Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Illona

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng

Så fik jeg i sidste uge en aftale med Illona. Vi havde forinden skrevet en smule med hinanden på mail for at afstemme forventninger. Illona er lidt oppe i alderen, men en meget smuk og attraktiv kvinde - https://villabella.dk/vb2/illona/ 

Jeg mødte på stedet til den aftalte tid og efter ca et minuts venten i det pæne venteværelse, blev jeg hentet og ført ind til de veludstyrede lokaler. Efter en kort snak gjorde vi os begge klar. På den times tid jeg var i Illonas “hænder” skete der flere ting som helt levede op til mine forventninger. 
 

Hun begyndte med at binde mine kugler og lem stramt op og der gik ikke længe før jeg var hård og tændt. Fikseret blev jeg pirret i en blanding af smerte og bløde kærtegn. Undervejs i sceancen fik jeg halsbånd med kæde på og blev ført ind i rummet med dobbeltsengen. Her satte madame sig på kanten og beordrede mig til at sidde på knæ foran sengen og slikke/kysse hendes lange sort/røde stiletter. På det tidspunkt var jeg så tændt, at jeg hurtigt fandt vej til hendes glatbarberede fisse som jeg fik lov at slikke - mine hænder var nu frie så jeg tillod mig at begynde at pille ved hende. Det havde jeg ikke fået lov til, så hun vendte sig om på sengen så hendes røv var ud for mit hoved og beordrede mig til at slikke hendes røv - det gjorde jeg gerne og undervejs strammede hun flere gange lænken til mit halsbånd så mit hoved blev “begravet” mellem hendes baller. Hun hev så hårdt i lænken, at jeg ikke kunne få luft.

Senere blev jeg yderligere straffet og fikseret fik jeg en røvfuld med pisk. Bagefter blev jeg beordret til at ligge på ryggen på en lille briks. Her blev mine arme fikseret og mine ben blev bøjet og fikseret i en spredt stilling. Illona gav mig nu et par klemmer på mine bryster som i en snedig anordning blev fastgjort på en måde så jeg selv ville trække i klemmerne hvis jeg bevægede mine ben. Madame sad nu bag mig som lå helt fikseret og tog plastichandsker på - så vidste jeg hvad der ville ske. Jeg blev nu prostatamasseret mens jeg lå spændt fast til briksen.

Jeg fik herefter løsnet mine ben og Illona vendte sig om og satte sig på mig så jeg kunne smage hende igen. Mens hun facesittede mig fik hun kondom på mig og vi lå nu en stund og slikkede hinanden. Hun rejste sig herefter og tog sin overdel af så jeg kunne beundre hele hendes flotte slanke krop. Til slut satte hun sig på mig mens jeg stadig havde fikserede hænder og red mig til en skøn orgasme.

Tak til Illona for en dejlig oplevelse som jeg helt sikkert vil komme igen efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Esbjergdreng skrev, den 8.9.2022 at 07:40:

Ilona er lidt oppe i alderen, men en meget smuk og attraktiv kvinde - https://villabella.dk/vb2/illona/ 

 

"Lidt oppe i årene"?

Illona er i sin bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, den 8.9.2022 at 07:40:

Så fik jeg i sidste uge en aftale med Illona. Vi havde forinden skrevet en smule med hinanden på mail for at afstemme forventninger. Illona er lidt oppe i alderen, men en meget smuk og attraktiv kvinde - https://villabella.dk/vb2/illona/ 

Jeg mødte på stedet til den aftalte tid og efter ca et minuts venten i det pæne venteværelse, blev jeg hentet og ført ind til de veludstyrede lokaler. Efter en kort snak gjorde vi os begge klar. På den times tid jeg var i Illonas “hænder” skete der flere ting som helt levede op til mine forventninger. 
 

Hun begyndte med at binde mine kugler og lem stramt op og der gik ikke længe før jeg var hård og tændt. Fikseret blev jeg pirret i en blanding af smerte og bløde kærtegn. Undervejs i sceancen fik jeg halsbånd med kæde på og blev ført ind i rummet med dobbeltsengen. Her satte madame sig på kanten og beordrede mig til at sidde på knæ foran sengen og slikke/kysse hendes lange sort/røde stiletter. På det tidspunkt var jeg så tændt, at jeg hurtigt fandt vej til hendes glatbarberede fisse som jeg fik lov at slikke - mine hænder var nu frie så jeg tillod mig at begynde at pille ved hende. Det havde jeg ikke fået lov til, så hun vendte sig om på sengen så hendes røv var ud for mit hoved og beordrede mig til at slikke hendes røv - det gjorde jeg gerne og undervejs strammede hun flere gange lænken til mit halsbånd så mit hoved blev “begravet” mellem hendes baller. Hun hev så hårdt i lænken, at jeg ikke kunne få luft.

Senere blev jeg yderligere straffet og fikseret fik jeg en røvfuld med pisk. Bagefter blev jeg beordret til at ligge på ryggen på en lille briks. Her blev mine arme fikseret og mine ben blev bøjet og fikseret i en spredt stilling. Illona gav mig nu et par klemmer på mine bryster som i en snedig anordning blev fastgjort på en måde så jeg selv ville trække i klemmerne hvis jeg bevægede mine ben. Madame sad nu bag mig som lå helt fikseret og tog plastichandsker på - så vidste jeg hvad der ville ske. Jeg blev nu prostatamasseret mens jeg lå spændt fast til briksen.

Jeg fik herefter løsnet mine ben og Illona vendte sig om og satte sig på mig så jeg kunne smage hende igen. Mens hun facesittede mig fik hun kondom på mig og vi lå nu en stund og slikkede hinanden. Hun rejste sig herefter og tog sin overdel af så jeg kunne beundre hele hendes flotte slanke krop. Til slut satte hun sig på mig mens jeg stadig havde fikserede hænder og red mig til en skøn orgasme.

Tak til Illona for en dejlig oplevelse som jeg helt sikkert vil komme igen efter :)

WAU  sikke da en  utrolig dejlig oplevelse /  behandling  du  fik  dejligt  beskrevet i  detaljer det er så  lækkert og detaljeret fortalt 

 Tusind  tak  for din beretning    hende vil  jeg helt klar  gerne  opleve  så  fantastik det du   oplevede,

lige det jeg  tænder på at slikke hede  UMM til orgasme  bedre kan det da  ikke blive og du  fik  selv  en  fed orgasme  lækkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Lasselas skrev, for 6 timer siden:

"Lidt oppe i årene"?

Illona er i sin bedste.

Alder, skulle der selvfølgelig også have stået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus

Illona er skøn og dejlig - de smukkeste lange ben og fræk på en intelligent måde 

hilsen skolelæreren (som har små sedler med til hende når han er på besøg)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været interesseret i at besøge én af dem, til en omgang af sex med lidt blid dominans.

Og jeg har set den anden, Sandy, altså besøgte huset for lige at drøfte detaljerne.

Lad mig sige det sådan : hvis de er tvillinger, så er Ilona oppe i alderen.

Sandy er i hvert fald over 50, måske tættere på 55.

Så lad os være objektive her og undgå at inducere et billede af nogle lækre milfs, for det er de ikke.

Hun har squ været meget sød og nysgerrig ift mine ønsker, men jeg vil aldrig besøge hende og det skal man heller ikke, hvis man er meget visuel og forventer nogle lækre damer i en alder på maks 45 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 10 timer siden:

Jeg har været interesseret i at besøge én af dem, til en omgang af sex med lidt blid dominans.

Og jeg har set den anden, Sandy, altså besøgte huset for lige at drøfte detaljerne.

Lad mig sige det sådan : hvis de er tvillinger, så er Ilona oppe i alderen.

Sandy er i hvert fald over 50, måske tættere på 55.

Så lad os være objektive her og undgå at inducere et billede af nogle lækre milfs, for det er de ikke.

Hun har squ været meget sød og nysgerrig ift mine ønsker, men jeg vil aldrig besøge hende og det skal man heller ikke, hvis man er meget visuel og forventer nogle lækre damer i en alder på maks 45 år

Der er da vist ingen der har påstået de er tvillinger!

Både Sandy og Illona er et par moden, erfarende, varme og meget velholdte kvinder, der ved hvad det går ud på, som kan give dig den oplevelse som du søger. Men mindre du er til unge kvinder der bare smider sig på ryggen og lader sig kneppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 27 minutter siden:

@belmondo Du har aldrig mødt mig så stop dit svineri ….. 

Det har jeg heller ikke påstået.

Jeg troede, I var tvillinger, og jeg har set din søster, som er langt ovre dine 48 år.

Jeg kommer ikke til at møde dig, hvorfor skulle jeg gøre det?

Redigeret af belmondo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 21 minutter siden:

Der er da vist ingen der har påstået de er tvillinger!

Både Sandy og Illona er et par moden, erfarende, varme og meget velholdte kvinder, der ved hvad det går ud på, som kan give dig den oplevelse som du søger. Men mindre du er til unge kvinder der bare smider sig på ryggen og lader sig kneppe.

Nej, med mindre man er over 75 år og/eller på plejehjem, så er de sikkert nok et kæmpe hit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 54 minutter siden:

Det har jeg heller ikke påstået.

Jeg troede, I var tvillinger, og jeg har set din søster, som er langt ovre dine 48 år.

Jeg kommer ikke til at møde dig, hvorfor skulle jeg gøre det?

Nej "rønnebærene er sure"  Sagde ræven

Tusinde tak ... Du er da på forhånd heller ikke noget jeg har lyst til at møde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Nej "rønnebærene er sure"  Sagde ræven

Tusinde tak ... Du er da på forhånd heller ikke noget jeg har lyst til at møde 

Sure er det en underdrivelse.De er overmodne, med risiko for dannelse af bananfluer.

Sagen er, når man har så gamle billeder(mange af din søsters billeder er så langt væk fra virkeligheden, at det er grotesk; jeg tror, de er mindst 15 år gamle), skal man ikke forvente, at man ikke får en vis reprimande.

Og det er ikke anderledes ved dig, vover jeg at påstå.Nu skal du ikke tro, at jeg er efter dig/søster, nej, men når jeg læser andres beskrivelser af jer(krop/udseende), så bliver jeg lidt irriteret.

Vi slutter her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 15 timer siden:

Jeg har været interesseret i at besøge én af dem, til en omgang af sex med lidt blid dominans.

Og jeg har set den anden, Sandy, altså besøgte huset for lige at drøfte detaljerne.

Lad mig sige det sådan : hvis de er tvillinger, så er Ilona oppe i alderen.

Sandy er i hvert fald over 50, måske tættere på 55.

Så lad os være objektive her og undgå at inducere et billede af nogle lækre milfs, for det er de ikke.

Hun har squ været meget sød og nysgerrig ift mine ønsker, men jeg vil aldrig besøge hende og det skal man heller ikke, hvis man er meget visuel og forventer nogle lækre damer i en alder på maks 45 år

Tja..... indtil dette indlæg, var der vist rørende enighed omkring at det var en god anmeldelse. De efterfølgende indlæg af gæster i BDSM  universet havde ingen kritik punkter, så man kan da undre lidt over din lyst til at skive dette og de efterfølgende indlæg.  

Hvis man søger oplevelser i de seriøse BDSM-koncepter  er det primære nok ikke alder og udseendende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 16 timer siden:

Hun har squ været meget sød og nysgerrig ift mine ønsker, men jeg vil aldrig besøge hende og det skal man heller ikke, hvis man er meget visuel og forventer nogle lækre damer i en alder på maks 45 år

Man kan da sagtens være visuel og foretrække modne kvinders udseende! Jeg synes netop at både Sandy og Illona har lækre erotisk udseender, og de har begge flotte skikkelser og er intelligente og erfarne. Unge kvinder uden rynker viser ikke megen karakter. Smilerynker i øjenkrogene er dejligt, som f.eks Illona viser, mens lodrette snerperynker ved overlæben ikke er tiltrækkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
belmondo skrev, for 16 timer siden:

Jeg har været interesseret i at besøge én af dem, til en omgang af sex med lidt blid dominans.

Og jeg har set den anden, Sandy, altså besøgte huset for lige at drøfte detaljerne.

Lad mig sige det sådan : hvis de er tvillinger, så er Ilona oppe i alderen.

Sandy er i hvert fald over 50, måske tættere på 55.

Så lad os være objektive her og undgå at inducere et billede af nogle lækre milfs, for det er de ikke.

Hun har squ været meget sød og nysgerrig ift mine ønsker, men jeg vil aldrig besøge hende og det skal man heller ikke, hvis man er meget visuel og forventer nogle lækre damer i en alder på maks 45 år

Hvis de er tvillinger, og Illona er oppe i alderen, så Sandy det nok også. Tvillinger er nemlig som regel lige gamle.

Men som andre skriver, så er der ikke fremsat nogen påstand om, at de to skønne kvinder er tvillinger.

Jeg har mødt Illona, og jeg føler mig sikker på, at alderen omkring 50 er helt korrekt. Det er en rigtig fin alder, og det er min opfattelse, at Illona holder sig rigtig godt. Jeg tror faktisk ikke, at man som kvinde i den alder kan have sådan en krop, uden at træne i et eller andet omfang.

Selvfølgelig kan man godt se, at man ikke står overfor en 20-årig, men det ville jo også være underligt, hvis det var oplevelsen.

Ud over at se godt ud, så er Illona også empatisk og nem at tale med, og sidst, men ikke mindst er hun dygtig til det hun laver.

Så jeg kan kun sige "tommel op" på alle punkter.

Hvis du ikke har lyst til at besøge en 50-årig, der ligner en på 50, så der jo heldigvis andre muligheder, men det er ikke sikkert, at de taler dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 minut siden:

Hvis de er tvillinger, og Illona er oppe i alderen, så Sandy det nok også. Tvillinger er nemlig som regel lige gamle.

Men som andre skriver, så er der ikke fremsat nogen påstand om, at de to skønne kvinder er tvillinger.

Jeg har mødt Illona, og jeg føler mig sikker på, at alderen omkring 50 er helt korrekt. Det er en rigtig fin alder, og det er min opfattelse, at Illona holder sig rigtig godt. Jeg tror faktisk ikke, at man som kvinde i den alder kan have sådan en krop, uden at træne i et eller andet omfang.

Selvfølgelig kan man godt se, at man ikke står overfor en 20-årig, men det ville jo også være underligt, hvis det var oplevelsen.

Ud over at se godt ud, så er Illona også empatisk og nem at tale med, og sidst, men ikke mindst er hun dygtig til det hun laver.

Så jeg kan kun sige "tommel op" på alle punkter.

Hvis du ikke har lyst til at besøge en 50-årig, der ligner en på 50, så der jo heldigvis andre muligheder, men det er ikke sikkert, at de taler dansk.

alt er jo smag og behag, men jeg besøgte huset for et par år siden, og mødte efter min forstand, en visuel smuk kvinde slut 40'erne vil jeg gætte på og tæt på min egen alder. Det foretrækker jeg nu engang. Skide sød, dejlig og gav en super oplevelse. Og da jeg gik, et kys på munden, stort smil og "vi ses forhåbentligt...."

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 11 timer siden:

Nej, med mindre man er over 75 år og/eller på plejehjem, så er de sikkert nok et kæmpe hit.

Du er jo helt tydelig en der ikke har fået din vilje, og er du sur og forsøger at svine til. FØJ

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 11 timer siden:

Nej, med mindre man er over 75 år og/eller på plejehjem, så er de sikkert nok et kæmpe hit.

Hvis de aldersmæssigt ikke appellerer til dine præferencer er det jo fair nok. Men så find dog et andet sted at gå hen, i stedet for at sidde og svine til. Det er sgu for barnligt og useriøst. Helt ærligt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
belmondo skrev, for 23 timer siden:

Jeg har været interesseret i at besøge én af dem, til en omgang af sex med lidt blid dominans.

Og jeg har set den anden, Sandy, altså besøgte huset for lige at drøfte detaljerne.

Lad mig sige det sådan : hvis de er tvillinger, så er Ilona oppe i alderen.

Sandy er i hvert fald over 50, måske tættere på 55.

Så lad os være objektive her og undgå at inducere et billede af nogle lækre milfs, for det er de ikke.

Hun har squ været meget sød og nysgerrig ift mine ønsker, men jeg vil aldrig besøge hende og det skal man heller ikke, hvis man er meget visuel og forventer nogle lækre damer i en alder på maks 45 år

Har læst ovenstående tekst igennem og enda flere gange for at danne mig et anderledes billede af hvorfor du er så nedladende og direkte sindsyg uforskammet i dine udtalelser …  Er nu endt med den konklusion at :

Siden du er SÅ negativ ladet Kan det mon skyldes du er bliver afvist ?????? & at du Måske er blevet en lille smule ondskabsfuld pga 
Et Nej Tak 

Blot en tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...