Hop til indhold

God massage nær Hovedbanegården

Featured Replies

Skrevet

Mine kære brødre. 

Jyden skal til Kbh og har stop på hovedbanen. 
Hvilke steder i gåafstand anbefales?

God massage gerne afsluttet af hj eller bj. 
Er mest til de modne damer med store bryster, men massage og det efterfølgende er det vigtigste. 

pft :-)

Skrevet
  • Author
NytilThai skrev, 1 time siden:

Måske et besøg ved  http://www.monalisamassage.dk/ ligger nær Hovedbanegården og så kan du jo lige skrive en anmeldelse :)

Godt forslag :-)

Har du selv været der?

-der er jo anbefalinger jeg eftersøger

Skrevet

Hvis det er god massage, som du primært går efter, så er Liza fra MonaLisaMassage et glimrende valg, @FAT. Til gengæld får du ingen ekstraydelser af hende, så hvis det er vigtigt, skal du nok et andet sted hen. Fx til SiamBabes på Vesterbro. Nina opfylder i øvrigt også dit ønske om en moden pige. Stedet ligger ikke lige op og ned ad Hovedbanegården, men kan dog nås til fods på 10-15 min.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Hvis det er god massage, som du primært går efter, så er Liza fra MonaLisaMassage et glimrende valg, @FAT. Til gengæld får du ingen ekstraydelser af hende, så hvis det er vigtigt, skal du nok et andet sted hen. Fx til SiamBabes på Vesterbro. Nina opfylder i øvrigt også dit ønske om en moden pige. Stedet ligger ikke lige op og ned ad Hovedbanegården, men kan dog nås til fods på 10-15 min.

Tak for hjælpen :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.