Hop til indhold

Kristal i Snejbjerg ved Herning

Featured Replies

Skrevet

To gange tidligere har jeg haft fornøjelsen af at mødes med Kristal til nogle frække aftaler og begge gange har hun holdt disse til punkt og prikke.

Denne gang var der tale om en ny lokation. Kristal holder pt. til i Snejbjerg, som ligger tæt ved Herning i det midtjyske. Ejendommen ligger meget afsides og komplet diskret og ugeneret fra nysgerrige blikke. Det er altså rart bare at kunne køre lige til døren :)

Til denne aftale havde jeg ikke bedt om dominans som ellers er hendes specialitet, men en GFE oplevelse og her blev jeg ikke skuffet. Kristal tog imod mig i døren og vi fik krammet og kysset inden vi gik på værelset.

Kristal var klædt i højtsidende storte nylon-strømper, den lækreste lille g-streng jeg nogensinde har set og så lige en robe udenpå - det var tydeligt at mærke hun var liderlig fra start (hun er SÅ klar på at kneppe om morgenen!) og hendes hånd fandt også hurtigt frem til pikken, som gjorde honør. Vi fik fjernet roben og så var det tid til hele pakken.

Vi prøvede det meste og med kys undervejs, men jeg vil særligt fremhæve hendes altid fantastiske facesitting, hvor hun stønner oprigtigt og safterne løber. Jeg var også pænt begejstret over at se Kristal placeret i en doggy med røven løftet op til mig og hvor jeg på samme tid har pegefinger og langemand oppe i hendes fisse og tommelfingeren i hendes velformede røv.

Troede jeg skulle afslutte i fissen i doggy, men blev pænt gelejdet ind i røven og derefter gik der ikke længe inden jeg skød af.. Hun vendte sig rundt og ville have mig til at komme ud over hende, men jeg var desværre for lad på aftrækkeren denne gang :P

Sted: 10/10.. virkelig virkelig virkelig privat, diskret og ugeneret

Pige: 10/10.. det er hende på billederne og hun elsker at få slikket fisse

Sex: 10/10.. mine ben ryster stadig :D

https://annoncelight.dk/showad/301481 

Hun bliver ikke i Snejbjerg ret længe.

Redigeret af PoulAfDannebrog

Skrevet

Er det dybe tunge kys eller bare tante kys?

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu ved jeg, at Kristal har haft meget travlt på det sidste, men er der slet ikke andre som lige har lyst til at skrive om deres oplevelse med den lækre kvinde?

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 22 timer siden:

Nu ved jeg, at Kristal har haft meget travlt på det sidste, men er der slet ikke andre som lige har lyst til at skrive om deres oplevelse med den lækre kvinde?

Du har lavet flere opslag om hende, og det er der også andre der har. 

Hvorfor har du behov for flere?

Skrevet
7400 skrev, for 27 minutter siden:

Du har lavet flere opslag om hende, og det er der også andre der har. 

Hvorfor har du behov for flere?

Det er korrekt og jeg står inde for dem alle.

Hvorfor har du behov for at vide, hvorfor jeg har behov for flere? Det kunne jo være, at jeg tændte lidt på, at høre om andres (eventuelle) oplevelser efter mit sidste besøg :)

Jeg er stadig "ny" herinde, men er det normalt at oprette nye tråde på den samme pige eller skal man kommentere på eksisterende tråde?

Redigeret af PoulAfDannebrog

• 1 month later...
Skrevet

Hun er efter sigende tilbage ved Snejbjerg fra på mandag.

• 1 year later...
Skrevet

Kristal har i dag vist sig at være meget useriøs og en rigtig scamer, det eneste hun ville, var at jeg skulle betale forud på Mobilepay før et møde, jeg bad hende op et opdateret billede, fordi jeg har læst en andet sted at hun formentlig er væsentlig ældre end hun udgiver sig for, en mente hun var mellem 40 og 45 år.

Trist for annoncen virkede tiltalende, MEN

Skrevet
HerrMuller skrev, for 7 timer siden:

Kristal har i dag vist sig at være meget useriøs og en rigtig scamer, det eneste hun ville, var at jeg skulle betale forud på Mobilepay før et møde, jeg bad hende op et opdateret billede, fordi jeg har læst en andet sted at hun formentlig er væsentlig ældre end hun udgiver sig for, en mente hun var mellem 40 og 45 år.

Billederne af hende i lak catsuit og lange støvler er taget da jeg besøgte hende for 1,5 år siden. 
Jeg skal ikke kunne sige om hun har ændret siden men billederne blev dengang lagt op efter mit besøg og lignede hende på en prik

Skrevet
HerrMuller skrev, den 19.1.2024 at 16:33:

Det er godt, at du ikke betaler forud for et møde. Jeg har ellers virkelig tænkt på, at jeg skulle besøge hende, men, hvis hun kræver forudbetaling, så ellers tak. 

Skrevet
7400 skrev, den 20.1.2024 at 00:25:

Billederne af hende i lak catsuit og lange støvler er taget da jeg besøgte hende for 1,5 år siden. 
Jeg skal ikke kunne sige om hun har ændret siden men billederne blev dengang lagt op efter mit besøg og lignede hende på en prik

det er jo ikke uvæsentligt om hun er 40 - 45 år eller 28 - 29 år og jeg gider ikke stå overfor en jeg forventer noget af, og så er virkeligheden noget helt andet, og så kan jeg ikke lide at de vil have pengene før man kommer og slet ikke når man spørger til alderen.

Skrevet
udinaturen skrev, den 21.1.2024 at 18:31:

Det er godt, at du ikke betaler forud for et møde. Jeg har ellers virkelig tænkt på, at jeg skulle besøge hende, men, hvis hun kræver forudbetaling, så ellers tak. 

Kære udinaturen, 

Det er mig Kristal, der skriver.

Jeg blev nødt til at reagere på det her.

Ham som du svarer på, er en meget useriøs person, han skriver til mig hver eneste gang jeg ligger min annonce på og det er ikke for at lave en aftale, det er for at bede om nøgen billeder af mig selv. Jeg siger selvfølgelig nej der det er ikke mit arbejde at hjælpe han med at ..... I ved!

Jeg arbejder en gang imellem når jeg har lyst også tid. Jeg har dog et job ved siden af, som er jo vigtigt, så det her er en partime job.

Her kommer jeg en gang imellem bare for sjovt og fordi jeg kan godt kan lide det. Jeg er flottere og meget meget mere fit end du kan se på mine billeder, havdelen af min tid bruger jeg i fitnesscenteret. Mine dejlige  SERIØSE kunder er meget tilfredse både  med min krop og mit ansigt.

Jeg er lige blevet 30 år gammel og ligner en på 30.

Stedefor at fokusere på det den stakkels mand ulykkelig mand skrev, prøve at læse hvad mine dejlige kunder, dem har mødt mig skrev til mig eller om mig selv?

Han er nok en fremmede/ bagmand eller pimp som blev afviste af mig og nu prøve at ødelægge mit omdømme.

Jeg har meget travlt med min uddannelse og har dog ikke tid til at bruge falske vurdering af mig selv. Jeg beder ikke om forudbetaling og det jeg har aldrig gjort. 

I skal ikke tror på alt I læser herinde.

Det kan også være en anden pige som bruger sin tid til at skrive dårlige anmeldelse til de andre piger, man ved aldrig hvem er det der står på den anden siden af skærmen.    

Redigeret af Sexy Cristal

Skrevet
Sexy Cristal skrev, for 26 minutter siden:

Kære udinaturen, 

Det er mig Kristal, der skriver.

Jeg blev nødt til at reagere på det her.

Ham som du svarer på, er en meget useriøs person, han skriver til mig hver eneste gang jeg ligger min annonce på og det er ikke for at lave en aftale, det er for at bede om nøgen billeder af mig selv. Jeg siger selvfølgelig nej der det er ikke mit arbejde at hjælpe han med at ..... I ved!

Jeg arbejder en gang imellem når jeg har lyst også tid. Jeg har dog et job ved siden af, som er jo vigtigt, så det her er en partime job.

Her kommer jeg en gang imellem bare for sjovt og fordi jeg kan godt kan lide det. Jeg er flottere og meget meget mere fit end du kan se på mine billeder, havdelen af min tid bruger jeg i fitnesscenteret. Mine dejlige  SERIØSE kunder er meget tilfredse både  med min krop og mit ansigt.

Jeg er lige blevet 30 år gammel og ligner en på 30.

Stedefor at fokusere på det den stakkels mand ulykkelig mand skrev, prøve at læse hvad mine dejlige kunder, dem har mødt mig skrev til mig eller om mig selv?

Han er nok en fremmede/ bagmand eller pimp som blev afviste af mig og nu prøve at ødelægge mit omdømme.

Jeg har meget travlt med min uddannelse og har dog ikke tid til at bruge falske vurdering af mig selv. Jeg beder ikke om forudbetaling og det jeg har aldrig gjort. 

I skal ikke tror på alt I læser herinde.

Det kan også være en anden pige som bruger sin tid til at skrive dårlige anmeldelse til de andre piger, man ved aldrig hvem er det der står på den anden siden af skærmen.    

Ok. Det ville være helt fint med et “jeg vil aldrig bede om forudbetaling” .. 

Skrevet
7400 skrev, den 20.1.2024 at 00:25:

Hvis du havde brugte din tid til at møde med mig en gang i dit liv, så ville du ikke spekulere hvordan jeg ser ud, eller hvor ældre ud ser jeg. Vær seriøs og vis mere respekt for pigerne of for kunderne herinde.

Læs dine beskeder og find ud af hvor forvirrende du er din tekst.

På en besked siger du at du har mødt en gang før og på den anden siger du at du har læst på et eller sted at jeg er 45 år gammel, hvis du havde set mig i virkeligheden hvorfor ville du gerne have et billeder af mig selv for at konfirmere hvordan hvor gammel jeg er eller du tror jeg ser ud?

Get a life! Lykkelig mennesker prøver ikke at ødelægge andre menneskes liv eller arbejde, og jeg ved godt hvem du er, du har aldrig prøvet at lave en aftale med mig, de 4 gange hvor du kontaktede mig du ville bare gerne have ''frække'' billeder af mig og tilbød billeder af din P''' og jeg sagde bare nej tak og blokeret dig, nu blev du sur og prøver at plette mit omdømme?

Remember that, what go's around, comes around!

Skrevet
udinaturen skrev, for 45 minutter siden:

Ok. Det ville være helt fint med et “jeg vil aldrig bede om forudbetaling” .. 

Du har forstået hvad jeg mente, tror jeg  og det er det vigtigste. Der findes alt mulige typer herinde, man skal bare ikke tro på alt man læser. Det er jo nem at gemme sig en profil.  

Anyway, du må have en godaften!

Redigeret af Sexy Cristal

Skrevet

Hvis du havde brugte din tid til at møde med mig en gang i dit liv, så ville du ikke spekulere hvordan jeg ser ud, eller hvor ældre ud ser jeg. Vær seriøs og vis mere respekt for pigerne of for kunderne herinde.

På en besked siger du at du har mødt en gang før og på den anden siger du at du har læst på et eller sted at jeg er 45 år gammel, hvis du havde set mig i virkeligheden hvorfor ville du gerne have et billeder af mig selv for at konfirmere hvordan hvor gammel jeg er eller du tror jeg ser ud?

Get a life! Lykkelig mennesker prøver ikke at ødelægge andre menneskes liv eller arbejde, og jeg ved godt hvem du er, du har aldrig prøvet at lave en aftale med mig, de 4 gange hvor du kontaktede mig du ville bare gerne have ''frække'' billeder af mig og tilbød billeder af din P''' og jeg sagde bare nej tak og blokeret dig, nu blev du sur og prøver at plette mit omdømme?

Skrevet
Sexy Cristal skrev, den 23.1.2024 at 22:37:

Hej @Sexy Cristal

Jeg tror du har besvarer det forkert opslag. Jeg skriver her jeg hsr mødt dig og dine billeder matcher hvad jeg så. 
Det var en rigtig god oplevelse og jeg kommer gerne igen :-)

Skrevet

Jeg skulle have mødtes med Kristal på Frederiksberg i aften, da jeg konfronterede hende med de rygter om hendes alder, og det man kan se på billederne, samt hendes alder de seneste dage er gået fra 28 år til 29 år nu i dag til 30 år, indrømmede hun, at hun var tæt på 45 år.

Jeg kan godt ligge dokumentation op iform af screenshot af min mobil, hvis folk er i tvivl

En skuffet kunde der havde glædet sig.

Skrevet

Kære ''Erik'' jeg indrømmende ikke noget! Du er sur fordi jeg blokerede dig lige der jeg opdagede hvem du er. 

Du ''jagter'' skriver til mig med forskellige telefonnummer, jeg har blokeret dig mindst 3 gange og du bliver bare ved.

Du er faktisk ham da skrev den opslag hvor du mener at jeg ville have ''forudbetaling'' for at mødes? HVORFOR JAGTER DU MIG? Hvorfor bruger du tid tid til at forstyrre og tale nede til mig hver gang du sender mig sms'er, og du er sur fordi du blev afvist, du har ikke mødte mig for, og du kender mig heller. Jeg har blokeret dit nr en gang til og hvis du ikke stopper, så bliver jeg nødt til at anmelde dig til politiet.

Er faktisk ved at blive bange for den forfølgelse, da du jagter mig både telefonisk og også herinde og ved godt når det dig der skriver. Du blev skuffet fordi, jeg ville ikke have dig som fast kunde og sagde nej til alle dine ''mærkelige'' tilbud. JER SOM KOMER TIL AT LÆSE  DET HER, HAM HER MAND EN PSYKOPAT SOM HAR JAGTET MIG SIDEN DECEMBER MÅNEDEN.

VÆR OPMÆRSOMME at hans profil er helt ny og han bliver ved at insistere på ''hvor gammel jeg er'' lige som den anden som skrev før.    

Skrevet
7400 skrev, den 26.1.2024 at 09:45:

Hej @Sexy Cristal

Jeg tror du har besvarer det forkert opslag. Jeg skriver her jeg hsr mødt dig og dine billeder matcher hvad jeg så. 
Det var en rigtig god oplevelse og jeg kommer gerne igen :-)

TAK SØDE. Jeg prøvede at slette svaret da jeg opdagede fejlen, men uden held! Jeg beklager, og husker godt hvem du er, og tak for at være så sød ved mig og for din kommenterer. :-)

Skrevet

nu er der en nok en der har har stillet tvivl om hendes alder som flere tidliger har gjort, jeg håber han ligger beviser op som jeg selv vil gøre i løbet at nogle dage, ligger lige billede på af en tidligere tvivler, men jeg kommer tilbage med meget mere for jeg har fundet mange billeder af hende på nettet, hendes telefonnummer er registreret på Krak, det navn passer med hendes billede på profilen og der er det tydeligt hun er over 40 år vil nok også lige møde hende for at få de be- eller afkræftet.

kristal2.JPG

Skrevet
HerrMuller skrev, for 4 minutter siden:

nu er der en nok en der har har stillet tvivl om hendes alder som flere tidliger har gjort, jeg håber han ligger beviser op som jeg selv vil gøre i løbet at nogle dage, ligger lige billede på af en tidligere tvivler, men jeg kommer tilbage med meget mere for jeg har fundet mange billeder af hende på nettet, hendes telefonnummer er registreret på Krak, det navn passer med hendes billede på profilen og der er det tydeligt hun er over 40 år vil nok også lige møde hende for at få de be- eller afkræftet.

kristal2.JPG

Skrevet

NU FIK JEG DET NOK! JEG VIL ANMELDE DIG TIL POLITET SOM STALKER, ANSØGER DU OGSÅ HVEM JEG ER PÅ KRAK? Det blev nok lidt for meget.

Skrevet

du tilbyder en vare, som du sælger på en løgn som er så nem at afsløre, afsløre ikke dit rigtige navn.
Men meld det gerne, har kun forsøgt at få sandheden om din alder og den kom jeg tæt på.

Skrevet
HerrMuller skrev, for 2 minutter siden:

du tilbyder en vare, som du sælger på en løgn som er så nem at afsløre, afsløre ikke dit rigtige navn.
Men meld det gerne, har kun forsøgt at få sandheden om din alder og den kom jeg tæt på.

Du kender mig ikke din stalker, psykopat... Det er svært at blive afvist ikke! Jeg ved godt hvem du er.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.