Hop til indhold

Recommended Posts

kender indehaveren i Lillebrænde,hun tippede mig at hun fik ny pige 2-11.skulle jeg afprøve,og waw nok en af de bedste massage jeg har fået mega frækt og pirrende skal prøves ,kan varmt anbefale Lillebrænde =verdensklasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror ikke det betyder noget de kender hinanden. Men hvor har du din beskrivelse fra af butikken - nu du ikke er i Danmark og kan opleve massagen? Har du en massagetester tilknyttet der suser landet rundt og tester alle stederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tror ikke det betyder noget de kender hinanden. Men hvor har du din beskrivelse fra af butikken - nu du ikke er i Danmark og kan opleve massagen? Har du en massagetester tilknyttet der suser landet rundt og tester alle stederne?

Hej Århuselsker. Jeg tester ikke steder i Danmark. Men bruger tilgængelige oplysninger. Og det virker åbenbart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille spørgsmål fra en nybegynder ud i denne verden.

Disse skønne kvinder i Lillebrænde, kan man få mere end "bare" massage og svensk ?

Og kan man få pigerne til at være nøgne når de udøver massage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg gentagne gange været på besøg i Lillebrænde og kan vel sagtens betragtes som stamkunde.

Og ja, super piger - var der så sent som i fredags og blev betjent af den pragtfuldeste unge pige nogensinde - hun var meget genert ( ihvertfald i starten) men gud hvor var hun sød og dejlig, desværre kunne hun hverken engelsk eller dansk men kommunikationen fungerede alligevel fint

Bliver nok nødt til at køre derned igen senere på ugen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt Joy. Smuk ung kvinde med lille barm og en del tusch'er. Super oplevelse. God kemi, gensidig fransk med fuld udbytte til os begge. Tilbud om bad og lidt koldt at drikke efter himmelturen. Kan stærkt anbefale Joy og stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PS: Gav en tusse for en en halv time, og Joy var gavmild med minutterne, så vi endte vist med næsten 50 minutter uden, at Mutter bankede på døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Gav en tusse for en en halv time, og Joy var gavmild med minutterne, så vi endte vist med næsten 50 minutter uden, at Mutter bankede på døren.

Joy lyder som en kvinde lige efter min smag - kan du løfte sløret for om det var fransk øko - er der mulighed for fuld pakke med Joy?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Joy. Smuk ung kvinde med lille barm og en del tusch'er. Super oplevelse. God kemi, gensidig fransk med fuld udbytte til os begge. Tilbud om bad og lidt koldt at drikke efter himmelturen. Kan stærkt anbefale Joy og stedet.

hej kan kun være enig .joy er en 1 ner. smuk -har humor -nem at tale med (engelsk) bliver smittet af hendes dejlige humør .hun kan lide det hun laver .pas på hende .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svensk Olie massage m/tantra.  

 

Placering 6/10:

Villa midt I lille landsby med egen indkørsel, hvor naboens vinduer kan se indkørslen. :smile:

 

Indretning 8/10:

Dejligt rent sted, "mutter" tager imod og tilbyder lidt at drikke. Hyggelige værelser m/ music, der tilbydes bad før og efter.

 

Udførsel 5/10:

Ryg, nakke, skuldrer samt over arme ( kun bagside massage), varmt håndlæde, kilderi tantra , Olie svensk. 

 

Personale 7/10 :

Søde imødekommene, servicemindede.

 

Plusser: God service, afslappet atmosfære,indretningen, sød pige (joy), bløde hænder,pris til forhandling

 

Minusser: Beliggenheden, massagen er ikke helkrops..

 

Overall 7/10:  

Massagen er ok, men desværre ikke helkrops, måske bedre med b2b med fuldpakke ,sommetider skal man følge husets anbefalinger :-)))).

Redigeret af bamsefar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har besøgt Lillebrænde igen. Surt show. Joy var optaget, og jeg sagde ja tak til en gang massage med Ai inkl. afslutning med BJ. Kedelig og uinspireret massage. BJ startede godt, men hun blev utålmodig og det endt i rent svensk. Næste gang jeg er på de kanter og i det humør, spørger jeg efter Joy, som kan levere varen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Lillebrænde igen. Surt show. Joy var optaget, og jeg sagde ja tak til en gang massage med Ai inkl. afslutning med BJ. Kedelig og uinspireret massage. BJ startede godt, men hun blev utålmodig og det endt i rent svensk. Næste gang jeg er på de kanter og i det humør, spørger jeg efter Joy, som kan levere varen.

 

Du kender beskrive pigen ?
BJ = ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Joy. Smuk ung kvinde med lille barm og en del tusch'er. Super oplevelse. God kemi, gensidig fransk med fuld udbytte til os begge. Tilbud om bad og lidt koldt at drikke efter himmelturen. Kan stærkt anbefale Joy og stedet.

har igennem 30 år besøgt ca 500 steder .og vil sige joy i Lillebrænde ligger klart nr 1 på min liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oakola

 

BJ er det samme som fellatio

 

Vh

Allo-allo

 

Nogen havde andre erfaringer med joy kollega ?

Jeg har haft en god tid

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igår fik jeg så også besøgt Joy - hun passer perfekt til det navn, hun spreder glæde, tilfredshed og humør - hun formåede at tø mit iskolde nordeuropæiske hjerte totalt op - hun er simpelthen bare så dejlig (tror sgu at jeg er blevet lidt forelsket i hende)

Hvis jeg kunne give 1000 stjerner til den behandling jeg fik , ja så ville hun få det

Pas godt på hende - hun er gudeskøn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...