Hop til indhold

Rumaflytning af naboens soveværelse

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Sølvpik skrev, for 19 timer siden:

- og hvis ikke man skulle kunne stille det spørgsmål i dette fora, hvor så?

Ja, jeg spørger også om det samme, jeg kan mærke, forargelsen lurer lige under overfladen visse steder fra. Det synes jeg næsten er chokerende at opdage.

Skrevet
Brygger skrev, for 11 minutter siden:

Ja, jeg spørger også om det samme, jeg kan mærke, forargelsen lurer lige under overfladen visse steder fra. Det synes jeg næsten er chokerende at opdage.

Forargelsen er som jeg læser det, ikke så meget over din fantasi. Men at du rent faktisk i fulde alvor overvejer at udleve den. Hvis nogen herinde giver dig vejledning i metoder til aflytning er de principelt medskyldige. 
Håber for alle omkring dig, at du kan styre dine lyster og ikke går videre med projektet. 
Og så bliver jeg simpelthen nødt til, at sige med al den angst du havde/har for hvad du kan udsættes for i forbindelse med gp besøg. Kan jeg slet ikke fatte du så meget som overvejer at udsætte din nabo for den slags grænseoverskridende adfærd. Og at du i dette scenarie åbenbart ikke er bange for konsekvenserne. Det giver ingen mening. 

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 25 minutter siden:

Og så bliver jeg simpelthen nødt til, at sige med al den angst du havde/har for hvad du kan udsættes for i forbindelse med gp besøg. Kan jeg slet ikke fatte du så meget som overvejer at udsætte din nabo for den slags grænseoverskridende adfærd. Og at du i dette scenarie åbenbart ikke er bange for konsekvenserne. Det giver ingen mening. 

Når liderligheden tager over, er det ikke altid, man kan overskue konsekvenserne.  Det kunne jeg jo netop heller ikke i forhold til at besøge GPer. Det var derfor, jeg bad om råd herinde om netop det. Og opsøgte GPére, efterfølgende. Nu har jeg så fået en række andre råd. Som så betyder, at jeg må leve med fantasien i hovedet. For mig giver det altsammen mening.

Redigeret af Brygger

Skrevet
Brygger skrev, for 31 minutter siden:

Når liderligheden tager over, er det ikke altid, man kan overskue konsekvenserne.

Så mænd er generelt undskyldt hvis de i situationen tænker med det forkerte hoved?!

Den forklaring duer simpelthen ikke. Hvad med voldtægt?

Du må da ha haft nogen ikke liderlige øjeblikke hvor fornuften må sætte ind og tænke. Nej det går ikke hvad er det lige jeg har gang i, tænke før du taler, vente med at tage vigtige beslutninger til du ikke er liderlig. Du virker undrede over folk bliver chokeret over dit indlæg. Fornuften må du indtræffe på et eller andet tidspunkt. 

Skrevet

Jeg spekulerer på om jeg overtræder nogen regler når jeg gennem en tynd væg på et hotel kan høre den vilde elskov udfolde sig :-) Skal jeg så tage et hore undskyld høreværn på for ikke at overtræde nogen regler.

Frækt er det i hvert fald, og dagen efter se hvem det er :-)

Skrevet
moden libertiner skrev, for 1 minut siden:

Jeg spekulerer på om jeg overtræder nogen regler når jeg gennem en tynd væg på et hotel kan høre den vilde elskov udfolde sig :-) Skal jeg så tage et hore undskyld høreværn på for ikke at overtræde nogen regler.

Frækt er det i hvert fald, og dagen efter se hvem det er :-)

Så længe du ikke lister overvågning eller mikrofoner ind på deres værelse så tænker jeg du er sikker.. 

Skrevet

Få nu smilene frem :-)

jeg skrev jo netop at det var gennem en tynd hotelvæg.

Har i aldrig prøvet ?  Jeg har en del gange.:-).

Eller i almennyttige boligbyggeri ?

Eller husker i Bjørns problemer i Ahornsgade ? Overboen klagede så han til sidst måtte lydisolere loftet.

Enten de høje elskovsskrig fra de frække damer eller de højlydte skrig fra de kvinder han eller Morgan piskede og smækkede og meget mere. :-)

For ikke at tale om de fyre nogen af de hårdkogte kvinder tog under behandling.

Det var tider. Æret være Bjørns minde.

Hold kæft en stor og lækker pik han havde. 

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
Brygger skrev, for 1 time siden:

Heldigvis er der da foragelse over, at du påtænker at udføre en kriminel handling med vejledning fra andre. Det chokerende, udover forespørgslen, er da dem, der ikke kan se problemet i det.

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme indholdet under hyggesnak, men jeg har svært ved at se, at en kriminel handling kan omfattes af hyggesnak blot fordi du er besat af sex. Hvor går grænsen så? Blufærdighedskrænkelse, voldtægt, sex(voldtægt af ) med mindreårige osv.

Skrevet
moden libertiner skrev, for 2 timer siden:

Få nu smilene frem :-)

jeg skrev jo netop at det var gennem en tynd hotelvæg.

Har i aldrig prøvet ?  Jeg har en del gange.:-).

Eller i almennyttige boligbyggeri ?

Eller husker i Bjørns problemer i Ahornsgade ? Overboen klagede så han til sidst måtte lydisolere loftet.

Enten de høje elskovsskrig fra de frække damer eller de højlydte skrig fra de kvinder han eller Morgan piskede og smækkede og meget mere. :-)

For ikke at tale om de fyre nogen af de hårdkogte kvinder tog under behandling.

Det var tider. Æret være Bjørns minde.

Hold kæft en stor og lækker pik han havde. 

Wow, Moden Libertiner, der fik du lige minderne frem om Ahornsgade. Der kom jeg meget i nullerne. Hold da op der foregik mange frække og perverse lege. Det sted savner jeg godt nok…

undskyld for afsporingen….

Skrevet

Ja resterne er nu i nr 1,  3 af damerne nede fra nr 11 har dannet deres eget og fortsætter. Desværre opgav de for flere år siden søndagsloungen, det var ellers frækt 3 kvinder og en hel masse mænd i nogle timer.

Og for at blive i sporet med rumaflytning eller lyde gennem væggen så har de fået lydisoleret fra starten :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.