Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvor gammel må en Glædespige være? 

kommer der et punkt hvor du vælger glædesigen fra pga den oplyste alder i annoncen ?

Skrevet
gry skrev, for 8 minutter siden:

kommer der et punkt hvor du vælger glædesigen fra pga den oplyste alder i annoncen ?

Der er kunder til det hele

jeg vil helst ikke have dem over 40 år selvom jeg selv er i halvtredserne. fravælger du eller andre GP kunder over en vis alder?

Skrevet

Age is a very important factor for me.
And stating it correctly is also important i think.

While there are a couple younger girls that I find intriguing, I just about only wish to visit girls in their 30s and 40s.
I just find that is when a woman is in her perfect age.

Skrevet

Min foretrukne GP alder er 30-60 år. Jeg direkte fravælger dem som reelt er under 28-30 år da jeg ikke har lyst til at være sammen med piger yngre end mine børn. En kvinde på 45-50 år er perfekt alder i forhold til mig. 

Skrevet
  • Author
Mandpaa53 skrev, for 45 minutter siden:

Der er kunder til det hele

jeg vil helst ikke have dem over 40 år selvom jeg selv er i halvtredserne. fravælger du eller andre GP kunder over en vis alder?

Det er jo helt fair

og ja fravælger selv folk over 55 år

Skrevet

Jeg må indrømme at alder ikke er et primært punkt for mine valg. Udstråling, intelligens, empati, og kemi kommer før alder blandt mine kriterier. Det gør så også at jeg har haft gode oplevelser med GP'er med en annonceret alder fra 20 år (aldersbenjamin som "snød" mig og kun var 18 år da jeg besøgte hende første gang), og op til en alder på 62 (alderspræsident hos de GP'er jeg har besøgt gennem de sidste 35 år).

Min indstilling At udelukke nogen blot pga. alderen, er at udelukke sig selv fra mulige gode oplevelser. Og det gælder både som GP'er, som gæst hos GP'er, og generelt i livet.

/Francois

Skrevet

Jeg er til nystartede ung piger med mange års erfaring

Skrevet

I teorien kan hun være 50år bare hun har et udseende som en på 18-30~ årlige men i praksis fortrækker jeg at gp'er / sd'er er ml 18-30~ år .

Skrevet

Søde Gry,

Hvorfor skriver din webside, som du beder os besøge:  Annoncen findes ikke! :(

Skrevet
gry skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker ikke der er nogen grænse. Der er flere tråde herinde, der efterlyser endog meget modne GP'ere, så mon ikke de har deres egen niche?

gry skrev, for 3 timer siden:

For mig har alderen ikke førsteprioritet og jeg mener ikke jeg nogen sinde har fravalgt en GP pga moden alder. 

Skrevet
gry skrev, for 2 timer siden:

Det er jo helt fair

og ja fravælger selv folk over 55 år

Må jeg spørge hvorfor du fravælger mænd over 55?

Skrevet

Af de enkelte piger jeg har haft glæden af at besøge, vil jeg sige at jo ældre de var, jo bedre var min oplevelse. Jeg tror den ældste har været i 40'erne, uden at være sikker.

Har prøvet piger der påstod de var 21-22. Og kønne var de da! Men der manglede en del erfaring synes jeg. Jeg kan godt lide at hun tager styringen og giver mig en fed oplevelse :)

Men hvis jeg skal sætte en max alder, vil jeg tro det er 55 år - men så må hun edderdulme gerne ligne en der er lidt yngre :) - Jeg er selv 42.

Skrevet

Så længe der er puls tror jeg der er kunder. Nok færre kunder til de ældste GP'er, men da der jo også er væsentlig færre ældre GP'er,  så går det hele op. Så mit bud er at der ikke er nogen øvre aldersgrænse.

Skrevet

Personligt foretrækker jeg piger over 30 og under 50. Jeg er dog ret sikker på at jeg har besøgt GPer over 50 selvom deres annonce sagde noget andet, og det blev oplevelsen bestemt ikke dårligere af;-)

Skrevet

Jeg må - lidt skamfuldt - vedkende mig, at jeg tænder meget på de yngre og ungdommelige kvinder.
Ikke nogen bestemt aldersgrænse.
Har det lidt mystisk med det, fordi jeg jo er n-o-g-e-t oppe i årene, efterhånden.
Jeg kom til at besøge en pige i midt-tyverne på PG her for en måneds tid siden ... 
Og hun var noget af det varmeste og kærligste ... 
Synes altid jeg - min alder til trods - er blevet taget rigtig godt imod af de piger - og så er det jo svært at stå for fristelsen ... 

Tror min tilbøjelighed til de yngre kvinder har noget at gøre med, at jeg aldrig har haft de der søde gymnasie- og ungdomskærester, så jeg har et savn, et udækket behov, en længsel om man vil ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

@sneræven “Tror min tilbøjelighed til de yngre kvinder har noget at gøre med, at jeg aldrig har haft de der søde gymnasie- og ungdomskærester, så jeg har et savn, et udækket behov, en længsel om man vil ... ” 

Kan jeg godt genkende min kone og jeg fandt sammen i de ganske unge år, bevares inde senerr år er der da åbnet op for os  begge til at have andre oplevekser, og hun har da arrangeret mandenytte i midt 30 erne (alder) men jeg kan sagtens genkende budskabet i dit skriv, jeg hat masser af acess til sex med en anden end min kone - men er mest til de unge GP når jeg betaler for sex, thaimassage er wellness med aditional et blowjob unge GP er altid en time eller to som i GFE for jegvhar det påmsamme måde som dig.

vh

Bødlen

Skrevet

Max plus minus 5 år i forhold til egen alder, alt andet er mindre interessant for mig.

Skrevet

Det der med alder er lidt svært.

De fleste (undskyld til dem, der opgiver rigtig alder), har glemt at lægge moms til.

Nogle af dem, der siger de er 47-48-49 fremstår væsentligt ældre, og er i virkeligheden nok ti år ældre - mindst.

Det er ikke svært at se - ofte afsløres de af deres hænder, der er rynkede og gamle at se på.

Jeg forstår det ikke. Hvis man tror man skal møde en på 47, der i virkeligheden måske er 60, så føler man sig snydt. Hvis pigerne i stedet skriver deres rigtige alder, så ved man som kunde, hvad man går ind til. Og som en anden skriver, der kunder til dem alle.

Mit bud er, at der i Københavnsområdet er en GP eller to, der er omkring 70.

En kvinde i midt-slut tresserne kan sagtens være lækker og tiltrækkende, men hvis man tror hun er 50 kan man godt blive overrasket.

Jeg undgår de helt unge, men er heller ikke til ældste  i flokken.

Skrevet
gry skrev, den 31.8.2022 at 09:54:

Nej. Undskyld sammenligningen men jeg kan bedst lide bananer når de er blevet lidt sorte. De helt grønne er ikke mig. Den ældste jeg har været sammen med var columbianeren på over 60 i Søborg og her var der fuld valuta for skillingen.

Skrevet
Lasselas skrev, 1 time siden:

Jeg forstår det ikke. Hvis man tror man skal møde en på 47, der i virkeligheden måske er 60, så føler man sig snydt. Hvis pigerne i stedet skriver deres rigtige alder, så ved man som kunde, hvad man går ind til. 

Det er lige i bulls eye. Hvis pigerne bare ville være ærlige om deres alder kunne mange skuffelser undgås hos mange hvis det altså er alderen man går efter som det vigtigste.

Jeg har dog frækventeret kvinder oppe i 50'erne der var betydelig mere lækre og opsat på gensidig sjov end nogle 10-15 år yngre. Så jeg er ikke sikker på at man skal stirre sig blind på alder hvis man går efter en god oplevelse.

Skrevet
gry skrev, den 31.8.2022 at 10:51:

ja fravælger selv folk over 55 år

bare af nysgerrighed hvorfor lige denne alder? ikke det betyder noget jeg er stadig lidt under men jeg undrer mig over hvad der får kvinder til og sætte den slags grænser

min alders gruppe interesse ligger nok mellem 20-60 ikke at over er udelukket men generelt forfalder kvinder i udseende når de kommer over, tja og vi andre ligner sikkert Grauballemanden allerede :rolleyes:

Skrevet
sneræven skrev, for 22 timer siden:

Jeg må - lidt skamfuldt - vedkende mig, at jeg tænder meget på de yngre og ungdommelige kvinder.

Jeg har svært ved at forstå hvorfor det er skamfuldt. Er det fordi Simon Spies er hængt ud pt.?

vi har vel alle forskellige præferencer, nogen kan lide moderen andre datteren, nogen tænder på hårfarve eller glatbarberet. Så længe det er voksne piger, der frivilligt yder en service, får jeg ingen kvababbelser. Jeg skulle måske også skamme mig over at være til modne danske damer. ?

BR

Skrevet

Gerne over 45, ingen øvre grænse, bare hun er dygtig og klæder sig sexet

Skrevet

Min grænse går et sted sidst i 30erne. Ikke fordi jeg ikke har lyst til at være sammen med nogle der er ældre, men når jeg nu alligevel skal betale kan jeg lige så godt vælge dem jeg tænder mest på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.