Hop til indhold

Recommended Posts

500 er da også så mange penge at man kan forvente det hele-eller? 

​På deres hjemmeside koster 1/2 tantra 500 kr

Kommer aldrig der mere

Var der for et på mdr siden, havde også hørt om ny pige, ringede og bestilte tanta massage, massagen gik igang og pigen spurgte om jeg havde været der før, jeg sagde det var første gang, selvom jeg har været der omkring 5 gange b2b m.m.

Jeg regnede måske med når hun var ny, at hun så gerne ville skaffe nogle kunder

Nå lokalet var skide koldt tror omkring 19-20 grader og jeg lå næsten og hoppede af kulde, men jeg tænkte om lidt sker der noget andet smil og jeg skal nok få varmen.

Massagen forsatte og jeg vendte mig, og nu sker der vel snart noget tænkte jeg, men der skete ikke en skid, og jeg havde betalt for tanta 500 kr.

Jeg brokkede mig til pigen og forklarede hvad tanta var, det eneste hun sagde var "i don't know" jeg brokkede mig mere og fik 200 kr tilbage.

 

Jeg skulle vist aldrig have sagt at det var første gang, der tog de sgu røven på mig, jeg prøvede at skrive til mamma-san men hun svarede ikke, så det var nok noget de va enig om.

kommer der ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...