Hop til indhold

Knalde eller blot et blow ?

Featured Replies

Skrevet

Et par thailandske piger har fortalt mig noget der undrer mig. 
De siger at langt de fleste gæster blot skal have massage og så en håndtur og/eller et blæs. 
Jeg mente det var fordi det er billigere, men det er det ikke hos disse piger - samme pris. 
Vi diskuterede hvad årsagen så er. Nogle mænd havde sagt at de ikke følte de var så utro når de undgik tissetrold i tissekone, andre svarede ikke rigtigt. 

Jeg kunne få mistanken om at mange er bange for ikke at kunne holde eller få rejsning når der er udsigt til ægte putihul sex, præstations angst? 

Foretrækker I også hånd og mund frem for hele turen, hvis prisen er den samme? 

Skrevet

Risiko for sygdomme er stort set nul med både blæs og håndtrold. Nogle piger giver også bedre håndtrold og blæs end det man får ud af samleje med gummi.

Tror ikke på din mistanke. 

Skrevet
Mandpaa53 skrev, for 9 minutter siden:

Risiko for sygdomme er stort set nul med både blæs og håndtrold. Nogle piger giver også bedre håndtrold og blæs end det man får ud af samleje med gummi.

Tror ikke på din mistanke. 

masser at sygdomme ved blæs uden gumme, klamydia, gonera, syfilis, kønsvorter, men hiv næsten lig 0 som den modtagende part . 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Et par thailandske piger har fortalt mig noget der undrer mig. 
De siger at langt de fleste gæster blot skal have massage og så en håndtur og/eller et blæs. 
Jeg mente det var fordi det er billigere, men det er det ikke hos disse piger - samme pris. 
Vi diskuterede hvad årsagen så er. Nogle mænd havde sagt at de ikke følte de var så utro når de undgik tissetrold i tissekone, andre svarede ikke rigtigt. 

Jeg kunne få mistanken om at mange er bange for ikke at kunne holde eller få rejsning når der er udsigt til ægte putihul sex, præstations angst? 

Det er da ikke samme pris at få en håndtrild en samleje efter endt massage, havde man kunne få samleje får 300 ekstra havde jeg da taget det hvergang, så din mistanke holder ikke vand her .

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Nej. Så skal sex da være rigtig skidt, mens hj/blow til gengæld er ret godt, og den kombination er jeg ikke kommet ud for endnu. I nogen tilfælde er det måske ikke umagen værd at betale ekstra for sex, men det hører faktisk også til sjældenhederne for mit vedkommende. Det kan mere være et spørgsmål om, hvad den enkelt pige tilbyder, men det er jo en anden sag.

Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Nogle mænd havde sagt at de ikke følte de var så utro når de undgik tissetrold i tissekone

Det er der nok nogen, som mener. Spørg bare Bill Clinton.

Skrevet
FlotFyrKbh skrev, Lige nu:

t få en håndtrild en samleje efter endt massage

Jo her er det. 
Begge disse piger tager 1200 kr for en time, og i den time kan du massage, 69, HJ, blæs og samleje og hvad hun ellers har lyst til med dig. Du betaler for tiden ikke ydelsen. 
De er ikke de eneste piger der har denne tilgang, disse 2 er blot dem jeg har talt med om fænomenet. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Det er der nok nogen, som mener. Spørg bare Bill Clinton.

:lol:

Skrevet

Hmm

Ved 98% af de piger jeg besøger er der pris difference alt efter hvad der vælges.  Men finder jeg en med samme pris på ydelser ( 600 kr) så knalder jeg hende gerne. 

8000 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Jo her er det. 
Begge disse piger tager 1200 kr for en time, og i den time kan du massage, 69, HJ, blæs og samleje og hvad hun ellers har lyst til med dig. Du betaler for tiden ikke ydelsen. 
De er ikke de eneste piger der har denne tilgang, disse 2 er blot dem jeg har talt med om fænomenet. 

Jeg ved at nogle kører med fuld pakke til disse priser du nævner . Jeg tror bare vi går lidt galt af hinanden, fordi jeg går ca til thai massage 1 gang om ugen, mest for massagen skyld og jeg giver 400-500 kr for en time massage og bliver så spurgt til ekstra handjob til 300 kr, som jeg indimellem takker ja til, altså i alt 700-800 kr . Havde jeg kunne få samleje til 300 ekstra, havde jeg klart foretrukket det i stedet for handjob .

Skrevet

Jeg tager altid fyld pakke. Og de fleste af gangene er det med masser af øko blow, slikke sorte kys til hende, finger i fissen, tyngekys og så sex med gummi. Har en del gange også fået lov at afslutte med cim. 

Til gengæld er der så ikke tid til massage 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Måske fordi de gæster ikke ser sig selv som sexkøbere, og et handjob eller et blowjob ser de ikke som "sexkøb"

Jeg har selv det 'twist' at jeg egentlig synes det føles helt OK at kæle, kysse og slikke en pige .. så længe vi har god føling med hinanden, og pigen virker helt OK ,ed det.
Men selve sex'en føles en lille smule akavet - jeg vil kæle med hende, ikke gøre hende gravid .. :(:D

Hvis jeg er meget tiltrukket af pigen, er det en anden sag - især hvis jeg oplever hun 'inviterer' ... 
Jeg har et par gange oplevet, at 'hjernen stod af' på een eller anden måde, og jeg så bagefter tænkte, 'hvad skete der egentlig hér' ... 
(Det skal siges for god ordens skyld, vi glemte ikke kondomet ... dét niveau var det rods alt ikke på) .. :D

På det seneste er problemet snarere, at potensen svigter hvis pigen er for sød - jeg bliver for anspændt .. 
Det oplevede jeg hér i sommers ... 
Men h-o-l-d nu op en kyssetur hun fik ...
Det var en ret vild oplevelse for mig ...
Uden sex og uden orgasme .. 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 11 minutter siden:

Det oplevede jeg hér i sommers ... 

Smukt beskrevet

Skrevet

Det kommer jo helt an på, hvad man nyder. 

Personligt besøger jeg ikke thaipiger, så jeg skal ikke kunne sige, hvorfor mange “kun” tager et blow efter massagen. 

jeg besøger kun en GP’er, og når hun engang slutter, slutter mit engagement nok også med GP’er.  Vi dyrker udelukkende oralsex, selvom hun gerne tilbyder sex. Det er bare så fantastisk oralsex, og sex med kondom siger mig ikke en skid. Kan slet ikke mærke samme nuancer i pirringen som ved et blowjob.

Desuden har jeg en lille pik, og før i tiden, når jeg havde sex med andre GP’er, lå de og vred sig rundt med højlydte støn og komplimenter til min store pik som bare fyldte dem godt ud. Det er simpelthen bare for kunstigt til, at jeg kan fastholde en liderlig følelse - så det har da også en betydning for, at jeg ikke gider sex.  

for mig er prisen den samme, men det er nydelsen ikke. Derfor dyrker jeg kun oralsex. 

Skrevet
Slowhead skrev, for 12 minutter siden:

Desuden har jeg en lille pik, og før i tiden, når jeg havde sex med andre GP’er, lå de og vred sig rundt med højlydte støn og komplimenter til min store pik som bare fyldte dem godt ud. Det er simpelthen bare for kunstigt til, at jeg kan fastholde en liderlig følelse - så det har da også en betydning for, at jeg ikke gider sex. 

Enig. En af de største lystdræbere. Hvor man føler sig noget til grin.

Skrevet

Jeg må nok l-i-g-e tage mine ord i mig igen, omkring at sex ikke nødvendigvis er det bedste.
Jeg havde glemt en ting!

Pigen øverst, jeg er oppe i hende, hun ligger ned over mig, hun er den aktive, i slow-motion ... 
Whaaaauuuwwww ... Dét!! slår!! alt!!
Man kunne kalde det en "killer" men jeg ville snarere kalde dén stilling "The Babymaker" ... :D
Ingen mand holder ret længe til dén behandling, og når det sker, så er der tryk på .. er mit bud ... 
For de der er til blowjobs, så er det, hvis pigen er god til det, som at få et blowjob, bare med pigens mis ...

Tror faktisk kun jeg har prøvet det en enkelt gang, men det er jo bare at bede pigen om det ... det er ikke så svært for hende ...  

Det er 'slow-sex' udgaven af at ride.
Mange piger vil gerne ride, og det er også dejligt, men det bliver nogle gange lidt for vildt efter min smag ... 
Hér gør det så ikke så meget hvis man ikke er helt stiv .. nogle piger siger, at så er det faktisk bedst ...

Undrer mig faktisk lidt over at pigerne tør de der 'vilde ridt' ....
På grund af risikoen for at kondomet ryger af ... 

Skrevet

Jeg kan ikke få rensning i konform hverken på den ene eller anden måde

Skrevet
Brygger skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan ikke få rensning i konform hverken på den ene eller anden måde

Whut ... ????
Dén må du lige oversætte ... :D;)

Skrevet

svar andetsteds

Redigeret af Brygger

Skrevet
sneræven skrev, for 4 timer siden:

Whut ... ????
Dén må du lige oversætte ... :D;)

•  
  • Min Android lever vist sit eget liv. Rejsning i kondom. Men det havde du jo nok gættet

Redigeret af Brygger

Skrevet

Jeg har ikke ret meget fornøjelse ved knep i kondom - og jeg knepper ikke uden. Det er også svært at holde rejsningen når jeg knepper med kondom. Jeg foretrækker til enhver tid et blowjob uden gummi frem for et knald i kondom. Håndjob kan spænde fra ligegyldigt til absolut sublimt.

Så jeg er den af dem der er lidt ligeglade men penetrering.

Redigeret af wag

Skrevet

For mig er det sjældent prisen der afgør om jeg enten nøjes eller tager FP.

Generelt ligger prisen på en times massage, med HJ på 800,- 
Med BJ på 1000,- 
FP på 1300-1500,-

Har aldrig oplevet at prisen skulle være ens. 
Nogle gange er det bare sådan jeg helst bare vil nyde uden at yde… og så tager jeg en massage med HJ. 
Der mangler jeg stadig at finde stedet der endegyldigt afløser mit index 100 sted, Grundtvigsvej. 
Oftere er jeg hoppet i og taget FP, mest fordi jeg har et par steder hvor det bare spiller…

Skrevet

Sex og massage med HJ er to forskellige oplevelser. Jeg nyder begge dele. Hvis jeg har haft travlt, sovet dårligt etc., så vil jeg helst have rolig erotisk massage med HJ. Her skal jeg blot ligge og slappe af og lade mig forkæle. Hvis det er sex jeg ønsker går jeg aldrig til thai-massage. Her foretrækker jeg en anden type kvinder.

Skrevet
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

Hvis det er sex jeg ønsker går jeg aldrig til thai-massage. Her foretrækker jeg en anden type kvinde

Ok, men vil sige at du virkelig går glip af nogle oplevelser så :) 

Skrevet

Knalde. Jeg er en af dem, der har svært ved at komme af BJ. Det kræver rigtig god teknik, da det er så følsomt, hvis ikke bliver det bare ubehageligt.

Det bedste blow uden kondom jeg har fået, var en pige fra Sibirien som bare gjorde mindst muligt. Kun munden rundt pikken med små bevegelser, stille og roligt, og ikke noget tryk mod hovedet.

Redigeret af Knaldesen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.