Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

500 er da også så mange penge at man kan forvente det hele-eller? 

​På deres hjemmeside koster 1/2 tantra 500 kr

Kommer aldrig der mere

Var der for et på mdr siden, havde også hørt om ny pige, ringede og bestilte tanta massage, massagen gik igang og pigen spurgte om jeg havde været der før, jeg sagde det var første gang, selvom jeg har været der omkring 5 gange b2b m.m.

Jeg regnede måske med når hun var ny, at hun så gerne ville skaffe nogle kunder

Nå lokalet var skide koldt tror omkring 19-20 grader og jeg lå næsten og hoppede af kulde, men jeg tænkte om lidt sker der noget andet smil og jeg skal nok få varmen.

Massagen forsatte og jeg vendte mig, og nu sker der vel snart noget tænkte jeg, men der skete ikke en skid, og jeg havde betalt for tanta 500 kr.

Jeg brokkede mig til pigen og forklarede hvad tanta var, det eneste hun sagde var "i don't know" jeg brokkede mig mere og fik 200 kr tilbage.

Jeg skulle vist aldrig have sagt at det var første gang, der tog de sgu røven på mig, jeg prøvede at skrive til mamma-san men hun svarede ikke, så det var nok noget de va enig om.

kommer der ikke mere

• Svar 50
  • Visninger 28.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• hej kan kun være enig .joy er en 1 ner. smuk -har humor -nem at tale med (engelsk) bliver smittet af hendes dejlige humør .hun kan lide det hun laver .pas på hende .

• Igår fik jeg så også besøgt Joy - hun passer perfekt til det navn, hun spreder glæde, tilfredshed og humør - hun formåede at tø mit iskolde nordeuropæiske hjerte totalt op - hun er simpelthen bare så

• ja en slank højere end normale thaier,med tatto på ryg.det er joy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.