "stor" pige på 1,85 :mrgreen:

Skrevet
sweetstone skrev, for 19 minutter siden:

Jeg fravælger ægte rødhårede, mest pga de ofte er for blege i huden, til min smag.

:lol: ja med ægte rødt hår følger porcelæns huden også :lol:

Skrevet

Jeg ville absolut tilvælge en rødhåret - især hvis det er ægte :D Men farvet er også ok.......

Som en anden skriver er den eneste farve jeg umiddelbart ville fravælge gråt - bortset fra hvis det er den "silver" som har været så populær for kvinderne at blive farvet i, også de yngre generationer.

Højde betyder mindre, dog må hun ikke være overvægtig eller buttet, foretrækker slanke kvinder

Skrevet
Pianistinden skrev, for 13 minutter siden:

Vælger i jeres GP ud fra hårfarve?

Som regel ikke. Og så alligevel måske lidt, for jeg har da taget mig selv i at tænke “jeg gad godt snart hygge mig med en blondine” eller “Wow, en pige med gnistrende øjne og flot sort hår ville være fantastisk nu” og tilsvarende. Så det veksler lidt, hvilken hårfarve, jeg har præference for. Men ligesom med alt andet udseende, så indgår hårfarven i det samlede indtryk, så når valget skal træffes, er der mange ting, som spiller ind. Også hårfarve.

Ratata skrev, for 5 minutter siden:

har en fetisch ( i øjeblikket) for helt korthårede GP'er.

Helt fair, så optager vi ikke hinandens piger. En pige med en kort drengeagtig frisure er et ret stort turn-off for mig. Men sådan er vi jo forskellige i vores ønsker.

Pianistinden skrev, for 23 minutter siden:

Og hvad med højden? Må hun være højere end dig?

Har vist stadig til gode at være sammen med en pige på mere end 175 cm i højden, både inden for købesex og privat. Måske et ubevidst fravalg? Er kvinden høj, fx 180 cm, skal hun for mig helst være rimelig slank med lange stænger. Ellers kan alene fremtoningen virke mere dominerende/fyldig end godt er i forhold til min lyst til hende. Men igen, man skal aldrig sige aldrig, for det er det samlede indtryk, som gør udslaget.

Skrevet
sweetstone skrev, for 31 minutter siden:

Jeg vælger de rødhårede af samme grund som du fravælger dem. Men der er vi jo så forskellige. :-) Meeen... De ÆGTE rødhåret er nu ret svære at finde. Det er kun lykkedes mig en gang og er I sindsyge en omgang jeg fik. Da hun var færdig med mig måtte jeg bare værsgo at fortsætte med hende. Hun var virkelig fabelagtig. Desværre så jeg hende aldrig igen.

Højden? Højere kvinder end mig hænger vist ikke på træerne. Har endnu aldrig mødt en. Fik jeg chancen og hun faldt i min smag ville jeg da overveje gevaldigt om hun ikke skulle have et besøg af mig. :-P 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Helt fair, så optager vi ikke hinandens piger. En pige med en kort drengeagtig frisure er et ret stort turn-off for mig. Men sådan er vi jo forskellige i vores ønsker.

Det skal du nok ikke regne med, så mange er der ikke med kort hår...:mrgreen:

Skrevet
Ratata skrev, for 4 minutter siden:

Det skal du nok ikke regne med, så mange er der ikke med kort hår...:mrgreen:

1654083290_1-boomba-club-p-short-hair-xx

Skrevet
Ratata skrev, for 4 minutter siden:

1654083290_1-boomba-club-p-short-hair-xx

Oh la la :wub:

Skrevet

Hverken hårfarve, hårlængde eller højde er noget jeg kigger efter. Lige så frækt det er at knalde med en man kan have i lommen, lige så frækt er det at blive viklet ind i et par lange stænger eller at knalde med en der er høj nok til man kan stå op.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Højden? Højere kvinder end mig hænger vist ikke på træerne. Har endnu aldrig mødt en. Fik jeg chancen og hun faldt i min smag ville jeg da overveje gevaldigt om hun ikke skulle have et besøg af mig. :-P 

Er det dig de kalder High Tower ude i byen? ;):D

Skrevet

Min preferencer inden for det andet køn går ikke så meget på hårfarve og længde. Jeg er tilfreds, hvis bare personen har hår. Tænder ikke på skaldede kvinder ...og så alligevel. Har set kvinder, som var kronragede og enormt smukke på trods af dette. Elsker diversitet, så håret betyder ikke det store.b065880ab28aac4c52db7c6ead32cbf4.thumb.jpeg.a3c127002d1d6e83601aa2371922f509.jpeg

Højden betyder vel ikke noget når man ligger ned, men har en mærkelig fornemmelse i kroppen, når jeg går sammen med en høj kvinde - specielt hvis det er hånd i hånd. på trods af min alder føler jeg mig som en lille skoledreng og måske også lidt underdanig.

Vil helst have en på samme højde eller mindre, og gerne lidt mere slank end mig selv, men kommer den rette kvinde, bliver alle mine preferencer nok nulstillet, for det indre spiller den største rolle for mig, også når vi snakker inden for GP verdenen. Er der ingen kemi og respekt, så er alt andet ligegyldigt, men er der kemi og respekt, er alt det andet også ligegyldigt.  

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

En pige med en kort drengeagtig frisure er et ret stort turn-off for mig.

Kort hår behøver ikke være drengeagtigt, der er masser af smarte korthårsfrisurer til piger. Selv var jeg helt korthåret, da jeg begyndte som Liv, nu er det langt, der er kunder til begge dele. Og mange vælger kvinden frem for frisure, hårfarve mv. 

Sjovt nok har to af herrerne i denne tråd besøgt mig tilsyneladende uden at opdage, at jeg faktisk er rødhåret, dog i en lysere udgave og uden porcelænshuden ;) Der findes også knaldrødhårede med så mange fregner, at de fremstår brune, det er så heller ikke mig, desværre.

Skrevet
Liv skrev, for 18 minutter siden:

Sjovt nok har to af herrerne i denne tråd besøgt mig tilsyneladende uden at opdage, at jeg faktisk er rødhåret, dog i en lysere udgave og uden porcelænshuden ;) Der findes også knaldrødhårede med så mange fregner, at de fremstår brune, det er så heller ikke mig, desværre.

:wub: 

Skrevet

Hverken hårfarven eller højden spiller nogen rolle for mig, foretrækker dog slanke piger der er en del yngre end mig og bare missen er glat så er jeg tilfreds. Hader hår i maden. Har selv været gift med en ægte rødhåret og jo sexen var da ok men hun var ikke vildere en så mange andre.

Skrevet

Interesant emne :)

Har en teenagedatter der går højt op i sit udseende og egentligt også gerne ville blande sig i mors. Hun spørger ofte må jeg ikke farve dit hår. Indtil videre har svaret altid været nej. Jeg vil ikke ændre for meget på mit udseende af hensyn til mit job. 
Man er jo blevet valgt ud fra nogen kriterier. Det som tiltrækker netop de kunder som besøger en. Og udseendet er en stor faktor i hvad som tænder den enkelte mand. 
Men måske det slet ikke ville have så store konsekvenser at eksperimentere lidt. Føler lige tråden. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 20 minutter siden:

Interesant emne :)

Har en teenagedatter der går højt op i sit udseende og egentligt også gerne ville blande sig i mors. Hun spørger ofte må jeg ikke farve dit hår. Indtil videre har svaret altid været nej. Jeg vil ikke ændre for meget på mit udseende af hensyn til mit job. 
Man er jo blevet valgt ud fra nogen kriterier. Det som tiltrækker netop de kunder som besøger en. Og udseendet er en stor faktor i hvad som tænder den enkelte mand. 
Men måske det slet ikke ville have så store konsekvenser at eksperimentere lidt. Føler lige tråden. 

Oh dear teenagere :D.

Man kan ikke se mit hår på nogle af mine billeder, så jeg synes det er sjovt at hører hvad panelet siger :).

Jeg troede faktisk at de fleste mænd var til laaaaaangt hår og det har jeg bare slet ikke, men de gæster jeg har haft har komplimenteret mit korte hår og en enkelt har spurgt til fregnerne for ja jeg er en af "dem". Dem med porcelæns hud og fregner nogle steder på kroppen :P

Skrevet

Må sige jeg tænder på både langt og kort hår, farver har ingen betydning for mig.

Bare GP er sød og dejlig, det går jeg efter.

Så de GP der har udtalt sig i denne tråd, har min fulde opmærksomhed :D

Skrevet
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

God formiddag folkens.

Jeg er lige rendt over en tråd på forsiden hvor en gæst er betænkelig hed at besøge en GP som både er højere end ham OG rødhåret og beskriver at han aldrig har været sammen med en rødhåret..

(…)

Er der noget om at blondiner har det sjovere og rødhårede er temperamentsfulde?

Kom frisk :D

Er hårfarven ikke underordnet? Så længe hun er en cool tøs? Tror de fleste tænker, piger har langt hår, men alt er ligesom tilladt. Man siger, at gingers (rødhårede) ikke har nogen sjæl, men det er sgu da i hvert fald løgn. Gingers, mørkhårede og blondiner. De kan bare komme an. Så længe de er cool. Og tak for et fint indlæg ;)

Skrevet
Mister12 skrev, for 9 minutter siden:

Må sige jeg tænder på både langt og kort hår, farver har ingen betydning for mig.

Bare GP er sød og dejlig, det går jeg efter.

Så de GP der har udtalt sig i denne tråd, har min fulde opmærksomhed :D

Fedterøv :P:lol: Rreeeneee!

Skrevet
Pianistinden skrev, for 10 minutter siden:

Fedterøv :P:lol: Rreeeneee!

Så så Yveetttte:biggrin::P

Skrevet

Jeg har noget med brunetter - langt brunt eller sort hår, brune eller grønne øjne ... 
Lidt sporty typer, eller med en lille hygge-mave ... 
Tror det er et 'hang-over' fra min ungdom, et par af mine skole-crushes så sådan ud ...

Men på den anden side, så er der en blondine - en (tidligere) arbejdskollega - der med imponerende stædighed forfølger mig i mine drømme ... 
Den klassiske blondine med det sødeste dukkeansigt af udseende, men passer bestemt ikke med de sædvanlige klicheer .. hun er stærk, knivskarp og l-y-n-e-n-d-e intelligent .. 

Nå, men .. 
Hårfarven har betydning, men er ikke afgørende.

For mig, handler det mere om at jeg går efter de blide, milde typer - og de er faktisk svære at finde, i dette univers (forståeligt - og heldigt - nok, måske)... 
De fleste piger jeg har besøgt er kønne eller flotte, mere råstærke typer, en anelse til den styrende side, og det skal mig halvgamle mandsling l-i-g-e vænne mig til ... ;)
De skræmmer mig en ganske lille smule - især seksuelt - samtidig med at jeg rigtig godt ka' li' dem ...

Men pyt - i dag aner man jo ikke hvilken hårfarve en pige egentlig har ... :D

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.