Hop til indhold

Rumaflytning af naboens soveværelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg er totalt skudt seksuelt i min gifte nabo. Hun har det sødeste ansigt og den lækreste røv. Jeg har set den i alle mulige afskygninger, desværre pakket ind, i bikini, i shorts, stramme og ikke stramme bukser.

I årevis har jeg haft et kæmpeønske om at høre hende få orgasme. En fræk fantasi der ledsaget af et billede fra hendes Facebook kan få mig totalt op at køre.

Nu har jeg så fundet på at for at komme endnu tættere på, når jeg nu ikke kan, naboskabet og min kone osv. taget i betragtning, få lov til at pille ved hende, så vil jeg høre hende få orgasme og bliver slikket eller tilfredsstillet med sig selv eller af hendes mand. Vild med tanken om at komme tæt på hendes sexliv.

Til det formål vil jeg høre, om nogle har idéer til rumaflytning af deres soveværelse, der i lige linje ligger 15 meter fra mit kontor.

Jeg ved godt, det er smadderulovligt, og mange vil måske have moralske og andre skrupler. Det kan da også godt være, det er en våd drøm. Men hvor kunne det være frækt på en eller anden måde at høre hende få orgasme og så møde hende på vejen dagen derpå.

Nogle her der har fantasier der ligner og har gået skridtet videre med det og løst det på en eller anden måde??

Alt godt fra

Brygger

Skrevet

Jeg tror du skal tage en dyb indånding og tænke over hvad du spørger om her.

Og så ellers bare stoppe dig selv.

Skrevet

Du har da fuldstændig tabt sutten....

Enig med @Bogormen...

Skrevet

Jeg vil ikke gå ind på det moralske, og jeg har i øvrigt ALDRIG udført noget lignende selv.

- men hvor er det dog befriende at høre om en forbudt fantasi. Så til dit spørgsmål om andre har haft lignende forbudte fantasier om gifte kvinder - JADA.

- og hvis ikke man skulle kunne stille det spørgsmål i dette fora, hvor så?

Skrevet

Hold det til fantasien og tag en skyller. 

Det vil være et fuldstændigt vanvittigt overgreb at aflytte hende. 

Skrevet
Brygger skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er totalt skudt seksuelt i min gifte nabo. Hun har det sødeste ansigt og den lækreste røv. Jeg har set den i alle mulige afskygninger, desværre pakket ind, i bikini, i shorts, stramme og ikke stramme bukser.

I årevis har jeg haft et kæmpeønske om at høre hende få orgasme. En fræk fantasi der ledsaget af et billede fra hendes Facebook kan få mig totalt op at køre.

Nu har jeg så fundet på at for at komme endnu tættere på, når jeg nu ikke kan, naboskabet og min kone osv. taget i betragtning, få lov til at pille ved hende, så vil jeg høre hende få orgasme og bliver slikket eller tilfredsstillet med sig selv eller af hendes mand. Vild med tanken om at komme tæt på hendes sexliv.

Til det formål vil jeg høre, om nogle har idéer til rumaflytning af deres soveværelse, der i lige linje ligger 15 meter fra mit kontor.

Jeg ved godt, det er smadderulovligt, og mange vil måske have moralske og andre skrupler. Det kan da også godt være, det er en våd drøm. Men hvor kunne det være frækt på en eller anden måde at høre hende få orgasme og så møde hende på vejen dagen derpå.

Nogle her der har fantasier der ligner og har gået skridtet videre med det og løst det på en eller anden måde??

Alt godt fra

Brygger

Brygger= Troll ,med hans mange mærkværdige tråde.

Skrevet
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

Dog ikke så ham irl i fredags. Eller som minimum en der udgav sig for at være og hvorfor lyve. Er sikker på det var ham. 
Men ja denne fantasi bør vist forblive en fantasi. Alt andet er som du selv siger @Brygger dybt ulovlig. 

Skrevet

WTF?!?

Fantasier er dejlige ja, men de skal enten holdes helt for dig selv eller sammen med nogen som vil være med på legen.

Sku da ikke et overgreb som hemmelig rumaflytning.

Du kan læse mere om din fantasi her her... altså med mindre du pakker den ind og lader den forbliver i dit hoved.

https://danskstalkingcenter.dk/hvad-er-stalking/

Skrevet

Her er en, udover det Bogormen så rigtig nævner, god grund til du ikke skal gå videre.

Lad os sige du finder en måde og hører hvad du fantaserer om. OG hun så en uge efter bemærker dig, smiler sødt og blinker..

Du vil så ikke kunne smile tilbage med rent sind, og har, pga. egne handlinger, ødelagt chancen for altid.

Skrevet
Brygger skrev, for 1 time siden:

det er smadderulovligt

Ja, straffelovens § 263

Gør du det alligevel håber jeg at du bliver opdaget og straffet.

Skrevet

Hæ, hæ. Det er nok en fantasi rigtigt mange af os har  og har haft, i forskellige varianter. 
Rent praktisk bliver det nok meget svært at føre ud i livet uden af blive opdaget. 

Skrevet

Lad det være ved din fantasi. Den er "næsten" altid bedre end virkeligheden. Og du kan ikke blive straffet for at ha den.

Skrevet

Jeg synes et eller andet sted at selve den måde du omtaler dine lyster til din nabokone virker som stalking.. Du virker halvbesat hvis det ikke grænser til helt:ph34r:.. 

Du aner jo heller ikke om hun er en frigid strigle der nægter at knalde sin mand.. 

Jeg vil også påpege at de fleste kvinder har en fornemmelse når mænd eftertragter dem så du kan næsten være sikker på hun godt ved det.. Pas på din adfærd ikke forstyrrer hendes sindsro.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg tænkte allerførst på at opremse forskellige tekniske løsninger. Allerede der kunne jeg mærke at det ikke var en god idé, og efter at have læst tråden hertil, er det blevet endnu tydeligere, at aflytning er dømt til at gå galt, og du bliver dømt, og mister konen, huset osv. 

Derimod er det vel ikke strafbart at fortælle nabokonen om din fantasi? Det medfører også en risiko, men måske muligheden for selv at give hende den orgasme?

Jeg ved godt at det let vil få uoverskuelige følger for naboskabet, så måske det er bedst at kigge efter andre kvinder... evt. din egen kone?:)

Skrevet
Brygger skrev, for 3 timer siden:

Find en glædespige, der lignerog forestil dig, det er nabokonen, du er sammen med - det koster kun nogle spir, mens det andet koster kassen ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Find en glædespige, der lignerog forestil dig, det er nabokonen,

Eller lav en aftale med en glædespige om at udleve fantasien - det kræver så godt nok en anden mand også, men det svarer jo lidt til en trekant, så det kan sikkert godt findes ... 

Jeg har selv voyeur-fantasier, og har snakket med nogle GP'ere om det ... 
Men hér skal man træde noget varsomt ... 
Det er meget grænseoverskridende, for nogle piger ... 
Mens andre tænder vildt på det ... 
Havde en ret sjov oplevelse for tre-fire år siden med en pige, jeg besøgte ... 
Jeg sagde at jeg tændte på tanken om at se hende med en anden mand .. 
Man kan roligt sige, at der gik 'ild' i mødet efter den melding fra mig ... ellers skulle jeg da ha' læst hende helt forkert ... 
Og efterfølgende var hun fyr og flamme, hun havde en elsker i baghånden hun foreslog mig at tage med ind næste gang vi skulle mødes ... 
Jeg måtte sige, roooooo på, det er altså kun en fantasi ...  :D :D
Og jeg er ikke h-e-l-t parat til dét endnu, jeg skal lige lære dig lidt bedre at kende først ... 
Hun stoppede så desværre ret pludseligt efter vores andet møde, hun fortalte selv hun havde fået kæreste på ... 

Men jeg kender to aktive GP'ere du kunne besøge, og som jeg tror du kunne få 'med på den leg' ... .. ;)

Skrevet

Hvad med - helt uskyldigt - at snige din vandslange ind i naboens soveværelse,  og så lægge et øre til hullet - det må da gi’ et eller andet. 

Skrevet

Jeg vil tage en borehammer, med et kopbor til beton i ca 36-44 mm størrelse (eller større hvis man nu lige føler for det), og så bare "trykke" et eller flere huller i væggen ind til naboen. Dels nogen til at kigge ind af og , et strategisk velplaceret så tissetrolden kan komme ind til hende. Lav gerne nogle huller til at lyse ind af med lommelygter, det kan tænkes hun er typen der godt kan li at blive badet i lys, mens hun er nøgen, våd og liderlig

Hun er med garant en af de typer der bare venter på at naboen udlever sin fantasi.

Redigeret af next

Skrevet
Nyde skrev, for 1 time siden:

Derimod er det vel ikke strafbart at fortælle nabokonen om din fantasi? Det medfører også en risiko, men måske muligheden for selv at give hende den orgasme?

Jeg ved godt at det let vil få uoverskuelige følger for naboskabet, så måske det er bedst at kigge efter andre kvinder...

Helt enig.

Nogle gange kan der komme små (eller store) erotiske spil ud af de særeste situationer .. 
Men ikke hér, den skal man helt og holdent lade ligge ... 
Det kan få hele nabolaget til at gå op i limningen ... 

Skrevet
Brygger skrev, for 6 timer siden:

(…)

Alt godt fra

Brygger

Spændende. Humoren herinde har da nået nye højder? Ellers tror jeg det rigtige spørgsmål vil være, om det her ikke er ved at være lidt små-rabiat / fuldstændig over enhver form for grænse?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

de fleste kvinder har en fornemmelse når mænd eftertragter dem så du kan næsten være sikker på hun godt ved det

Det har jeg hørt fra andre også ... :) 

Det er dét mange af os mænd manøvrerer i, i den moderne virkelighed.
I dag er der ikke s-å mange af os, der arbejder på 'rene' arbejdspladser, og også i fritidslivet mødes vi på kryds og tværs af kønnene.
Så vil det tit ske, at en mand brænder lidt lun på en kvinde, han omgås til dagligt.

For mig har det været særlig tricky, fordi jeg både er "kronisk kæresteløs" og glad for det erotiske, og samtidig på jobbet havde meget at gøre med kvinder i en sammenhæng, hvor det er vigtigt at de føler sig trygge.

Og det er noget af en balancegang.
Hvis kvinderne kan mærke mandens interesse eller opmærksomhed, så er det vigtigt at være meget bevidst om hvordan man selv har det, og hvordan man opfører sig over for kvinden.
Jeg tror ikke man som mand skal fortrænge sine følelser, fordi man er meget mere opmærksom på kommunikation og opførsel, når det er fremme i bevidstheden.
Men så behøver det heller ikke at være noget problem .. måske snarere tvært imod ... 

Jeg har navigeret rundt i det terræn i 40 år (er lige gået på pension) og det har aldrig skabt problemer.
Tvært imod, har jeg fået mange positive tilbagemeldinger, både direkte og indirekte ... 
Og det er jeg faktisk lidt stolt af ... 

Så er det nødvendigvis et problem at en mand eftertragter en kvinde ... ?
Jeg mener nej, hvis situationen håndteres med enorm bevidsthed, omtanke og situationsfornemmelse.
(Og det er dér trådstarteren skyder l-i-d-t ved siden af, med sit oplæg ..  ;) )

Det er et kæmpe emne, og det fortjener sin egen tråd ... 
Men jeg tror ikke det ville give s-å forfærdelig meget respons herinde.

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 19 timer siden:

Hvad er det for noget bæ at kalde mig troll, når jeg har et problem, der måske er anderledes end sådan en som dig kan forestille sig.
Og mærkværdige tråde?????
Jeg orker ikke at gå ind på dine tråde  og finde den mest latterlige.

End of story

Redigeret af Brygger
Redigeret

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Du virker halvbesat hvis det ikke grænser til helt:ph34r:.. 

Ja, jeg er besat af sex. Det er vel ok.

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 18 timer siden:

Eller som minimum en der udgav sig for at være og hvorfor lyve. Er sikker på det var ham. 

Tak Milf

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.