Gangbang 689 Skrevet 3. September, 2022 SÅ ER CHANCEN HER IGEN gangbang på Frederiksberg torsdag d. 8. september kl. 13-15 Den sexede, petit milf fra århus er igen tilbage, og klar til endnu et super frækt gangbang! Nogle af jer kender hende, I andre har hende stadig tilgode! * 41 år * 158 smukke cm. * 51 kilo * Slank og fræk * Kort, blond hår * Glat fisse * Dejlig røv * Trimmet krop Våd og villig. Gummi er frivilligt Blow, sandwich, 2 i fissen og meget mere. Ingen anal(rimming ok), ellers alt tilladt. * 1.500,- pr. mand * Inkl. øl og vand * Mulighed for bad * Din højde og drøjde matcher nogenlunde * Rene hænder og tænder * Helst trimmet forneden * Dørene åbner 10 minutter før Tilmeld dig her: [email protected] Kun seriøse henvendelser! Ingen gider spilde tiden! Så, hvis du ikke dukker op, og ikke melder afbud i god tid, er du ikke længere velkommen til vores arrangementer. Ej heller med vores andre piger. NB: ved for få tilmeldte, forbeholder vi os retten til at aflyse. Glæder mig! kys 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 5. September, 2022 Gangbang skrev, den 3.9.2022 at 22:14: SÅ ER CHANCEN HER IGEN For saaadan da, hun ser dejlig ud. Håber på at det hele kan flaske sig på jobbet, så jeg kan kigge forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleins 64 Skrevet 9. September, 2022 Hun ser sgu dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thommygun 11 Skrevet 9. September, 2022 Hun var dejlig og super fræk.. en fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamderjyden 40 Skrevet 9. Februar, 2023 Nå?? Hvornår kan vi være heldige med et arrangement med den evigskønne milf fra Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handsomegentlemancph 40 Skrevet 9. Februar, 2023 Gik jeg virkelig glip af hende? Jeg håber, at I laver et arrangement med hende igen. Så er jeg helt sikkert med ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg