Hop til indhold

Om lidt blir her stille, om lidt er det forbi..

Featured Replies

Skrevet

Ja det var en Kim Larsen intro, grunden til denne er at inden længe forlader dette service minded sludre chatol https://annoncelight.dk/showad/300350 Danmark, måske for altid og måske kun for 3 mdr.

Hvorom alting er så har jeg tilbragt endnu en time i hendes selskab, til min (og hendes) fornøjelse.

Så hvis hun skal opleves inden “Circus prinsessen går i stå på sin line” så er det nok snart med at komme afsted.

Skrevet

Der er da stadig 3 måneder at gøre godt med hvis jeg har forstået det rigtigt 

Skrevet
Max Power skrev, den 1.9.2022 at 08:33:

Ja det var en Kim Larsen intro, grunden til denne er at inden længe forlader dette service minded sludre chatol https://annoncelight.dk/showad/300350 Danmark, måske for altid og måske kun for 3 mdr.

Hvorom alting er så har jeg tilbragt endnu en time i hendes selskab, til min (og hendes) fornøjelse.

Så hvis hun skal opleves inden “Circus prinsessen går i stå på sin line” så er det nok snart med at komme afsted.

Det er vist meget almindeligt at annoncere afgang, så alle kunderne lige skal have de sidste stunder og lidt ekstra omsætning til hende og så annoncerer comebacks senere, så vi er på den igen. I denne branche. 

Skrevet

Hvor står der at hun stopper ??

Skrevet
  • Author
Zar skrev, den 3.9.2022 at 11:09:

Hvor står der at hun stopper ??

Det står ingen steder, det er udledt af vores samtaler.

Skrevet
  • Author
gågladibad skrev, for 26 minutter siden:

tror ikke på hun stopper....

det har hun sagt/skrevet før

Hvis du har været der før så ved du at hun snakker en del, jeg kunne ikke blive klog på om hun sagde 2 uger eller 2 mdr.

Uanset så ser hun frem til hjemturen, hvilket jeg godt kan forstå.

Skrevet

Det kan godt være hun er svær at forstå, og der er lidt sludder, men jeg har sjældent følt mig fri til at gøre som der ‘passer mig‘ som jeg gør der. Der er ingen snak om tid og pjat med 1-2-3 gange osv. det er fuld gas med alle lyster og massage til løbet er kørt ;)

mine varmeste anbefalinger. 

• 1 month later...
Skrevet
Excess ‘cause I can skrev, den 7.9.2022 at 23:17:

Det kan godt være hun er svær at forstå, og der er lidt sludder, men jeg har sjældent følt mig fri til at gøre som der ‘passer mig‘ som jeg gør der. Der er ingen snak om tid og pjat med 1-2-3 gange osv. det er fuld gas med alle lyster og massage til løbet er kørt ;)

mine varmeste anbefalinger. 

Ja, hun er en ener. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på cocktail og specialcocktail?

Skrevet
stein skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på cocktail og specialcocktail?

Det ene er med kondom og det andet uden

Skrevet
The spoon skrev, for 9 timer siden:

Det ene er med kondom og det andet uden

Tak for svaret. Det er brugbart

Skrevet
Max Power skrev, den 1.9.2022 at 08:33:

Hun er her da stadig? 

Skrevet
  • Author
Mastager skrev, for 2 timer siden:

Hun er her da stadig? 

Ja hun er så, da jeg besøgte hende sidst fik jeg indtrykket at hun snart var på vej (sprogbarriere) men siden dén dag har hun opdateret overskriften i annoncen med kun en måned tilbage, så jeg formoder at hun er væk herfra engang i december, start-midt-slut dét ved kun hun.

• 4 weeks later...
Skrevet

Er Emmy rejst hjem havde håbet på et besøg mere men kan ikke se annoncen mere

Skrevet
  • Author
minverden skrev, for 2 timer siden:

Er Emmy rejst hjem havde håbet på et besøg mere men kan ikke se annoncen mere

Hendes annonce var på så sent som i går..

Mit sidste besøg som er et par uger gammelt var…ikke det bedste.

Som vanligt havde jeg bestilt tid dagen i forvejen og fået ok, men da jeg ankommer og bliver lukket ind af Emmy får jeg kort tid efter en følelse af at jeg bare skulle vende om og køre hjem igen, hun var i et mærkeligt humør, hendes tanker var alle andre steder end i nuet.

Lyset var dæmpet, humøret var væk, hun spekulerede på familien i Thailand, det ene med det andet.

På vejen hjemad blev jeg enig med mig selv om at, det var mit sidste besøg ved hende, i det mindste indtil hun har været hjemme og lade op igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.