Hop til indhold

Kristal i Snejbjerg ved Herning

Featured Replies

Skrevet
Sexy Cristal skrev, for 5 minutter siden:

Du kender mig ikke din stalker, psykopat... Det er svært at blive afvist ikke! Jeg ved godt hvem du er.

skal vi ikke lade de beskyldninger ligge du siger du ved hvem jeg er, men jeg kender dig ikke siger du, det giver ingen mening.
men lad os holde os til Facts.

Skrevet
HerrMuller skrev, Lige nu:

skal vi ikke lade de beskyldninger ligge du siger du ved hvem jeg er, men jeg kender dig ikke siger du, det giver ingen mening.
men lad os holde os til Facts.

Skrevet

Jeg ved godt, at det  dig som kontakter mig med forskellige telefonnumre og ringer med hemmelig nr og når jeg svarer på, du slukker telefonen, det gjorde du flere gange i går også skrev med et ny nummer, hvorfor jagter du mig? Jeg har rettighed til at afvise hvem som helst, og hvor gammel jeg er og er, kommer ikke an på dig. Pas på dit liv og lade mig vær i fred. 

Lykkelig mennesker prøver ikke at påvirker andre mennesker negativt, pas på dig selv og lad mig være. 

Skrevet
Sexy Cristal skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt, at det  dig som kontakter mig med forskellige telefonnumre og ringer med hemmelig nr og når jeg svarer på, du slukker telefonen, det gjorde du flere gange i går også skrev med et ny nummer, hvorfor jagter du mig? Jeg har rettighed til at afvise hvem som helst, og hvor gammel jeg er og er, kommer ikke an på dig. Pas på dit liv og lade mig vær i fred. 

Lykkelig mennesker prøver ikke at påvirker andre mennesker negativt, pas på dig selv og lad mig være. 

Sexy Cristal skrev, 1 time siden:

I must really disappoint you, you are so wrong.

Jeg vil ringe og aftale møde med dig på Frederiksberg en af dagene og bagefter skal jeg nok fortælle  hvem jeg var.
Først vil jeg lige offentlige gøre alt det dokumentation jeg har, for jeg gider bestemt ikke de beskyldninger, fra en der lyver.

Det  er jo helt utroligt hvad man kan finde med google billedsøgning og dit nummer, men har fundet frem til din right age den er langt over 40 år så stop med at beskylde mig for at være stalker and psykopat, vi er blot nogle der har spurgt til din real age fordi der tidligere har været kunder der tvivlede på de 29 år og med god grund når du er 44 år.

Redigeret af HerrMuller
tilføjelse

Skrevet

Vi stopper her. Hvis nogle af de involverede ønsker at udveksle flere synspunkter, så må de tage det på en anden platform end EG. 

Skrevet
Erik Hansen CPH skrev, for 18 timer siden:

Jeg skulle have mødtes med Kristal på Frederiksberg i aften, da jeg konfronterede hende med de rygter om hendes alder, og det man kan se på billederne, samt hendes alder de seneste dage er gået fra 28 år til 29 år nu i dag til 30 år, indrømmede hun, at hun var tæt på 45 år.

Jeg kan godt ligge dokumentation op iform af screenshot af min mobil, hvis folk er i tvivl

En skuffet kunde der havde glædet sig.

Denne bruger har forladt EG sammen med @HerrMuller

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.