Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Illona

Recommended Posts

Guest Lasselas

Mon ikke der bliver længere og længere kø ved det røde hus på Fyn.

Den her tråd er da bedre, end hvad der bedste reklamebureau kunne præstere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 2 timer siden:

Den her tråd er da bedre, end hvad der bedste reklamebureau kunne præstere.

Det er da også velfortjent! Især efter de grimme kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 4 timer siden:

ikke et ondt ord om illona, men jeg syntes nu bedre om hendes søster sandy , det er dog flere år siden jeg har besøgt dem 

har ikke set et billede af Sandy :-) men ilona er godtnok flot og sensuel

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 8 minutter siden:

har ikke set et billede af Sandy :-) men ilona er godtnok flot og sensuel

Du skal da ikke snydes ;) Sandy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandy ønsker ikke at lægge ansigtsbilleder op om det er “close up” eller direkte profil Det skyldes hendes ønske om at adskille job og privatlivet 

Der er jeg nok lidt mere lige glad med 
Jeg er som jeg er…. Jeg har den alder jeg har Jeg ser ud som jeg gør & skammer mig ikke over noget som helst. Vi er alle forskellige Hurra for det 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

Sandy ønsker ikke at lægge ansigtsbilleder op om det er “close up” eller direkte profil Det skyldes hendes ønske om at adskille job og privatlivet 

Der er jeg nok lidt mere lige glad med 
Jeg er som jeg er…. Jeg har den alder jeg har Jeg ser ud som jeg gør & skammer mig ikke over noget som helst. Vi er alle forskellige Hurra for det 
 

Hurra for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 7.2.2023 at 22:28:

Sandy ønsker ikke at lægge ansigtsbilleder op om det er “close up” eller direkte profil Det skyldes hendes ønske om at adskille job og privatlivet 

Der er jeg nok lidt mere lige glad med 
Jeg er som jeg er…. Jeg har den alder jeg har Jeg ser ud som jeg gør & skammer mig ikke over noget som helst. Vi er alle forskellige Hurra for det 
 

En kvinder der ser ud som du gør har sørme heller ikke andet at gøre end være stolt af sig selv.

nå, så blev det sagt, jeg synes du er megalækker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 7.2.2023 at 22:28:

Sandy ønsker ikke at lægge ansigtsbilleder op om det er “close up” eller direkte profil Det skyldes hendes ønske om at adskille job og privatlivet 

Der er jeg nok lidt mere lige glad med 
Jeg er som jeg er…. Jeg har den alder jeg har Jeg ser ud som jeg gør & skammer mig ikke over noget som helst. Vi er alle forskellige Hurra for det 
 

❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Illona har ikke alene et smukt ansigt, som alle kan se her i tråden , hun har også en spændstig og lækker krop, som set i forhold til billederne på hendes hjemmeside faktisk oversteg mine forventninger, da jeg besøge hende i efteråret 2022. Lækker stram hud, feminint muskuløs og ingen deller, men heller ikke mager eller kunstig på nogen måde. 

Vigtigst af alt var Illona helt fantastisk under legen. Myndig og 100% styrende, som en domina skal være, men samtidig lun og engageret. Da hun til sidst lagde domina-rollen fra sig, viste hun sig fra en yderst sympatisk, nærmest kærlig side.  

Fjolset, der i starten af tråden nedgjorde Illona på skammeligste vis, er bare en ynkeligt stakkel - glem ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige at for mig så er @Madame Illonavirkelig smuk, jeg har forsøgt at besøge hende engang, men hun havde travlt så det blev ikke lige til. Men det var lidt frækt og blive sendt væk af en splitter nøgen madame :wub:, venligt selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arturo skrev, for 38 minutter siden:

Må sige at for mig så er @Madame Illonavirkelig smuk, jeg har forsøgt at besøge hende engang, men hun havde travlt så det blev ikke lige til. Men det var lidt frækt og blive sendt væk af en splitter nøgen madame :wub:, venligt selvfølgelig.

Bedst at lave en aftale på forhånd. 

Det har jeg kun gode erfaringer med ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Madame Illona  er verdensklasse! Har været der et par gange og haft rigtigt gode oplevelser! Eneste minus er at hun ikke længere tilbyder latexbeklædning til de gæster der måtte ønske dette. Men kunne helt sikkert nemt finde på at besøge hende igen:wub:

Redigeret af The Nick

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Nick skrev, for 14 timer siden:

@Madame Illona  er verdensklasse! Har været der et par gange og haft rigtigt gode oplevelser! Eneste minus er at hun ikke længere tilbyder latexbeklædning til de gæster der måtte ønske dette. Men kunne helt sikkert nemt finde på at besøge hende igen:wub:

Mander den perfekte våde drøm ville være et gang bang med Sandy, @Madame Illona Trine von Tease, Salina, Sarah Gold, måske også Miss Ea, samt et en 2-3 stykker med en a skål eller b-skål i samme alders gruppe, til en leg pervers på plejehjemmet....måske Nemtøs også

 

Hver med deres Magic Wand, klædt i latex , læder eller PVC til en Squirt fest. Det kunne squ da blive mega frækt pervers univers party

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 26.1.2023 at 09:22:

Der er da vist ingen der har påstået de er tvillinger!

Både Sandy og Illona er et par moden, erfarende, varme og meget velholdte kvinder, der ved hvad det går ud på, som kan give dig den oplevelse som du søger. Men mindre du er til unge kvinder der bare smider sig på ryggen og lader sig kneppe.

Jeg har været hos dem begge og foretrækker klart Illona. Hun er helt unik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 26.1.2023 at 21:47:

Har læst ovenstående tekst igennem og enda flere gange for at danne mig et anderledes billede af hvorfor du er så nedladende og direkte sindsyg uforskammet i dine udtalelser …  Er nu endt med den konklusion at :

Siden du er SÅ negativ ladet Kan det mon skyldes du er bliver afvist ?????? & at du Måske er blevet en lille smule ondskabsfuld pga 
Et Nej Tak 

Blot en tanke 

Jeg tror ikke hverken Illona eller Sandy påstår, at de er 45. 

Hvis "Den ene tvilling er oppe i årene", - så må den anden nødvendigvis også være det. Just saying.

Illona er ikke fedtet med at vise billeder, og Nuvel, hun er ikke 25, men absolut en lækker milf, som jeg gerne vil tilbringe nogle frække stunder med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 14 timer siden:

Jeg har været hos dem begge og foretrækker klart Illona. Hun er helt unik.

Hvad er forskellen på de to, som du har oplevet dem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok så er det her den bedste "annonce" jeg har læst i laaaaang tid. Illona, du fremstår intelligent, smuk, smilende, lækker, velformuleret og du har glimt i øjet, oser af selvsikkerhed og livsglæde. Det er alle de ting som tænder en mand som mig, så du er med andre ord den perfekte pakke. Havde du været i mit nabolag var jeg hoppet på cyklen, trodset det dårlige vejr og bestilt en gang pegging. God fornøjelse til alle de heldig mænd der har Illona inden for rækkevide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, 1 time siden:

Sjovt nok så er det her den bedste "annonce" jeg har læst i laaaaang tid. Illona, du fremstår intelligent, smuk, smilende, lækker, velformuleret og du har glimt i øjet, oser af selvsikkerhed og livsglæde. Det er alle de ting som tænder en mand som mig, så du er med andre ord den perfekte pakke. Havde du været i mit nabolag var jeg hoppet på cyklen, trodset det dårlige vejr og bestilt en gang pegging. God fornøjelse til alle de heldig mænd der har Illona inden for rækkevide. 

Illona er helt sikkert turen fra København værd.

Så start du bare bilen og kom afsted.

Hvis du er heldig er broen lukket, når du skal hjem, og så er der jo en årsag til at blive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, den 26.1.2023 at 09:43:

 

Jeg kommer ikke til at møde dig, hvorfor skulle jeg gøre det?

God beslutning. Så skal vi andre nok hygge os med den skønneste kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...